Vetoguru ja Gamblenet.net

testausta

Onko kukaan testannut/seurannut noitten vihjepalveluiden monivetovihjeitten osumista?
Gamblenet.netin monarivihjeitä ei vielä vissiin kovin kauan ole tarjottu.

3

946

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vetokuru

VETOKURO ON OIKEESTI SUSANKURUNEN JOKA VEIKAKKAA AINA OIKEEN JA KIKKI VOITTAA VETOKURON VIHJEILLÄ MILJOONA EURUA VIIKOSSA ETTEKÖ MUKKA USKO. VETOKKRU ON HARDE R THEN TÄ ROK!!!!! VETOKURO

• Olen muutaman kuukauden ajan ottanut täysosumalta monarivihjeitä ja ovat olleet ainaskin jalkapallossa ihan jees eli kohillaan aika hyvin ( 3,90e/kertamaksu). Jos olisi ollut varaa laittaa muutaman kympin järjestelmä olisin jo voittanut!

• PEETUVAAN

no kyllä gurulla on nytkin ollut viikoittain osumia monarissa,viimeeksi sunnuntain superissa,west hamin kolmonen jäi uupumaan mutta seitsemän oikein tuloksia tuli,kerroin kuiteskin 1600 ja kahdella lapulla voittopelit..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      76
      2634
    2. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      291
      2342
    3. Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken

ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi
      Maailman menoa
      161
      1277
    4. Voi kulta rakas

Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �
      Ikävä
      58
      1023
    5. Miksi haluat satuttaa

Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano
      Ikävä
      28
      941
    6. Miksi ette halua kaivattuanne

Yksi syy tai tekosyy.
      Ikävä
      70
      908
    7. Sano nyt mitä

Sinä oikein haluat?
      Ikävä
      72
      874
    8. Toivotko vielä et

Päätyisimme yhteen?
      Ikävä
      76
      850
    9. Ketä sinä

Odotat oikeasti. Miksen sulle totta olla saa.
      Ikävä
      110
      835
    10. Haluathan nainen edelleen?

Että hän saa nauttia sinusta. Kun aika on...
      Ikävä
      65
      827
    Aihe