Oulun autokoulut

Mikä niistä?

Tässä mietin minkä autokoulun valitsisin täältä Oulusta. Sijainnilla ei väliä, mutta opetuksen laadulla tietenkin on. Tarkoitus on ajaa B-kortti... Millaiset kokemukset esim. Oulun liikennekoulusta?

15

5136

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kortti Oulussa

      Itse kävin Merikosken autokoulussa aikanaan. Osa silloisista opettajista jäi merikosken paikalle tulleeseen kouluun Ajo-opisto Vip:iin. Yksi perusti autokoulun Safety car.

      Nykyään on Oulussa myös Merikosken ajokoulu. Sieltä tiedän vain johtajan. Hän ei vissiin kauheesti osallistu käytännön opettamiseen. Opettajia en tunne....

      Oulun Liikennekoulusta ei kokemusta.

      Itsebolen kahden vaiheilla menenkö kakkosvaiheeseen ajo-opisto vip:iin vai safety Car:iin.uus Vip:issä mahdollisuus ajaa myös automaattivaihtesella autolla. ko. autoon saa myös käsihallintalaitteet.

      Kyseessä ei ole minos vaan kerron vain omat kokemukseni ja tiedottaminen.

    • ixixixi

      Mene Ajuriin, siellä on paras meininki ja parhaat opet!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • itse!

        kävin kaakisen autokoulun..se vaan on yksityinen niin tahtoo rahastaa sitten:/


      • tytti
        itse! kirjoitti:

        kävin kaakisen autokoulun..se vaan on yksityinen niin tahtoo rahastaa sitten:/

        Paljonko makso kortti kaakisella? Olen harkinnut kuorma-autokortin ajamista siellä....


      • enpä..
        tytti kirjoitti:

        Paljonko makso kortti kaakisella? Olen harkinnut kuorma-autokortin ajamista siellä....

        ajanut kuormaauto korttia niin eipä ole siittä tietoakaan.kaakisella siis.


      • Nimetön
        tytti kirjoitti:

        Paljonko makso kortti kaakisella? Olen harkinnut kuorma-autokortin ajamista siellä....

        Kuorma-auto kortti Kaakisella maksoi 1400e:n paikkeilla.Hyvä koulu ja uusi upea scania.


    • Kokemuksia?

      Ei siis kellään kokemuksia tästä puljusta?

    • Kempeleessä

      Jos sijainti ei ratkaise ni mene Mäenpäälle Kempeleeseen.Hyvä koulu!

      • mäkin

        oon kuullut tuosta kempeleen koulusta kuulemma tosi hyvä:)


    • erkki2

      Autokoulu, joka nykyisin on tietysti sitten Merikosken Ajokoulu- nimellä, on ehdottomasti paras autokoulu Oulussa (toimipisteet on Myllyojalla ja Torinrannassa). Palvelu pelaa moitteettomasti ja opetus on ensiluokkaista, monen vuoden kokemuksella toteutettua. Opettajat, varsinkin Maukka, on aivan ykkönen alallaan. En kehu turhaan eikä tämä ole maksettu mainos.

    • tbm

      joo,kävin merikosken ajokoulussa ent.merikosken autokoulu.tykkäsin joten eivät suotta oo kehuneet.huumori ilmassa mutta jämy opetus.siis suosittelen muillekkin.teoria tunnit myös ammattitaidolla ,sopivan hilpeästi,kiva oli.

      • mainonnalta

        Ettei sitten vain mainosteta omaan piikkiin... :) Merikoskella ollaan aktiivisia :)


      • Simo
        mainonnalta kirjoitti:

        Ettei sitten vain mainosteta omaan piikkiin... :) Merikoskella ollaan aktiivisia :)

        Pena on vissiin oppinut käyttään tietsikkaa.


      • kele..........................
        Simo kirjoitti:

        Pena on vissiin oppinut käyttään tietsikkaa.

        Tästä tullu tämmöinen autokoulu johtajien porina palsta.


      • osdihyfipseaygrdapsä
        kele.......................... kirjoitti:

        Tästä tullu tämmöinen autokoulu johtajien porina palsta.

        onpas hyvä että vaihoit palstaa, tuommosia tyhyjän vinkujia täällä ole ennenkään katteltu. Hymyssä suin kai tässä muut on näitä lukenu ja kirjotellu. Ehkä huumorintajusi vielä löytyy, elä luovuta


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1345
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1086
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      76
      888
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      807
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      65
      737
    6. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      716
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      708
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      691
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      688
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      43
      665
    Aihe