Onko kukaan testannut/seurannut noitten vihjepalveluiden monivetovihjeitten osumista?
Gamblenet.netin monarivihjeitä ei vielä vissiin kovin kauan ole tarjottu.
Vetoguru ja Gamblenet.net
3
946
Vastaukset
- vetokuru
VETOKURO ON OIKEESTI SUSANKURUNEN JOKA VEIKAKKAA AINA OIKEEN JA KIKKI VOITTAA VETOKURON VIHJEILLÄ MILJOONA EURUA VIIKOSSA ETTEKÖ MUKKA USKO. VETOKKRU ON HARDE R THEN TÄ ROK!!!!! VETOKURO
Olen muutaman kuukauden ajan ottanut täysosumalta monarivihjeitä ja ovat olleet ainaskin jalkapallossa ihan jees eli kohillaan aika hyvin ( 3,90e/kertamaksu). Jos olisi ollut varaa laittaa muutaman kympin järjestelmä olisin jo voittanut!
- PEETUVAAN
no kyllä gurulla on nytkin ollut viikoittain osumia monarissa,viimeeksi sunnuntain superissa,west hamin kolmonen jäi uupumaan mutta seitsemän oikein tuloksia tuli,kerroin kuiteskin 1600 ja kahdella lapulla voittopelit..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762634Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2912342Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1611277Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �581023Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano28941- 70908
- 72874
- 76850
- 110835
- 65827