Keihäänheitto

Mä vaan

Oliskohan mitään keihäänheitto sivua ja mieluusti ihan ajantasalla olevaa? Näyttää noita keihäänheitto sivuja olevan todella vähän ja Pitkämäkikin päivittää sivuja aika harvaan joten olis kiva jos olis joku keihäänheitto sivu. Oon huomannut, että aika moni täälä palstallakin oleva heittää keihästä joten olis kiva jos jossakin olis foorumi missä sitten keihäänheittoa harrastavat juttelisi ym. Joten olisko mitään sivua tai foourmia?

11

5577

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pagista
    • keihäsmies
      • Mä vaan

        Jumankauta kiitos linkistä! Tällänen olis pitäny löytää jo aikoja sitten! Mahtava linkki! Kiitos vielä kerran!


    • R.Vormisto
    • hnkih
    • jukka joensuu/reposaari

      Vauhdilla heittäessä,heittokäden lapa vääntyy ja ottaa mukaan lihaksia selästä (kuin rekillä) Tämä tapahtuu ristiaskeleen aikana. Ilman vauhtia kun heittää lapa ei väänny ja käsi vaurioituu. Vain harva kilpailija tietää oikean tekniikan.Pitkämäki ei tiedä,koska heittäytyy,eikä käytä piikkareiren suomaa lukkiutumista hyväkseen,jolloin saa notkean
      lantion alle joka sivaltaa käden kanssa(käsi ulottuu tällöin lantioon) Lapa venuu ja pamahtaa selkään,kun keihäs on lähtenyt radalleen!!! Matti Järvisen tyylillä ei ole mahdollista eikä henkisesti tyhmien ihmisten.0449411683

      • Tigs

        Kannattaako alkaa harrastaa keihään heittoa jos ala-asteella heitin kisoissa 22-24m.. ja siitä on noin 5v.. onko minkäänlaisia mahdollisuuksia pärjätä lajissa? :) osaakohan kukaan vastata? :) kiitos jo etukäteen :)


      • Keihäänheittäjä
        Tigs kirjoitti:

        Kannattaako alkaa harrastaa keihään heittoa jos ala-asteella heitin kisoissa 22-24m.. ja siitä on noin 5v.. onko minkäänlaisia mahdollisuuksia pärjätä lajissa? :) osaakohan kukaan vastata? :) kiitos jo etukäteen :)

        Totta kai kannattaa.. olin 4. luokalla ja heitin 400g keihästä 16-17 metriä :D Mut motiivi siihen lajiin oli niin helvetin kova et aloin treenata ja ostin oman keihään.. Nyt oon 6 luokalla ja heitän melkein 50 metriä :D


      • Tigs
        Keihäänheittäjä kirjoitti:

        Totta kai kannattaa.. olin 4. luokalla ja heitin 400g keihästä 16-17 metriä :D Mut motiivi siihen lajiin oli niin helvetin kova et aloin treenata ja ostin oman keihään.. Nyt oon 6 luokalla ja heitän melkein 50 metriä :D

        Juuh.. mä heitin kai 5. luokalla sen 24.. vaikuttais et heittäisin nyt paljon paljon pidemmälle :D ainaki sen perusteel mitä heittelen kaikkea muuta :D sain heitettyy kiven lähemmäs 70m :D yhen lammen yli xD..


      • keihäänheitto
        Tigs kirjoitti:

        Juuh.. mä heitin kai 5. luokalla sen 24.. vaikuttais et heittäisin nyt paljon paljon pidemmälle :D ainaki sen perusteel mitä heittelen kaikkea muuta :D sain heitettyy kiven lähemmäs 70m :D yhen lammen yli xD..

        Niin no se on kyllä ihan eri laji. Mutta kyllä esim Tapio Rautavaaralla oli kai ollu joskus Kiven heiton maailman ennätys. Keihäänheittoo ei kyllä oikeen pisty harrastaan (sillain että sitä voi kutsua keihäänheitoks) ilman mitään yli 180 cm keihästä tai keppiä. Sen verran olen itsekin huomannu. (heitän yli 50 m 600g keihästä)


    • oikea keihäänheittäj

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3550
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2952
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2840
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2728
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      22
      2624
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2425
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      241
      2058
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1867
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      42
      1773
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      165
      1723
    Aihe