Löytyyköhän virallisten HD-liikkeiden lisäksi muita huoltokorjaamoja joilla olisi tarvittavat työkalut ja taitoa tehdä ehkäpä edullisemmin
vastaavat huoltotyöt etelä-Suomessa?
Kiitos vastauksista.
HD-HUOLTOKORJAAMOT
16
3468
Vastaukset
- Jappe1
Ainakin Helsingissä Hermannissa on HotBike.Tekee huoltoja ja isompia remppoja.Kohtuu hinta ja kundit asiallisia( ei vittuilua)Sitten löytyy Tattarisuolta yksi firma A-(jotain) tekee H-D:ta ja Ducatia. Ei omakohtaisia kokemuksia,huhut kertoo että ihan jees paikka.
- katsoppas
Katso www.hdcf.fi ja sieltä "linkit". Löytyy useita.
- jeepsis
A-moottori tattarisuolla, asia paikka.
- Huollattaja
Hieno homma huomata, että jollekkin muullekkin on vittuiltu merkkihuollossa. Tuli paska fiilis ihan turhasta päänaukomisesta. Mä ainakin sain kerrasta tarpeekseni ja seuraavan huoltoni teetän ihan jossain muualla.
- varmaan
useassakin paikassa pystytään tekeen samat huollot kuin merkkiliikkeissä.esim, jos vaikka on kaasutin peli eikä ihan uusi.ongelmana on että valtuutetuilla korjaamoilla on kaverit niin paljon vuodesta huoltokoulutuksissa ja vaadittavat korjaamotyökalut maksavat jonkun verran että väkisinkin niihin tulee hintaa.itse olen käyttänyt noin 6vuotta huoltotiimiä.kyllä sielläkin se on kalliimpaa mutta hinnan ero ei ole kuitenkaan kuin 20-30.ja sekin on valtuutettu hd-korjaamo.
- käyntejä
Aika yllättävä kysymys tällainen, itselle ei ole tullut mieleenkään, että pitäisi pyörää huollattaa jossakin vieraalla?
Eikös se tule halvemmaksikin vaihtaa itse öljyt suodatin 6 tkm välein ja tulpat, ilmaputsari ja peräöljyt aina ajokauden jälkeen. Tarvitaanko moottoripyörään muutakin huoltoa tehdä?
terv V2-Yammy- peräöljysi
olet vaihtanut?
Terveisin Heritage Softail. - Yammuun
Yamamakaan tulee keväisin vaihtaa myllynkivet ja alasin.Ja renkaisiin ne ilmat.Edestä taakse ja takaa eteenpäin.Tämänhän toki konkarina tiesitkin,noviiseja vaan opastan.
- joskus....
uuden pyörän etkä mitään vanhaa romua. Takuun vuoksi uusi on huollettava merkkikorjaamossa.
- yleensä
mistä vaihdat peräöljyt? siinä on etsimistä.
- ammattilainen
joskus.... kirjoitti:
uuden pyörän etkä mitään vanhaa romua. Takuun vuoksi uusi on huollettava merkkikorjaamossa.
Takuun säilymisen edellytyksenä ei ole enää
huoltaminen merkkikorjaamossa. EU ja kilpailuviranomaiset kieltäneet em. touhun jo aikoja sitten. - big twin
ammattilainen kirjoitti:
Takuun säilymisen edellytyksenä ei ole enää
huoltaminen merkkikorjaamossa. EU ja kilpailuviranomaiset kieltäneet em. touhun jo aikoja sitten.Minä en ainakaan vie miltei 30 000 € pyörääni mihinkään pärssisen korjaamolle tai konepistooli ja balalaikka virittämöön.Jos on vittu varaa ostaa kunnon pyörä, niin pitää olla myös varaa käydä asiansa tuntevassa huollossa. Joten aion kyllä käyttää merkkihuoltoa vielä takuuajan jälkeenkin
- ammattilainen
big twin kirjoitti:
Minä en ainakaan vie miltei 30 000 € pyörääni mihinkään pärssisen korjaamolle tai konepistooli ja balalaikka virittämöön.Jos on vittu varaa ostaa kunnon pyörä, niin pitää olla myös varaa käydä asiansa tuntevassa huollossa. Joten aion kyllä käyttää merkkihuoltoa vielä takuuajan jälkeenkin
Onneksi Pärssinen Haagassa lopetti jo vuosia sitten vaikka ei mopoja huoltanutkaan.
En tarkoittanut että pitää viedä Pärssiselle huoltoon vaan sitä että mopon voi huoltaa vaikka itse ja takuu säilyy silti. Merkki huolloista on minulla huonoja kokemuksia ei kuitenkaan Hd osalt avaan sen japanilaisen päämerkin osalta. - Madekas
ammattilainen kirjoitti:
Onneksi Pärssinen Haagassa lopetti jo vuosia sitten vaikka ei mopoja huoltanutkaan.
En tarkoittanut että pitää viedä Pärssiselle huoltoon vaan sitä että mopon voi huoltaa vaikka itse ja takuu säilyy silti. Merkki huolloista on minulla huonoja kokemuksia ei kuitenkaan Hd osalt avaan sen japanilaisen päämerkin osalta.Enpä usko tuohon itsehuolto-oikeuteen takuun säilymisen kannalta
- Softailija
big twin kirjoitti:
Minä en ainakaan vie miltei 30 000 € pyörääni mihinkään pärssisen korjaamolle tai konepistooli ja balalaikka virittämöön.Jos on vittu varaa ostaa kunnon pyörä, niin pitää olla myös varaa käydä asiansa tuntevassa huollossa. Joten aion kyllä käyttää merkkihuoltoa vielä takuuajan jälkeenkin
HUomaa tuosta kielenkäytöstäsi ettei sullakaan olisi oikein varaa käyttää merkkiliikkeen palveluja. Tosin aivan sama missä pyörän huollattaa jos on asiansa osaava. Osaava huoltaa itse.Turhaa rahastusta niissä huolloissa on .
Nimim. Pörssisijoittaja. - Sielläse
yleensä kirjoitti:
mistä vaihdat peräöljyt? siinä on etsimistä.
Ne peräöljyt on siellä vaihdelaatikon takana.
Siellä on se pieni musta mystinen lodju.
Sitä kutsutaan myös merkkilaatikoksi.
Tuohon lodjuun tarvitsee lisätä sitä peräöljyä viikon välein,näin saat hd:si merkkaamaan reviirinsä niinkuin kaikilla harrikoilla on tapana.
Tuo lisääminen ei aina ole välttämätöntä koska merkkaavat aivan itsekseenkin koneen kautta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2952183Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi2102099Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano461315- 871251
- 1011193
- 821191
Millainen ihminen linda brandt-ahde on
Hän on nyt julkisuudessa varsin eriskummallisen asian tiimoilta431175Martina makkarankuori päällä
Voi hyvää päivää minkä asun oli valinnut Emma gaalaan, ei jäänyt kenellekään epäselväksi, minkälaiset rinnat on naikkose1611121- 1171060
- 60954