pelin siirtäminen uudelle koneelle?

avuton.-

miten saan jatkettua vanhoja pelitallennuksia uudella koneellani? mitä minun tulee tehdä?

13

6134

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä vaan taas juu aivan ky...

      Otat vaan kopiot kaikista the sims -kansioista vaikka muistitikulle tai cd:lle tai vaikka korpulle ja siitä sitten..kun oot asentanut sen pelin sille koneelle nii sen jälkee vaa korvaat ne tiedostot niillä kopioilla.

    • piparminttuoy

      Kopioi vanhat pelitallennuksesi mp3:seen tai muistitikkuun yms ja siirrä ne uuteen koneeseesi!

      • avuton.-

        sillä kun yritin asentaa yliopisto lisäriä niin tuli ilmoitus "tuotteen käyttämä tallennusmuoto eroaa tietokoneelle jo asennettujen pelien käyttämästä tallennusmuodosta. Jos päätät poistaa tuotteen, sen pelitallennuksia ei voida enää käyttää aiemmissa The Sims 2 -tuotteissa. On suositeltavaa, että peruutat asennuksen ja teet varmuuskopiot kaikkien käyttäjien The Sims 2 -pelitallennuksista. Lisäohjeita varmuuskopioiden tekemiseen on pelin lueMinut-tiedostossa. Haluatko varmasti jatkaa asennusta? -ok -peruuta"

        Ja siis minulla on jo the sims 2:n ja yliopiston vanhat tiedostot tällä uudella koneella.. eli mitä tuo ilmoitus nyt tarkoitti ja miten tässä menettelen?


      • azuma
        avuton.- kirjoitti:

        sillä kun yritin asentaa yliopisto lisäriä niin tuli ilmoitus "tuotteen käyttämä tallennusmuoto eroaa tietokoneelle jo asennettujen pelien käyttämästä tallennusmuodosta. Jos päätät poistaa tuotteen, sen pelitallennuksia ei voida enää käyttää aiemmissa The Sims 2 -tuotteissa. On suositeltavaa, että peruutat asennuksen ja teet varmuuskopiot kaikkien käyttäjien The Sims 2 -pelitallennuksista. Lisäohjeita varmuuskopioiden tekemiseen on pelin lueMinut-tiedostossa. Haluatko varmasti jatkaa asennusta? -ok -peruuta"

        Ja siis minulla on jo the sims 2:n ja yliopiston vanhat tiedostot tällä uudella koneella.. eli mitä tuo ilmoitus nyt tarkoitti ja miten tässä menettelen?

        Voiko sen vai kopioida mp3:een?

        Ja jos sen laittaa toiselle koneelle, tarviiko sen asennukseen CD:itä?

        Kiitosta!


      • avuton.- kirjoitti:

        sillä kun yritin asentaa yliopisto lisäriä niin tuli ilmoitus "tuotteen käyttämä tallennusmuoto eroaa tietokoneelle jo asennettujen pelien käyttämästä tallennusmuodosta. Jos päätät poistaa tuotteen, sen pelitallennuksia ei voida enää käyttää aiemmissa The Sims 2 -tuotteissa. On suositeltavaa, että peruutat asennuksen ja teet varmuuskopiot kaikkien käyttäjien The Sims 2 -pelitallennuksista. Lisäohjeita varmuuskopioiden tekemiseen on pelin lueMinut-tiedostossa. Haluatko varmasti jatkaa asennusta? -ok -peruuta"

        Ja siis minulla on jo the sims 2:n ja yliopiston vanhat tiedostot tällä uudella koneella.. eli mitä tuo ilmoitus nyt tarkoitti ja miten tässä menettelen?

        Olisikohan tästä mitään apua, itse nimittäin kyselin vähän samantyyppisiä neuvoja tällä palstalla aikaisemmin.

        Pistän sulle linkin omaan topiciin, josta sain hyvät ohjeet uudelleen asentamiseen varmuuskopioiden kanssa. :)

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=105&conference=1000000000000019&posting=22000000023461186


      • avuton.-
        eras_mj-fani kirjoitti:

        Olisikohan tästä mitään apua, itse nimittäin kyselin vähän samantyyppisiä neuvoja tällä palstalla aikaisemmin.

        Pistän sulle linkin omaan topiciin, josta sain hyvät ohjeet uudelleen asentamiseen varmuuskopioiden kanssa. :)

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=105&conference=1000000000000019&posting=22000000023461186

        linkkisi auttoi :) mutta edelleenkään en tiedä mitä tuo herjaus tarkoittaa ja miten minun tulee toimia. eli jos joku osaisi auttaa siinä?


      • avuton.-
        avuton.- kirjoitti:

        linkkisi auttoi :) mutta edelleenkään en tiedä mitä tuo herjaus tarkoittaa ja miten minun tulee toimia. eli jos joku osaisi auttaa siinä?

        nyt korvasin uudestaan asennettujen sims 2:n ja yliopiston naapurusto tiedostot vanhoilla ja aloitin pelaamisen. mutta kas kummaa, mitään vanhoja tallennuksia ei ollut! pitäisikö jotain muitakin kansioita korvata vanhoilla kuin vain naapurustot?


      • avuton.-
        avuton.- kirjoitti:

        nyt korvasin uudestaan asennettujen sims 2:n ja yliopiston naapurusto tiedostot vanhoilla ja aloitin pelaamisen. mutta kas kummaa, mitään vanhoja tallennuksia ei ollut! pitäisikö jotain muitakin kansioita korvata vanhoilla kuin vain naapurustot?

        haluisin neuvoja ongelmaani jotta pääsisin piiitkästä aikaa pelaamaan vanhoja tallennuksiani! kiitos.


      • piparminttuoy
        avuton.- kirjoitti:

        sillä kun yritin asentaa yliopisto lisäriä niin tuli ilmoitus "tuotteen käyttämä tallennusmuoto eroaa tietokoneelle jo asennettujen pelien käyttämästä tallennusmuodosta. Jos päätät poistaa tuotteen, sen pelitallennuksia ei voida enää käyttää aiemmissa The Sims 2 -tuotteissa. On suositeltavaa, että peruutat asennuksen ja teet varmuuskopiot kaikkien käyttäjien The Sims 2 -pelitallennuksista. Lisäohjeita varmuuskopioiden tekemiseen on pelin lueMinut-tiedostossa. Haluatko varmasti jatkaa asennusta? -ok -peruuta"

        Ja siis minulla on jo the sims 2:n ja yliopiston vanhat tiedostot tällä uudella koneella.. eli mitä tuo ilmoitus nyt tarkoitti ja miten tässä menettelen?

        Siihen vain painetaan ok


      • avuton.-
        piparminttuoy kirjoitti:

        Siihen vain painetaan ok

        tarvitsen siihen ongelmaan nyt apua että kun tallennukseni eivät ole menneen peliin vaikka olen korvannut uudet naapurusto kansiot vanhoilla. että pitääkö muitakin kansioita korvata vai miksi se ei onnistu??


    • entajua

      minullakin on ongelma. (toivottavasti täällä käy vielä joku.)
      Sain simsini siirrettyä uuteen koneeseen, mutta yrittäessäni avata peliä tulee vain ilmoitus 'Sims3Launcher lakkasi toimimasta'. Pelin tiedostot löytää Windows.old kansion alta, mutten saa niitä siirrettyä sieltä pois.
      Eli?

    • Kun asennat pelin normityyliin uudelleen uudelle koneelle, niin periaatteessa riittää se kun korvaat pelin Sims 3 kansion (omat tiedostot) sillä vanhan koneen alkuperäisen Sims 3 kansion kopiolla.

    • Tietämätön1

      Mullakin on ongelma en tiedä pystyykö sims 4 siirtämään rikkinäiseltä koneelta ehjälle lisäreineen jos joku osaa kertoa voiko/miten se tehdään niin KIITOS

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      2011
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1922
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      145
      1505
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1204
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1163
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1128
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      11
      1127
    Aihe