Meganen turvavyön vaihto?

vm 2002

Pitäs vaihtaa edellisen korimallin Meganeen turvavyö. Mitenköhän vaikea verhoilua on purkaa? En heti keksinyt mistä se pitäsi edes aloittaa.

8

2680

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sitten

      et siellä on ne esikiristyspaukut

    • hyvä neuvo Sinulle

      Älä hyvä mies kajoa auton turvalaitteisiin itse. Tollaset hommat kuuluu ehdottomasti merkkikorjaamolle. P****le kaiken maailman tee-se-itse miehet kuvittelee taas säästävänsä räpeltämällä. Tässä on nääs henki kysymyksessä!

      • vm2002

        Hain purkamolta turvavyön, eikä siinä ainakaan näyttäisi olevan mitään ihmeellistä.


      • jekkubatteri
        vm2002 kirjoitti:

        Hain purkamolta turvavyön, eikä siinä ainakaan näyttäisi olevan mitään ihmeellistä.

        Oliko purkaamolta haetussa turvavyössä vielä voimaa rajoittava vääntösauva korkkaamatta? Vai onko sinulla yleensäkkään tietoa mistä puhun? Hmm, monellakohan purkaamolla on? Kolari tilanteessa on sitten hieman myöhäistä mietiä...


      • vm2002
        jekkubatteri kirjoitti:

        Oliko purkaamolta haetussa turvavyössä vielä voimaa rajoittava vääntösauva korkkaamatta? Vai onko sinulla yleensäkkään tietoa mistä puhun? Hmm, monellakohan purkaamolla on? Kolari tilanteessa on sitten hieman myöhäistä mietiä...

        Vanha vyö on niin rispaantunut että mikä tahansa on parempi kuin se. Päällisin puolin näyttää täysin virheettömältä. Eikä tuossa vyöosassa ole kyllä mitään vääntösauvoja, puhua omiasi.


      • vm2002
        vm2002 kirjoitti:

        Vanha vyö on niin rispaantunut että mikä tahansa on parempi kuin se. Päällisin puolin näyttää täysin virheettömältä. Eikä tuossa vyöosassa ole kyllä mitään vääntösauvoja, puhua omiasi.

        Ei tuossa ollut näköjään mitään kiristimiä. Vyön olemmat päät on pulteilla kiinni suoraan auton rungossa. Helppo oli vaihtaa, onnistuu jokaiselta jolla pysyy työkalut käsissä.

        Hommaan meni pihalla seisovan auton kanssa noin kolme varttia ja siitäkin suurin osa sormien lämmittelyyn ja pakkasesta jäykkien tiivisteiden asetteluun. Lämpimässä hallissa tuon vaihtaa varttitunnissa.


      • tjt
        vm2002 kirjoitti:

        Ei tuossa ollut näköjään mitään kiristimiä. Vyön olemmat päät on pulteilla kiinni suoraan auton rungossa. Helppo oli vaihtaa, onnistuu jokaiselta jolla pysyy työkalut käsissä.

        Hommaan meni pihalla seisovan auton kanssa noin kolme varttia ja siitäkin suurin osa sormien lämmittelyyn ja pakkasesta jäykkien tiivisteiden asetteluun. Lämpimässä hallissa tuon vaihtaa varttitunnissa.

        On vyökelan akselin sisällä oleva "jousisysteemi" joka päästää vyötä hiukan kelautumaan ulos jos vyö kiristyy liiaksi kolaritilanteessa. Esikiristin on turvavyön lukon jatkeena oleva mekanismi (mäntä sylinteri räjähdyspanos) joka on vaijerilla yhteydessä lukkoon se vetää kolaritilanteessa vyöstä löysät pois.


      • Tiedämpä

        Älä puhu paskaa


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3560
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2962
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2850
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2738
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      22
      2634
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2435
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      244
      2075
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1867
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      43
      1783
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      169
      1740
    Aihe