Joudun työni takia usein ajamaan espoo-porvoo väliä. Syyskuun kotiliesi -lehdessä oli monen sivun juttu Sipoolaisesta sisustus ja lahjatavaraliikkeestä nimeltä "Veranda". Lehti juttu oli kiinnostava ja koska kuitenkin ajan viikottain ihan läheltä päätin käydä itse katsomassa. Rakennus oli hieman syrjässä päätieltä joten en ihan heti löytänyt perille, mutta pienen etsimisen jälkeen olin perillä. Paikka oli aivan mieletön, omistaja itse kertoi vanhan puurakennuksen, jonka alakerrassa kauppa on, rakennetun jo 1800-luvulla. Rakennus on aikanaan toiminut kahvilana Helsingin esplanadilla ja on joskus 1900 luvun puolivälissä siirretty nykyiseen paikkaansa.
Kauppa itse oli täynnä aivan ihania tavaroita. Osa antiikkia, osa kitchiä, uusvanhaa, vanhaa, huonekaluja jne. Myös puuseppä-omistajansa itse tekemiä huonekaluja. Valikoima oli piristävän poikkeava verrattuna pääkaupunkiseudun perustarjontaan. Kauppias sanoi että ovat juuri saaneet nettiosoitteen, mutta siellä ei valitettavasti ole vielä kuin yhteystiedot. Osoite on http://www.kylatienveranda.net
Itse tulen suunnistamaan tuonne uudemmankin kerran. Lisää tällaisia putiikkeja!
Upea sisustusliike!
3
861
Vastaukset
- myyjältä
joka yrittää saada ilmaista markkinointia työpaikallesi. pah!
- Sanna xx
En ole myyjä. Olen Espoossa kotipaikkaansa pitävän tietotekniikkayrityksen palveluksessa, ammattinimikkeeni on suunnittelija-konsultti. Liikun työni puolesta paljon, harrastan sisustamista ja koluan työmatkojen yhteydessä kaikki löytämäni mielenkiintoiset liikkeet.
Samanhenkisillä asianharrastajilla on tapana vaihtaa tietoa hyvistä kohteista. - kerran...
Sanna xx kirjoitti:
En ole myyjä. Olen Espoossa kotipaikkaansa pitävän tietotekniikkayrityksen palveluksessa, ammattinimikkeeni on suunnittelija-konsultti. Liikun työni puolesta paljon, harrastan sisustamista ja koluan työmatkojen yhteydessä kaikki löytämäni mielenkiintoiset liikkeet.
Samanhenkisillä asianharrastajilla on tapana vaihtaa tietoa hyvistä kohteista.mainostat tääl ni laittaisit nettisivuilles enemmän infoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2952183Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi2102099Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano461315- 871251
- 1011193
- 821191
Millainen ihminen linda brandt-ahde on
Hän on nyt julkisuudessa varsin eriskummallisen asian tiimoilta431175Martina makkarankuori päällä
Voi hyvää päivää minkä asun oli valinnut Emma gaalaan, ei jäänyt kenellekään epäselväksi, minkälaiset rinnat on naikkose1611121- 1171060
- 60954