Outoa Halpahallissa

maku mennyt

Tuntu ihan kivalta kun tuli Parkanoon uus kauppa Halpahalli, yks juttu vaan tuntuu ikävältä, kun menee ostoksille, varsinkin ruokaosastolle, ni ei tarvi kun muutama minuutti olla kun vartija kyylää
selän takana. Sitte vielä toinen juttu, minkä oon
huomannu, paljon joudun työn takia kulkeen Tampereella, joten sielläkin tulee usein käytyä kaupassa, kun sitten tulomatkalla joskus oon erehtyny poikkeen jotain hakeen Halpahallista, mikä on unohtunu, niin kyllä täytyy sanoo, että on siellä aika suppeet valikoimat ja hajukin on sellanen, tulee ikäänkuin mieleen halpatyövoimalla
tehdyt tuotteet, varmaan jossain Kiinassa pääosa valmistettu.
Mutta mutta omapa syy, ei tarvi mennä, voi valita
kauppansa, mennä Hamsteriin ja S-markettiin, siellä saa tehdä rauhassa ostoksensa, ilman
että koko ajan vartija puhaltaa niskaan.
Olen itsekin ikäni ollut asiakaspalvelussa, enkä todellakaan tykkää kyseisestä kyyläyksestä.

86

16286

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • parkanolainen

      kytäämistä huomannut (tai sitten en näytä varkaalta) =). Halpa-Hallin tulo tänne on ollut ilon asia lapsiperheille: vaatteet löytyy nyt helposti ja edullisesti (hinnat todella edulliset esim. Hamsteriinkin verrattuna). Lelupuoli saa HH:ssa minulta miinusta: aika huonotekoisia leluja siellä myydään.

      • seurakuntaa

        kuulut samaan kastiin oot siis ns. parempi ihminen
        ainakin omasta mielestäs, elämä on joskus niin ihmeellistä, näkeekö sen todella päältä päin kun on uskis, sulla on varmaan sädekehä pääs päällä!
        Siksi sua ei vartijat kyttää, jospa niillä on Halpahallissa hyvä vainu kuka on ns. parempi ihminen
        siis kuuluu oikeeseen lahkoon.
        Onnittelen, ostele edelleenkin lapsityövoimalla tehtyä halpatuontiroskaa.


      • Pitää kai opetella niin mon...
        seurakuntaa kirjoitti:

        kuulut samaan kastiin oot siis ns. parempi ihminen
        ainakin omasta mielestäs, elämä on joskus niin ihmeellistä, näkeekö sen todella päältä päin kun on uskis, sulla on varmaan sädekehä pääs päällä!
        Siksi sua ei vartijat kyttää, jospa niillä on Halpahallissa hyvä vainu kuka on ns. parempi ihminen
        siis kuuluu oikeeseen lahkoon.
        Onnittelen, ostele edelleenkin lapsityövoimalla tehtyä halpatuontiroskaa.

        sen takia hymiö perässä. Sorry, jos vedit herneen nenuun. Minulla ei ole sädekehää, iloinen elämänasenne tosin vaikuttaa siihen, etten epäile kenenkään minua kyttäävän missään.


      • isktr
        seurakuntaa kirjoitti:

        kuulut samaan kastiin oot siis ns. parempi ihminen
        ainakin omasta mielestäs, elämä on joskus niin ihmeellistä, näkeekö sen todella päältä päin kun on uskis, sulla on varmaan sädekehä pääs päällä!
        Siksi sua ei vartijat kyttää, jospa niillä on Halpahallissa hyvä vainu kuka on ns. parempi ihminen
        siis kuuluu oikeeseen lahkoon.
        Onnittelen, ostele edelleenkin lapsityövoimalla tehtyä halpatuontiroskaa.

        Ja sinä voit jatkaa todellisten laatutuotteiden ystävänä ja juoksennella Nice-lenkkareilla pitkin Parkanoa. Mitkä on ommellut 13-vuotias indonesialaislapsi. Mikähän HalpaHallista tekee erityisesti lapsityövoiman käyttäjän? Vastaan itse, ei mikään. Jauhat vaan silkkaa paskaa.


      • ANTTI2
        seurakuntaa kirjoitti:

        kuulut samaan kastiin oot siis ns. parempi ihminen
        ainakin omasta mielestäs, elämä on joskus niin ihmeellistä, näkeekö sen todella päältä päin kun on uskis, sulla on varmaan sädekehä pääs päällä!
        Siksi sua ei vartijat kyttää, jospa niillä on Halpahallissa hyvä vainu kuka on ns. parempi ihminen
        siis kuuluu oikeeseen lahkoon.
        Onnittelen, ostele edelleenkin lapsityövoimalla tehtyä halpatuontiroskaa.

        AINOANA HUONONA PUOLENA ON ETTÄ KAHVIPISTE PUUTTUU PARKANOSTA SELLANEN YLLELLISYYS LÖYTYY JALASJÄRVELTÄ EIKÄ SIELLÄ KUULU SITÄ JEHOVIEN MUSIIKIA !TAUTALLA KUTEN PARKANOSSA KUULUU SELLANEN EI OLE NORMAALIA VOIS AIVAN HYVIN PITÄÄ NORMAALIA MUSIIKIA PÄÄLLÄ EI SIITÄ TARTTE NIITTEN VETÄÄ HERNEITÄ NENÄÄN JOTKA ON LÖYTÄNEET JEESUKSEN KONTIO SAAPAASTA JA OVAT VALAISTUNEITA.


    • huomannut olen

      ovat ehkä osa aloittaneet vasta (iän perusteella, jos väärässä niin sori) ja eivät omaa sitä "piilossa kyttäämistä".Toisaalta näkyvissä oleva vartija vähentää varkauksia!!!

      (HH vois koettaa välillä siviilipukuista valvojaa, joka ostoksia tekis homman aikana....)

      Osa tuntuu perässä tulevan, mutta onpa mulla laukkukin monesti mukana ja tietääkseni ohjeistuksena on että myös näitä valvotaan. Sinne laukkuun saattaa ostajat jotain tunkea...Aina siis ulkonäkö ei ole peruste, vaan myös muita seikkoja katsovat.

      Vartijoille hyvää jatkoja ja ostajille myös ostosiloa. Itseäni ei perässä kulkeva vartija haittaa, kun tiedän ettei ole pelättävää itsellä että laukusta jotain löytyisi. Enemmän se huvittaa :)

      Ps. Niin ja HH toi Kaupunkiin lastenvaatteita edulliseen hintaan! Kiitos!Aina ei jaksa tilata/käydä Tampereella

    • huulipunaa

      ja vielä samaa laatua kuin aikaisemmin , niin laita numero ostoslistalle ettei tarvi käydä laukullasi numeroa katsomassa ,sillä muutoin saat vartijat niskaasi.Mulle kävi kerran näin (ei kuitenkaan H-H:ssa) ja siitä lähtien on ollut tunne , että oma käsilaukkunikin on kaupan omaisuutta ostosten aikana , koska ei edes lukulaseja "uskalla" ottaa sieltä kun tulee kylmät väreet selkäpiihin .

    • kumma !!!

      johan on kumma en ole vielä kokkolan
      halpa-hallissa kertaakaan nähnyt vartioita
      vaikka olen asioinut siellä puoli elämää.
      kyllä siellä täytyy olla aika paljon pitkä
      kyntisiä kun olette niin tarkassa vartioinnissa.

    • MInä en käy Halpahallissa

      Olen huomannut saman vartijoiden kyttäyspolitiikan, muutaman kerran käydessäni( ne ainoat)
      Mutta eipä siellä ole mitään erityistä ostettavaa,
      siis mitään minkä takia kannattaisi mennä.
      Lastenvaatteetkin on niin huonolaatuisia, että hajosivat ensimmäisessä pesussa. Sanotaan että köyhällä ei ole varaa ostaa halpaa ja se pitää varmasti paikkansa. Ostankin lapsille ja itselle sekä puolisolle vaatteet ns. laatuliikkeistä ja aikaa myöten tulee säästöä laadun myötä runsaasti.

      • pettynyt

        Olen huomannut saman ilmiön kyseisen liikkeen lastenvaatteiden laadusta.:o( (myös aik.vaatteis) Suuren perheen omaavana äitinä olen todennut että esim.H&M:n lastenvaatteet ovat huomattavasti laadukkaampia,eivätkä mitenkään erityisen kalliita.Jotain pientä voi joskus Halpiksesta löytää ja kaikkinensa olen tyytyväinen että Parkanoon tuli kilpailua.


      • helöu
        pettynyt kirjoitti:

        Olen huomannut saman ilmiön kyseisen liikkeen lastenvaatteiden laadusta.:o( (myös aik.vaatteis) Suuren perheen omaavana äitinä olen todennut että esim.H&M:n lastenvaatteet ovat huomattavasti laadukkaampia,eivätkä mitenkään erityisen kalliita.Jotain pientä voi joskus Halpiksesta löytää ja kaikkinensa olen tyytyväinen että Parkanoon tuli kilpailua.

        Kyllä minusta Halpa-Hallin tavara on paljon parempilaatuisempaa kuin Hamsterin halpatavara. Hamsterissa vasta löyhkääkin, Kiinan halpaliima:)

        Eihän tuolla enää edes ole vartijoita. Itselläni vaatteista vain positiivisia kokemuksia.


      • Lutterilainen
        helöu kirjoitti:

        Kyllä minusta Halpa-Hallin tavara on paljon parempilaatuisempaa kuin Hamsterin halpatavara. Hamsterissa vasta löyhkääkin, Kiinan halpaliima:)

        Eihän tuolla enää edes ole vartijoita. Itselläni vaatteista vain positiivisia kokemuksia.

        molemmissa, niin Hallelujassa kuin Hamsterissa ole sontaa 50-60% tavaroista kaikki vähänkään laadukkaapi on saman hintaista kuin missä tahansa muualla. Vtuttaa käydä moisessa suulissa, josta ei voi ostaa saunakaljaa muutamaa pulloa, jonkin hihhuli lahkolaisuuden takia taikka tupakka askia.


      • Nimetön
        Lutterilainen kirjoitti:

        molemmissa, niin Hallelujassa kuin Hamsterissa ole sontaa 50-60% tavaroista kaikki vähänkään laadukkaapi on saman hintaista kuin missä tahansa muualla. Vtuttaa käydä moisessa suulissa, josta ei voi ostaa saunakaljaa muutamaa pulloa, jonkin hihhuli lahkolaisuuden takia taikka tupakka askia.

        Onpa sitten toosi hyvä, että voit itse ihan vapaasti valita missä ostoksesi teet ja mitä ostat :) Iesus mitä valitusta, hakekaa nyt ihmeessä ne vaatteet vaikka Stockmannilta, ei kai kukaan kuvittele eurolla saavansa satasen laatua, hei comoon. Ja kaljaa ja röökiä onnesta parkanosta kyllä saa, meillähän on ihan jopa alko; ollaan vaikka siitä onnellisia. Naapurikunnissa kun ei ole edes sitä, ihan joutuvat itse keitteleen :)


      • pienten lasten äiti
        Lutterilainen kirjoitti:

        molemmissa, niin Hallelujassa kuin Hamsterissa ole sontaa 50-60% tavaroista kaikki vähänkään laadukkaapi on saman hintaista kuin missä tahansa muualla. Vtuttaa käydä moisessa suulissa, josta ei voi ostaa saunakaljaa muutamaa pulloa, jonkin hihhuli lahkolaisuuden takia taikka tupakka askia.

        on Halpa-Hallissa lastenkin kanssa mukava asioida; kaupungin pulit kun ovat keskittyneet alkon läheisyyteen.


    • kumma jätkä

      Pitkästä aikaa kävin kotopuolessa ja piipahdin katsomaan mitä uusi "ostosmekka" Halpa-Halli piti sisällään.

      Ei ollut kassia eikä laukkua tai reppua. Talvitakki ja pipo (mustat, olisiko värillä väliä? Punainen tuulipukuko pitää olla?). Kädet kohmeessa taskussa.

      Etuovella tarjouksia ständeistä katselin ja siinä heti vaksi alkoi tuijottaan. Menin sisään ja seurasi. Vilkuili hyllyjen välistä ja pyöri ympärillä.

      Ei tullut ostettua mitään, enkä toiste ohikulkumatkalla enää poikkea.

      • aina Vartioidaan kovasti

        että tuntuu siltä kuin olisi silmät koko ajan selässä,en enää käy siellä ostoksilla, koska en tarvi moista rihkamaa ja esim.vaatteet on samanlaista halpatuontikamaa mitä löytyy joka marketista ympäri suomea, vaatteet ostan mielummin
        pikkuliikkeistä, joita Parkanossa on muutama ihan ok! joista saa yksilöllisiä ja laadukkaita vaatteita.
        Hyvät ystävät annan teille neuvon, kun vartija seuraavan kerran kyttää, kysykää häneltä, mikä teissä niin kiinnostaa jne...
        Tietysti, eihän kenenkään ole pakko mennä ko. liikkeeseen vahdittavaksi!


    • !!!!!......

      ei kai se vartijoitten vika oo jos näytät epäilyttävältä, työtänsä ne vaan tekee. Sulla taitaa kaiken lisäks olla ongelmia ton hajuaistin kans, itellä ei o tapana mennä haisteleen kauppoihin, mut kai ne on huvinsa kullakin. Oot varmaan tosi huvittava näky kun astut kauppaan: "nuuh nuuh, täällähän haisee Kiina! Nämä ovat varmasti valmistettu halpatyövoimalla!" .... Niin ja Hamsterissahan myydään vain ja ainoastaan suomalaisia tuotteita ja siellä ei siis haise halpatyövoima.

      • mulle

        että miltä näyttää "epäilyttävä" asiakas?

        Sanot nimittäin että
        >> ei kai se vartijoitten vika oo jos näytät epäilyttävältä


      • vartija
        mulle kirjoitti:

        että miltä näyttää "epäilyttävä" asiakas?

        Sanot nimittäin että
        >> ei kai se vartijoitten vika oo jos näytät epäilyttävältä

        Vartijat lopettivat työnsä Parkanon Halpa-Hallissa lauantaina 30.12.

        Alkuhässäköiden takia heidät palkattiin. Vainoharhaisia taidatte olla, jos niitä vieläkin siellä näette! Eivätkä ne kenenkään perässä kierrä, saattaa olla vaan sama kiertosuunta kuin teillä. Tai ehkä olette sitten epäilyttävän näköisiä, pälyilette vartijaa epäluuloisesti, minkä johdosta hänen mielenkiintonsa herää.

        Pitääkö kaikki ottaa niin prkleen henkilökohtaisesti?


      • siltä
        mulle kirjoitti:

        että miltä näyttää "epäilyttävä" asiakas?

        Sanot nimittäin että
        >> ei kai se vartijoitten vika oo jos näytät epäilyttävältä

        että sen pitää kyylätä sua!!Emmä usko et ne sellasia vahtaa jotka ei näytä siltä et ne pöllis jotain.Tai sit oot vaan niin helevetin kaunis ihminen et ne ei voi irrottaa silmiään susta.


      • leikisti
        siltä kirjoitti:

        että sen pitää kyylätä sua!!Emmä usko et ne sellasia vahtaa jotka ei näytä siltä et ne pöllis jotain.Tai sit oot vaan niin helevetin kaunis ihminen et ne ei voi irrottaa silmiään susta.

        udella ,että miltä minä näytän , että vartijan pitää "kyylätä" mua:)

        ja miltä minä näytän jos näytän että" pöllisin" jotain:)


      • nuorten puolesta
        vartija kirjoitti:

        Vartijat lopettivat työnsä Parkanon Halpa-Hallissa lauantaina 30.12.

        Alkuhässäköiden takia heidät palkattiin. Vainoharhaisia taidatte olla, jos niitä vieläkin siellä näette! Eivätkä ne kenenkään perässä kierrä, saattaa olla vaan sama kiertosuunta kuin teillä. Tai ehkä olette sitten epäilyttävän näköisiä, pälyilette vartijaa epäluuloisesti, minkä johdosta hänen mielenkiintonsa herää.

        Pitääkö kaikki ottaa niin prkleen henkilökohtaisesti?

        Teki työtään ilo silmälle tsemmppiä vaan.H-H:SSA
        SS-Kirppiksellä juoksi vanhempi mies joka askeleen perässä "vartija/juoru"hinnoitteli asikkaiden myyntitavarat mikä liian kallista
        tai ei kannata ostaa en ole käynyt enään.


      • ärsyyntynyt
        leikisti kirjoitti:

        udella ,että miltä minä näytän , että vartijan pitää "kyylätä" mua:)

        ja miltä minä näytän jos näytän että" pöllisin" jotain:)

        Jestas kun on pienet ympyrät kun pitää tollasestakin narista jos sattuu vartija oleen liikkeessä. Varmaan on ollut jokin syy miksi vartija on sinne palkattu? Uusi liike, ehkä ei alkuun hälytyslaitteita asennettu?Ja tosiaankaan ei ole enää vuodenvaihteen jälkeen vartijoita edes näkynyt.Pitihän vartijan siellä kiertää eikä seistä ku puuhevonen kuutamolla jossain hyllyn kulmalla. Haloo! Tää keskustelupalsta on täynnä ruikuttajia Parkanon epäkohdista. Kattokaas häjyyttänne keskusteluja muista paikkakunnista, sama meininki näkyy olevan joka kunnan ja kaupungin vastaavilla sivuilla.Kaikissa paikoissa on omat hyvät ja huonot puolensa.Hyvä ku saatiin tänne sellanen liike jossa on vähän kaikensortin tavaraa saman katon alla.Hyvä ja ystävällinen palvelu lisäksi.


      • mieltä
        ärsyyntynyt kirjoitti:

        Jestas kun on pienet ympyrät kun pitää tollasestakin narista jos sattuu vartija oleen liikkeessä. Varmaan on ollut jokin syy miksi vartija on sinne palkattu? Uusi liike, ehkä ei alkuun hälytyslaitteita asennettu?Ja tosiaankaan ei ole enää vuodenvaihteen jälkeen vartijoita edes näkynyt.Pitihän vartijan siellä kiertää eikä seistä ku puuhevonen kuutamolla jossain hyllyn kulmalla. Haloo! Tää keskustelupalsta on täynnä ruikuttajia Parkanon epäkohdista. Kattokaas häjyyttänne keskusteluja muista paikkakunnista, sama meininki näkyy olevan joka kunnan ja kaupungin vastaavilla sivuilla.Kaikissa paikoissa on omat hyvät ja huonot puolensa.Hyvä ku saatiin tänne sellanen liike jossa on vähän kaikensortin tavaraa saman katon alla.Hyvä ja ystävällinen palvelu lisäksi.

        kanssasi!! Kyllä siitäki varmaan sanomista tulis jos vartija vahtais vaan lattiaan. Kai sen ny pitää vähä kattella ympärilleen, eikö se oo sen työtä? Ja jos vartija vahtaa tai hiihtää peräs, eikö voi sit vaikka sanoo jotain. Ei pitäs olla mitään syytä ahdistua, jos on puhtaat jauhot pussis!


      • ojennuksesi
        ärsyyntynyt kirjoitti:

        Jestas kun on pienet ympyrät kun pitää tollasestakin narista jos sattuu vartija oleen liikkeessä. Varmaan on ollut jokin syy miksi vartija on sinne palkattu? Uusi liike, ehkä ei alkuun hälytyslaitteita asennettu?Ja tosiaankaan ei ole enää vuodenvaihteen jälkeen vartijoita edes näkynyt.Pitihän vartijan siellä kiertää eikä seistä ku puuhevonen kuutamolla jossain hyllyn kulmalla. Haloo! Tää keskustelupalsta on täynnä ruikuttajia Parkanon epäkohdista. Kattokaas häjyyttänne keskusteluja muista paikkakunnista, sama meininki näkyy olevan joka kunnan ja kaupungin vastaavilla sivuilla.Kaikissa paikoissa on omat hyvät ja huonot puolensa.Hyvä ku saatiin tänne sellanen liike jossa on vähän kaikensortin tavaraa saman katon alla.Hyvä ja ystävällinen palvelu lisäksi.

        nimimerkille "leikisti" niin väärää puuta haukut.
        Oli kysymys vaan sanaleikistä.
        Minulla ei ole koskaan ollut ongelmia vartijoiden eikä palvelujen kanssa.
        No, ei se mitään .


      • jo...
        ojennuksesi kirjoitti:

        nimimerkille "leikisti" niin väärää puuta haukut.
        Oli kysymys vaan sanaleikistä.
        Minulla ei ole koskaan ollut ongelmia vartijoiden eikä palvelujen kanssa.
        No, ei se mitään .

        míkä ihme siinä on...Tulee uusi kiva kauppa Parkanon jokseenkin köyhänlaiseen kauppatarjontaan niin johan on kaikki pielessä: haisee Kiinalle??, vartijat kyylää, ei pölliäkään myydä, kaljaa ei ole, vaatteet huonoja, uskontokuntakin on väärä ja niin edespäin tätä voisi jatkaa sivukaupalla. Eiköhän noita eri uskontokunnan edustajia löydy jokaiselta työmaalta, mutta mitä sitten?? Eipähän ole kukaan ainakaan vielä kauppareissulla alkanut käännyttään. Ja eiköhän se tekstiili ole ihan samalta linjalta kuin esim. H&M:n tavara, jota niin paremmaksi kehuttiin. Eri lappu niskaan ja se on siinä.


      • Stockalla, H&M:llä, Sok...
        jo... kirjoitti:

        míkä ihme siinä on...Tulee uusi kiva kauppa Parkanon jokseenkin köyhänlaiseen kauppatarjontaan niin johan on kaikki pielessä: haisee Kiinalle??, vartijat kyylää, ei pölliäkään myydä, kaljaa ei ole, vaatteet huonoja, uskontokuntakin on väärä ja niin edespäin tätä voisi jatkaa sivukaupalla. Eiköhän noita eri uskontokunnan edustajia löydy jokaiselta työmaalta, mutta mitä sitten?? Eipähän ole kukaan ainakaan vielä kauppareissulla alkanut käännyttään. Ja eiköhän se tekstiili ole ihan samalta linjalta kuin esim. H&M:n tavara, jota niin paremmaksi kehuttiin. Eri lappu niskaan ja se on siinä.

        Ostoksilla, kukaan ei kytännyt, ei roikkunut vartijat perässä, oli kiva tehdä ostoksia, tosin
        rahaa paloi, mutta hinta/laatusuhde ok!
        Ostin H&M:ltä mm. paitoja, ihan kivoja!
        ja laadukkaita, oon ostanut monta kertaa ennenkin,
        pärjäävät aina HH:n rättien kanssa. Et silleen
        anteeks nyt vaan kauhiast! Ja viel sellanen asia
        kyl on Mansessa palvelu asiallista ja ystävällistä
        jokaisessa keskustan liikkeessä, mutta onhan siellä niin paljon kilpailua, ettei siellä puuhastelijat
        pärjää kauaa, eikä kyylääjät!


      • ----------------------
        jo... kirjoitti:

        míkä ihme siinä on...Tulee uusi kiva kauppa Parkanon jokseenkin köyhänlaiseen kauppatarjontaan niin johan on kaikki pielessä: haisee Kiinalle??, vartijat kyylää, ei pölliäkään myydä, kaljaa ei ole, vaatteet huonoja, uskontokuntakin on väärä ja niin edespäin tätä voisi jatkaa sivukaupalla. Eiköhän noita eri uskontokunnan edustajia löydy jokaiselta työmaalta, mutta mitä sitten?? Eipähän ole kukaan ainakaan vielä kauppareissulla alkanut käännyttään. Ja eiköhän se tekstiili ole ihan samalta linjalta kuin esim. H&M:n tavara, jota niin paremmaksi kehuttiin. Eri lappu niskaan ja se on siinä.

        SAMAA MIELTÄ!!!


      • stoccalla
        Stockalla, H&M:llä, Sok... kirjoitti:

        Ostoksilla, kukaan ei kytännyt, ei roikkunut vartijat perässä, oli kiva tehdä ostoksia, tosin
        rahaa paloi, mutta hinta/laatusuhde ok!
        Ostin H&M:ltä mm. paitoja, ihan kivoja!
        ja laadukkaita, oon ostanut monta kertaa ennenkin,
        pärjäävät aina HH:n rättien kanssa. Et silleen
        anteeks nyt vaan kauhiast! Ja viel sellanen asia
        kyl on Mansessa palvelu asiallista ja ystävällistä
        jokaisessa keskustan liikkeessä, mutta onhan siellä niin paljon kilpailua, ettei siellä puuhastelijat
        pärjää kauaa, eikä kyylääjät!

        ....


      • ärsyyntynyt
        ---------------------- kirjoitti:

        SAMAA MIELTÄ!!!

        Kyllä siellä "stoccallasi" isoveli valvoo, jopa hyvinkin tarkasti ja niin ettei tavallisella asiakkaalla ole aavistustakaan missä pienenpieni kamera liikkeitäsi kyylää.
        Tällä palstalla ei ole varmaan tarkoitus ojentaa ketään. Mielipiteet eivät ole koskaan oikein tai väärin mutta "vartija kyttää perässäni"- puheet on sieltä mihin aurinko ei koskaan paista.Vartija tekee työtään, siitähän sille palkkakin maksetaan.Lisäksi liikkeillä on omat vaikuttimensa miksi vartijat palkataan.Sanonpa vielä lopuksi etten ole ko liikkeen työntekijä, en uskonveli tai-sisar, käyn ostoksilla myös Tampereella jne. En tapaa kirjoitella tämän kaltaisille palstoille, mutta mielenkiinnolla olen kuitenkin kauan lukenut näitä soopakirjoituksia Parkanolaisten alennustilasta, vähän joka saralla, niin joskushan se minunkin kuppini läikähtää yli. Mur.


    • pakottaa

      menee ko.kauppaan? Ei kukaan, jos on noin vaikeeta. Olen myös ollut vuosia asiakaspalvelu-ammatissa ja tiedän myös sen, että vartijat tekevät hyvää työtä.

    • hh asiakas

      Outoa porukkaa täällä! On vartijoiden työ vartioida. Jos olette rehellisiä niin eihän tuon "kyttäämisen" pitäisi silloin häiritä? Koittakaa ensi kerralla hymyillä ja nyökätä vartijalle ystävällisesti :)

      HH:ssa on mun mielestä hyvä valikoima tavaroita. Ainakin itse olen ostanut HH:sta suomalaisia vaatteita. Jos ei teitä miellytä niin ei voi mitään, älkää sitten käykö. Oikeastaanhan se on vaan kiva ettei mun tarvi jonottaa kun siellä käyn :)

      • on vartiointi

        mutta se onkin tosiaan hoidettu ammattitaitoisesti
        eikä niinkuin Parkanon HH:ssa kyyläämällä.
        Lohdutuksen sanaksi sinulle, ei sinun varmasti tarvitse Parkanon HH:ssa jonottaa, kun eihän siellä
        ole koskaan edes ruuhkia....ja mitä valikoimaan tulee, siellä se on niin suppeeta, jotta mieluummin
        lähden Keskiselle tai Tampereelle ostoksille, mutta
        toivon sydämestäni ettei sinun tarvitse "jonottaa"
        Halpahallissa, minä jonotan mielummin S-marketin kassa-jonossa ja on se vaan niin kivaa kun saa saunaolusetkin ostettua viikonlopuksi!


      • idiootti
        on vartiointi kirjoitti:

        mutta se onkin tosiaan hoidettu ammattitaitoisesti
        eikä niinkuin Parkanon HH:ssa kyyläämällä.
        Lohdutuksen sanaksi sinulle, ei sinun varmasti tarvitse Parkanon HH:ssa jonottaa, kun eihän siellä
        ole koskaan edes ruuhkia....ja mitä valikoimaan tulee, siellä se on niin suppeeta, jotta mieluummin
        lähden Keskiselle tai Tampereelle ostoksille, mutta
        toivon sydämestäni ettei sinun tarvitse "jonottaa"
        Halpahallissa, minä jonotan mielummin S-marketin kassa-jonossa ja on se vaan niin kivaa kun saa saunaolusetkin ostettua viikonlopuksi!

        kun tuollaista pidät.

        Parkanon palvelut paranevat ja te päljät suhtaudutte yhteen kauppaan joka on teidän perseitänne palvelemaan tarkotettu, kuin ruttoon.
        Kyllä näkee, mitä väkeä on liikenteessä Parkanon kaduilla.

        Ja mene sinne S-marketiin, mitä helskattia sitä täällä selostat? Taidat olla vähän outo..


      • tarkoitettu mielipiteiden i...
        idiootti kirjoitti:

        kun tuollaista pidät.

        Parkanon palvelut paranevat ja te päljät suhtaudutte yhteen kauppaan joka on teidän perseitänne palvelemaan tarkotettu, kuin ruttoon.
        Kyllä näkee, mitä väkeä on liikenteessä Parkanon kaduilla.

        Ja mene sinne S-marketiin, mitä helskattia sitä täällä selostat? Taidat olla vähän outo..

        Ei ole kaikkien pakko olla samaa mieltä Halpahallista ja sinä yläpuolella kirjoittanut et tosiaankaan määrää kuka täällä kirjoittaa ja pikkusen pienenpää suuta senkin tumpelo, jos sinä oot sitä mieltä että Parkanon palvelut paranee, niin siitä vaan ok se on sun näkemykses, voisinkin esittää sinulle, mitä sitä täällä selostat, mutta koska tää palsta on tarkoitettu kaikille, niin siitä vaan, IDIOOTTI olet sinä.


      • ohistelija
        tarkoitettu mielipiteiden i... kirjoitti:

        Ei ole kaikkien pakko olla samaa mieltä Halpahallista ja sinä yläpuolella kirjoittanut et tosiaankaan määrää kuka täällä kirjoittaa ja pikkusen pienenpää suuta senkin tumpelo, jos sinä oot sitä mieltä että Parkanon palvelut paranee, niin siitä vaan ok se on sun näkemykses, voisinkin esittää sinulle, mitä sitä täällä selostat, mutta koska tää palsta on tarkoitettu kaikille, niin siitä vaan, IDIOOTTI olet sinä.

        Tupakoivat kaljaveikot sitä vaan moittivat. Mikään kauppa ei voi olla hyvä, kun sieltä ei saa sitä joka viikkoon kuuluvaa kaljasatsia. Säälittävää, mutta jokainen päättää itse elintavastaan.


      • Ei Halpa - Hallissa
        ohistelija kirjoitti:

        Tupakoivat kaljaveikot sitä vaan moittivat. Mikään kauppa ei voi olla hyvä, kun sieltä ei saa sitä joka viikkoon kuuluvaa kaljasatsia. Säälittävää, mutta jokainen päättää itse elintavastaan.

        Siellä palvelee kaikki hyvin asiakkaita.
        En perheellinen mutta asiakas.
        Vain joka kymmenes vaate on nykypäivänä täysin
        suomessa valmistettu sanottiin aamuTV:ssä
        Parkanossa on totuttu toisenlaiseen asiakaspalveluun kyllä ne liikkeet lopettaa
        kun ne huomaa että asiakkaat kävelee ohi.
        Halpa-Hallilla on liikeketjuja monessa paikassa.
        Ei muualla ole k......
        Asiakas saa itse valita missä käy ei vielä pakoteta.


      • ja silti
        ohistelija kirjoitti:

        Tupakoivat kaljaveikot sitä vaan moittivat. Mikään kauppa ei voi olla hyvä, kun sieltä ei saa sitä joka viikkoon kuuluvaa kaljasatsia. Säälittävää, mutta jokainen päättää itse elintavastaan.

        käyn hh:ssa. Kyllä ne röökit muualtaki saa, ei ole iso vaiva.


      • rytmimenetelmä
        ja silti kirjoitti:

        käyn hh:ssa. Kyllä ne röökit muualtaki saa, ei ole iso vaiva.

        kertaa käynyt Parkanon Halpa-Hallissa, olenko sokea,mutta mitään lehtiä siellä ei ilmeisesti myydä. Myös kondomit loistivat poissaolollaan. Lahkolaisuus kieltää ehkäisyn , joten ei siitä syystä kyseisiä välineitä ole kaupan. Raamatuita kyllä oli melkoinen torni myynnissä.


      • kortsuja
        rytmimenetelmä kirjoitti:

        kertaa käynyt Parkanon Halpa-Hallissa, olenko sokea,mutta mitään lehtiä siellä ei ilmeisesti myydä. Myös kondomit loistivat poissaolollaan. Lahkolaisuus kieltää ehkäisyn , joten ei siitä syystä kyseisiä välineitä ole kaupan. Raamatuita kyllä oli melkoinen torni myynnissä.

        ruokapuolella, sori nyt vaan.


      • vielää
        kortsuja kirjoitti:

        ruokapuolella, sori nyt vaan.

        mikä tämä "lahkolaisuus" sitten on?


      • osastolla
        kortsuja kirjoitti:

        ruokapuolella, sori nyt vaan.

        niitä kortsuja myydään, siis sillä puolella missä on mm. deodorantit, shampoot yms.
        mikä piru teitä parkanolaisia riivaa, kun ootte kaiken aikaa halpa-hallia mollaamassa.


      • KARUSELLI51
        osastolla kirjoitti:

        niitä kortsuja myydään, siis sillä puolella missä on mm. deodorantit, shampoot yms.
        mikä piru teitä parkanolaisia riivaa, kun ootte kaiken aikaa halpa-hallia mollaamassa.

        EI USKOISI ET PARKANOSSA ON TODELLA NÄIN TYHMÄÄ PORUKKAA MITÄ TÄN OTSIKON ALLA ON KIRJOITETTU. KAIKILLA ON VAPAUS KÄYDÄ KAUPASSA MISSÄ HALUAA, EI TEIDÄN RUIKUTTAJIEN TARVI MENNÄ HH JOS ETTE HALUA. VAI ONKO JOKU PAKOTTANUT? MINÄ KÄYN AIVAN MIELELLÄNI SIELLÄ SIISTIÄ, AVARAA JA YM. ILOA SILMÄLLE!OLEN KÄYNYT MUUALLAKIN HH JA OSTANUT VAATTEITA MM EIKÄ NE OLE HAJONNEET. HYVIÄ KÄYTTOKELPOISIA VAATTEITA VIELÄKIN. OLEN TAVALLINEN PERHEENÄITI EN KUULU USKONLAHKOIHIN. MUTTA HH KÄYN JOKA VIIKKO OSTOKSILLA!!!!!


      • IITA51
        KARUSELLI51 kirjoitti:

        EI USKOISI ET PARKANOSSA ON TODELLA NÄIN TYHMÄÄ PORUKKAA MITÄ TÄN OTSIKON ALLA ON KIRJOITETTU. KAIKILLA ON VAPAUS KÄYDÄ KAUPASSA MISSÄ HALUAA, EI TEIDÄN RUIKUTTAJIEN TARVI MENNÄ HH JOS ETTE HALUA. VAI ONKO JOKU PAKOTTANUT? MINÄ KÄYN AIVAN MIELELLÄNI SIELLÄ SIISTIÄ, AVARAA JA YM. ILOA SILMÄLLE!OLEN KÄYNYT MUUALLAKIN HH JA OSTANUT VAATTEITA MM EIKÄ NE OLE HAJONNEET. HYVIÄ KÄYTTOKELPOISIA VAATTEITA VIELÄKIN. OLEN TAVALLINEN PERHEENÄITI EN KUULU USKONLAHKOIHIN. MUTTA HH KÄYN JOKA VIIKKO OSTOKSILLA!!!!!

        TYÖSKENTELEN PARK. LIIKKEESSÄ JA MEILLÄ ON JA KÄY MYÖS VARTIJAT. EIVÄT HE ASIAKKAITA KYTTÄÄ JOS EI OLE AIHETTA!!! KANNATTAISKO KATSOA ENSIN PEILIIN JA OMAAN KÄYTÖKSEEN!!???? KYLLÄ ME MYYJÄT MYÖS HUOMATAAN TEIDÄT EPÄMÄÄRÄISET ASIAKKAAT JA TEHDÄÄN SEURANTA. EI YKSIN VARTIJAT!!


      • Halpa halvempi...
        osastolla kirjoitti:

        niitä kortsuja myydään, siis sillä puolella missä on mm. deodorantit, shampoot yms.
        mikä piru teitä parkanolaisia riivaa, kun ootte kaiken aikaa halpa-hallia mollaamassa.

        maito siellä on edullista ja joku vaatetavara myös. Suurin hyöty kai on hintakilpailun synty. VapaaValintahan on myös saamassa tonttinsa, joten joka makuun on liikkeitä kohta, mikä on hyvä asia.


      • on kortsut pois valikoimist...
        rytmimenetelmä kirjoitti:

        kertaa käynyt Parkanon Halpa-Hallissa, olenko sokea,mutta mitään lehtiä siellä ei ilmeisesti myydä. Myös kondomit loistivat poissaolollaan. Lahkolaisuus kieltää ehkäisyn , joten ei siitä syystä kyseisiä välineitä ole kaupan. Raamatuita kyllä oli melkoinen torni myynnissä.

        Sillähän uusi uskonlahko sikiää, syntyy yx vuosi ja
        parhaana kaks= tulee uusia kytättäviä hihhulimukeloita. Näinhän se on!


      • =/.
        on kortsut pois valikoimist... kirjoitti:

        Sillähän uusi uskonlahko sikiää, syntyy yx vuosi ja
        parhaana kaks= tulee uusia kytättäviä hihhulimukeloita. Näinhän se on!

        ...kun isälläsi ei ollut kortsuja käytössä.


      • magnoliah

        Olen samaa mieltä. HH on hyvä paikka, hyvät valikoimat ja hyvää tavaraa.
        Mutta asiasta toiseen. Täälläkin osataan vaan rutista HH:sta ja eurohamsterista, niiden välisistä eroista jne. Eurohamsterin huonoja puolia on mm.sotkuisuus ja liika turhan tavaran määrä. Ja onhan se myös mukavaa saada tänne puolikuolleeseen kylään vähän lisää kauppoja, vaikka ne eivät olisikaan mitkään lindex, seppälä ja H&M.


      • ilmoitan
        magnoliah kirjoitti:

        Olen samaa mieltä. HH on hyvä paikka, hyvät valikoimat ja hyvää tavaraa.
        Mutta asiasta toiseen. Täälläkin osataan vaan rutista HH:sta ja eurohamsterista, niiden välisistä eroista jne. Eurohamsterin huonoja puolia on mm.sotkuisuus ja liika turhan tavaran määrä. Ja onhan se myös mukavaa saada tänne puolikuolleeseen kylään vähän lisää kauppoja, vaikka ne eivät olisikaan mitkään lindex, seppälä ja H&M.

        Parkanon HH:n työntekijöistä 2-3 kuuluu vapaaseurakuntaan. Tuntuu, että luulette kaikkien työntekijöiden olevan "lahkolaisia" tai "hihhuleita". Tiedoksi seuraavan kerran kun esitysmielessä tupakka suussa sieltä lähdette.

        Lestadiolaisuus kieltää ehkäisyn, ei vapaa srk.


      • sanat
        =/. kirjoitti:

        ...kun isälläsi ei ollut kortsuja käytössä.

        suustani.


      • väittelet
        tarkoitettu mielipiteiden i... kirjoitti:

        Ei ole kaikkien pakko olla samaa mieltä Halpahallista ja sinä yläpuolella kirjoittanut et tosiaankaan määrää kuka täällä kirjoittaa ja pikkusen pienenpää suuta senkin tumpelo, jos sinä oot sitä mieltä että Parkanon palvelut paranee, niin siitä vaan ok se on sun näkemykses, voisinkin esittää sinulle, mitä sitä täällä selostat, mutta koska tää palsta on tarkoitettu kaikille, niin siitä vaan, IDIOOTTI olet sinä.

        netissä idiootin kanssa...oletko varma ettei hän tee niin myös?


    • poliisin asialle...

      vartija huohottaa jo niin lähellä HH:ssa kun kävin,
      taitaa mennä jo SEKSUAALISEN AHDISTELUN PUOLELLE...olkaa varovaisia, pitäkää puolianne!

    • valittaja

      vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali ......

      • et HH:ssa on

        vaihtunu paljon henkilökunta? Siis Parkanon HH:ssa
        vai onko vähennetty väkkee, ei kai sitte riitä ostajia, ku on kaike maailman ideaparkit ja Keskinen.


      • ei ole
        et HH:ssa on kirjoitti:

        vaihtunu paljon henkilökunta? Siis Parkanon HH:ssa
        vai onko vähennetty väkkee, ei kai sitte riitä ostajia, ku on kaike maailman ideaparkit ja Keskinen.

        vaihtunut mihinkään suuntaan. Kaksi on erotettu, ja muiden sopimus on päättynyt. Juorujahan tietysti aina liikkuu.


      • kaakana..
        ei ole kirjoitti:

        vaihtunut mihinkään suuntaan. Kaksi on erotettu, ja muiden sopimus on päättynyt. Juorujahan tietysti aina liikkuu.

        sopimus on päättynyt ..miksei sopimusta uusittu?
        koeostajat arvostelevat pärstän mukaan.
        ja kirjottelin tos syksynpuolella tästä samasta asiasta että potkut perseeseen vaan kun parikuukautta oot ollut talossa,oot joko lihava, laiha, suulas, hidas, yksinkertainen, jne aina löytyy syitä ja jos ei löydy niin niitä keksitään.
        sitä kutsutaan nöyryyttämiseksi,vai?


      • heillä
        kaakana.. kirjoitti:

        sopimus on päättynyt ..miksei sopimusta uusittu?
        koeostajat arvostelevat pärstän mukaan.
        ja kirjottelin tos syksynpuolella tästä samasta asiasta että potkut perseeseen vaan kun parikuukautta oot ollut talossa,oot joko lihava, laiha, suulas, hidas, yksinkertainen, jne aina löytyy syitä ja jos ei löydy niin niitä keksitään.
        sitä kutsutaan nöyryyttämiseksi,vai?

        oli muita suunnitelmia. Lisäksi väkeä oli liikaa.


      • tösinyt
        kaakana.. kirjoitti:

        sopimus on päättynyt ..miksei sopimusta uusittu?
        koeostajat arvostelevat pärstän mukaan.
        ja kirjottelin tos syksynpuolella tästä samasta asiasta että potkut perseeseen vaan kun parikuukautta oot ollut talossa,oot joko lihava, laiha, suulas, hidas, yksinkertainen, jne aina löytyy syitä ja jos ei löydy niin niitä keksitään.
        sitä kutsutaan nöyryyttämiseksi,vai?

        pahastikkin, kun taas kirjoittelet koeostajista? kyllä jaksat olla katkera ihminen, pyöriikö koko elämäsi koeostajan ympärillä? mistä oot saanut kenkää?


      • huh !
        kaakana.. kirjoitti:

        sopimus on päättynyt ..miksei sopimusta uusittu?
        koeostajat arvostelevat pärstän mukaan.
        ja kirjottelin tos syksynpuolella tästä samasta asiasta että potkut perseeseen vaan kun parikuukautta oot ollut talossa,oot joko lihava, laiha, suulas, hidas, yksinkertainen, jne aina löytyy syitä ja jos ei löydy niin niitä keksitään.
        sitä kutsutaan nöyryyttämiseksi,vai?

        Halpa-Hallissa oli n. 23 työntekijää (ellei enemmänkin) kun kauppa starttasi käyntiin. On sanomattakin selvää, ettei kaikkien työsopimusta voida uusia nyt kun alku-intous on mennyt ja arki koittanut. Määrä-aikaiset kyllä tiesivät jo heti alussa, millainen työsopimus heitä odottaa, jos ottavat työn vastaan.


      • asiassa
        huh ! kirjoitti:

        Halpa-Hallissa oli n. 23 työntekijää (ellei enemmänkin) kun kauppa starttasi käyntiin. On sanomattakin selvää, ettei kaikkien työsopimusta voida uusia nyt kun alku-intous on mennyt ja arki koittanut. Määrä-aikaiset kyllä tiesivät jo heti alussa, millainen työsopimus heitä odottaa, jos ottavat työn vastaan.

        oli noin kolmekymmentä. Nyt se 23.


      • ehkä 15...
        asiassa kirjoitti:

        oli noin kolmekymmentä. Nyt se 23.

        jos enää sitäkään.


      • Te jaksatte jauhaa
        ehkä 15... kirjoitti:

        jos enää sitäkään.

        Sittenkö alkaa tämä sama jauhaminen kun tänne tulee vapsu. Ja menkää nyt hyvät tietämättömät katsomaan kyllä sieltä niitä kortsujakin saa kun niitä kerran haluatte.


      • vapaa valinta
        Te jaksatte jauhaa kirjoitti:

        Sittenkö alkaa tämä sama jauhaminen kun tänne tulee vapsu. Ja menkää nyt hyvät tietämättömät katsomaan kyllä sieltä niitä kortsujakin saa kun niitä kerran haluatte.

        on laadukkaampi paikka. Halpahallissa on myös huono palvelu, myyjät puhuvat myyjien kanssa, eikä asiakkaita huomioida. Yritin saada kontaktia myyjiin, mutta ei auttanut. Luulisi paikan pomonkin sanovan jo jotain.


      • ASIAKAS VUOSIKYMMENTEN TAKAA
        vapaa valinta kirjoitti:

        on laadukkaampi paikka. Halpahallissa on myös huono palvelu, myyjät puhuvat myyjien kanssa, eikä asiakkaita huomioida. Yritin saada kontaktia myyjiin, mutta ei auttanut. Luulisi paikan pomonkin sanovan jo jotain.

        Tähän asti on tullut lähdettyä Ikaalisiin ja tietysti Tampereella on tullut muutamia kertoja poikettua. Myymälät on selkeitä, tavara laadukasta, monipuolisemmat valikoimat.

        Halpa-Hallissa en ole vain oppinut käymään, olen muutaman kerran kierrellyt ja katsellut, mutta täytyy sanoa ettei ole minun makuuni, mutta
        varmasti sielläkin on oma asiakaskuntansa, luulisin,
        aika hiljaista on vain ollut siellä niinä muutamana
        kertanan kun olen siellä käynyt.

        Kaikenkaikkiaan ON KIVA KUN VAPAA_VALINTA TULEE PARKANOON! TERVETULOA!


      • kuukauden
        ASIAKAS VUOSIKYMMENTEN TAKAA kirjoitti:

        Tähän asti on tullut lähdettyä Ikaalisiin ja tietysti Tampereella on tullut muutamia kertoja poikettua. Myymälät on selkeitä, tavara laadukasta, monipuolisemmat valikoimat.

        Halpa-Hallissa en ole vain oppinut käymään, olen muutaman kerran kierrellyt ja katsellut, mutta täytyy sanoa ettei ole minun makuuni, mutta
        varmasti sielläkin on oma asiakaskuntansa, luulisin,
        aika hiljaista on vain ollut siellä niinä muutamana
        kertanan kun olen siellä käynyt.

        Kaikenkaikkiaan ON KIVA KUN VAPAA_VALINTA TULEE PARKANOON! TERVETULOA!

        päästä 15 muka.. Järjenkäyttökin on sallittua, ei tuo kauppa tule toimeen niin pienellä hlökuntamäärällä.


      • usko tai älä
        kuukauden kirjoitti:

        päästä 15 muka.. Järjenkäyttökin on sallittua, ei tuo kauppa tule toimeen niin pienellä hlökuntamäärällä.

        jos "yläkerta" avittaa? Onhan muutamalla kalalla ja leivälläkin ruokittu tuhansia ihmisiä.


      • päin
        ASIAKAS VUOSIKYMMENTEN TAKAA kirjoitti:

        Tähän asti on tullut lähdettyä Ikaalisiin ja tietysti Tampereella on tullut muutamia kertoja poikettua. Myymälät on selkeitä, tavara laadukasta, monipuolisemmat valikoimat.

        Halpa-Hallissa en ole vain oppinut käymään, olen muutaman kerran kierrellyt ja katsellut, mutta täytyy sanoa ettei ole minun makuuni, mutta
        varmasti sielläkin on oma asiakaskuntansa, luulisin,
        aika hiljaista on vain ollut siellä niinä muutamana
        kertanan kun olen siellä käynyt.

        Kaikenkaikkiaan ON KIVA KUN VAPAA_VALINTA TULEE PARKANOON! TERVETULOA!

        se vapaa-valinta on Parkanossa??? Olen sitä hakenut, mutten ole löytänyt.


    • Kyllästynyt`

      Oon huomannu ihan saman asian ja usemapaan kertaan.Rupee jo pikku hiljaa ottaan päähän tuollanen kyttääminen.Mitäs siinä sitten ostat, kun tunnet koko ajan jonkun silmät selässäsi ? En ole elämäni aikana mitään varastanut, eikä muutakaan rikosrekisteriä ole.Mielestäni en myöskään näytä millään tavalla epäilyttävältä, vai pitäisikö pukeutua poolopaitoihin ja mustiin suoriin housuihin, ei kai ? Kerrankin vielä näen kysesisen äijän selkäni takana, niin varmasti kysyn aivan suoraa, että mikä oli ongelman nimi.

      • juu juu

        Mistä vartija tietää aiotko pölliä jotain vai et, yleensä semmoisesta ihmisestä mikä on päällepäin normaali eikä ikinä uskoisi että voisi tehdä mitään rikollista niin yleensä ne on pahimpia näpistelijöitä mummot yms... Vartija tekee työtänsä mistä sille maksetaan korvaus ja kauppias on sen sinne palkannut, kauppias taas voi valita asiakkaansa miten tahtoo.Luultavasti kyseisessä liikkeessä on hävikkiä näpistelyn suhteen että kyllä sieltä joku kunnon kansalainen jotain on vienyt. Joissain liikkeissä ei ole vartijoita kävelemässä kun ne katselevat sinua kameroilla... miltä tuntuu uskallatko mennä enään mihinkään kauppaan vai onko jotain sydämellä.


      • oifhjj
        juu juu kirjoitti:

        Mistä vartija tietää aiotko pölliä jotain vai et, yleensä semmoisesta ihmisestä mikä on päällepäin normaali eikä ikinä uskoisi että voisi tehdä mitään rikollista niin yleensä ne on pahimpia näpistelijöitä mummot yms... Vartija tekee työtänsä mistä sille maksetaan korvaus ja kauppias on sen sinne palkannut, kauppias taas voi valita asiakkaansa miten tahtoo.Luultavasti kyseisessä liikkeessä on hävikkiä näpistelyn suhteen että kyllä sieltä joku kunnon kansalainen jotain on vienyt. Joissain liikkeissä ei ole vartijoita kävelemässä kun ne katselevat sinua kameroilla... miltä tuntuu uskallatko mennä enään mihinkään kauppaan vai onko jotain sydämellä.

        hamsterista halvalla hajoo heti kassalla.


      • Työnsä
        juu juu kirjoitti:

        Mistä vartija tietää aiotko pölliä jotain vai et, yleensä semmoisesta ihmisestä mikä on päällepäin normaali eikä ikinä uskoisi että voisi tehdä mitään rikollista niin yleensä ne on pahimpia näpistelijöitä mummot yms... Vartija tekee työtänsä mistä sille maksetaan korvaus ja kauppias on sen sinne palkannut, kauppias taas voi valita asiakkaansa miten tahtoo.Luultavasti kyseisessä liikkeessä on hävikkiä näpistelyn suhteen että kyllä sieltä joku kunnon kansalainen jotain on vienyt. Joissain liikkeissä ei ole vartijoita kävelemässä kun ne katselevat sinua kameroilla... miltä tuntuu uskallatko mennä enään mihinkään kauppaan vai onko jotain sydämellä.

        Käyn itse parkanon hh:lla ostoksilla. Kyllä siellä näitä nuaria kyttiä kulkee. Mitä sitte. Antaa niitte tehdä työnsä. Ei yhtää vaivaa. Itelläni on aina olkalaukku mukana. Jossa on sydänlääkkeitä, astmalääkkeitä, särkylääkkeitä, paperipussi astmakohtausta varten jne. Aina olen valmis avaamaan kapsäkkni vartijalle, mikäli näin utelias/virkaintoinen olis.


    • Kyllästymnyt`

      Arvostan vartijoiden työtä ja se on tärkeää, tottakai.En kuitenkaan usko, että itsestäsikään tuntuu kivalta, jos huomaat vartijan seuraavan sinua melko julkisesti.Ihmettelen vaan kun en ole tälläistä muualla tavannut, onneksi.Ja kyllä, uskallan mennä halpa-halliin jatkossakin, mutta kun tälläinen keskustelu täällä oli, niin päätin kertoa myös omista kokemuksistani.

      ps. Puhuit varastelevista mummoista, mummo en kuitenkaan ole vaan täysin tavallinen nuori nainen joka on myös itse kaupallisella alalla työssä.

    • halpahalliboikotti

      Halpahallissa ei kyllä ole ihan kaikki kohdillaan, siellä alennuskylteissä monesti on ollut puutteellista tietoa (esim. kaikki ripsivärit alennuksessa, ja sitten kun viet yhden kassalle niin täti sanoo että ei tuo ole). Samoin osa myyjistä saisi olla asiakaspalvelualtiimpia, ja vaatteet selvästi ovat vähän juntihtavia (himpun verran näkyy niiden supermarkettityyli, laatu toki saattaa olla ihan hyvä). :D
      Muutenkaan en innostu siitä "uskis-elitismistä". :p
      Mutta kiva että on monipuolista tavaraa, vaikka hamsterista voi saada halvemmalla.
      Tämä siis oma mielipide. :)

    • näin on

      halpahalli yllättää..

    • ...

      Älä käy Halpa-Hallissa, niin ei tarvitse valittaa.

      Mikähän tänki keskustelun pointti oli?

      • ....................

        Vartijahan käy muutaman kerran heittämässä lenkit kaupassa, ellei sitä erikseen paikalle kutsuta..joten ihmettelen suuresti jos nyt jonku selän takana muka vartija aina kerkeisi huohottaan..eiköhän ne ole nuo vähemmistöt jotka herättää enemmän kiinnostusta kun kylän miehet ja naiset.


      • ,.,.....,,
        .................... kirjoitti:

        Vartijahan käy muutaman kerran heittämässä lenkit kaupassa, ellei sitä erikseen paikalle kutsuta..joten ihmettelen suuresti jos nyt jonku selän takana muka vartija aina kerkeisi huohottaan..eiköhän ne ole nuo vähemmistöt jotka herättää enemmän kiinnostusta kun kylän miehet ja naiset.

        ketju, mutta täytyypä kommentoida. Ei tuo halpa halli mikään edullinen kauppa ole, ellei jotain poistotuotteita lueta mukaan. Eipä sieltä muuta tule ostettua mitä vähän vaatetavaraa joskus.


      • äkkiä
        ,.,.....,, kirjoitti:

        ketju, mutta täytyypä kommentoida. Ei tuo halpa halli mikään edullinen kauppa ole, ellei jotain poistotuotteita lueta mukaan. Eipä sieltä muuta tule ostettua mitä vähän vaatetavaraa joskus.

        parkanossa.kaikki kyttäs ku en oo sieltäpäin.


    • Entieedä

      Mitä siinä halpahallin kohdalla ennen oli? Oliko siinä joku kauppa?

      • Martinus84

        Oli siinä ennen spar kauppa


      • lilliput
        Martinus84 kirjoitti:

        Oli siinä ennen spar kauppa

        Oli siinä Hamsteriki aikoinaan.


    • hassujuttutämäkin

      Samaa vartija- ja kyyläysmentaliteettia Parkanon ja myös Jalasjärven HH:issa olen minäkin kyllä ihmetellyt! Olen käynyt HH:issa ehkä noin 5 paikkakunnalla ja vain näissä kahdessa ylla mainitussa olen törmännyt joko jatkuvasti pyöriviin vartijoihin (PNO) ja/tai muun hlökunnan omituiselta tuntuvaan kyyläykseen (Jalasjärvi), joten kaitpa kyseessä on aina paikkakuntakohtaista, omaa asennoitumista?

      • Asiakas.on.aina.väärässä

        Mitä ne halpahallin koppavat myyjät kyttää? Eihän ne oo asiakasta näkevinäänkään. Yleensä juttelevat sielä keskenään. Vartijoidenhan on pakko pyöriä kaupassa, jos kerran kauppa on tälläsen palvelun tilannut ja maksanut. Mua ei kyttääminen haittaa yhtään kun ei oo mitään aikeita varastaa. Maksan kaikesta tavarasta minkä vien kaupasta ulos ja halpahallissa vielä useimmiten tarjoustavarastakin normaalihinnan.


      • Valmetin.rengas
        Asiakas.on.aina.väärässä kirjoitti:

        Mitä ne halpahallin koppavat myyjät kyttää? Eihän ne oo asiakasta näkevinäänkään. Yleensä juttelevat sielä keskenään. Vartijoidenhan on pakko pyöriä kaupassa, jos kerran kauppa on tälläsen palvelun tilannut ja maksanut. Mua ei kyttääminen haittaa yhtään kun ei oo mitään aikeita varastaa. Maksan kaikesta tavarasta minkä vien kaupasta ulos ja halpahallissa vielä useimmiten tarjoustavarastakin normaalihinnan.

        Omalle kohdalleni on sattunut vain osaavia ja erittäin asiallisia myyjiä sekä vartijoita Parkanon Halpa-Hallissa, kuten myös muissakin paikkakunnan liikkeissä.


    • ei.enää

      Nyt kun eksyin tähän 2007 aloitettuun keskusteluun, niin haluaisin laittaa oman lusikkani soppaan :)
      Kävin pari kuukautta sitten Halpa-Hallissa Parkanossa ohikulkumatkalla ollessani ja minua ihmetytti nyrpeät nuoret myyjättäret. Vaikka kyse on Parkanosta niin suosittelen pistämään hieman asiakaspalveluun kuuluvaa hymyä.

      Ainiin, ja Halpa-Hallista ei muuten kannata ostaa minkäänlaista kodinkonetta. Kaikki hajoaa mitä sieltä ostaa. Vaikka takuutakin tulee joihinkin tuotteisiin niin tuotetta joutuu käydä vaihtamassa takuuajan aikana useamman kerran. Esim. itse ostin sauvasekoittimen ja vaihdoin kahden vuoden takuuaikana sen kolme kertaa.

      Älkää hämääntykö halvoista hinnoista sellaisten tuotteiden kohdalla, joiden haluatte kestävän! Oli kyse sitten vaatteista tai vaikkapa astioista. Halvalla ei saa hyvää.

      • Prinssi5467

        Ne varmaan siä Parkanon takahuonees tekee noita kodinkoneita. Ja laittaneet juuri siihen sinun ostamaan rikkinäisiä osia? Eikähän ne kuule tuu samasta paikasta stokkalle ja halppikseen. Kuvittelet saavas laadukkaamman kun maksaa puolet enemmän!
        Ja vartia keskusteluun sen verran,aivan hyvä kun kyttäävät. Joka kymmenes näpistää jotain! Oli se sitten karkki,rypäle tai jotain suurempaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1184
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1016
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      50
      701
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      700
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      685
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      674
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      660
    8. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      614
    9. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      602
    10. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      35
      585
    Aihe