Voisiko joku suositella hyvää kampaajaa? Kampaajaa, joka tuntee alan niksit ja taitaa viimeisimmät tekniikat? Tai edes jotain sinne päin... ;)
Hyvä kampaaja
11
5275
Vastaukset
- on käyty
ihan riittämiin. Alkaa olemaan jo melkosen kulunut aihe!
- ???
No jos ei aihe kiinnosta niin skippaa...
Kai sitä kysyä saa kuitenkin? En ihan heti vanhoja keskusteluja selaamalla löytänyt muuta kuin "tää on vaan ilmaista mainosta" -tyyliin lopetettuja keskusteluja.
Kummallista... - sinulle se
??? kirjoitti:
No jos ei aihe kiinnosta niin skippaa...
Kai sitä kysyä saa kuitenkin? En ihan heti vanhoja keskusteluja selaamalla löytänyt muuta kuin "tää on vaan ilmaista mainosta" -tyyliin lopetettuja keskusteluja.
Kummallista...syy, miksi niitä kampaajakeskustelua ei jaksa enää, ilmaista mainosta kampaajille.
- ON...
sinulle se kirjoitti:
syy, miksi niitä kampaajakeskustelua ei jaksa enää, ilmaista mainosta kampaajille.
HIRVEÄÄ JOS KAMPAAJAT SAA ILMAISTA MAINOSTA...MIHIN TÄÄ MAAILMA ON OIKEIN MENOSSA,ON SIINÄ PIENELLÄ IHMETTELEMISTÄ...
- Not so bad hair day...
Kokeiles Torniossa sellaista kampaamoa kuin Flow. (on uusi kampaamo ja sijaitsee Pohjolan talossa) Kysy Kirsiä. Itse olen ollut tyytyväinen asiakas jo muutaman vuoden.... :)
- kampaamo
ja asiakas muutaman vuoden?
- Minä vain
kampaamo kirjoitti:
ja asiakas muutaman vuoden?
Muistaakseni luin lehdestä, että ovat olleet toisessa kampaamossa töissä useita vuosia joten eiköhän sitä työkokemusta löydy ja sitä kautta myös edellinen kirjoittaja voi kokea itsensä tyytyväiseksi asiakkaaksi :D
- sinne
HUONE on minun lemppari,tytöt siellä osaa aika hyvin hommansa.
- peesaan..
Myös minä suosittelen lämpösästi kampaamo huonetta. Kaksi nuorta naista, joilla tämän päivän niksit tiedossa. Itse olen Astan asiakas ja voin kehua :)
Ja edullinenkin on. - ap.
Kiitokset vastanneille!
Eiköhän tähän tukkaan nyt saada jostain apua ;)
Jos vielä tulee jollakulla mieleen ammattitaitoinen kampaaja, niin lisää vastauksia vaan. Ihmettelen joidenkin narinaa ilmaisesta mainoksesta, keltä se on pois?- ehdottomasti!!!
Tutkii muttei hutki. Katsoo kaukaa, läheltä, edestä, takaa, sivulta...juttelee, kyselee, ottaa selvää persoonasta ja sitten vasta käy työhön.. Neuvoo ja opastaa eikä turhia jaarittele kylänjuoruja niinkuin eräät kampaajat=) Kevättä rinnuksille kaikille vaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2952183Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi2102099Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano461315- 871251
- 1011193
- 821191
Millainen ihminen linda brandt-ahde on
Hän on nyt julkisuudessa varsin eriskummallisen asian tiimoilta431175Martina makkarankuori päällä
Voi hyvää päivää minkä asun oli valinnut Emma gaalaan, ei jäänyt kenellekään epäselväksi, minkälaiset rinnat on naikkose1611121- 1171060
- 60954