Lyhennysvapaa?!

Seela

En ole varma laitoinko oikealle foorumille, mutta sanokaas ihmiset että onko asuntovelkaisen mahdollista saada sellaista esim puolen vuoden lyhennysvapaata asuntolainasta ettei maksaisi mitään kuukaudessa vai onko aina maksettava korot kuiteski?

Olis sen vertainen akuutti tilanne, että tarvis rahaa ja mietin olisko tuo keino...

5

4180

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mutta.........................

      korot täytyy maksaa lyhennysvapaankin aikana.

      • kutsutaan...

        LYHENNYSVAPAAKSI, sinut siis vapautetaan lyhennyksistä. Ja lyhennysvapaata saat kyllä, kun käyt asian pankissa perustelemassa. Joissakin pankeissa lyhennysvapaiden kuukausien määrä on rajoitettu koko laina-ajalla, toisissa ei - tätä sinun täytyy kysyä omasta pankistasi. Mutta korot tätyy maksaa tuonakin aikana.


      • harharhar
        kutsutaan... kirjoitti:

        LYHENNYSVAPAAKSI, sinut siis vapautetaan lyhennyksistä. Ja lyhennysvapaata saat kyllä, kun käyt asian pankissa perustelemassa. Joissakin pankeissa lyhennysvapaiden kuukausien määrä on rajoitettu koko laina-ajalla, toisissa ei - tätä sinun täytyy kysyä omasta pankistasi. Mutta korot tätyy maksaa tuonakin aikana.

        mä nimenomaan "perustelin" tuossa alemmassa kirjotelmassa asian pankille tasan suoraan rehellisesti sanomalla että nyt alkaa kesälomat ja ryyppään mielummin ne rahat kuin lyhentelen niillä lainaa ja kerkiän kyl taas sitten seuraavan työvuoden niitä lyhennellä...

        :D että silleen, ei sen perustelun tartte olla kovin kummonen (täytyy muistaa että pankki antaa mielellään LYHENNYSvapaata kun sehän saa siltä ajalta ekstrakorkoja. Pankille on edukkaampaa mahdollisimman HIDAS AIKATAULU ja mahdollisimman pienet kuukausierät, vain tällä matemaattisella kaavalla voi saada maksimaaliset korkotulot...) ja tämän tosiasian vuoksi on ihan sama mitä selittelet lyhennysvapaan syyksi kun pankki antaa noita kirkuen...


      • harharhar
        harharhar kirjoitti:

        mä nimenomaan "perustelin" tuossa alemmassa kirjotelmassa asian pankille tasan suoraan rehellisesti sanomalla että nyt alkaa kesälomat ja ryyppään mielummin ne rahat kuin lyhentelen niillä lainaa ja kerkiän kyl taas sitten seuraavan työvuoden niitä lyhennellä...

        :D että silleen, ei sen perustelun tartte olla kovin kummonen (täytyy muistaa että pankki antaa mielellään LYHENNYSvapaata kun sehän saa siltä ajalta ekstrakorkoja. Pankille on edukkaampaa mahdollisimman HIDAS AIKATAULU ja mahdollisimman pienet kuukausierät, vain tällä matemaattisella kaavalla voi saada maksimaaliset korkotulot...) ja tämän tosiasian vuoksi on ihan sama mitä selittelet lyhennysvapaan syyksi kun pankki antaa noita kirkuen...

        niin ja tuon kaiken aikasemman edellytyksenä on tietty että lainat on lyhennetty aikasemmin ajallaan ja että on vakaat tulot (: Sillon jos tilanne on tuollanen, niin voit kyllä sanoa ihan mitä huvittaa...


    • harharhar

      itse otin parin kuukauden lyhennysvapaan lainaani ihan vain simppelisti soittamalla pankkiin... Prosessi hoitui kahdessa tunnissa... Ensin soitin, sitten virkailija haki valtuutuksen ties mistä, soitti takasin että "onnistuu ja että tuutko vaikka kolmen aikaan allekirjottamaan paperit"... no menin heittämään puumerkin paperiin ja asia oli sillä selvä (:

      Korot tietty täytyy maksaa vaikka lainanlyhennysrahat voikin kesälomailuun käyttää...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      67
      3099
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2781
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2578
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2568
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2436
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2285
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1703
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1667
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      36
      1515
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1386
    Aihe