Hei,
kaipaisin kokemuksia korjaamoista, eritoten sellaisista, joissa on onnistuneesti korjailtu vanhempia Pösöjä (ilman nurinoita ranskalaisista autoista yms. ;)). Itse olen käyttänyt Tonterilla, mutta sen sijainti on huono. Kits!
Oulu! Missä huollattaa Pösö 405sta?
5
720
Vastaukset
- pö205gti
se sijainti pitäisi olla?, sammaltiellä autokorjaamo p.nisula = tuntee kyllä vanhemmat pösöt.
- Söpö 405
Hyvä kysymys :). Eli juuri tuo Hintan suunta on se "väärä". Limingantullin suunnalta etsiskelen hyvää paikkaa, en nimittäin tiedä, jaksaako Söpö Heinäpäästä Hinttaan asti ;).
- nuuttanut?
Söpö 405 kirjoitti:
Hyvä kysymys :). Eli juuri tuo Hintan suunta on se "väärä". Limingantullin suunnalta etsiskelen hyvää paikkaa, en nimittäin tiedä, jaksaako Söpö Heinäpäästä Hinttaan asti ;).
Heinäpäästä Hinttaan taitaa olla alle 10 km, onko paikallistuntemus huono, mittasuhteet pielessä vai kysyjä tyhmä?
- nää,
oikein autolla teet, jos kerran autokorijaamollekki pittää päästä kävelemällä? Myö paska poes.
- Söpö 405
Ei vielä raaski luopua, annan koslalle vielä yhen mahollisuuden ;). Eiku on vaan niin rakas auto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2952183Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi2102099Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano461315- 871251
- 1011193
- 821191
Millainen ihminen linda brandt-ahde on
Hän on nyt julkisuudessa varsin eriskummallisen asian tiimoilta431175Martina makkarankuori päällä
Voi hyvää päivää minkä asun oli valinnut Emma gaalaan, ei jäänyt kenellekään epäselväksi, minkälaiset rinnat on naikkose1611121- 1171060
- 60954