Kuinka vanhaksi penis kehittyy??

Poika15vuotta

Minulla on 23cm penis ja ikää 15 vuotta. Eihän se enää kasva tuosta. Hävettää, taidan lopettaa uintiharrastuksen kun valmentajallakin on ihan pieni verrattuna minun kaluuni. Olen 165cm pitkä ja hoikka. Penikseni pullottaa lepotilassa uimahousejen läpi voimakkaasti ja jos pikkuisenkaan alkaa seisomaan niin housut ratkee.;) Mitä teen kun kaikki tytötkin supittelee ja kuiskailee kokoajan takanani. Vaihtaisin pienempään. Niin eikä mitään shortsi mallisia uimahousuja voi käyttää kuin rannalla.

16

4333

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

      Kyllä se penis siihen asti kasvaa kuin jannu muutenkin. Sen jälkeen se vielä vähän paksunee ja tulee suonikkaaksi, mutta valitettavasti alkaa menettämään erektiokovuuttaan, mitä menetystä suuri koko vielä entisestään lisää.

      Eli äkkiä nussimaan niiden tyttöjen kanssa kun vielä pystyt!

    • AutomaattiVastaaja

      No tässä vastaus.

      Aivosi on jo lakannut kehittymästä muutama vuosi sitten.
      Mutta sinun peniksesi kehittyy vielä, jonkin aikaa. Olet varmaan itsekin huomannut, että olet muuttumassa pikku mulkusta isoksi mulkuksi.
      Luonto on hoitanut asian tällä tavoin. Muuta ongelmaa ympäristölle tästä ei ole, mutta mulkuista on pientä vaivaa siten, että he kuvittelevat olevansa hauskoja, vaikka oikeasti he ovat säälittäviä rassukoita.

    • -poika16

      Mulla on lepotilassa 28cm penis. Uimahallissa kaikki pyörtyy ku näkee minun anacondan.

      • penis-pekka

        2cm lepotilassa ja 6cm erektiossa mittanen mela

        veljelläni sitten onkin 24cm erektiossa joten ei oeriydy mitenkää säännöllisesti, ehkä hieman harmi ettö veljelläni kävi parempi tuuri


    • Vai maisteli

      Sinun peniksesi voi kehittyä noin 70 - 80 vuotiaaksi. Mutta jos nyt teininä aloitat tupakan polton niin saattaa olla ettei peniksesi kehity kuin 60 vuotiaaksi. Tosin terveellisillä elämäntavoilla on löytynyt jopa 100 vuotiaita peniksiä.

    • väärinpäin

      On sillä väliä. Oikeasti isomunaiset tuppaavat erektiossa pyörtyilemään, kun verta ei riitä aivoihin.

    • Lääketieteen Dosentti

      Penis kehittyy n. 50 ikävuoteen asti, jonka jälkeen se alkaa taas kutistumaan. Kasvua tulee normaalisti n. 1 cm per ikävuosi lisää. Eli kysyjän penis on 50 v. iässä erektiossa n. 68 cm pitkä, mutta ei huolta, lantionpohjan lihaksia harjoittamalla saa sen vetäytymään niin että se edelleen näyttää normaalilta, näin kaikki vanhemmat miehet menettelevät. Menestystä valitsemallasi tiellä.

      • EbinxD

        Ei vittu repesin XD


    • pmpm

      Moi!

      Mullakin sama ongelma eli olen 12,5 v ja minulla on jo 32cm kokoinen. Kuinka pitkään se voi kasvaa?? Voiko "se" kasvaa isommaksi kuin minä . Olen pieni kokoinen eli 1,20 cm ja "sen" koko kasvaa vain koko ajan.

      Alkaa pelottaa kun miettii, että entäs jos "se" kasvaa minun pituiseksi, niin missäs minä sitä sitten pidän? Minua hävettää kun se ei mahdu housuihin ja ajattelinkin ostaa golf-kärryt "sitä" varten.

      Voisi viedä "sitä" ulos kävelylle ja välillä vaikka suukotella "sitä"

      Koita kestää sinä kohtalon toveri, tosin sinulla on vielä niin "pieni" minuun verrattuna, että sinulla ei ole tälläisiä huolia "siitä"

      PM

      • nyt jotakin

        että osaakin olla pienimunaisia. itse istun vantaalla töissä ja muija on kulosaaressa. ja lutkuttaa kullini päätä. pitää hieman varoa tuota lentoliikennettä. ei tunnu kivalta kun mela menee suihkumoottoriin.

        3 mottia olen jo joutunut maksamaan kun mela on ne rikkonut


      • penistieteiden kanditaatti
        nyt jotakin kirjoitti:

        että osaakin olla pienimunaisia. itse istun vantaalla töissä ja muija on kulosaaressa. ja lutkuttaa kullini päätä. pitää hieman varoa tuota lentoliikennettä. ei tunnu kivalta kun mela menee suihkumoottoriin.

        3 mottia olen jo joutunut maksamaan kun mela on ne rikkonut

        Minulla on niin kehittynyt penis, että aivotkin on siirtyneet terskaan. Myös muut sisäelimet ovat siirtyneet penikseen. Olen 12v ja penikseni on 16v.


    • Well-endowed

      Penikseni kasvoi 16-vuotiaaksi saakka, jolloin sen pituuskasvu loppui. Paksuutta tuli sen jälkeen hieman lisää. Siihen aikaan ja vielä joitakin vuosia myöhemmin näin joskus painajaisunta, että se ylettyi polviin saakka. Onneksi ei yllä, mutta sekä joidenkin miesten että naisten kommentit "liian isosta" jäivät mieleen ja tulivat uniin. Enää en näe painajaisia sen koosta, koska olen tottunut ihmettelyyn.

    • kelle-jutellaan-

      Pian saatte kuulla sanottavan, että en minä sinulle puhunut, vaan tuolle mulkulle.

    • irmmeli

      Nyt tällä tädillä kostui housut. Onko pojat tinderissä saisi väljään vaginaani kerrankin kunnon mulkkua. :)

      • Someaktivisti

        XD repesin.

        Aivan huikea meno. Seksihelletteä odotellessa somessa.

        PS Trumpista en pidä.


    • psyko.muurari

      Oululaisilla yli keski-iän tai pikemminkin keskimitan.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 171
      5042
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4563
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2921
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1937
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1719
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1710
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1706
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1623
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe