Laivalla lähdössä, ja Tallinnassa on vähän aikaa, onko sataman lähistöllä olevissa marketeissa lelu kauppoja? Norde centrum tai sadamarket? löytyykö niistä? Mistäs alkoholi kannattais ostaa?
Lastenlelukauppoja?
Äitiliina-85
9
631
Vastaukset
- viinat ja lasten lelut
vähän outo yhdistelmä
- Plaything
Lelut aikuisille ja lapsille.
- ?!?!?!
Plaything kirjoitti:
Lelut aikuisille ja lapsille.
no kai sitä saa kysyä???
- ja lapsille viinaa
?!?!?! kirjoitti:
no kai sitä saa kysyä???
Toki nimimerkki "Äitiliina-85" saa mun puolesta kysyä, mistä saisi halpaa viinaa ja leluja.
- Äitiliina-85
Niin, olen lähdössä joululahja ostoksille ja sen vuoksi olen noista lelukaupoista kiinnostunut. Lisäksi ajattelin tuoda isöäidilleni konjakkia.. Luulisi sen nyt olevan sallittua.
- ei nyt
Tallinnsta osteta vaan laivasta . Kalja ja viina se kannattaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!851868- 821720
- 511370
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai471295Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I481212- 1201191
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?97998Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!23972- 39945
Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen59942