Mistä lapetikkaat ja vesikourut...

Pirkanmaalle

Mistä saisimme hankituksi Pirkanmaalle lapetikkaat, vesikourut, rännit ja sellaiset?

Olisiko niitä autoja kiertelemässä siellä päin?

Onkohan noissa hinnoissa ja laaduissa paljon eroja? Vanhaan taloon ei ihan hienoja tarvita.

55

18515

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ripa

      Osta nettistä.Sieltä saat itse laskettua hinnat keräämällä koriin tavarat ja hinta jos miellytää näppää tilaus niin tavara on 2-5vrk tontilla.Olen itse tilannut tuotteet os.www.rannimies.fi.Olen tyytyväinen.

      • Sivusta seuraava

        Näillä jotka eniten lehdissä mainostaa on muuten sitten lypsyhinnat. Kannattaa siis kilpailuttaa varsinkin nyt kun ala on hiljenemässä. Oikea hintataso on max 2/3 osaa ekasta hintapyynnistä.


      • Hipe

        Suomen Kattotarvike toimittaa perille asti ja hyvää laatua.


    • anssi.k

      Jos tarvikkeena tilaa tuotteita kannattaa katsoa hintoja osotteesta www.kattovaruste.fi näiltä onnistuu myös toimitus ympäri suomea.

      • nu

        Helppo ja nopea toimitus www.rannimies.fi


    • asiallista toimintaa

      sadex.fi

    • Klout
    • remonttireijo

      ammattitaitoista kourutek.fi

      • mikko28

        kyllä on osavaa sakkia


    • Peltiseppämestari

      J.Altti on luotettava ja homma toimii valitettavasti joskus varmaan sattuu sellaisia asentajia joilla ei ole täydellistä taitoa asentaa vaikka muuta väittävät tullessa työhön heiltä myös puutuu asennetta ja ammattiylpeyttä kun vain saada rahat asennustyöstä.HUOM.! tähän hommaan ei ole koulutusta vaan se itse opetetaan tai opetellaan joten kaikista ei tule huippu asentajaa.Se on väärin että firman omistaja leimataan toisten virheistä joka ei ole käynyt koko tontilla asennuksien jälkeen vaan luottanut asentajiin.

    • okt rakentaja tre

      kourutek.fi homma tapahtuu.2s asentajaa tuli ilta myöhään ja ei ollut kyllä haukuttavaa suosittelen

    • Tietämätön Tuppo

      Kukahan tietäisi, miten tuon Altin saisi kiinni, kun ei vastaa puhelimeen eikä reagoi soittopyyntöihin?

      • tyytymätön

        Ei se vastaa kuluttaja-asiamiehellekään, saati asiakkaalle. Käräjille ukko pitää saada ja pistää toimintakieltoon, kerran ei homma pelaa. Meille asensi rännit ja piipun pellit. Ryöstöhinta, huono jälki, korjaaminen mitä sattuu. Lähetin sovintoehdotuksen kirjattuna kirjeenä, kun luotto meni. Tuli takasin bumerangina. Syy: Ei noudettu. Minä tyhmä menin ottamaan ALTILTA tutkimatta ensin taustoja ja kilpailuttamatta. Kattokaapa huvikseen taloussanomien protestilistaa ko. firmasta. Velkaa ja velkojia piisaa... Mun mielestä Suomessa ei tarvita vähääkään tämän tyyppisiä "yrittäjiä" .UNOHTAKAA ALTTI!!!!!!


      • Täältä saisi kiinni

        Tmi J. Altti
        Puhelin 050 - 551 1477
        Käyntiosoite Piirantie 17
        63300, Alavus


      • ei saa kiinni
        Täältä saisi kiinni kirjoitti:

        Tmi J. Altti
        Puhelin 050 - 551 1477
        Käyntiosoite Piirantie 17
        63300, Alavus

        Juuri tuohon numeroon on pommitettu. Vastaa kun kyseessä on uusi tilaus. Mutta kun selviää, että jotain pitäisi korjata tai muuten sopia, numero lakkaa vastaamasta


      • huijattu
        Täältä saisi kiinni kirjoitti:

        Tmi J. Altti
        Puhelin 050 - 551 1477
        Käyntiosoite Piirantie 17
        63300, Alavus

        onko sulla yhteistyötä Topparin olavin , eli ot.pellin kanssa ?


      • kysyy
        tyytymätön kirjoitti:

        Ei se vastaa kuluttaja-asiamiehellekään, saati asiakkaalle. Käräjille ukko pitää saada ja pistää toimintakieltoon, kerran ei homma pelaa. Meille asensi rännit ja piipun pellit. Ryöstöhinta, huono jälki, korjaaminen mitä sattuu. Lähetin sovintoehdotuksen kirjattuna kirjeenä, kun luotto meni. Tuli takasin bumerangina. Syy: Ei noudettu. Minä tyhmä menin ottamaan ALTILTA tutkimatta ensin taustoja ja kilpailuttamatta. Kattokaapa huvikseen taloussanomien protestilistaa ko. firmasta. Velkaa ja velkojia piisaa... Mun mielestä Suomessa ei tarvita vähääkään tämän tyyppisiä "yrittäjiä" .UNOHTAKAA ALTTI!!!!!!

        mikä oli teidän hinta


    • Jurska

      Ja jälleen huonoa palautetta. Kyseessä OT-Pelli. Rännit liian pitkiä niin ettei mahdu ulkovuorilaudat paikoilleen. Eikä todellakaan tulla korjaamaan. Vika kuulemma kirvesmiesten jotka antoivat väärät mitat. Tiedän että vika peltimiesten eikä kirvesmiesten. Toinen mahtava esimerkki: Autokatoksessa kaikki valmiina tiilikaton reunatiilet mukaan lukien. Ränni jälleen liian pitkä ja asentaja ei ole jaksanut ränniä lyhentää vaan on tunkenut sen väkisin paikoileen, seurauksena reunatiilen halkeaminen. Eikä jälleenkään ole vika asentajan!! Nyt toki ei osannut syyllistä nimetä. Mutta ei tule kukaan korjaamaan. On näiden peltimiesten kanssa temuamista!

    • aapee tre

      kourutek.fi tekee hyvää jälkeä otimme sielt

    • Suosittelen

      Peltisepänliike Pöyhönen :) Osaava porukkaa ja hyvää jälkeä

    • huijattu

      ei maksa OT-PELLIKÄÄN tekemistään virheistä vaan sulkee puhelimet eikä vastaa sähköposteihin eikä tekstiviesteihin .olkaa tarkkoina !!!

      • OT-PELTIIN KYLLÄSTYN

        JOO, MEILLÄ ON VIELÄKIN PELTEJÄ LAITTAMAATTA JA TYÖN JÄKI ON IHAN HANURISTA...ÄLKÄÄ MISSÄÄN NIMESSÄ OTTAKO OT-PELTIÄ...


      • Pellifirmat pirkanmaalla
        OT-PELTIIN KYLLÄSTYN kirjoitti:

        JOO, MEILLÄ ON VIELÄKIN PELTEJÄ LAITTAMAATTA JA TYÖN JÄKI ON IHAN HANURISTA...ÄLKÄÄ MISSÄÄN NIMESSÄ OTTAKO OT-PELTIÄ...

        Joo..samaa samaa mieltä. Meilläkin laittoi kourut ja pellit..kaato päin mäntyä, pellit leikattu liian pieniksi. Onneksi otin toisen firman hommiin niin lopputyöt tuli paremmin. Kannattaa katsoa mistä palvelut ottaa.


    • viisas

      älä ota ot-pelliä äläkä tätä alttia !!!

      • toydd6tylpö

        Tärkeintä on että yritys noudattaa yleisiä työturvallisuus sädöksiä. älkää ikina tilatko jos meinaavat esim. tikkailla työskennellä.


      • tikkailla
        toydd6tylpö kirjoitti:

        Tärkeintä on että yritys noudattaa yleisiä työturvallisuus sädöksiä. älkää ikina tilatko jos meinaavat esim. tikkailla työskennellä.

        Millä ne pitäis sit laittaa? Hommata nosturit ja tehdä telineet?
        Työturvallisuusihmisetki tietää et nää tehdään tikkailla. ja niin on tehty aina.


      • ettästiät00
        tikkailla kirjoitti:

        Millä ne pitäis sit laittaa? Hommata nosturit ja tehdä telineet?
        Työturvallisuusihmisetki tietää et nää tehdään tikkailla. ja niin on tehty aina.

        Ja jos ne pitäis nostureilla tehdä tai kasata telineet niin urakka olisi hitaampi ja firma tarvitsisi isommat katteet urakasta nosturin vuokrasta ja aikataulusta. Joo eihän kouru asennuksessa tarvitse muutaku tikkaita, eri asia jos on katolla nii sit on hyvä olla putoamis suoja eli telineet


      • Anonyymi
        tikkailla kirjoitti:

        Millä ne pitäis sit laittaa? Hommata nosturit ja tehdä telineet?
        Työturvallisuusihmisetki tietää et nää tehdään tikkailla. ja niin on tehty aina.

        V…ttu mitään tikkaita tarvi. Räystään reunalta nämä on aina tehty. Näkee kaadotkin paremmin. Ja joka toisella kiinni. Säästyy aikaa ja materiaalia.


    • joukkapoukka

      mä haluaisin nähdä semmosen asiakkaan kuka suostuu maksamaa telineet talonsa ympärille kourujen laiton ajaksi. Tikkailta ne on tähänkin saakka laitettu ja tullaan varmasti laittamaan.

    • verkkokauppa

      Nopeasti ja edullisesti tehtaan hinnoilla! www.vesikourut.fi

      • jookapooka

        kaukana tehtaan hinnoista. ei voi kourunkulma maksaa 27e kpl, huh huh mitä ryöstöä


    • kyy10

      Minun mielestä hintaan on varmaan laskettu pakkaus kulut eihän ne itsestään hyllystä matkaan lähde .Tikkaat,Lumiesteet,Kattosillat,Vesikourut , Verkkokauppojen hintoihin verrattuna halvin osto paikka jos ostaa muutakin kuin vain kulmapaloja.

      • Pohjanmaan poika

        Ammatti peltisepän työjälki maksaa ei kaikilla tunareilla ole sama palkka jonkun ne on maksettava jos meinaa laatua saada.


    • Liian hyväuskoinen

      Yllä mainituilta ainakin pyytäkää etukäteen tarjous ja kysykää tason kohtuullisuutta tietävämmiltä tai verratkaa hintoja nettihintoihin, tietysti työ huomioon ottaen. Ei luottamusperiaatteella!!!

      • oikeapeltiseppä

        se on sellainen juttu että vesikourunasentaja ei ole peltimies!yrittäkää ymmärtää ero!


      • pellit väärässä
        oikeapeltiseppä kirjoitti:

        se on sellainen juttu että vesikourunasentaja ei ole peltimies!yrittäkää ymmärtää ero!

        pöh! oli tai ei, asiakas haluaa silti laatua sovittuun hintaan. Jos sitä ei saa, tulee sanomista. Koita ite ymmärtää korjata asentajiesi jälkiä hyvässä hengessä, niin ei sillat pala takana. Luulis olevan sen verran AMMATTIYLPEYTTÄ...


    • Ot-pelli perseestä

      OT pelli on ihan perseestä, älkää missään tapauksessa ottako sieltä mitään . Olis pitänyt lukea minunkin näitä toisten kokemuksia ennen kun sovin mitään. Nyt sitten tapellaan Topparin toilailuista. Olkaa myös tarkkanä tämän Topparin laskutuksista, yrittää laskuttaa enemmän kon on sovittu. Hinnat muutenkin korkeat, Eli kaikki kirjallisena!!

    • pauli1982

      Jos on liikaa rahaa ja haluat niistä eroon nopeasti ostamalla täyttä paskaa ja tulla kusetetuksi niin ota ot-pelli tontillesi. jestas mitä sakkia!! olisi kanssa pitänyt uskoa että älä pyydä edes tarjousta ot-pellistä

    • Seli seli

      Älkää hyvät ihmiset ostako mitään firmalta nimeltä Friman, liikkuu Lahdesta reilun sadan kilometrin alueella. Erehdyin ostamaan rännit: no, muutama kouru oli vissiin pyörinyt kuukausia auton mukana, kun oli pahimmillaan kahden metrin matkalta kuudesta kohtaa pinnoite hankautunut pois. Isoin hankauma kolmisen neliösenttii. Sitten lähtökaulukset olivat eri väriset. Sitten päätykappaleita puuttui, ja antoivat mukaan väärän värisen. Ja syöksyjen seinäkiinnikkeet itse tehtyjä, pulttiin hitsattu pantaa. Taas eri väri, ja varmasti ruostuu, jos asentaa paikalleen. Siis neljää eri väriä, selitystä selityksen perään. Päälle koukku, ei se paljoo näy, on niin harvinainen väri (meillä joka toisessa talossa),.., ei pitäisi olla hinnasta kiinni, kun pari euroo näkyy maksavan kappale noi osat. Ja kuittia ei tietenkään saanut.

    • Uskokaa ihmeessä

      Jos haluat iankaikkisen riesan taloosi, tilaa OT-Pelli (Olavi Toppari) laittamaan vesikourut ja kattoturvatuotteet. Niitä heikkoja kouruja ja muita osia myy myös Altti ja Friman.
      Kannattaa kysyä nuohoojilta (yksi putosi katolta lapetikkaitten kanssa) ja viranomaisilta. Heidät tunnetaan teoistaan joka taholla. Yhtäkään tyytyväistä ei vaan ole

    • Tee itse ja säästä rahaa. Tarvikkeet kannattaa ehkä kuitenkin tilata muualta kuin www.vesikourut.fi sivuilta.

      Tuli tilattua kyseistä paikasta vesikourut, lumiesteet ja vesikourut sekä samalla nimeisin taustalla olevan yrityksen mokaloniksi.

      Ainoa asia joka, tapahtui nopeasti oli rahan siirto tililtämme yrityksen tilille ja kuitin sähköpostiini.

      Nettisivuilla toimitus luvataan kaksi viiva seitsemän päivää. Ensimmäinen vajaa osatoimitus lähti kuusitoista päivää tilauksesta. Etana vauhtia toimiva matkahuolto sai seitsemässä päivässä paketit vihdoin Vantaalle.

      Osa tilatusta osista oli väärän värisiä. Ne piti palauttaa takaisin. Lumiesteitä ei saannut kiinni, koska kiinnitysosat puuttuivat. Tätä puutetta ei voinnut tietenkään ilmoittaa etukäteen.

      Loput tilauksesta tuli kuukausi ensinmäisestä toimituksesta. Kokonaistoimitusaika oli siis yli puolitoista kuukautta. Asennusohjeita ei ollut kummassakaan lähetyksessä.

      Jos ensinmäisessä erässä olisi ollut edes lumiesteen kaikki osat, olisin saannut lumiesteet paikoilleen autokatokseen ennen lumentuloa. Nyt sitten odottelen, koska lumi katoaa tiilikatolta. Autokatokselle ei voi tehdä käyttöönottotarkastusta, koska lumiesteet eivät ole paikoillaan.

      Kiitos vielä kerran mokalon, teitte tästä oikein megaelämyksen.

      • okttre

        Kourutek.fi todella tyytyväinen


      • Tyytyväinen-asiakas

        Mulla oli hyvä kokemus tästä vesikourut.fi:stä. Tavarat tuli neljässä päivässä vaikka piti muuttaa tilauksen jälkeen tuotteita kun itse tilasin aluksi väärin. Aivan älyttömän hyvä asiakaspalvelu, soittivat samana päivänä kun olin valinnut vahingossa eri väriset rännikoukut ja rännit. Ystävällistä ja nopeaa toimintaa. Näin pitäisi asiakaspalvelun toimia aina.


    • JamppaY

      Tilasin kourut yrityksestä Kouruset Oy Tuusulassa. Palvelu erinomaista ja tuotteet laadukkaita. Toimitus ajallaan ja tuotteet ehjänä ja naarmuttomana perillä. 100 neliön omakotitalon vesikourut n. 1000 eur. Suosittelen.

    • Anonyymi

      Kouruset on helvetin hidas, toimitus kestää vaikka luvataan 1-7 päivää.

    • Anonyymi

      Frimanin kouruilla ja syöksyillä tein itselle 2 taloa ja tallia. Itse hain Hepolammentieltä ja asensin itse. Ei voi moittia. Kuitti tulee aina.
      PS. Tää on hauska ketju. Ilmeisesti liikkeet ilkeilevät toisilleen.

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      123
      1875
    2. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      193
      1488
    3. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      64
      1198
    4. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      45
      1172
    5. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      87
      1057
    6. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      102
      995
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      900
    8. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      65
      846
    9. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      45
      817
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      771
    Aihe