Meinasin lentää perseelleni, kun kysyin Helsingin Me-autosta Gv:n 90000 km huollon hintaa.Hinta oli n. 685 euroa sisältäen kaiken paitsi, jos on jotain korjattavaa. Aika kova hinta mielestäni. Onko kellään kokemusta? Ja jos tiedätte halvempia huoltopaikkoja pk seudulla niin olisin kiitollinen tiedosta.
Vitaran huolto
8
3865
Vastaukset
- asuva
Soitapa Top-autoon Tallinnaan,On tuulilasin valitsema Dipl. Ykköshuolto.Suomenkielinen palvelu työnvastaanotossa.Kysy hintaa,työnlaatu asiantuntemus parempi kun suomessa.Vitaran 15t eka huolto maksoi euroiksi muutettuna 96e. Suomen hinnaksi mulle ilmoitettiin 150e.Huolto paikka n 2km satamasta S-ryhmän kristiine keskuksen lähellä.Söpruse pst.Helppo löytää.Ja tallinna sijaisee lähellä pk seutua.
- Susukihemmo
Evacar huoltaa Suzukeja myös. Ainakin
Balenon raidetangon vaihto tuli halvemmaksi
kuin Me-Autossa ja varaosa oli alkuperäinen
Suzuki-varaosa. Kannattaa kysyä ja verrata hintoja.
Evacar Autopalvelut Shell Etelä-Haaga - Shell Suomenoja. Takuusta en tiedä, jos sitä ei huolleta
maahantuojan putiikissa, sekin kannattaa kysyä. - vitura??
Mikä malli kyseessä??. Eikös se 90 000 ole
iso huolto ja nelivedossa iso huolto on aina
vähän kalliimpi.- pientä rajaa!
685 euroa huollosta! kuulostaa remontti laskulta,kuuluuko siihen uudet talvirenkaat samaan hintaan?;>
- huoltomiesi
pientä rajaa! kirjoitti:
685 euroa huollosta! kuulostaa remontti laskulta,kuuluuko siihen uudet talvirenkaat samaan hintaan?;>
Ilmeisesti ajat itse jollain vanhalla paskalla
ja et käy merkkihuolloissa. Selvittäppäs esim.
VAG tuotteiden isomman huollon hinta ja ihmettele
sitten, mihin maailma on menossa. Eurojen myötä
on kaikki noussut kahvikupista leikkuupuimuriin. - vaan ei palkat
huoltomiesi kirjoitti:
Ilmeisesti ajat itse jollain vanhalla paskalla
ja et käy merkkihuolloissa. Selvittäppäs esim.
VAG tuotteiden isomman huollon hinta ja ihmettele
sitten, mihin maailma on menossa. Eurojen myötä
on kaikki noussut kahvikupista leikkuupuimuriin.Sehän me tiedetään että kaikki kiva
on nykyään kuusi kertaa kalliimpaa markka-aikaan
verrattuna, mutta joku tolkku se autojen huolto-hinnoissa tarttis olla.
- omistaja.
Olen kuullut että Tallinnan top-auto on sama kun suomen M-e auto.Autot tulevat suomen kautta,ja toiminta on viimeisen päälle hiottua.Suzuki myynti on suurempi kun suomessa ,virolaiset seuraavat enemmän kehitystä kun suomalaiset,ja vaativat huollolta kun myynniltä osaamista myyntiin kun huoltoon.Jos olet pelästynyt suomen suzukin toimintaa mene hyvillä mielin tallinnaan,takaan et pety.Varmaan suomessa kehitystä tapahtuu kun M-e auto laajenee.
- Harri H.
Hajosi omasta vm-99 tdi vitarasta dieselin syöttöpumppu. Arvasin että se maksaa vähintään tonnin verran, mutta yllätys oli aikamoinen kun hinnaksi ilmoitettiin 4400E!!!!! Siis aivan käsittämätön hinta 26000mk!!! Onko kellään käsitystä maksaako suzukin varaosat yleensäkkin paljon vai unohtiko maahantuoja muuttaa markat euroiksi. Pistää meinaa tosissaan miettimään onko seuraava auto enää suzuki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau566668Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens404602- 602377
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat391888Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,81452- 171304
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil151259- 171211
- 241174
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671097