orgasmi vatsalihaksia tehdessä

kunt oilija

Onko muilla kokemuksia orgasmista vatsalihastreenin yhteydessä? Itse saan orgasmin lähes joka kerta vatsalihaksia tehdessäni, ainakin jos teen tarpeeksi monta toistoa ja riittävän "raskaalla tyylillä". Arvatkaa vaan kuinka innostunut oot vatsalihasten treenaamisesta? ;)
Nykyään on kyllä sen verran hyvät vatsalihakset että orgasmin tulo kestää (vatsalihasten treenaamisen alkuaikoina tuli melkeenpä heti, jos siis edes johtuu vatsalihasten kunnosta orgasmin saanti niitä tehdessä..?) Mutta siis tietääkö kukaan mistä tällänen johtuu?
Ei kyllä haittaa tää yhtään, päinvastoin, vatsalihakset kehittyy ja lisäksi vielä orgasmi aina kaupanpäälle..;)

19

9824

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minttu121

      todellakin tiedän tunteen, mutta sitä en tiedä mistä se johtuu. kuinka on mahdollista saada orgasmi vatsalihas liikkeitä tehdessä!?
      tein yleensä 100x 3 vatsalihasliikettä, ja sitten jossain vaiheessa tuntuu ettei millään jaksa..sitten alkaa sykkimään jotenkin oudollatapaa jalkovälissä, kiihottuu. menee hetki ja saan orgasmin:)! uskomatonta mutta totta!

      • Nimetön

        Ehkä vatsalihastreeni antaa orgasmin siksi että siinä samalla pillunlihakset jännittyvät kivasti.
        Kannattaa kuulemma muutenkin treenata pillunlihasta jännittämällä ja rentouttamalla vuorotellen,
        esim bussipysäkillä seisoessa
        (kiva saada orgasmi salaa kun on paljon inmisiä ympärillä, heh)

        Hyväkuntoiset lihakset lisäävät herkkyyttä, ja orgasmit voimistuvat.
        Voi auttaa niitäkin naisia saamaan orgasmin jotka eivät ole vielä koskaan saaneet. Lihaskunto ei ole ainoa vaatimus, mutta se on tärkeä osa.
        Ja lisää myös miehen nautintoa!
        Itseasiassa miehenkin kannattaa treenata omaa vastaavaa lihasta (sitä jolla mies pystyy heiluttamaan kalua :-)
        Se lisää orgasmin iloa ja vähentää kuulemma eturauhaisongelmia myöhemmällä iällä.


      • saamaan salaa

        Kiitosta vaan ! Oli sen verran kiihottava juttu et piti hoidella itseni ihanaan orgasmiin. Pystytkö pitämään orgasmin "omana tietona", siis ilman ulkoisia merkkejä esim. salilla ?


      • minttu121
        saamaan salaa kirjoitti:

        Kiitosta vaan ! Oli sen verran kiihottava juttu et piti hoidella itseni ihanaan orgasmiin. Pystytkö pitämään orgasmin "omana tietona", siis ilman ulkoisia merkkejä esim. salilla ?

        kyllä tottakai pystyn saamaan sen täysin muilta salassa:) itse en käy kovin usein salilla vaan tykkään jumppailla kotona aina illalla mutta salillakin olen saanut orgasmin vatsalihasliikkeitä tehdessä. En saa aina, mutta usein ja se on myös aikalailla tahdosta kiinni, saan orgasmin jos haluan sen saada. Kiihottavat ajatukset omanpään sisällä esimerkiksi salilla vatsalihasliikkeitä tehdessä tottakai edesauttaa asiaa! ulkopuoliset ei siis huomaa,kun saan orgasmin lopetan liikkeiden tekemisen hetkeksi, toiset tietenkin luulevat tässävaiheessa että pidän taukoa vaikka todellisuudessa oonkin käyny nautinnon huipulla:) kyllä urheilu sitten toisinaan voi olla ihanaa, eikö?:) muita lihasliikkeitä tehdessä en ole vielä saanut, vatsalihastreeni on siis ainoa.
        Niin, ja kun joku mainitsi tuossa että orgasmin voi saada vaikka bussipysäkillä lantiopohjalihaksia treenatessa..niin en oikein usko tuohon. Itse harrastan sitä monestikkin, mutta en koe mitenkään kiihottavaksi, seksiä harrastettaesa se kyllä lisää nautintoa:)


      • Nainen 20 v
        Nimetön kirjoitti:

        Ehkä vatsalihastreeni antaa orgasmin siksi että siinä samalla pillunlihakset jännittyvät kivasti.
        Kannattaa kuulemma muutenkin treenata pillunlihasta jännittämällä ja rentouttamalla vuorotellen,
        esim bussipysäkillä seisoessa
        (kiva saada orgasmi salaa kun on paljon inmisiä ympärillä, heh)

        Hyväkuntoiset lihakset lisäävät herkkyyttä, ja orgasmit voimistuvat.
        Voi auttaa niitäkin naisia saamaan orgasmin jotka eivät ole vielä koskaan saaneet. Lihaskunto ei ole ainoa vaatimus, mutta se on tärkeä osa.
        Ja lisää myös miehen nautintoa!
        Itseasiassa miehenkin kannattaa treenata omaa vastaavaa lihasta (sitä jolla mies pystyy heiluttamaan kalua :-)
        Se lisää orgasmin iloa ja vähentää kuulemma eturauhaisongelmia myöhemmällä iällä.

        Mainitsit tuosta bussipysäkillä treenistä.Nuorempana käytin pikkuhuosuissa pingispalloa.Palloon ompelin langan jonka toinen pää oli kiinni pikkuhousuissa.Langan pituudella säädin sen,että pallo oli juuri ja juuri isojen hypyhuulien välissä.Mahtava kokemus jo kävellessä.Hylkässä sain useita orgasmeja.Nykyään käytän golf-palloa sen röpeliäisen pinnan vuoksi.Myös se on kookkaampi.Ankarasta panemisesta on myös paikat hieman löystyneet.Ennen olikovat puristukset.Ei tarvinut montaa kertaa supistaa kun äijiltä herahti tavara ulos.Moni kysyikin,kuinkas tässä nyt näin kävi.Kyllä olisi monta kertaa naurattanut.Kuvitelkaas 16-18 v nuorukaista joka on aivan innostunut kun saa kullin työnnettyä joten kuten sisään.Siinäkin vaiheessa on kiva hieman supistella.Sitten kundi saa hädintuskin pari työntöä,tässä vaiheessa voimakas supistus,silloin alkaa kullissa nykiä kummasti.Annan usein kaverin jatkaa,kunnes ei tule enää mitään muuta kuin pelkää nykimistä.Eräskin nuorimies kertoi, että pallit olivat niin pienet ja roikuksissa,että piti varoa,että eivät podonneet saunan lauteiden rakoihin.Sellaistakin on sattunut.Pudotessaan ne vielä kääntyvät poikittain,arvaa onko hankala nousta ylös?Onneksi kaverin äiti ole kotona ja tuli pujottamaan lauteiden alta kivekset ylös.


      • piip
        minttu121 kirjoitti:

        kyllä tottakai pystyn saamaan sen täysin muilta salassa:) itse en käy kovin usein salilla vaan tykkään jumppailla kotona aina illalla mutta salillakin olen saanut orgasmin vatsalihasliikkeitä tehdessä. En saa aina, mutta usein ja se on myös aikalailla tahdosta kiinni, saan orgasmin jos haluan sen saada. Kiihottavat ajatukset omanpään sisällä esimerkiksi salilla vatsalihasliikkeitä tehdessä tottakai edesauttaa asiaa! ulkopuoliset ei siis huomaa,kun saan orgasmin lopetan liikkeiden tekemisen hetkeksi, toiset tietenkin luulevat tässävaiheessa että pidän taukoa vaikka todellisuudessa oonkin käyny nautinnon huipulla:) kyllä urheilu sitten toisinaan voi olla ihanaa, eikö?:) muita lihasliikkeitä tehdessä en ole vielä saanut, vatsalihastreeni on siis ainoa.
        Niin, ja kun joku mainitsi tuossa että orgasmin voi saada vaikka bussipysäkillä lantiopohjalihaksia treenatessa..niin en oikein usko tuohon. Itse harrastan sitä monestikkin, mutta en koe mitenkään kiihottavaksi, seksiä harrastettaesa se kyllä lisää nautintoa:)

        siis muutki näköjään saavat näin! :) Ja sillä saa kerrassaan MAHTAVAT ORKUT!!
        Ite saan aina orkut yhdessä laitteessa: eli siinä ollaan pystyssä kyynärvarsien varassa (sormet tappien ympärillä että pysytään asennossa) selkä seinää vasten. Sitten nostellaan jalkoja koukussa/suorina 90 asteen kulmaan.
        Tässä mun ei edes tarvi miettiä mitään tuhmaa ku tulen 100-varmasti ja kovaa!!
        Iik, milloinkahan pääsis verestään muistoja...:b
        Muissa liikkeissä en saa, enkä jumpatessa pillulihaksia.


      • Fitness
        piip kirjoitti:

        siis muutki näköjään saavat näin! :) Ja sillä saa kerrassaan MAHTAVAT ORKUT!!
        Ite saan aina orkut yhdessä laitteessa: eli siinä ollaan pystyssä kyynärvarsien varassa (sormet tappien ympärillä että pysytään asennossa) selkä seinää vasten. Sitten nostellaan jalkoja koukussa/suorina 90 asteen kulmaan.
        Tässä mun ei edes tarvi miettiä mitään tuhmaa ku tulen 100-varmasti ja kovaa!!
        Iik, milloinkahan pääsis verestään muistoja...:b
        Muissa liikkeissä en saa, enkä jumpatessa pillulihaksia.

        Kuinkahan moni meistä naisista saa orkun jollakin tapaa kuntoillessa ? Ite huomasin että reisien lähentäjä on kiva kone salilla. Sopivilla painoilla saan ihanan orgasmin. Yleensä 3 - 4 sarjaa ja tunnen orgasmin lahestyvän. Hieman pidattelen jalkoja paikallaan puolivälissä, jatkan puristelua ja tunnen orgasmin tulevan. Joskus pitää katsoa ettei kukaan seuraa, koska aina ei pysty täysin piilottamaan orkkua lantion väristessä penkissä ja vatsan kouristellessa...
        Mutta tuntuu niin mahtavan hyvälle !!

        Nina 28


      • hmm...
        Fitness kirjoitti:

        Kuinkahan moni meistä naisista saa orkun jollakin tapaa kuntoillessa ? Ite huomasin että reisien lähentäjä on kiva kone salilla. Sopivilla painoilla saan ihanan orgasmin. Yleensä 3 - 4 sarjaa ja tunnen orgasmin lahestyvän. Hieman pidattelen jalkoja paikallaan puolivälissä, jatkan puristelua ja tunnen orgasmin tulevan. Joskus pitää katsoa ettei kukaan seuraa, koska aina ei pysty täysin piilottamaan orkkua lantion väristessä penkissä ja vatsan kouristellessa...
        Mutta tuntuu niin mahtavan hyvälle !!

        Nina 28

        Olen 50 nainen ja käyn salilla säännöllisesti. Itse jotenkin hämmennyin kun reisien lähentäjä laitteen tuottavan tyydytyksen. Sarjoja pitää tehdä useita ja nautin keveillä painoilla ja tahti tiuha. Orgasmia auttaa ajatus siitä kun porukkaa odottaa vuoroaan tai joku todella huomaa ne kiihkeät sarjat. Jos vatsa kouristelee kovasti, olen naurahtavanani sen jälkeeen, tai uskähdän hiljaa kuin vatsani täräsisi ihan muuten vaan, kukaan ei kiinnitä huomiota.


      • ssasd
        hmm... kirjoitti:

        Olen 50 nainen ja käyn salilla säännöllisesti. Itse jotenkin hämmennyin kun reisien lähentäjä laitteen tuottavan tyydytyksen. Sarjoja pitää tehdä useita ja nautin keveillä painoilla ja tahti tiuha. Orgasmia auttaa ajatus siitä kun porukkaa odottaa vuoroaan tai joku todella huomaa ne kiihkeät sarjat. Jos vatsa kouristelee kovasti, olen naurahtavanani sen jälkeeen, tai uskähdän hiljaa kuin vatsani täräsisi ihan muuten vaan, kukaan ei kiinnitä huomiota.

        oon aina miettinyt että onkohan tämä ihan normaalia.. ja mistä se voi johtua? Koska saan sillonkin jos haluan kun olen paskalla, ja juuri vatsalihaksista ja esim. leuanvedossa.. Ihan järjetöntä? mutta ihanaa... olisi kiva löytää tähän lääketieteellinen selitys. kukapa vaan viitsii viedä asiaa tutkittavaksi. .:D


      • mies 20v
        ssasd kirjoitti:

        oon aina miettinyt että onkohan tämä ihan normaalia.. ja mistä se voi johtua? Koska saan sillonkin jos haluan kun olen paskalla, ja juuri vatsalihaksista ja esim. leuanvedossa.. Ihan järjetöntä? mutta ihanaa... olisi kiva löytää tähän lääketieteellinen selitys. kukapa vaan viitsii viedä asiaa tutkittavaksi. .:D

        Olipa jännä lukea teidän vastaavanlaisista kokemuksistanne. Nimittäin minulle käy samoin, kun treenaan vatsalihaksia - tosin koen tilanteen hivenen epämielyttävänä. Olen siis mies, ja saan myös orgasmeja joko vatsalihaksia tehdessäni tai joskus juostessani pitkää lenkkiä. Orgasmit ovat voimakkaita, mutta erilaisia. Penis ei ole edes jäykistynyt, eikä mälliä lennä. Orgasmin aallot vain tulevat :P mistäs tämä voisi johtua, miehen g-pisteorgasmiko?


      • Pesko
        mies 20v kirjoitti:

        Olipa jännä lukea teidän vastaavanlaisista kokemuksistanne. Nimittäin minulle käy samoin, kun treenaan vatsalihaksia - tosin koen tilanteen hivenen epämielyttävänä. Olen siis mies, ja saan myös orgasmeja joko vatsalihaksia tehdessäni tai joskus juostessani pitkää lenkkiä. Orgasmit ovat voimakkaita, mutta erilaisia. Penis ei ole edes jäykistynyt, eikä mälliä lennä. Orgasmin aallot vain tulevat :P mistäs tämä voisi johtua, miehen g-pisteorgasmiko?

        jännitysorkkuja. Poikasena, kun en vielä tajunnut seksitä, sain hienoja kihelmöitejä nivusiin roikkumalla komeron vaatetangossa, koulun pihalla nojapuiden välissä ja jopa ylämäkeä puuskuttavan tavarajunan viimeisen vaunun puskurissa roikkuen. Siis höyryveturien aikaan. Nojapuilla riippumiseen - kuten junan perässäkin - nostatti jännitystä se, kuinka pitkään uskallan olla. Nojapuilla roikuin yksin seuraten, kun kymmenes koululuokkaa liukeni jonossa vuorollaan sisälle, sitten säntäsin perään.


      • niinjuttita
        Nainen 20 v kirjoitti:

        Mainitsit tuosta bussipysäkillä treenistä.Nuorempana käytin pikkuhuosuissa pingispalloa.Palloon ompelin langan jonka toinen pää oli kiinni pikkuhousuissa.Langan pituudella säädin sen,että pallo oli juuri ja juuri isojen hypyhuulien välissä.Mahtava kokemus jo kävellessä.Hylkässä sain useita orgasmeja.Nykyään käytän golf-palloa sen röpeliäisen pinnan vuoksi.Myös se on kookkaampi.Ankarasta panemisesta on myös paikat hieman löystyneet.Ennen olikovat puristukset.Ei tarvinut montaa kertaa supistaa kun äijiltä herahti tavara ulos.Moni kysyikin,kuinkas tässä nyt näin kävi.Kyllä olisi monta kertaa naurattanut.Kuvitelkaas 16-18 v nuorukaista joka on aivan innostunut kun saa kullin työnnettyä joten kuten sisään.Siinäkin vaiheessa on kiva hieman supistella.Sitten kundi saa hädintuskin pari työntöä,tässä vaiheessa voimakas supistus,silloin alkaa kullissa nykiä kummasti.Annan usein kaverin jatkaa,kunnes ei tule enää mitään muuta kuin pelkää nykimistä.Eräskin nuorimies kertoi, että pallit olivat niin pienet ja roikuksissa,että piti varoa,että eivät podonneet saunan lauteiden rakoihin.Sellaistakin on sattunut.Pudotessaan ne vielä kääntyvät poikittain,arvaa onko hankala nousta ylös?Onneksi kaverin äiti ole kotona ja tuli pujottamaan lauteiden alta kivekset ylös.

        Huuhaa juttu


      • pappa60v
        Fitness kirjoitti:

        Kuinkahan moni meistä naisista saa orkun jollakin tapaa kuntoillessa ? Ite huomasin että reisien lähentäjä on kiva kone salilla. Sopivilla painoilla saan ihanan orgasmin. Yleensä 3 - 4 sarjaa ja tunnen orgasmin lahestyvän. Hieman pidattelen jalkoja paikallaan puolivälissä, jatkan puristelua ja tunnen orgasmin tulevan. Joskus pitää katsoa ettei kukaan seuraa, koska aina ei pysty täysin piilottamaan orkkua lantion väristessä penkissä ja vatsan kouristellessa...
        Mutta tuntuu niin mahtavan hyvälle !!

        Nina 28

        Nina, on nyt ja antaa mulle vaan numpan, niin jatketaan "petissa" nina saa sit mennä:)))


      • tyydytänsut
        hmm... kirjoitti:

        Olen 50 nainen ja käyn salilla säännöllisesti. Itse jotenkin hämmennyin kun reisien lähentäjä laitteen tuottavan tyydytyksen. Sarjoja pitää tehdä useita ja nautin keveillä painoilla ja tahti tiuha. Orgasmia auttaa ajatus siitä kun porukkaa odottaa vuoroaan tai joku todella huomaa ne kiihkeät sarjat. Jos vatsa kouristelee kovasti, olen naurahtavanani sen jälkeeen, tai uskähdän hiljaa kuin vatsani täräsisi ihan muuten vaan, kukaan ei kiinnitä huomiota.

        hmm, anna numba jatketaan, sitten harjoituksia? olethan jo lähes kyskyt


    • totta joka sana

      Kiva kuulla etten ole ainoa, kuntosalilla käyttäessäni ns.vatsarutistajaa niin orgasmi tulee...ihana tunne ;))

    • Vatsalihasrulla

      Mulla tulee kun tekee sillä vatsalihaspyörällä. Yleensä vaatii pari sarjaa mutta sitten se on menoa. Onpa hyvö tietää ettei ole mikään luonnonoikku tässä asiassa. Välillä vähän epämukavaa salilla tulla mutta minkäs sille tekee ku tekee niin hyvää 😅

    • Anonyymi

      Jossain Fit - tai Sport-lehdessä oli aiheesta juttu muutama vuotta sitten. No juttu oli itsessään tosi suppea, muutama kappale yhdellä sivulla ja typerä kuva. Laajempaankin artikkeliin riittäisi sisältöä.

    • Anonyymi

      Tääl­­­t­­­ä löydä­t nop­easti suku­­­pu­olta, suh­tei­­ta, tre­ffit 👉 http://4130555.com/H/Q2lC 👈

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      1981
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1888
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1578
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      143
      1458
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1194
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1143
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1118
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1109
    Aihe