Elikkä olen ostamassa kannettavaa tietokonetta ja haluaisin tietäää missä on sellaisia kauppoja jotka myyvät niitä. Olen käynyt jo Cruz Brokerissa, HP.n atk-kaupassa keskustan Mustassa Pörssissä ja Tekniset-myymälässä, Carlsonilla, Anttilassa, Sony Centerissä. Vielä on käymättä ainakin (mitä tiedän) Gigantti. Olisiko Prismassa ja Euro- ja Citymarketeissä kannettavia? Mitä muita kauppoja vielä on? Kertokaa jos tiedätte ja laittakaa kaupan nimi ja katuosoite.
Kuopion elektroniikkakaupoista...
kysyjä.
4
795
Vastaukset
- oona
on Datainfo josta varmasti löytyy.Ja keltaiset sivut auttavat aina.
- rausku
Tuo datainfo on perehtynyt nykyään yritystoimintaan. Ei sieltä löydy tavan tallaajille mitään enää...
- Perskuta
Markantalossa on hyvä valikoima läppäreitä järki hintaan. Markantalo löytyy teollisuuskatu 1 (turo tailorin tehdas, nykyään puuilo, job työasupalvelu, petritex tehtaanmyymälä samassa talossa)
- PPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP
Savon Tietokeskus, Keihäskatu 20
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2952183Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi2102099Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano461315- 871251
- 1011193
- 821191
Millainen ihminen linda brandt-ahde on
Hän on nyt julkisuudessa varsin eriskummallisen asian tiimoilta431175Martina makkarankuori päällä
Voi hyvää päivää minkä asun oli valinnut Emma gaalaan, ei jäänyt kenellekään epäselväksi, minkälaiset rinnat on naikkose1611121- 1171060
- 60954