Hyvä autokorjaamo Oulussa ?

Nimetön

Osaako kukaan neuvoa Oulussa ( tai Oulun lähikunnissa ) hyvää autokorjaamoa johon auton voi huoletta viedä ja voi luottaa siihen että hommat tullee tehtyä huolellisesti ja valohoitoa ei tule laskuun mukaan ? ( En etsi halvinta )
onko kokemusta ?

270

58526

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Anonyymi

        Toppilan autohuolto ,se se vasta paska paikka on,sotkevat auton sisustuksen ja vaihtavat eri osia,mitä oli puhe.En kusekaan sinne päin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toppilan autohuolto ,se se vasta paska paikka on,sotkevat auton sisustuksen ja vaihtavat eri osia,mitä oli puhe.En kusekaan sinne päin!

        ja koivikolla asennenntu tuulilasi irtosi juuri takuuajan jälkeen.


    • Iso-B

      Oleva firma. Nimeä tänne ei kai saa laittaa. Vanhaa tietä kun ajat Oulusta Kempeleeseen niin oikealla puolella tietä.

      • auto rikki taas ?

        Arvoitus kempeleen rajalla oleva autokorjaamo,
        onkokorjaamon nimessä auton englanninkielinen versio ?
        Onko se keltainen iso puurakenteinen halli, jonka sisäpihaa vastapäätä on autoliike ?


    • asiakas-antti

      Loistava palvelu ja hyvä ammattitaito!

    • millä merkillä ajelet

      Paljon riippuu millä merkillä ajelet on pieniä korjaamoja joilla on hyvä merkkituntemus Esim. Autotyö Tonteri jolla on BMV tuntemus on nimittäin entinen BMV merkkihuolto ja VW:kin näyttää olevan hallussa

      • 316

        tarvi ihmetellä miksi entinen merkkikorjaamo. oli kyllä katastrofi se paikka..


      • turbo 69
        316 kirjoitti:

        tarvi ihmetellä miksi entinen merkkikorjaamo. oli kyllä katastrofi se paikka..

        asiallinen ja ei ylihinnoitteleva korjaamo oulussa mielestäni on carane. olen käynyt monella korjaamolla oulussa ja tämä tuntuu olevan asiallinen ja kilpailukykysellä hinnalla.
        huoltaa kaikki merkit,onneksi myös uudet autot.


      • Arvo G

        Sinne ei kannata ainakaan Bemaria viedä. Ite kokeilin onnea, kaikki tökki, vääristä öljyistä lähtien


      • Entinen asiakas
        turbo 69 kirjoitti:

        asiallinen ja ei ylihinnoitteleva korjaamo oulussa mielestäni on carane. olen käynyt monella korjaamolla oulussa ja tämä tuntuu olevan asiallinen ja kilpailukykysellä hinnalla.
        huoltaa kaikki merkit,onneksi myös uudet autot.

        Vai Caranea kehut. 3 kertaa olen autoani siellä käyttänyt (4. kertaa ei varmasti tule) ja joka kerta olen joutunut reklamaatiota antamaan, koska hommat tehty miten sattuu. Ei siellä viihdy työntekijätkään, niin miten sitten asikkaat. Se kalju karvaturpa, joka vissiin on johtaja, ei asikaspalvelusta tiedä mitään. Ylimielinen ja todella epäkohtelias. Välillä olen miettinyt että onkohan ne edes öljyjä vaihtanut, vaikka laskuttettu siitä ainakin on


      • turbo69
        Entinen asiakas kirjoitti:

        Vai Caranea kehut. 3 kertaa olen autoani siellä käyttänyt (4. kertaa ei varmasti tule) ja joka kerta olen joutunut reklamaatiota antamaan, koska hommat tehty miten sattuu. Ei siellä viihdy työntekijätkään, niin miten sitten asikkaat. Se kalju karvaturpa, joka vissiin on johtaja, ei asikaspalvelusta tiedä mitään. Ylimielinen ja todella epäkohtelias. Välillä olen miettinyt että onkohan ne edes öljyjä vaihtanut, vaikka laskuttettu siitä ainakin on

        käytin tammikuun alussa kakkos autoa haukuputaalla kansi rempassa, viimeviikolla hoksasin että öljyt ja vedet vuotaa öljyt ulos, soitin että mitä tehdään? käski viemään pas..n minne lystää, ja haistatteli.
        käytin sitten siellä missä uudehkoakin ja homma selvisi. kävi taas näppärästi, sain auton tänään ja mielestäni homma toimi taas hyvin. mutta haukiputaan korjaamolle päinkään en pissaa enään...


      • EI ENÄÄ KOSKAAN !
        Entinen asiakas kirjoitti:

        Vai Caranea kehut. 3 kertaa olen autoani siellä käyttänyt (4. kertaa ei varmasti tule) ja joka kerta olen joutunut reklamaatiota antamaan, koska hommat tehty miten sattuu. Ei siellä viihdy työntekijätkään, niin miten sitten asikkaat. Se kalju karvaturpa, joka vissiin on johtaja, ei asikaspalvelusta tiedä mitään. Ylimielinen ja todella epäkohtelias. Välillä olen miettinyt että onkohan ne edes öljyjä vaihtanut, vaikka laskuttettu siitä ainakin on

        Samaa mieltä ! KIERTÄKÄÄ TÄMÄ KORJAAMO KAUKAA !!!


      • Pettynyt myös
        Entinen asiakas kirjoitti:

        Vai Caranea kehut. 3 kertaa olen autoani siellä käyttänyt (4. kertaa ei varmasti tule) ja joka kerta olen joutunut reklamaatiota antamaan, koska hommat tehty miten sattuu. Ei siellä viihdy työntekijätkään, niin miten sitten asikkaat. Se kalju karvaturpa, joka vissiin on johtaja, ei asikaspalvelusta tiedä mitään. Ylimielinen ja todella epäkohtelias. Välillä olen miettinyt että onkohan ne edes öljyjä vaihtanut, vaikka laskuttettu siitä ainakin on

        Täysi fiasko koko paikka !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • ärtsy2
        Entinen asiakas kirjoitti:

        Vai Caranea kehut. 3 kertaa olen autoani siellä käyttänyt (4. kertaa ei varmasti tule) ja joka kerta olen joutunut reklamaatiota antamaan, koska hommat tehty miten sattuu. Ei siellä viihdy työntekijätkään, niin miten sitten asikkaat. Se kalju karvaturpa, joka vissiin on johtaja, ei asikaspalvelusta tiedä mitään. Ylimielinen ja todella epäkohtelias. Välillä olen miettinyt että onkohan ne edes öljyjä vaihtanut, vaikka laskuttettu siitä ainakin on

        minulle riitti kerta Caranessa,saivat autoa rikottua lisää ja mahot
        on kallista...


      • ......
        Entinen asiakas kirjoitti:

        Vai Caranea kehut. 3 kertaa olen autoani siellä käyttänyt (4. kertaa ei varmasti tule) ja joka kerta olen joutunut reklamaatiota antamaan, koska hommat tehty miten sattuu. Ei siellä viihdy työntekijätkään, niin miten sitten asikkaat. Se kalju karvaturpa, joka vissiin on johtaja, ei asikaspalvelusta tiedä mitään. Ylimielinen ja todella epäkohtelias. Välillä olen miettinyt että onkohan ne edes öljyjä vaihtanut, vaikka laskuttettu siitä ainakin on

        Mitään hyvää en ole kuullut Caraneesta. Sen sijaan olen kuullut jutun, että yhdestä autosta jostain syystä eivät olleet kiristäneet öljytulppaa ja sen 'huollon' jälkeen ko.autosta oli kesken ajon tippunut tuo öljytulppa tielle..


      • Tietävät
        turbo69 kirjoitti:

        käytin tammikuun alussa kakkos autoa haukuputaalla kansi rempassa, viimeviikolla hoksasin että öljyt ja vedet vuotaa öljyt ulos, soitin että mitä tehdään? käski viemään pas..n minne lystää, ja haistatteli.
        käytin sitten siellä missä uudehkoakin ja homma selvisi. kävi taas näppärästi, sain auton tänään ja mielestäni homma toimi taas hyvin. mutta haukiputaan korjaamolle päinkään en pissaa enään...

        Puhutko putaan karppisesta? Itseäni kehotettiin korjaamaan itse auto ja ihmettelin että mihin kukkakauppaan olen tullut. Täysin luokaton paikka.


    • paljonko on paljon..

      toppilassa taitaa olla ihan ok paikka. ei tosin ole muista kokemusta. mun autoa on huollettu siellä vuosikausia

      • pärklelee

        oma autoni korjaus siellä oli niin surkea että vieläki toinen liike joutuu korjailemaan alusta saakka kun nikusella ei hommaa tehty oikein.


      • kivipate
        pärklelee kirjoitti:

        oma autoni korjaus siellä oli niin surkea että vieläki toinen liike joutuu korjailemaan alusta saakka kun nikusella ei hommaa tehty oikein.

        Minulla on noin 10 v kokemus Nikusesta (se Nikunen joka oli ennen Toppilassa, nyk. Kaarnatiellä Alppilassa) ja hyvää jälkeä on aina ollut. Ei maalman halvin, mutta tähän asti täysin luotettava.


      • Nikunen rosvoliike
        kivipate kirjoitti:

        Minulla on noin 10 v kokemus Nikusesta (se Nikunen joka oli ennen Toppilassa, nyk. Kaarnatiellä Alppilassa) ja hyvää jälkeä on aina ollut. Ei maalman halvin, mutta tähän asti täysin luotettava.

        Nikunen täysin paska korjaamo nykyään, Olen huollattanut perheemme 2 autoa siellä säännöllilsesti useita vuosia ja nyt siihen tuli toppi. Tuntiveloitus on noussu aivan älyttömästi viime vuosina, ei mitää eroa enää merkkiliikkeisiin. Pääasia että omistaja ajaa hienolla bemarilla joka aamu töihin.
        Veloittivat meidän viimeisimmästä jarruremontista yli 1000€ ja tinkauksen jälkeen pudottivat hintaa 40 €. Ovat tämän lisäksi sotkeneet auton sisältä rasvaan ja huoltajina nuoria poikia, jotka ei tajua mitään huollon päälle. Välttäkää tätä liikettä viimeiseen asti.....uskokaa pois...


      • Autosi
        Nikunen rosvoliike kirjoitti:

        Nikunen täysin paska korjaamo nykyään, Olen huollattanut perheemme 2 autoa siellä säännöllilsesti useita vuosia ja nyt siihen tuli toppi. Tuntiveloitus on noussu aivan älyttömästi viime vuosina, ei mitää eroa enää merkkiliikkeisiin. Pääasia että omistaja ajaa hienolla bemarilla joka aamu töihin.
        Veloittivat meidän viimeisimmästä jarruremontista yli 1000€ ja tinkauksen jälkeen pudottivat hintaa 40 €. Ovat tämän lisäksi sotkeneet auton sisältä rasvaan ja huoltajina nuoria poikia, jotka ei tajua mitään huollon päälle. Välttäkää tätä liikettä viimeiseen asti.....uskokaa pois...

        Www.autojerry.fi


      • MB2009
        Autosi kirjoitti:

        Www.autojerry.fi

        Oho. Tommonenko on tulossa. Vautsi!


    • on hyvä ja edullinen

      Järvenpään Autokorjaamo Martinniemessä on jo legenda. Auto tulee kuntoon ja hinnoittelu on kohtuullinen. Ainoa hankaluus on että sinne on pitkä jono. Inssi tekee asentajan töitä. Soitahan Hannulle.

    • 1.8T

      Käytin sahekassa uusi korjaamo taka-laanilassa, eivät vaihda öljyjä, mutta muita korjauksia kyllä. Oli kohtuuhintainen ja palvelu hyvä

    • On surkea paikka

      Radiomainoksessa sanotaan, että korjaustakuu on 3 vuotta. HAH! HAH!
      Jo 3 kertaa olemme pettyneet Vepsäläisen (Oulu) korjaamohommiin. Nyt loppui asiakassuhde risujen kera. Asiakas on tuossa korjaamossa aina väärässä, vaikka korjaamo laittaa autoon "pilipaliosia". Vuosi kuluu - sama korjaus on edessä. Takuuta ei ole työlle eikä väärille osille. Asiakas maksaa korjaamolla tehdyn virheen!
      Toisella käynnillä, kun heidän asentamansa kestämättömän pilipaliosa vaihdettiin parempaan osaan, olivat auton sisäosat asentajan paskahaalareiden ja -käpälien jäljiltä siivottomassa kunnossa. Ala-arvoista siisteyttä!
      Kolmannen kerran jälkeen auto piti viedä oikealle korjaamolle. Eivät edes osanneet sanoa heti alkuunsa, ettei homma heillä onnistu. Taas asiakas sai maksaa ”valohoidosta” hallissa ja osittain tyhjästä.
      Firma näyttää olevan jopa erään maahantuojan listoillakin netissä. Mahtaakohan asennukset onnistua?
      Että kiitos ja hyvästi! En voi suositella kyseistä korjaamoa kenellekään!

      • rwrtertrtrt

        Vepsäläinen on lisäksi kalliimpi kuin merkkikorjaamo.


      • jokuvaaann

        kahdesti autoani käyttäny vepsäläisellä ja vikaa ei löydy vaikka auto ei lähde välillä edes käyntiin! huomenna vien toiselle korjaamolle niin jospa sitten löytyis vika! 80e maksoi viimeisin valohoito vepsäläisellä.


    • kokenutkaikentietää

      Ylikiimingissä on hyvä korjaamo. Siis Oulussa.

      • Autonsa huollattanut

        Oulussa ja palvelu oli asiallista ja hyvää. Määräaikaishuollon yhteydessä tarkastettiin yleisellä tasolla muutakin, ja kuten sovittiinkin, soitetaan jos muuta huollettavaa ilmenee. Työstä laskutus oli 45e/h, varmasti Oulun edullisimpia ja ainakin minulta laskutettiin vielä hieman alle sen mitä työssä todellisuudessa meni. Jarru- ja kytkinnesteet ja vastaavat perusjutut katsottiin samalla ja myös seuraavaa huoltoajankohtaa ajatellen laitettiin pari juttua kuntoon mitkä olisivat välillä saattaneet matkantekoa haitata.

        Pieni ja kokeilunarvoinen paja Äimänraution suunnalla. Aloittanut kuulemma viimeisen vuoden sisällä ja perustaa hommansa siihen että työt tehdään kunnolla. Ainakin itse voin tätä paikkaa suositella ensikokemuksen perusteella!


      • Prosessiteekkari
        Autonsa huollattanut kirjoitti:

        Oulussa ja palvelu oli asiallista ja hyvää. Määräaikaishuollon yhteydessä tarkastettiin yleisellä tasolla muutakin, ja kuten sovittiinkin, soitetaan jos muuta huollettavaa ilmenee. Työstä laskutus oli 45e/h, varmasti Oulun edullisimpia ja ainakin minulta laskutettiin vielä hieman alle sen mitä työssä todellisuudessa meni. Jarru- ja kytkinnesteet ja vastaavat perusjutut katsottiin samalla ja myös seuraavaa huoltoajankohtaa ajatellen laitettiin pari juttua kuntoon mitkä olisivat välillä saattaneet matkantekoa haitata.

        Pieni ja kokeilunarvoinen paja Äimänraution suunnalla. Aloittanut kuulemma viimeisen vuoden sisällä ja perustaa hommansa siihen että työt tehdään kunnolla. Ainakin itse voin tätä paikkaa suositella ensikokemuksen perusteella!

        Samaa mieltä. Autohuolto Ruotsalaisella By-passin vaihto, vikakoodien luku , nollaus ja ilmamassamittarin toiminnan tarkistus, Halvalla ( korkeintaan toi 45 euroa/tunti).


    • BMW 530

      Linnanmaalle en ainakaan enään vie, asentajat haukkuu ja nälvii asiakkaiden autoja ja nimittelevä idiooteiksi, kun ovat tälläisen ( BMW ) ostaneet, luulevat varmaankin idiootti asentajat ettei kuulu asiakas tiloihin huutelut, muutenkin huono laatuista korjausta!!

      • Kouluun siitä bemmimies

        Idiootti tosiaan taidat ollakin, kun niinkin helppo asia kuin sanojen oikeinkirjoitus takkuaa noin pahasti...


      • Kouluun siitä bemmimies

        Idiootti tosiaan taidat ollakin, kun niinkin helppo asia kuin sanojen oikeinkirjoitus takkuaa noin pahasti...


      • eiköSeisoTaaskaan

        Siellä taas tohtori Parantainen yrittää nostatella omaa egoaan.


    • asiak......

      Ehottomasti suosittelen huolto oulu.....siellä ainakin yksi kyseisistä merkeistä tietävä asentaja hommissa.....

    • onnetonta väkeä

      Suomessa on ajettu autoilla jo melko kauan ja niitä vissiin huolletaankin kun niitä vaan teilläkin näkyy.
      Mistä helevetin moinen pelko siitä ettei huollossa tehdä mitään vaan pelkästään rahastetaan??

    • AutoilijaV

      No johtuisikohan siitä esim. että viat eivät korjaannu vaikka siihen käytetään kohtuullisesti aikaa minkä taasen maksaa auton omistaja. Nikusen autokorjaamo esimerkkinä on tällainen paikka mikä kannattaa kiertää kaukaa. Aikaisemmin mainitun lisäksi auton verhoilu oli töhritty ilmeisesti öljyisillä käsillä. Kaikkein parasta on että ko asioista mainitessa alkaa kalapuikko viiksinen mies huutamalla puolustelemaan korjaamon tekosia. Että se sitten siitä asiakaspalvelustakin.

    • paljonko on paljon

      minä käytin kerran autoa siinä haukip
      kar.
      vaitoivat kytkin vaijerin ja sit meni jälkeenpäin polkimesta puslat
      ukko käski ostaa koko poljinsarjan koska automaattisäätö ei pelaa
      no minäpä asensin itse siihen uudet puslat makso 2 euroa wetterillä
      löysin ensin lattialta puslien osia jotka oli unohtunut siellä kar.laittaa paikoilleen
      HUOLIMATONTA TYÖTÄ ON.
      nyt käytän toista autoa veholla aina huollossa makssahan se mut
      ompahan merkkihuolto
      120th huolto maksoi 599e
      aika kallis mut kyl se auto on kalliimpi ostaa kuin huoltaa kerran vuodessa.
      ihmettelin vaan kun olivat huoltoajat laittaneet lappuun,
      oli raitisilmasuodattimen vaihtotyö 0.5 tuntia itse otan sen pois ja laitan takaisin noin minuutissa.

    • qwerty

      kempeleessä kaarvan, ei oo pojilla taidot kohallaa, auto oli viikkoja korjautuksella ja eivätkä saaneet mitään aikaseksi ja kehtas vielä hirveän laskun pukata! oli ensimmäinen ja viimene kerta ku sinne vien autoa korjautukselle.

      • jaaaakkoo

        mikä auto ja kuin hirveä lasku???


    • Homma toimii

      Olen käyttänyt Nikusella autoa huollossa vuosia eikä ole palvelussa ollut koskaan mitään moittimista. En tiedä onko halvin paikka, mutta minulle tärkeämpää on että auto tulee varmasti kuntoon ja siellä on kyllä aina tullut.

    • rönoo

      Huoltoplussalla olen Rellua käyttänyt ja ihan tyytyväinen ollut.

    • Cordoba

      Autokorjaamo Nikusta ei ainakaan huippuosaamisesta voi kiittää. Käytin auton siellä etujousien vaihdossa ja erikseen vielä sovittiin ohjauskulmien säädöstä vaikka homma kuuluu tietenkin asiaan. Sain mukaan raportin kulmien säädöstä, mutta lyhyen ajon jälkeen auto alkoi puoltamaan oikealle. Ilmeisesti huotomies ei ollut jaksanut ajaa autolla lenkkiä jolloin jouset asettuvat paikoilleen vaan säätänyt kulmat heti kohdalleen.
      Jäi Nikusella käynti ensimmäiseksi ja viimeiseksi kerraksi.
      Sen sijaan voin suositella Carane Oy huoltoa Takalaanilassa. Hyvää palvelua ja osaavaa huoltoa.

    • ANTTI H

      kannattaa käydä kokeilemassa uutta korjaamoa PERSIANLAHDEN AUTOPALVELU
      Kallisenkujalla
      todella hyvät ja uudet tilat , huiput pesupalvelut auto oli kuin uusi kun käytin sitä pesulla siellä . ja ammattimaista porukkaa kyllä , suosittelen

      • samaa mieltä

        hinnatkin on järkeviä ja hyvää palvelua :)


      • kirsihuovila
        samaa mieltä kirjoitti:

        hinnatkin on järkeviä ja hyvää palvelua :)

        olis kiva tietää hintoja noin ei malttaisi soittaa joka paikkaan erikseen


    • Autoharrastelija

      Jakarilla Kempeleessä ei kannata käyttää, työmiehet huutavat toisilleen sätkät suussa ja rääkkäävät asiakkaitten autoja. Varaosat löytyvät kätevästi takapihan romuautoista ja maksattavat asiakkailla uusista osista. Asiakaspalvelu ala-arvoista. Eivät myöntäneet myös laskutusvirhettäkään, kun ei ollut mustaa valkoisella.

      Kaarvan kempeleessä arvio hinnan monta sataa alakanttiin, iso lasku tuli ja työ ei valmistunut, ennen kuin olin autoa käyttänyt siellä kolme kertaa. Niin ja tilasivat aluksi aivan väärät osat, vaikka asentaja sanoi, että tilaavat niin monet osat, että varmasti sopivat kyseiseen autoon.

      Autoåstrom Oulussa sössi sivupeilin laiton totaalisesti. ensin tilasivat väärän peilin, kun uusi tuli, niin rikkoivat senkin. Kahden kuukauden projekti kaikenkaikkiaan.

      Kalevan autohuolto Maikkulassa sössi kytkinremontin. Eivät säätäneet kytkintä eka kerralla kunnolla ja kytkin huononi rempan jälkeen. Vaihtoivat myös väärät öljyt vaihdelaatikkoon. Kolmannen kerran jälkeen korjaamolla käytyäni, en enään viittynyt mennä sinne hampaita kiristelemään. Huomasin myöhemmin, että öljyä oli alkanut vuotamaan reilusti kytkimen ja vaihdelaatikon nurkilta.

      Autokorjaamo Vepsäläinen tilasi väärät jakopäänosat ja hinta-arvio reilusti alakanttiin. Turhaa oottelua monta tuntia ja homma ei valmistunut.

      Suomen Autohuolto sössi iskunvaimentimien vaihdon äitin autosta. Asentaja runttasi voimalla väärän kokoiset pultit väärille kierteille ja luovutti auton asiakkaalle, vaikka työ oli tehty päin p****ä.

      Rajakylässa Ratamotien päässä oleva pikkukorjaamo ei saanut pösöön remontoitua jakopäätä, kun oli niin isotöinen ja vaikea homma kuulemma.
      Auto seisoi pari päivää korjaamon pihalla lumen peitossa
      Turhaa oottelua ja ajoa ja asiakas maksaa kulut.

      Tuossapa muutama korjaamo mihin en suosittele autoa viemään!!

      • as2

        Kylläpäs on yhelle ihmiselle sattunut ja tapahtunut.


      • a jakari

        kannattas kokeilla harrastaa myös naisia,paskan puhumisen siaan,sika.


      • En toista kertaa..
        a jakari kirjoitti:

        kannattas kokeilla harrastaa myös naisia,paskan puhumisen siaan,sika.

        Aika asiaton ja epäammattimainen kaveri näyttää kommentin perusteella olevan tämä jakarin ukkeli, vai mitä muut ovat mieltä? :)


      • Voivoi..
        En toista kertaa.. kirjoitti:

        Aika asiaton ja epäammattimainen kaveri näyttää kommentin perusteella olevan tämä jakarin ukkeli, vai mitä muut ovat mieltä? :)

        Kyllä!!


      • eie2
        Voivoi.. kirjoitti:

        Kyllä!!

        juu, ei jakarille ei...


      • taasnäitä

        Onko aloittajan autojen korjaamisessa muut onnistunu kuin ilmeisesti itse kirjoittaja?
        Toivon ettet tuo ikinä meille romujas;)
        Suosittelen kuitenki että alat itse korjaamoalalle. Ilmeisesti olet osaava kaveri:)


      • Anonyymi
        taasnäitä kirjoitti:

        Onko aloittajan autojen korjaamisessa muut onnistunu kuin ilmeisesti itse kirjoittaja?
        Toivon ettet tuo ikinä meille romujas;)
        Suosittelen kuitenki että alat itse korjaamoalalle. Ilmeisesti olet osaava kaveri:)

        Sata kertaa parempi olen ku te vammaset apinat siellä yhteensä :)


      • Anonyymi
        En toista kertaa.. kirjoitti:

        Aika asiaton ja epäammattimainen kaveri näyttää kommentin perusteella olevan tämä jakarin ukkeli, vai mitä muut ovat mieltä? :)

        Kertoo todella paljon kyseisen mörskäpuljun laadusta. Tai siis laadun puutteesta.


      • Anonyymi
        eie2 kirjoitti:

        juu, ei jakarille ei...

        jakari on kauhea paikka


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kertoo todella paljon kyseisen mörskäpuljun laadusta. Tai siis laadun puutteesta.

        Jakarista ja laadusta ei voi puhua...


    • Neiti-82

      No nyt tiedän mihin autoani en ainakaan vie. Kiitokset!

    • Karpon_Hanski

      Huonoja kokemuksia rajakylän autokorjaamo vepsäläisestä, sekä alasintiellä bosch car servicestä

      Hyviä kokemuksia jääsalontien autokorjaamo Nikusesta ja limingantullin Huolto :lta.

      • Sääskiä

        Minulla ihan OK omakohtaisia kokemuksia Nikuselta. Vepsäläisestä ei oo kokemuksia muutakuin mitä olen lukenut palstoilta hieman ristiriitaisia kommentteja. Onko kukaan vertaillut noiden kahden hintoja?
        Löysin tämmösen palvelun https://autojerry.fi/. Näyttäs että tolla pystys kilpailuttamaan myös hinnan?!


      • uiui
        Sääskiä kirjoitti:

        Minulla ihan OK omakohtaisia kokemuksia Nikuselta. Vepsäläisestä ei oo kokemuksia muutakuin mitä olen lukenut palstoilta hieman ristiriitaisia kommentteja. Onko kukaan vertaillut noiden kahden hintoja?
        Löysin tämmösen palvelun https://autojerry.fi/. Näyttäs että tolla pystys kilpailuttamaan myös hinnan?!

        haista vittu


      • pääiii
        uiui kirjoitti:

        haista vittu

        homo


    • Saastaa

      Tiedän ainakin kaksi mihin elä vie mistään hinnasta.
      Toinen Konetiellä,Puuilosta seuraava vasempaan.Huijareita,laskuttavat
      muka jostakin tekaistusta työstä.
      Kynsilehdossa siinä Sienikujalla vasemmalla paskavirma.Sikahinta, ja ilman kuittia.Asentaja ei tiedä kumpaan suuntaan öljyroppu aukeaa,samoin suodatin.Piti vielä itellä tehä se työkin ja maksaa suolasesti.
      Kiertäkää kaukaa tämä veronkierto tuhkapaja.Pelkkää rahastusta.

    • kakkosvitonen

      Autohuolto Ruotsalainen Oulussa huolsi autoni ihan hyvin, ei moittimista ja tuntiveloituskin ei päätä huimaa. Ilmastointihuolto ja nivelen suojakumin vaihto onnistui. Päälle päin näyttää nyrkkipajalta ja huonot opasteet. Pieni kylti vain korjaamon pikkuovessa. Ei meinannut ensin paikkaa löytää.

    • opel 10

      Tuo on kyllä niin totta jakarin palvelusta laskuttavat miten sattuu, asiakas palvelusta ei tietoakaan ja aikataulut ei pidä. PYSYKÄÄ EROSSA TUOSTA LIIKKEESTÄ!!!!!!!!

      • foooooord

        Perhana ois pitäny lukea näitä sivuja ennen kuin vein JAKARIIN, pahasti pettynyt,no toista kertaa eivät huijaa minua!!!! Sana kyllä leviää tuollasesta palvelusta


    • teenelekku

      Jep, Jakarille kempeleeseen ei kannata autoaan viijä!! Jakopäänhuolto ei onnistunut alkuunkaan, joten jouduin lopulta aikani niitten kanssa tapeltuani toiseen paikkaan autoni viemään!!

      • panitmuijaanisika

        jakarin työn tekiät ovat päivärahalla notkujia ammatti taidottomia rupusakkia,jotka murjoo asiakkaiden autot sillä välin isäntä suunnittelee uusia venkulointeja,asiakkailta kusettamiltaan rahoilla.


    • oulum1234

      Ruuskasen Fix on asiallinen suosittelen kyllä. siellä käytän autoni, ei oo koskaan tullu mittään "yllätyksiä".


      www.ruuskasenfix.fi

    • tyytyväinen maksaja

      Persianlahden autopalvelu kallisenkujalla on todella hyvä paikka. olen jo käyttänyt moneen otteeseen sekä huollossa/fiksauksessa EIKÄ ole hinnalla pilattu ja tosi lämmintä asiakaspalvelua :) suodittelen

    • Audi A6 V6

      Atoy autohuolto Alppilassa Oulussa suoritti jakopäänhuollon vaivattomasti erikoisempaankin autoon. Korjauksen ajaksi sai sijaisauton tilalle veloituksetta. Toimitilat ovat ihan uudet. Ei ihan Oulun halvin, mutta hoitavat työnsä ammattimaisesti takuutyönä.
      Ihan viihtyisät odotustilat, nahka sohvineen ja televisioineen. Jos kahvihammasta kolottaa aamutuimaan, niin kahviautomaattia siellä ei ollut ainakaan vielä. Arvosana paikasta 9 .

      • Entinen asiakas

        käytin autoani atoy alppilassa ja en todellakaan suosittele kenellekään,erittäin kallis ja asentajan ammattitaito hakusessa,saivat jarrut hukattua vas.takaa vaikkei katsastuksessa ollut mitään vikaa kuin oikealla puolen ,kalliilla työllä ja osilla vasta kuntoon.


    • Volga

      Oulussa ruskossa on se uusi OK Service huoto. Hyvin meni volvon 850 painelaakerin vaihtotyö. Oli uudet kytkimen osatkin kaiken varalta, mutta koska entinen oli kunnossa niin eivät turhaan vaihtaneet. Toivon uusille yrittäjille hyvää jatkoa.

    • Hojhaof

      Kallisenkujalla on kans hyvä korjaamo . aina pitivät ajan tasalla ja mitää osia ei vaihdettu ilmoittamatta! suosittelen . ja asiakas palvelu oli tosi hyvä :) arvosanaksi annan kyllä 9 !

    • xanuri

      Käytin autoa pikkuremontissa Kallisenkujan Persialaisessa, oli viimeinen kerta kyseissä paikassa. Koska aikaisemalla kerralla asiat hoitu kuten pitääkin, niin olin tällä kertaa aivan liian sinisilmäinen, ja maksoin siitä. Työ joka hoituu harrastelijaltakin alle tunnissa (olen vierestä seurannut), kesti laskutusen mukaan 1,5h. Remontin jälkeen auton moottori siinä määrin öljyn peitossa että sitä riittää myös pihakiveyksille. Moottoritila olisi ollut helposti suojattavissa ennen korjattavan osan aukaisua.Työn vastaanottajana oli ilmeisesti omistajan poika jota en ole ennen nähnyt kyseissä paikassa, palvelusta jäi todella kusetuksen maku.Kuten sanoin, olen saanut kyseissä paikassa myös asiallista palvelua mutta tämä viimeisin kokemus oli kyllä niin huono etten voi suositella paikkaa kenellekkään.

      • Entinen asiakas myös

        Joo persialaisessa on valitettavasti liikaa kiinni siitä kuka autoa huoltaa. En tiedä ketä tuolla Kallisenkujan toimipisteessä on, mutta ainakin Haukiputaalla on niin, että jos saat autosi itse omistajan käsiteltäväksi, niin hyvä tulee.... Mutta jos joku apupojista pääsee kaaraasi käsiksi, niin tulee takaisin huonommassa kunnossa kuin mitä oli sisään mennessä...


      • tyytyväinen
        Entinen asiakas myös kirjoitti:

        Joo persialaisessa on valitettavasti liikaa kiinni siitä kuka autoa huoltaa. En tiedä ketä tuolla Kallisenkujan toimipisteessä on, mutta ainakin Haukiputaalla on niin, että jos saat autosi itse omistajan käsiteltäväksi, niin hyvä tulee.... Mutta jos joku apupojista pääsee kaaraasi käsiksi, niin tulee takaisin huonommassa kunnossa kuin mitä oli sisään mennessä...

        minun mielestä persianlahdella asiat kyllä hoituu tosi kätevästi ja hyvin .
        olen kyllä aina ollut tyytyväinen ja tykänny palvelusta
        ja myös auton fiksaukset on halvempi kuin muualla ... ja hyvä on tullu
        SUOSITTELEN


      • antti.koo

        olen toista mieltä!


      • ei tyytyväinen
        tyytyväinen kirjoitti:

        minun mielestä persianlahdella asiat kyllä hoituu tosi kätevästi ja hyvin .
        olen kyllä aina ollut tyytyväinen ja tykänny palvelusta
        ja myös auton fiksaukset on halvempi kuin muualla ... ja hyvä on tullu
        SUOSITTELEN

        Palvelu paikassa oli kohtuullista, mutta...

        Maaliremontissa takaluukun pissapojan suutin oli hitsattu umpeen siten, että vedet tulivat listan välistä. Veloittivat korjauksesta - oma moka, kun en tajunnut pitää puolia takuuasioista.

        Lisäksi takaluukun sähköt oli pistetty poikki (keskuslukitus ym.). Käytin näiden vuoksi myös uudestaan, mutta hajosivat vähän ajan kuluttua taas.

        Ruosteet palasivat alle vuodessa.

        En voi suositella Kallisenkujan toimipistettä.


    • ML

      Autokorjaamo M.Kaukkoa poratiellä voin suositella, ei ole halvin, mutta hommat on aina tullut kunnolla tehtyä. Jonoja tahtoo olla ennen kuin ajan sinne saa.

    • Tyytyväinen

      ATOY autohuolto Alppilassa. Viikon jono, mutta tuntuvat tietävän mitä tekevät, hinnat kohtuulliset ja sijaisautoja useampi pihassa. Päälle ystävällinen asiakaspalvelu. Kannattaa kokeilla!

    • tyytyväinen asiakas

      ACC Power on hyvä jaedullinen paikka! Suosittelen, mutta näköjään on sielläkin käynyt asiakkaita jotka ei ole tyytyväisiä (varmasti joka korjaamolla on tyytymättömiä asiakkaita)

    • Jaakko800

      Toppilan autohuollossa aurauksen säädön jäljiltä on ohjauspyörä ihan vinossa!

    • hassi33

      Olen tykännyt perisan autopalavelusta! todella kohteliasta palvelua mikä on täällä harvinaista. ja hyvin on pelannu aina olen käyttä kyseisessä korjaamossa monta kertaa autoa ja eikä ole valittamista.
      suosittelen

      • renumies1

        Sinua ei vissiin puukotettu,kun olet tyytyväinen?, vai onko läppärillä ite päällikkö??


    • Autokorj Vepsäläinen

      Haluamme pyytää anteeksi, mikäli joku on kokenut saaneensa huonoa palvelua korjaamoissamme. ANTEEKSI!

      Meille on äärimmäisen tärkeää, että asiakkaamme voivat olla tyytyväisiä tekemäämme työhön. Mikäli jokin asia jää mietityttämään tai kokee tulleensa väärin kohdelluksi, toivomme, että meihin otettaisiin suoraan yhteyttä.

      Lupaamme vastaisuudessa selvittää tilanteen vuorokauden sisällä ja hyvittää mahdollisen virheemme asiakkaalle. Täälläkin töitä tekevät ihmiset ja virheitä joskus sattuu.

      Terveisin Autokorjaamo Vepsäläinen

      • Tättärää

        Vepsäläisen äijät käy naputtelemassa omaan viestiin plussaa :)


      • Pas**a jäläkeä

        Vepsäläisen mainostama takuu päättyy heidän mielestään mm auton omistajan vaihtumiseen,nimimerkillä raidetanko vaihdettiin sitten toisen kerran pörhöllä ja omalla kustannuksella,sisällä oli väärät nesteet ja suojakumit oli vesiletku lemmareilla kiinni.


    • Ihme 3v työtakuu???

      Vepsäläiselle terveisiä erään mersun huollosta, 4-pyörä suuntauksen tekemisen jälkeen jätetty raidepääntangon lukitus mutteri irti ja laskutettu suuntauksesta joka pitäisi olla kohdallan, erittäin epäammattimaista toimintaa "autoAASI" valtuutetulta korjaamolta mielestäni, hengenvaarallinen auto ajaa jos olisi käynnyt niin että raidepää olisi jostain syystä vaikka irronnut!
      Terveisiä työn loppuun suorittaaneelta taholta!

      • Pekka

        saman tien varresta löytyy parempikin korjaamo jossa remontit hoituu ja hinta hieman eri,eikä vouhotella jollai 3 vuoden työtakuulla,ja höpö höpö.autoni tuli kuntoon mutta ei vepsäläisellä.


    • Hohhoijaa!

      Hyvähän se on täällä pyydellä anteeksi, ku ei oo pokkaa pyydellä anteeksi,tiskillä naamatusten, kun asikakas joutuu tekemättömästä ja huonosti tehdystä työstä pulittamaan ison summan, että saa auton avaimet!! Olinpahan todistamassa myös selaista episodia monta tuntia ooteltuani, että korjaamon tumman työntekijän sukulaiset toivat pitsat työmiehille auton remontista. Kempeleentielle semmooset terveiset!!

    • huonotyökalu

      25 vuotta ihmisten kusettamista,arvatkaa mikä se korjaamo on ?

      • nieko

        jakari


    • xfgbsgssfg

      Korjaamot osaavat myös laskuttaa asennusvirheen tai väärän diaknoosin niin että asiakas maksaa hänelle kuulumattoman lisäremontin.

    • Patelan autokauppias

      OK servicen joku harjottelijapoika teki meidän auton pikkukorjauksen niin pahasti päin helvettiä, että piti käyttää merkkihuollossa sen jäljiltä. Kyseinen yritys on surullisen kuuluisan ja konkurssikypsän Ollikainen Oy:n aputoiminimi,
      ( www.YTJ.fi) eikä mikään uusi yrittäjä, ja mainokset eurooppalaisen korjaamoketjun suomeen saapumisesta on sitä samaa paskaa mitä on jo muutaman vuoden ajan saanut omistajan suusta kuulla.

      Nämä pari uskovaista poikaa rajavillen kulmilla tekevät ihan kohtuutyötä.

      Caranen taso laski rajusti yhden asentajan lähdettyä Hiirosen nesteelle, jossa lienee huoltamoista kaupungin paras osaaminen, mutta caranessakin paljon käyneenä on se keskitasoa parempi, ainakin näitä "Aseja" parempi. Kempeleen puolella vepsäläiselle en veisi edes polkupyörää, jakari hoitaa tasaisesti hommansa, ja shellillä jatkuu huoltohommat kuulemma tosi hyvin, vaikka yrittäjä vaihtui entisen jäätyä eläkkeelle, aiempi oli nimensä veroinen superhuolto ja hyvä on kuulemma tämä uusikin, ja nikunenhan on aina ollut tasaisen hyvä mutta kallis.

    • Loistavaapalvelua

      Paras on motoparkmetsälä Tuurissa, pääset samalla keskiselle ostoksille, suosittelen.

    • ANtti. roikonen

      Muhoksen ah, Tai sitten kokeile ilmaisia palveluja tarjouspyynnön välittäjiin esim. sunhinta.fi tai tarjouspalvelu.fi. ei tarvi rekisteröityä tai soitella itse ja selvitellä hintoja.

    • paku-ukko

      jaa-a...ite oon ollut ainakin tyytyväinen auto-ja rengastyö r.kukkulan palveluihin.on tullut aina paku kuntoon ja hinta työlle on mielestäni kohtuullinen.osat oon ostanu valmiiksi aina tuiran tarvike torilta.ja se on mielestäni hyvä että aina sama asentaja huoltaa/korjaa auton. sienikujalla,kynsilehdossa toimii em. korjaamo...

    • Hyviä kokemuksia

      Suositelen ACC Poweria.
      Hinnat kohillaan ja nopeaa palvelua.

    • ajrtedcxnmmöppa'''''

      ...miksi ihmeessä joku laittaa OULUSSA auto korjaamon nimeksi persianlahden korjaamo,vai mikä se oli ?onko se joku mamu -korjaamo?ite en veis ku miten sujuu esim:suomen kielisen ohjekirjan ,tai korjaus oppaan lukeminen?ja tuleeko kaikki puhutut asiat oikein ymmärretyksi,jos on hieman hoono soomi,tms?no,en tidä,enkä aio kokeilla...

    • prkl2

      Limingantullin Sarajussi nimistä huoltoa en suosittele.

      Pelkästään öljyt maksoi 64€, kaupassa Mobil1 maksaa 30€.

      Lohkolämmittimen asennuksessa meni muka 4h, kun osaava mies tekisi saman homman tunnissa tai korkeintaan kahdessa. Oli kuulemma yhden mutterin kanssa ongelmia... siihenkö pari tuntia tuhraantui :D

      Sanomattakin selvää, että tästä lähtien en vie autoa huoltoon sopimatta hinta-arviota ensin, koska muuten kusettajat voivat laskuttaa, mitä haluavat.

      • geige1

        mikä auto kyseessä ?


      • insinööri x

        Kyllä, sen yhden pultin kanssa tappeluun voi kulua parikin tuntia (esim. joku tärkeä pultti katkeaa vittumaiseen paikkaan). Jos korjaamoiden öljyjen hinnat ei miellytä voit toki viedä sinne omat öljyt ja ohjeistaa käyttämään niitä.

        Ei se hinta-arvio juuri auta, sillä yleisesti arviot on luokkaa "joo eli osat maksaa noin xxxx ja työ on sitten xxxx/ tunti ja aikaa kuluu varmaankin 2-4 tuntia".


      • ioobj
        insinööri x kirjoitti:

        Kyllä, sen yhden pultin kanssa tappeluun voi kulua parikin tuntia (esim. joku tärkeä pultti katkeaa vittumaiseen paikkaan). Jos korjaamoiden öljyjen hinnat ei miellytä voit toki viedä sinne omat öljyt ja ohjeistaa käyttämään niitä.

        Ei se hinta-arvio juuri auta, sillä yleisesti arviot on luokkaa "joo eli osat maksaa noin xxxx ja työ on sitten xxxx/ tunti ja aikaa kuluu varmaankin 2-4 tuntia".

        puhalla homo perse pataan sua läski


    • Myönteinen yllätys

      Oulunsalon autokorjaamo Oy on ainakin halpa ja pätevä.
      Paikka näyttää epämääräiseltä eikä pankkikortti käy mutta hommat hoituu.
      Jos vika starttimoottorissa se vaihdetaan yleensä uuteen huoltamolla kuin huoltamolla. Näin kävi edellisellä kerralla (500€ laite).

      Nämä pojat avasivat startin ja löysivät irronneen pultin. Huollon hinta alle satasen. Huonosti Suomea lausuivat mutta ymmärsivät hyvin ja kavereita oli kolme värkkäämässä.
      Mielummin maksan itse työstä enkä hienoista rakennuksista ja kravattikaulaisista huoltoneuvojista.

      Suosittelen ainakin selkeisiin pikkuvikoihin. Kuitti tuli.

    • jokimyyrä

      Lueskelin yllä olevia kommentteja autokorjaamoista kun autoni tarvitsi taas kerran huoltoa, noiden perusteella kaikki korjaamot tekevät pelkkää sekundaa.
      Valitsin kolme korjaamoa lähialueelta joista kysyin hinnan mitä maksaa 90000 km huolto. Kallein huolto maksoi 450€ ja halvin huolto 395€, valitsin halvimman (sattumoisin kyseessä oli merkkihuolto). Auton huolto sujui erinomaisesti ja palvelu pelasi, joten tulen vastakin käyttämään kyseistä korjaamoa. Kauhu kenaariot ei toteutuneet ainakaan minun kohdalla vaikka kyseinen korjaamo sijaisee vanhan 4-tien varressa Kempeleen rajalla. Toivottavasti muutkin saavat yhtä hyviä kokemuksia autonhuollosta, kuin itse sain.
      Taas voin vuoden ajaa suhtkoht luotettavalla kulkupelillä.

    • keskustan keisari

      Suomen Autohuolto on normaalihintainen merkkiliike. Periaatteessa täällä on hyvä palvelu ja asiansaosaava henkilökunta. Valitettavasti tavoitettavuus puhelimella on iso ongelma. Tuonne saa aina soittaa uudelleen ja jättää soittopyyntöjä. Autossani pakokaasujärjestelmän vikaa korjattiin EGR vaihtamalla ja Fortea polttoaineeseen. Tuli sillekin hintaa kun vika oli katissa. Yleensä asiantuntemus on siellä kyllä ok. Liikkeen sijainti on huono.

      Nikusen Autokorjaamo Alppilassa on edullinen huoltopaikka, jossa sovitut pikkuhuollot tulee kuntoon hyvinkin edullisesti. LongLife öljynvaihto maksoi 80 euroa, mikä on suunnilleen puolet 149 eurosta, jonka merkkiliike(SAH) veloittaa. Jarrupalat ja levyt vaihtui paikalleen n 120 eurolla, mikä on hyvin kohtuullista. Täältä saa Jopon ilmaiseksi lainaan.

      Atoy Alppilassa on suhteellisen kallis - vain vähän merkkihuoltoja edullisempi. Laina-auton(tapauksessani Micra) saa veloituksetta huollon ajaksi. Laina-auton hinta vaikuttaa kuitenkin leivotun tuntilaskutukseen, joka on 85 euroa. Jarruremontti onnistui täälläkin ok. Vaikka paikka muuten on kallis niin huoltopaketteja kannattaa katsella yrityksen nettisivuilta - esim. Saabin jakohihna vesipumppuineen vaihtuu hyvin kohtuulliseen hintaan.

      Aine Oy Alppilassa on ihan ok merkkihuolto. Laskutus on muistaakseni 80 euroa/tunti. Jakoketjuun liittyvän vian korjauksessa vaihtoivat syyttä öljypumpun, mistä tuli minulle satojen eurojen kustannukset. Vika jäi - kuulemma enemmän harmiton ominaisuus. Toisaalta ilmastointilaite on tullut täällä kaksi kertaa hienosti kuntoon, vaikka vika oli erikoinen. Palvelu on normaalia eli jäyhää ja vähän hitaanlaista. Puhelimella saa kiinni normaalisti.

      AutoÅström Kaakkurissa on järkyttävän kallis ja tekee hutiloiden. Entinen Opelin edustusliike joutuu nyhtämään kalliin tilavuokransa huoltohinnoissa kun uusien myyntiä ei enää ole. Tuntilaskutus on 89 euroa. Käytin Saabini täällä määräaikaishuollossa ja ohjelmistolaitteen päivityksessä(öljynvalon vika). Huollossa unohtivat ilmansuodattimen ja polttoainesuodattimen vaihdon, vaikka se kuului ohjelmaan. Lisäksi huoltovälin nollaus jäi tekemättä ja ohjainlaitteen päivitykseen ei jäänyt aikaa. Jouduin palaamaan vielä kolmesti huoltoon, että saivat nämä korjattua. En voi suositella.

      Autohuolto Ruotsalainen sijaitsee vähän piilossa. Minulla oli vaikeuksia löytää koko hallia. Tuntilaskutus on edullinen 60 euroa. Skodan Longlife huolto jarruletkujen(2 kpl) uusimisineen ja katalysaattorin(oma osa) vaihtoineen oli n. 350 euroa. Hyvin edullista, vaikka toisaalta huoltamo laittoi kysymättä perusöljyt LL-sijaan.

      • TosiOn

        AutoÅström Kaakkurissa, kallis ja huoleton huoltoneuvoja. Vaihtoivat raidetangon ulommaisen pään, jossa vielä edellinen takuu voimassa. Piti tarkastaa onko raidetangon sisemmässä nivelessä väljyyttä.
        Ei huoltopaikkana jatkoon.


    • tättärää
      • Vakuuttavaa

        Suomen kieli tuntuu olevan vieras asia firman tiedottajalle.


      • töttöröö

        Tämä entinen rallikuski myy myös autonrenkaita autotallissa.Erehdyin ostamaan siltä kesärenkaat jotka on muka valmistettu Virossa.Ajelin pari viikkoa ja ihmettelin auton epävakaisuutta.Menin tarkistamaan ilmanpaineet renkaista niin kaksi rengasta oli melkein tyhjiä ja toisista oli ilmat vähentynny.Kävin sitten myöhemmin kyseisen karpaasin juttusilla ,kysymässä minkä vuoksi renkaat vuotaa. Hän oli kuin pers.....ammuttu karhu ja väitti että vika on vanteissa tai venttiileissä. Kehuskeli omaa työuraansa ja kuinka on asiakkaat aina kiitelleet. No otti yhden renkaan kuitenki irti ja laittoi siihen ilmaa ja tarkisteli. Sanoi että jos viellä vuotaa tule niin laitetaan sisäkumit! :D Sitten myöhemmin renkaan vaihdossa huomasin renkaan sisäreunassa "pinnoitettu" Siis täyttä KUSETUSTA !!! Kierrän kaukaa tämän puljun!!


      • j.h
        töttöröö kirjoitti:

        Tämä entinen rallikuski myy myös autonrenkaita autotallissa.Erehdyin ostamaan siltä kesärenkaat jotka on muka valmistettu Virossa.Ajelin pari viikkoa ja ihmettelin auton epävakaisuutta.Menin tarkistamaan ilmanpaineet renkaista niin kaksi rengasta oli melkein tyhjiä ja toisista oli ilmat vähentynny.Kävin sitten myöhemmin kyseisen karpaasin juttusilla ,kysymässä minkä vuoksi renkaat vuotaa. Hän oli kuin pers.....ammuttu karhu ja väitti että vika on vanteissa tai venttiileissä. Kehuskeli omaa työuraansa ja kuinka on asiakkaat aina kiitelleet. No otti yhden renkaan kuitenki irti ja laittoi siihen ilmaa ja tarkisteli. Sanoi että jos viellä vuotaa tule niin laitetaan sisäkumit! :D Sitten myöhemmin renkaan vaihdossa huomasin renkaan sisäreunassa "pinnoitettu" Siis täyttä KUSETUSTA !!! Kierrän kaukaa tämän puljun!!

        ei muka valmistettu virossa vaan valmistettu virossa,renkaita myytiin useampi sata kappaletta ja sen verran perseelle ammuttu karhukin sanoo että olet ainut kellä on ollut ongelmia kyseisten renkaiden kanssa ja asiakkaat ovat kyllä olleet tietoisia että ne olivat pinnattuja että vedähän pissa takasi.tv.karhu


      • Anonyymi

        Hyvä ja asiallinen palvelu.


    • tyytyväinen asiakas

      Oulunsaloon tullut uusi paja, autokorjaamo otk oli kyllä tosi nopea ja edullinen palvelu!

    • tesmanni1

      Onko Limingassa kelvollista autokorjaamoa? Näyttää toi haarasillan auto ja varaosa lopettaneen.

      • liminkalainen.

        Itse olen huoltanut autoni Limingassa Oulun Autotyössä ja omat kokemukseni ovat olleet hyviä!


      • liminkalainen.

        Itse olen huoltanut autoni Limingassa Oulun Autotyössä ja omat kokemukseni ovat olleet hyviä!


    • kolmesti pettynyt

      Ihan paska huoltoja tekevät nämä kaarvani huollot.
      Todella huolimatonta työtä ja kallista.
      En missään nimessä suosittele kenellekkään.

    • Nestori48

      Caranella maksoin 2 kertaa airbägin johtojen tarkistamisesta ja vaihdoin abs:n boksin, koska ei kuulemma johdoissa mitään vikaa (oikein kaksi miestä katsonut, siksi korkea hinta). Kolmannella kerralla vein merkkihuoltoon missä mies katsoo penkin alle peilillä ja tuumaa, että täältähän on johto poikki, tinaa ja käyttää testerissä ja homma valmis. Caranelta ei vastata sähköposteihin asian tiimoilta. Muualta olen kuullut hyvääkin paikasta, mutta oma kokemukseni ei vakuuttanut.

      Nyt on auto menossa bansaprobleemien takia Vepsäläiselle Kempeleeseen. Aika näyttää minkälainen pulju on kyseessä.

      • 406 sama vika

        Eihän kaikki tiedä pösön perusvikoja kun niitä on paaaljooon!, mutta merkkihuollossa tiesivät heti kun ei ekaa kertaa em vikakaan tullut vastaan...


      • Tumpe1o

        Outoa hommaa, minäkin tietämätön olisin heti ensimmäisenä (mahd. vikakoodien jälkeen) katsonut istuinten johtoniput.


    • mondeo2008

      Olen viemässä autoani iskarin vaihtoon. Ford Mondeo 2008..eteen tarttis uudet sanoi katastusmies. Jep. On hyvä että täältä saa vinkkejä mutta en kyllä löytänyt noista ett mikä on paras :) Atoy Ok..Vepsäläiselle ei ikinä..ehkä wien wetterille. Jos teil on vielä winkkejä ni kuitatkaa. Ps jos menette Uudellemaalle Järvenpäähän ikinä niin menkää ihmeessä JM-Autohuoltoon. Jäbä tekee kaikki huollot paitsi ei jakopäitä. Itse on sellainen rassaaja ja ajaa off-roadia. Kaikki huoltoni teetän siellä mutta nyt aattelin iskarini vaihtaa Oulussa. ok. Oulussa vuodesta 2011

    • pettynyt7

      Älkää kuiten Sammaltien autohuoltoon viekö, ellette satu olemaan huoltomiesten kavereita. Osien hintoihin lisätään surutta kymmeniä euroja, ja auton korjaaminen on sellaista "vaihdetaanpas tämä osa uuteen ja katsotaan toimiiko". Kallista lystiä. Puhelimeen ei vastata enää maksun jälkeen.

    • volkkari2

      Suomen Autohuoltoon on todellakin vaikea saada yhteyttä. Monta päivää saa kytätä puhelinta koko ajan, että on varmasti luurin päässä jos ne vaikka sattuvat soittamaan.
      Auto on tuolla tullut kuntoon (ainakin tähän asti...), mutta yhdellä kerralla rikkoivat sisätilasta muoviosia eivätkä ilmoittaneet mitään. Todella törkeää kyllä, ajattelivat kai, etten huomaa? No onneksi korjasivat vian sen jälkeen, kun asiasta valitin (ja onneksi asentajalla oli munaa myöntää, että oli rikkonut osat).
      Ajanvarausongelmista huolimatta uskallan vielä ainakin toistaiseksi ko. mestaa suositella :)

    • tapahtuipa kerran

      Itse käytin autoani jakopäänremmin vaihdossa tossa autofitillä. ihan asiallinen palvelu ja työt valmistui sovitusti. ei voi moittia. tosi kempeleellä en käyttäisi siinä firmassa jonka logossa on se jakoavain, ihan sen takia kun huomasin että siellä vähän ikäänkuin kustaan silmään. Olin entisessä työpaikassa ja meillä oli työautona sellainen paku ja vaihdoin siihen itse muiden töiden ohessa siinä pihalla laturin remmin. (sekatyömies kun olen) . noh siitä noin viikko etiäppäin niin pomomies oli vienyt sen pakun sinne firmaan minkä logo on jakoavain niin huoltoon ja olin mukana kun haettiin se paku sieltä huollosta.kun pomo tiedusteli miksi tämä huolto maksaa näin paljon niin dialogi meni näin.
      Mitenkäs tämä nyt maksaa näin paljon?
      joo me vaihdettiin siihen samalla tuo laturin remmi.(kaveri raapii päätänsä ja kattelee taivaisiin)
      jaa olikos se sitten vaihtokunnossa?
      joo oli.
      Vinkuiko se remmi?
      no ei se vielä mutta olis se kohta alkanu vinkua.
      Ja te vaihoitte siihen uuden remmin?
      no ei nyt uutta mutta meillä sattui olemaan tuollainen vähän käytetty.
      aha.
      kuuntelin siinä vieressä mutta en sitten viittiny sanoa mitään kun se pomomies oli vähä mulkku
      varmaan ottivat sen uuden minun vaihtaman remmin ja möivät jollekkin muulle asiakkaalle uutena tai vähän käytettynä. voi vetää kukanenkin omat johtopäätöksensä tapahtuneesta minä vedän omat.

      • voihan keffeli

        Vissinkin puhutaan Kerpeleen kissankulman korjaamosta!


      • kato isi
        voihan keffeli kirjoitti:

        Vissinkin puhutaan Kerpeleen kissankulman korjaamosta!

        Kyllä!!!


      • asokoti123

        Minä olen käyttänyt autoa tasan yhden kerran korjaamolla ja se oli siellä kissankulmassa. Jätin auton sinne ja hain sen muutaman päivän päästä- Homma oli kai tehty ainaki paperilla luki näin. Eikä kyllä olesyytä epäillä etteikö olis. Maksoin laskun ja lähdin. Ei siinä sen enempää tarvinnut alkaa munia kenenkään imemään. Enkä myöskään seurannut vieressä toimintaa. Eli ei valittamista.


      • taastaass
        asokoti123 kirjoitti:

        Minä olen käyttänyt autoa tasan yhden kerran korjaamolla ja se oli siellä kissankulmassa. Jätin auton sinne ja hain sen muutaman päivän päästä- Homma oli kai tehty ainaki paperilla luki näin. Eikä kyllä olesyytä epäillä etteikö olis. Maksoin laskun ja lähdin. Ei siinä sen enempää tarvinnut alkaa munia kenenkään imemään. Enkä myöskään seurannut vieressä toimintaa. Eli ei valittamista.

        Minä kanssa olen käyttänyt kissankulmassa autoani. Vein aamulla ja hain illalla. Nelipyöräsuuntaus oli kyseessä. Ei syöny renkaita ainakaan pariin vuoteen ja n.60 tkm:iin jonka autolla ajelin. Oli edullisin mitä silloin kyselin lähikorjaamoilta pysyi aikataulussa ja hinnassa. Vähän se on likainen paikka, että saa pelätä auton puolesta, mutta pysyi ainaki sillä reissulla puhtaana. En ymmärrä tämmöistä valitusta palvelukin oli pojilla hupaisaa.


    • Naisautoilija

      Olen vuodesta 2008 käyttänyt hieman tavis kulkuneuvosta poikkeavaa menopeliäni Autokorjaamo Nikusella. Alussa Toppilassa, myöhemmin Alppilassa. Naiskuljettajana olen saanut todella vaihtelevaa palvelua ja palautetta autoni huollosta muilla huoltamoilla. Linnanmaalla autooni suoritettiin öljyhuolto, jonka jälkeen öljyvalo alkoi vilkkua n 5km ajon jälkeen. Auto oli kolmesti samasta syystä Linnanmaalla. Kunnes minulle kerrottiin että autostani on menossa moottori, he eivät voi tehdä asialle mitään. Kehoittivat viemään merkkihuoltoon. Soitin kolleegan suosittelemana Ilkka Nikuselle, ajoin auton suoraan sinne ja ottivat työnalle. Linnanmaalla oli öljysuodattimen mukana heitetty roskiin nk babyjousi, jota ilman ei öljysuodatin toimi oikein. Autossani yhä sama toimiva moottori ja kun Autokorjaamo Nikusella laitettiin tuo kadotettu jousi öljysuodattiminen kera paikoilleen, ei öljyvalokaan ole enää vilkutellut vuoden 2008 jälkeen. Olen käyttänyt autoni niin vuosihuollossa kuin niiden väliin tulleissa kuluvien osien vaihdossakin. Ja olen todella tyytyväinen asiantuntevaan palveluun jota olen saanut. Tänään vein autoni vaihdelaatikon vaihtoon. Vaihtotyön hinta noin puolet merkkihuollon tarjoamasta vaihtotyöstä. En voi kalliiksikaan moittia. Onneksi huoltoliikkeitä on Oulussakin useita. Eiköhän sieltä löydy jokaiselle mieleinen vaihtoehto. Jos ei löydy niin kannattaa varmaan taluttaa naamataulu peilin eteen ja miettiä missä vika. Eiköhän monesti päde sekin: "Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan"...

      • Naisautoilija

        Korjaan ed viestini vaihdelaatikko työnosuutta. Ero ei ollut täysin vertailukelpoinen. Merkkihuollon ilmoittamassa työnosuuden arviossa oli mukana myös öljyt, toisessa työnosuus ja öljy veloitetaan erikseen. Mutta eroa jäänee kuitenkin parin bensatankillisen verran minun edukseni :)


    • Uusi kantaasiakas

      Eilen ensikertaa Toppilan Autohuollossa. Ja käytän toistekki. Hyvä oli palvelu ja kustannus myös oli se mikä oli tarjouksessa annettu.

    • asiakas3

      autokorjaamo R.Viittanen sammaltiellä.. työt onnistuu ja hinnat on kohdallaan

    • hyvällämielellä
    • kempele1

      Minä voin laittaa auton kuntoon. Ei isoja huoltoja. Jarruremontit, rengasvaihot, vetonivelet, öljyvaihot ynm pienet huollot. [email protected]

    • seat5

      Välivainion bensis on toiminut hyvin. Samoin ATOY Alppilassa, kannattaa kysyä tarjouksia, tuntihinta ei kerro aina kaikkea. Toisessa paikkaa sanoivat tuntihinnaksi 65 euroa ja ATOY:lla 85 euroa, mutt kun kysyin kauan kytkinremppaan menee, sanoivat, että 3 tuntia, kun taas tuntihinnaltaan halvemmassa sanottiin, että 5 tuntia. Näin tuntihinnaltaan halvempi tuli kalliimmaksi.

    • keisari6

      Kempeleessa uusi korjaamo Ve-Motors. Suosittelen ja ei mitään asiakkaan kusetusta. mainostivat et huoltojen ja asennuksen lisäksi, moottorin lastutukset ja etanolinmuunnossarjat. Miinuksena sanottakoon et tilat melko pienet, mut homma toimii.

    • x impotent tuonti.

      jakari,nimikin sanoo et homma menee vituiksi,roistoja kokosakki,asiakkaan kusetus kyllä on hanskassa.

      • apinako

        Se korjaamon päällikkökin on niin vastemielisen näköinen roisto, että huhhuijaa!!


    • Opel B

      Nikusen korjaamo Jääsalontiellä. Corsassa käynti- ja käynnistymisongelmia. Viranjakajan tulppien vaihto. Auto pelittää nyt kuin uusi Nopea palvelu. Auto seuraavaksi päiväksi valmiiksi. Ainoa miinus 2 tunnin työveloitus?

    • Tyytyväinen

      Caranessa hyvä palvelu,edullinen.Kävin juuri vaihdattamassa öljyt ja suodattimen autooni(omat matkassa),en ollut varannut aikaa.Hinta 16€.Asentaja keskeytti pukilla olleen auton huollon,ja hoiti homman näppärästi.
      Että, mistä muualta tällainen palvelu?

    • Jounit

      Toppilan autohuolto. Tää paikka ei mikään kiskuri, ja tuntuu kaverilla asiantuntemusta riittävän. Tänäänki kerran taas nauratti ku niin halvalla selvisin. Hyvää palvelua. 10

    • Suosittelen

      Huotari & Ylimartimo Oy, loistavaa palvelua!

    • jäteöljyäkö?

      Olkaahan tarkkana Nikusen autokorjaamon kanssa Jääsalontiellä,tapahtui muutama vuosi niin,että vein silloisen bensa-autoni sinne öljynvaihtoon,samainen kalapuikkoviiksinen äijä palveli muka minua,autoon vaihettiin öljyt ja suodatin,uteliaisuuttani tarkistin mittatikusta oliko riittävästi öljyä,riittävästi oli mutta pikimustaa haisevaa paskaa,siis jäteöljyä,asentaja kyllä laski vanhat pois ja mittariletkusysteemillä pumppasi oikean litramäärän autooni ja vaihtoi suodattimen,soitin firmaan huomattuani huijauksen omistaja selitti,että on voinut vähän jäädä vanhaa öljyä koneeseen,joka varjää uuden öljyn mustaksi,ei ikikuuna päivänä oo tuollaista minun bensa-autoihin tapahtunut,äijä puhu niin paljon potaskaa kuin kehtasi eikä myöntänyt yhtään mitään,paljonkohan tekee tuota hommaa ja käyttää hyväuskoisia ihmisiä hyväksi,veloittaa uuden öljyn litrahinnan,olkaahan tarkkoina jos sielläpäin asioitte.

      • Jope80

        Kyllä se moottoriöljy mustuu aika nopeastikkin oli sitten mitä öljyä tahansa.
        Aika vaikea uskoa että tänä päivänä mistään löytyisi korjaamoa joka laittaa käytettyä öljyä moottoriin. Moottoriöljyjen kate on korjaamoissa muutenkin kohdallaan joten tuskin kukaan alkaa moisessa asiassa huijata.


      • jakarin työntekijäkö
        Jope80 kirjoitti:

        Kyllä se moottoriöljy mustuu aika nopeastikkin oli sitten mitä öljyä tahansa.
        Aika vaikea uskoa että tänä päivänä mistään löytyisi korjaamoa joka laittaa käytettyä öljyä moottoriin. Moottoriöljyjen kate on korjaamoissa muutenkin kohdallaan joten tuskin kukaan alkaa moisessa asiassa huijata.

        Itellä autossa 2000 km ajetut öljyt ja ovat vielä kirkaat, että eläpä jauha potaskaa jope!!


      • Jope80
        jakarin työntekijäkö kirjoitti:

        Itellä autossa 2000 km ajetut öljyt ja ovat vielä kirkaat, että eläpä jauha potaskaa jope!!

        Itte vaihtanut öljyt omaan sekä vieraiden autoihin ja hyvin usein öljy mustuu jo hetken käytön jälkeen.


      • Faktaa mutta totta
        Jope80 kirjoitti:

        Itte vaihtanut öljyt omaan sekä vieraiden autoihin ja hyvin usein öljy mustuu jo hetken käytön jälkeen.

        Mustuu, mustuu jos ei käytä ensiksi konetta lämpimäksi. Kylmästä koneesta kun laskee öljyt pihalle ja pistää uudet sisään niin takuulla jää jämiä entisistä öljyistä sisään ja paljon bensakoneessakin. Diisselit erikseen...


      • jäteöljyäkö?
        Faktaa mutta totta kirjoitti:

        Mustuu, mustuu jos ei käytä ensiksi konetta lämpimäksi. Kylmästä koneesta kun laskee öljyt pihalle ja pistää uudet sisään niin takuulla jää jämiä entisistä öljyistä sisään ja paljon bensakoneessakin. Diisselit erikseen...

        Nimimerkille faktaa mutta totta, lämpimästä moottorista laskivat öljyt ulos propun kautta, siinä vieressä seisoin ja kattelin asentajan työskentelyä, olisi ilmeisesti pitänyt ootella kahviautomaatin vieressä ja lukea päivän lehteä, on ilmeisesti suuri virhe yrittää seurata asentajan työskentelyä vierestä, vein silloisen autoni muutaman päivän päästä uudelleen öljynvaihtoon toiselle korjaamolle ja homma oli OK.


      • asokoti1234

        Kyllä se tahtoo mustua ihan hetken käytön jälkeen. Sinulla varmaan puhdistui moottori sen verran noin tiheällä vaihtovälillä jos nyt pysyy kirkkaana. Itse myös ihmettelin samaa asiaa joskus kymmenkesäisenä, mutta näin minulle kerrottiin ja näinhän se on.


    • 474747

      Vasaraperällä autohuolto, hyvä palvelu ; käytiin läpi tarkasti
      Mitä autolle tehdään kun se jäi huoltoon ja viel tarkemmin mitä oli tehty ja miten toimia jatkossa kun noudettiin. Naiskuskille tärkeää tietoa !
      sain huoltoajan nopeasti,
      Jo seuraavalle arkipäivälle.

    • Ouluun muuttaneet

      Olisiko kellään tiedossa hyvää ja edullista korjaamoa Oulun alueella, joka sattuisi myös tekemään ruosteenkorjausta? Saisi kaikki viat korjattua samalla kertaa ilman erikseen korjaamolla ja sitten hitsaamolla käyntiä.

      • tyytyväinen :)

        Autokorjaamo otk limingantullissa On hyvä ja edullinen! Tekee myös ruosteenkorjausta!.


    • Autojerry.fi

      Oulussa on yli 100 autokorjaamoa, joten valinnanvaraa riittää.

      Autohuollon kilpailutus palvelun avulla voi tulla sinulle satoja euroja halvemmaksi ja todennäköisesti löydät myös parempaa palvelua, kun hieman vertailet yrityksiä.

      Toukokuussa avaamme palvelun, jolla korjaamojen vertailu on tulee helpommaksi: https://autojerry.fi

      • Kyllästynyt

        Hyvännäköinen palvelu ja tulee tarpeeseen.


      • PohjoisenPoika

        Hieno palvelu. Asiaa!


    • Todella Pettynyt

      Vepsäläinen Oulussa kannattaa kiertää kaukaa.
      Ylimieliset ja osaamattomat asentajat saivat 3tunnin työstä monen päivän urakan tärvelemällä autoni.
      Nyt ymmärrän miksi oli niin halpa hinta. Vieläpä jotain p*skoja osiakin näyttivät laittavan.

    • Hyunda i40

      PP AUTO LOHJA KUTEN NIMIKIN PASKA PALVELU,VAROKA KOKO AUTO FIRMA ON HUIJARI.....

    • toinentyytyväinen

      Täällä onkin jo mainittu limingantullissa siaitseva Autokorjaamo OTK. Todella hyvää palvelua ja edullista. Auto tulee kuntoon ja remppaa tekevä mies todella yrittää parhaansa. Lämpimästi suosittelen kaikille joilla on autoon liittyviä ongelmia.

    • 3-vuotiasVW

      No ei ainakaan AutoÅström Kaakkurissa. Paskaa palvelua eivätkä edes laita autoon kaikkia niitä osia joista on sovittu JA MAKSETTU. Onneksi jäivät tutun autokorjaajan avulla kiinni perseilystään. Nyt niitä samoja osia vaihdetaan jo toistamiseen. Kuinkahan nyt tulee oikeat osat..

    • Oululainen

      Tämmöstä palvelua on alettu markkinoimaan www.autojerry.fi. Sen avulla voi kilpailuttaa autohuollon webissä. Avautuu portaalin mukaan toukokuussa.

    • Ysiseiska88

      Tätä kannattanee kokeille https://autojerry.fi/. Ei ole palvelu vaan vielä auki, mutta toukokuussa aukeaa webbisivun mukaan

      • SusiRaja

        Mielenkiintoinen palvelu. Tolle luulis olevan käyttöä.


      • markorppi

        samanlaisia palveluja on paljon netissä ollut jo pitkään. Sunhinta.fi, kaleva, firmasatama, tarjouspyynto


    • Tyytymätön

      Autoasi Vepsäläinen ja Koivikko Oulussa:

      Katsastuksesta ei mennyt läpi yksi neljästä raidepääntangon nivelistä. Hankin oman osan ja vein Autoasi Koivikko huoltamolle vaihtoon sekä nelipyöräsuuntaukseen. Osan vaihtoivat, mutta heidän mielestä muutkin nivelet olisi pitänyt vaihtaa väljyyden vuoksi, jotta suuntaus onnistuu. Vein tämän jälkeen Autoasi Vepsäläinen huoltamolle suuntaukseen. Heidän mielestä ainakin kaksi muuta olisi pitänyt vaihtaa, jotta suuntaus onnistuu. Seuraavaksi auto käytettiin muualla suuntauksessa kuin autoasi-ketjun huoltamolla, jossa se onnistui, eikä tyrkytetty mitään ylimääräistä. Lisäksi autoa haettaessa kysyttiin oliko ongelmia, johon vastaus oli ei minkäänlaisia.

      Ensimmäisten helteiden tultua huomasimme, ettei ilmastointi toimi autossa. Vein Autoasi Vepsäläiselle täyttöhuoltoon. He soittivat perästä, että järjestelmässä ei ole painetta. Painetesti heillä osoitti, että kennossa olisi reikä. Tämän nivel-episodin jälkeen olin skeptinen. Kylmäaineet toisaalla sisään ja nyt on toiminut ilmastointi viikon ajan. Täytynee vielä seurata, koska en tiedä missä ajassa se voi tyhjentyä, mikäli se reikä siellä on. Täytön yhteydessä laitettu paine ei pihissy mistään ulos. Lisäksi heidän huoltotarjous kennon vaihdosta oli Oulun seudun kallein, kun kilpailutin.

      Herää enää mieleen, että onko huonot laitteet? Osaamaton henkilökunta? Vaiko ovatko lisätöiden perässä? ...oli miten oli, ei enää Koskaan Autoasi-ketjun huoltamoihin.

      • Pera78

        Jos kennossa on pieni reikä, saattaa järjestelmä tyhjetä pidemmällä aikavälillä, eli saat luultavasti syksyllä tai viimestään ens keväänä käydä uudestaan täyttämässä vuotavan järjestelmän. Jos vuoto on pieni, ei sieltä mitään pihinää kuuluu ja vuoto voi olla tosi vaikea paikallistaa..Eihän vuotavaa järjestelmää sais täyttääkään, se on ympäristölakien vastaista, vaikka kuitenkin melko monet korjaamot tuntuis tätä rikkovan..


      • Ei enää Vepsäläiselle!

        Tuonne Vepsäläiselle en suosittele kenenkään vievän autoaan korjattavaksi! Hinnat on todellakin kovemmat kuin merkkiliikkeessä. Lisäksi vikoja pitää myös etsiä, tutkia, analysoida ja korjata paljon kauemmin kuin ammattitaitoisten mekaanikkojen toimesta. Mieleen väkisin tulee, että onko henkilökunta ammattitaidotonta vai pyritäänkö asiakasta vaan rahastamaan röyhkeästi?


      • exvep
        Ei enää Vepsäläiselle! kirjoitti:

        Tuonne Vepsäläiselle en suosittele kenenkään vievän autoaan korjattavaksi! Hinnat on todellakin kovemmat kuin merkkiliikkeessä. Lisäksi vikoja pitää myös etsiä, tutkia, analysoida ja korjata paljon kauemmin kuin ammattitaitoisten mekaanikkojen toimesta. Mieleen väkisin tulee, että onko henkilökunta ammattitaidotonta vai pyritäänkö asiakasta vaan rahastamaan röyhkeästi?

        Kiertäkää kaukaa koko Vepsäläinen, tekee aika häijyä kusetusta!


      • Säästäväinen
        exvep kirjoitti:

        Kiertäkää kaukaa koko Vepsäläinen, tekee aika häijyä kusetusta!

        Totta. AINA KALLEIN PAJA Ollu tarjouskilpailuissa No jospa ne idiootit maksaa


      • Tyytymätön2017

        Näin vuosien päästä kun törmäsin vanhaan kirjoitukseeni, voin kertoa ettei ilmastoinnin kanssa ollut autossa enää ongelmia noin vuoteen täytöstä kunnes vaihdoin autoakin.


    • Tomossi
      • SellainenPalvelu

        Turha kohista kun ei tuon kautta saanut minkäänlaista huoltotarjousta. Paras soittaa suoraan pajalle.


    • Toppilan autohuolto

      Tuollapa se jo muutaman kerran mainittiinki, siis toppilan autohuolto: http://www.toppilanautohuolto.fi/. Hyvin vaihtu fiiatin puslat ja kattoivat päästöt kohdilleen, kun oli pompannu katsastuksesta noista syistä. Käyttivät pyytämättä jälkitarkastuksessakin, jonka ansiosta säästyi omaa aikaa ja rahaa! Hinta-arvio oli paras mitä sain muutamasta nyrkkipajasta kyselemällä, mutta parasta siinä oli se, että todelliset kustannukset jäivät yli satasen alle arvion eikä minulta laskutettu kuin todelliset kustannukset! Tosin ihan kuluttajansuojalainkin mukaan pitäisi niin mennä, mutta yleensä on jäänyt epäilyttämään että hintaan jää reilusti ilmaa. No nyt ei kyllä jäänyt. Iso hatunnosto tuolle pajalle! Ei tarvi millään jerryillä kilpailuttaa, kun tietää ilmankin mistä paras löytyy... Voin suositella. -Pasi

    • Kaarvanille varoitus

      : Jos jarrunesteen vaihdon lisäksi saan vielä jotain, me jutellaan teidän kanssa poliisin avulla! Älkää ajatteleko, etten tiedä itse miten sitä vaihdetaan autossani! Jos minulla ei ole aikaa siihen, se ei tarkoita sitä, että teidän onnistu huijamaan minut.

    • Toppilan Juhan Auto on palvellut erittäin hyvin huolto/korjausasioissa.

      • läski chevy man

        paskin korjaamo oulussa on virho ja raitio.


    • Dippadaa

      Vepsäläinen Pateniemessä / Rajakylässä: Vein joku aika takaperin auton ihan muissa asioissa huoltoon. Tiesin, että autossa palaa herkeämättä akkuvalo, mutta akku oli n. puoli vuotta sitten vaihdettu, ja valon alettua palamaan, testattu sekä laturi että akku, eikä kumpasenkaan toiminnassa mitään ongelmia koskaan ollut - lähti aina kun palmun alta, pakkasilla tai kesäkuumilla. Näistä ko. syistä, en ollut pitänyt akun valoa perheen kakkosräpsyssä kovin tähdellisenä asiana hoitaa. No Vepsäläiseen autoni vietyäni, auto olikin kuulemma hyytynyt just heidän pihalle ja pitänyt ihan kaapeleilla käynnistää ja akkua latailla. Kumma juttu, kun just sillon hyytynyt, eikä esim menneenä talvena, eikä kertaakaan heidän huollosta tultuaan. Suosittelivat kovasti akun ja laturin vaihtoa ja muiden sähkötöiden tekemistä ja olivat jo aikoja siihen varailemassa. Jep.

      Kun itse sitten rupesin vielä lähemmin asiaa tutkimaan, lakkasi akkuvalo palamasta, kun vaihdoin yhden palaneen sulakkeen toimivaan. Kumma juttu. On muuten sata ja varma, etten toista kertaa autoani sinne vie, vaikka vieressä toimivatkin. Mikään ärsytä enempää kun tuommonen suhmurointi ja päin naamaa valehtelu.

      Huoltoplussassa ja Nikusella Limingantullissa on puolestaan ollut aina hyvä palvelu ja tehneet työnsä hyvin, vaikka eivät kyllä edullisimmasta päästä ole. Samoin SAH on palvelun ja asiantuntevuutensa puolesta erinomainen, vaikkei niinikään edullisimmista päästä. Näitä kuitenkin kaikin puolin voin suositella, jos oot kyllästynyt nyrkkipajojen puolitiehen jätettyihin töihin, hinta-arvioiden paikkansapitämättömyyksiin ja asiakaspalvelun puuttumiseen.

    • Kaarvanille

      Kaarvan - Kempeleessä käytän autoa parhaillaan. Vaikuttaa ihan asiantuntevalta paikalta toistaiseksi.

      Miinusta antaisin infoamisasta. Jos sovitaan että hoidetaan auto katsastuskuntoon ja soitetaan jos tulee jotain isompaa ja kalliimpaa korjattavaa. Lopputulos oli että sain tekstiviestin jossa sanotaan että auto on valmis.

      Menen paikalle hakemaan autoa katsastukseen ja toimistolla sanotaan että siihen pitää tehdä vielä niin paljon ja maksaa niin paljon että sen saa katsastuksesta läpi. Eli ei ihan sitä mitä tilasin kun joutuu useampaan kertaan viemään autoa korjaamolle. Myöskään kaikkea mitä olin alkuperäisessä tilauksessa halunnut korjattavaksi ei oltu edes katsottu.

    • Kaikki Oulun korjaamot löytyvät sivulta: www.korjaamovertailu.fi. Jakakaa myös omat kokkemuksenne korjaamoista muiden luettavaksi.

      • Anonyymi

        Ei muuten löydy.


    • Ketolanperän asukas

      Zeppelin Shellin, Onkohan se Jasu joka tapauksessa se mikä tuli superhuollon tilalle, täysi huuhaa firma, johtajalla ei kuulemma mitään koulutusta alalle, kova pälpättämään, eli puhumalla koittaa saada asiakkaan huomion muualle...
      Minulla unohtui öljynvaihdossa suodatin löysälle, ja ystäväni ajoneuvoa tehty pariin kertaan eikä ole tullut kuntoon.
      Merkkihuollon pikapuolella kävin laittamassa kuntoon kun parkkipaikalla oli aamulla öljylammikko.
      Henkilökunta vaihtuu jatkuvasti, pyöritetään varmaankin ammattikouluharjottelijoiden voimin.
      Autokorjaamo JAZU sen nimi on kun tarkastin, kuittikin mitä autoon on tehty on epäselvä.
      Kempeleen korjaamoista Jakari on ollut pitkään, omalaatuinen asiakaspalvelu, kuitenkin parempi kuin tämä Jazu: Seuraavan kerran vien sinne.
      Perusasiat naapuri Pietilä sentään osaa..
      Vepsäläistä en tunne tarkemmin, kerran kävin lampun vaihtamassa, joka onnistui heti.
      Kaarvan on Toyotan merkkihuolto ja sen myötä turhan kallis.
      Hyvänmielen huollossa kävin kerran ja hyvä palvelu.

      • klikmiiuy

        mää tiiän misä asut


      • Melekokoijari

        Jakari ei osaa mitään muuta ku kusettaa. Äijät pimmeenä töissä ja varaosat löytyy kätevästi takapihan romuautoista ja laskuttavat uutena asiakkaalta.


      • Anonyymi
        Melekokoijari kirjoitti:

        Jakari ei osaa mitään muuta ku kusettaa. Äijät pimmeenä töissä ja varaosat löytyy kätevästi takapihan romuautoista ja laskuttavat uutena asiakkaalta.

        Puljun pitäjäkin niin ketkun oloinen


    • tyytyväinen caraneen

      Caranessa hommat hoituivat kiitettävällä nopeudella sekä kohtuullisella hinnalla.
      Nuori mies oli myös ystävällinen.
      Suosittelen lämpimästi kaikille korjaamoa etsiville.

      • jjjjjjjjjoo

        konkurssi kypsä firma verorästejä aikas paljon


    • Petoksen makua

      Ainakin yksi autokorjaamo on petoksen mestari. Auton takaosasta piti paikata 2 reikää hitsaamalla, niin sinne oli reipas korjausmies ihan itte osannut laittaa tarrat. Mutta onneksi oli asiantunteva katsastusmies, joka auton uusinta tarkastuksessa huomasi tämän NAURETTAVAN korjauksen. Sehän on tuo Toppilan autohuolto tämä firma, joten kiitos vaan petoksesta. Niin ja monta tuntia oli mennyt tarran asettelussa, joten kallista lystiä köyhälle.

    • roope.h1

      hyviä korjaamoja kyllä löytyy useita. kannattaa kilpailuttaa jossakin netin ilmaisessa palvelussa tai useammassa nii saa hinnat selville ilmaiseksi.

      • ostronault.net

        samaa mieltä, ilmasia palveluja on paljon pääsee vähemmällä itse.


      • tommen2
        ostronault.net kirjoitti:

        samaa mieltä, ilmasia palveluja on paljon pääsee vähemmällä itse.

        tarjouspalveluista saa hintatason ilmaiseksi selville. voi pyytää tarjoukset suoraan sähköpostiin ei tarvi kuunnella myyntipuheita.


      • ostronault.net
        ostronault.net kirjoitti:

        samaa mieltä, ilmasia palveluja on paljon pääsee vähemmällä itse.

        tarjouspyyntopalvelu.fi tai sunhinta.fi ainakin


    • Karilainen

      Kukkulan Reijo Hintassa hoitaa hommat tyylikkäästi ja venkuilematta . Olen käyttänyt paikkaa jo monta vuotta !

    • Hoovee

      Delta-auto oulussa kallis ja onneton paikka. Korjaamon äijät koittaa kusettaa tiskin takana minkä kerkeää. Naama helahtaa punaiseksi kun tietämys loppuu.

    • jjouni

      Ruskossa Pohjolan lasin takana on uusi pienehkö korjaamo missä käytin autoni ja ei jäänyt kyllä mitään moitittavaa kyseisestä paikasta. Todella edullinen korjaamo oli ja henkilökuntakin oli erittäin asiantuntevaa. Suosittelen kyseistä paikkaa muillekkin!

      Itse käytin autoni siellä ruostevian korjauksen sekä puskurin ja lokasuojan maalautuksen takia ja tulen käyttämään uudelleenkin kun oli työnjälkikin erinomainen.

    • Pelarkuunia

      Itse olen käyttänyt autoa oulun Autotyössä ja olen ollut tyytyväinen.
      Auto on tullut kuntoon ja palvelu ystävällistä.

      • Accordi

        Toppilan Autohuolto on loistava korjaamo. Edullinen hinta-arvio pitää aina kutinsa ja auto tulee kerralla kuntoon.


      • tyytyväinenasiakas
        Accordi kirjoitti:

        Toppilan Autohuolto on loistava korjaamo. Edullinen hinta-arvio pitää aina kutinsa ja auto tulee kerralla kuntoon.

        Eikä laskuta valohoidosta... (y) (y)


    • Semtix

      Wihelän Konepajaa en suosittele kenellekään. Huijaavat rahan, laittavat asiakkaan maksamaan omista virheistään. Jos sinulla ei ole laittaa kahta tonnia auton remonttiin niin mene muualle!!!

      • b-m

        Samaa olen kuullut. Limingantullissa tätä tapahtuu myös. Asentaja viis veisaa repii paikkoja auki särkemällä Ja asiakas maksaa tämän lystin


    • r-on

      toppilan ns.autokorjaamo kiertäkää se mahdollisimman kaukaa tosi surkeaa toimintaa.

      • Peksi11

        Mikäs meni huollossa pieleen? Samat kokemukset itellä, laakerit vaihdatin ja toinen kesti 9kk/7000km.. Tämä meni takuun piiriin. Seuraava hajoskin reilu vuosi asennuksesta, ei enää takuuta. Joopajoo.


    • PTOULU

      Autokorjaamo Nikusta en voi suositella kenellekkään. Veloitetaan asiakkaita "tyhjästä" työstä ja asiakas maksaa korjaamon virheistä!

      • kuski9

        Kokemusta on. Auto käynnistyi huonosti ja diesel haisi.
        Korjaamo aloitti vian etsinnän: vaihtoivat akun, ilmaputkia, startti, sitten lopuksi olisi vielä vaihdettu muuta osaa, mutta totesin että riittää osien vaihto ja vian "etsintä".
        Lasku oli sen mukainen. Syytän myös itseäni.


      • kuski9
        kuski9 kirjoitti:

        Kokemusta on. Auto käynnistyi huonosti ja diesel haisi.
        Korjaamo aloitti vian etsinnän: vaihtoivat akun, ilmaputkia, startti, sitten lopuksi olisi vielä vaihdettu muuta osaa, mutta totesin että riittää osien vaihto ja vian "etsintä".
        Lasku oli sen mukainen. Syytän myös itseäni.

        Niin ja vika ei korjaantunut.


    • kytkinremppa

      Minulla oli juuri hyvä kokemus Jääsalontien autokorjaamosta, nopea, edullinen ja myös ystävällinen palvelu.

    • pyrtsilä

      Pyryn Pallake on ollut todella makea korjaamo. Sieltä saa kaupanpäälle pyklykän aukkoa ja klunden nuppia!

    • timosieppo

      TKS car service on todella hämärä firma...ei mitään tietoja kuka omistaa ja työnjälki/ aika heikkoa, paikkana -sijainti epämääräinen, ja verottaja......

    • Caaraa

      Carane, Atoy alppila ja js automoto kannattaa kiertää kaukaa. Ammattitaidotonta ja huolimatonta työtä kaikissa!

    • MeisseliPentti

      Noh, näitten viestien perusteella Oulussa ei sitten vissiin ole yhtään korjaamoa johon vanhemman auton veisi huoltoon. Täytyy kai sitten ajella vain uudella autolla ja vaihtaa ennen takuun päättymistä taas uuteen.

    • mobilisti

      Käytin n. 3 kertaa autoa huollossa Välivainion Bensiksellä. Joka kerralla tehtiin jotain väärin, minkä takia on pitänyt tuoda auto uudelleen. Saatettiin jättää jokin huolto tekemättä tai käytettiin huoltamon osia, vaikka olin sanonut, että tuon omat osat. Asiat korjattiin tai hyvitettiin kyllä jälkikäteen, eikä alettu tinkaamaan, mutta ei oikein luottamusta herättävää toimintaa.

    • Passatisti

      Kiertäkää LS-Autopaja Kempeleestä hyvin kaukaa.. Saivat autostani murjottua jousen vaihdon yhteydessä kaikki pultit solmuun, vetarin suojakumin rikki ja itse vetariin ruhjeita. Leka paukku ja rälläkkä huusi. Eivät tämän jälkeen vastanneet puhelimeen, eikä sähköpostiin (Y)

    • jore39

      Oletteko kokeillut tuota AUTOJERRY- palvelua? Tarjouksen pyytäminen ei maksa mitään ja useita tarjouksia tulee lähialueen korjaamoilta. Toimii hyvin ja hinnat pitää kutinsa. Yhden jakopäähuollon teettänyt tuon kautta ja sain hieman halvemmalla kun "kilpailutin"... https://autojerry.fi/tt/?tt=22359_932555_84926_&r=

    • autoemäntä

      Vein nyt 7 kerran automme TOPPILAN AUTOHUOLTOON, koska yks auto taasen pomppas katsastuksesta. Eilen soittivat ja ilmoittivat, et kärry kunnossa ja katastettu, vaikkemme kyseistä palvelua tilanneetkaan. Hinta oli yli satasen edullisempi, kuin vast. kilpailijan arvio. Tuli hyvä mieli taasen ! :) Aina korjattu hyvin, hinta kohtuullinen ja mukava/joustava palvelu. Meille paikka on Oulussa YKKÖNEN

    • Sepi25

      Kaakkurissa myyntimiehenkujalla uusi korjaamo. Nimi on kaakkurin autokorjaamo. Ei ollut vielä mainoksia mutta työ tuli tehtyä ja sovittu hinta piti paikkansa, vaihtoivat vielä lampunkin samaan hintaan.

    • oonkokkeellu

      Kyllä se toppilan autohuolto! Ei muuta kun panet googleen autojerry ja pyydät tarjouksen.

    • kokeilkaa_muutki

      Alppilassa patteritiellä Nikunen yllätti Tuumas että ajeleha menemään Voi kestää vielä 100tkm ennen rempan tarvetta Tuli hyvä mieli Ei ollu rahan tarpeessa Kustannusarvio oli alkuperäisen ajatuksenimukaan 950€

    • volvotti

      Monipuolinen pieni korjaamo kempeleessä,Autokorjaamo Holappa. Muutaman vuoden huollot ja korjaukset volvoon onnistuneet kaikki, ja abs yksikön juotos viatkin korjautuivat nopeasti. Ystävällinen palvelu ja kohtuu veloitus.

      • Anonyymi

        abs meni kuntoon vasta kun Jazu korjasi


      • Anonyymi

        kaikki huollot onnistuneet hyvin vuosien ajan ja kohtuu hintaan


    • Vauhtiville82
    • Automobil

      Pari vuotta Oulussa asuneena ainoastaan kokemusta autokorjaamo Nikusesta Limingantullissa. En voi suositella. Lopullinen hinta korkeampi kuin hinta arvio ja "korjattu" vika uusiutui viikon kuluessa korjauksesta.

    • Octaviamies

      Muutamasta eri liikkeestä kokemusta: Suomen Autohuolto ja Autokorjaamo Nikunen

      Suomen Autohuolto on ollut erinomainen ja toiminut moitteetta. Hinnat pysyneet, jotka annettukkin.

      Pari vuotta käytin autoa Nikusella ja hinnat pomppasi aina 20% puhutuista. Muutoin ei valittamista.

    • Tietajat

      Meidän autosta Nikunen löysi kaksi vikaa ja antoi tarjouksen korjauksesta (880e). Kyselin samaa korjausta muualta, tarjottiin hintaan 460e. Loppuen lopuksi vein tänne toiseen korjaamoon jossa totesivat, että tuota Nikusen väittämää toista vikaa ei autossa edes ole. Arvatkaapa pyllistänkökään jatkossa Nikusen suuntaan. Hyvä kello kauas kantaa ja huono kello vieläkin kauemmas.

      • Tarkennusta

        Kumpaa Nikusta tarkoitat?, Alppilan I. Nikunen vai Jääsalontien Nikunen.


      • Idioluutio

        Eikö se Nikunen ole sittten parempi korjaamo jos kerran toinen ei edes löytänyt vikaa. Laatu kato maksaa. Kiinalainen pultti ei maksa paljon mitään Eurooppalaiseen verrattuna, mutta sen kestävyys ja laatu on toista luokkaa:D

        Oletko vienyt autosi ihan muuten vain korjaamoille tutkittavaksi vikojen varalta? Semmosen käsityksen tuosta ainaki saa.


    • Pettynyt2

      Valohoito ja laskutus on ainuat asiat mitkä Ratamotien Vepsäläisellä hoituvat.
      Arvuutellaan asioita. Liekö asentajat kuinka ammattitaitoista väkeä..
      Itse kierrän jatkossa kaukaa tämän puulaakin

    • Foorti

      Kiertäkää Kempeleen jakari kaukaa luvatuista huollosta osa tekemättä vaikka töistä sovittu ,laskussa kyllä näky että ois tehty.

      • Anonyymi

        Jakari on laskutuksen ammattilainen


    • Roopesal

      Wetterillä aiemmin asioineena, siirryin käyttämään ts car autohuoltoa. Huoltojen kustannukset putos yli puolella ja vikalistatkin lyhentyivät. . "vikoja" korjaantunut oudosti itsestään..? Ts carilla on luotettavaa ja reilua palvelua eikä jää kusetettu olo asioinnin jälkeen itellä eikä vaimolla

    • Anonyymi

      Kempeleeseen asti ajan koska tiedän että
      Saan SUPER HYVÄÄ palvelua Aitohuolto HOLAPALTA.......luulen että on vaikee pistää paremmaks 👍🏼

    • Anonyymi

      Oulun AutoHuolto Oy.

    • Anonyymi

      Käytin autoani huollossa Autokorjaamo Huotari ja ylimartimo ja täytyypä sanoa että oli hyvää palvelua ja ammattimaista toimintaa täytyy sanoa että suosittelen et pety.

    • Anonyymi

      Jakohihnan vaihtotyö Ruskossa 5h. Oisko viruksen takia asiakasvähyyden vuoksi ylilaskutusta vai menikö oikeasti 5h. Tieten riippuu millä vauhdilla niitä hommia sitten tekee.

      • Anonyymi

        No tehe ite, ohjeajat on laskettu uuden, puhtaan moottorin kanssa tehdyllä työllä. Monesti tulee ihme ongelmia joista tavan toopet ei osaa uneksia mutta korjaajat näkevät painajaisia. On toki kusettavia ja huijaavia paikkoja joten etsi se joka on rehellinen ja johon luotat mutta ole valmis myös maksamaan palvelusta ja luotettavuudesta. Hyvää ei saa halvalla pitää kyllä paikkansa. Toisaalta ylihinaisuuskaan ei takaa laatua.


    • Anonyymi

      Kyllä oulusta löytyy ammattimaista osaamista.oli tarkoitus mennä vaki pajalle (jo käynyt 20v) mutta oli epidemian vuoksi mahdoton saada aikaa ja kaveri kertoi toisesta korjaamosta ja käytin OULUN AUTOTYÖLLÄ jakohihnan vaihdossa ja homma toimi .tosi ammattiosaamista.hinta ja laatu 10.KIITOS!,saitte vaki asiakkaan meistä..nimimerkki ex ammattilainen

    • Anonyymi

      Minä olen käyttänyt useita automerkkejä eli Opel, BMW ja Volvo autokorjaamo Huotarit Oy ja aina on ollut asiallinen palvelu sekä hommat tulleet tehdyksi sekä hintakaan ei ole mitenkään kalleimmasta päästä päinvastoin edullinen!!! Osoite on Polvikankaantie 188 90630 Oulu ja nettiosoite https://www.huotarit.com/
      Kiva kun saa sijaisauton (ainakin itse ilmaiseksi) ja voi huristella töihin tms vaikka tuo sijainti on vähän eri, niin kannattaa kysyä ainakin tarjousta!!! Tv: nimim. tyytyväinen asiakas!

    • Anonyymi

      Juurussuon autohuoltoon ei missään nimessä kannata viedä autoaan korjattavaksi!!

      Autossani ilmeni käyntihäiriötä tyhjäkäynnillä ja moottorin vikavalo syttyi, joten vein auton korjaamolle. Noh, vikaa ei sitten saatukaan korjattua päivässä, ja jätin auton sinne jatkotutkimuksia varten. Asun eri paikkakunnalla, joten en uskaltanut lähteä autoa siirtämäänkään. Annoin korjaamolle kolme viikkoa aikaa saada auto kuntoon.

      Kun lähdin sitten autoa hakemaan, kävi ilmi, ettei autoon oltu tuona aikana juuri koskettukaan, ja vian etsintää oli jatkettu vasta sinä päivänä, kun auto olisi pitänyt olla jo valmis. Ja tietenkään vikaa ei löytynyt tuona päivänäkään, joten auto täytyi edelleen jättää korjaamolle.

      Seuraavan kerran menin hakemaan autoa parin viikon päästä edellisestä yrityksestä. Vikaa ei edelleenkään oltu saatu korjattua ja korjaaja sanoi, että kyseessä on mitä ilmeisimmin sylinterivika ja että moottori täytyisi vaihtaa.

      Olin ostanut auton liikkeestä vain pari kk sitten ja tajusin vasta tässä vaiheessa ottaa yhteyttä auton myyjään. Hän oli eri mieltä moottorin vaihdosta, ja halusi itse päästä tutkimaan autoa ennen hätiköityjä johtopäätöksiä. Siispä sovittiin, että siirrän auton hänen luokseen ajamalla, autolla oli tähän asti kuitenkin pystynyt ajamaan normaalisti.

      Mutta kun lähdin sitten siirtämään autoa eri paikkakunnalle, niin moottorin käynti olikin jo niin epätasaista, ettei autolla päässyt korjaamon tienhaaraa pidemmälle, vaikka korjaaja väitti, että autolla voi ajaa. Koska näin ollen siirto ajamalla ei onnistunut, täytyi tilata autolle lavettikyyti.

      Tähän mennessä tehdyistä epäonnistuneista korjausyrityksistä korjaamo laskutti 1000€, vaikka auto tuotiin korjaamolle ajamalla ja täytyi siirtää pois lavetilla.

      Kun auto saatiin siirrettyä myyjälle, löysi hän vian viidessä minuutissa. 60 euron pcv-venttiili oli viallinen, vaikka se oli korjaamolla jo kertaalleen vaihdettu. Kun yritin tinkiä korjaamon laskua pienemmäksi, siitä ei suostuttu hyvittämään muuta kuin junalippujen hinta, mikä meni turhaan autonhakureissuun. Ja kaiken huipuksi korjaamo yritti ostaa autoni jollain mitättömällä summalla, koska väitti että moottori pitäisi vaihtaa.

      Tuli kyllä erittäin kusetettu olo tästä korjaamoreissusta. Osia vaihdettiin arvailemalla eikä vikaa saatu kuntoon. Jos ammattilaiset olisivat olleet asialla, auto olisi saatu yhden päivän aikana helposti kuntoon. En voi muuta kuin suositella kiertämään kyseisen korjaamon kaukaa.

    • Anonyymi

      Löytyykö Oulusta Pösön omituisuuksien tuntemusta muualta kuin merkkihuollosta?

      • Anonyymi

        Holappa kempele


    • Anonyymi

      Ei ainakaan oulun Autyö. Kallitt hinnat eikä tule kerralla kuntoon. Töykeä ja ylimielinen palvelu lisäksi.

    • Anonyymi

      Oulun autohuolto, tosi kivoja kokemuksia

    • Anonyymi

      Junecar Kiimingissä oli kyllä hyvä

      • Anonyymi

        Ei pysty kyllä pysty yhtyyn tähän, omaani olen nyt kolmesti käyttänyt eikä kertaakaan ole kerrasta onnistunut, voi tietenkin johtua siitä, että olen nainen.. Ekan reissun jälkeen huollon suoritti toinen loppuun kun pelkillä voiteilla yritettiin, toka kerran jälkeen auto palasi hinurilla huoltamolle ja nyt viimeisimmän jälkeen autoa on käytetty jo kahdesti paikalla huollon jälkeenkin ja tilanne sen kun huononee.. Komia oli jo maksettu lasku, vaa auto ei edelleenkään ajokunnossa, erittäin surullista..


    • Anonyymi

      Piti peilin vilkku vaihattaa katsastukseen. Oulun autotyö olisi vaihtanut koko sivupeilin, maalannut yms. Tilasin sitten itse pelkän vilkunledin 11e:llä ja vaihdoin.

      En taida enään luottaa Oulun autotyöhön.

    • Anonyymi

      Rajakylän Oulun autoala kusettaa varaosien hinnoissa. Ei erittele laskussa, vaan barakonikuittiin kirjottaa koko könttäsumman. Lamda-anturinvaihto 400€.
      Kiertäkää kaukaa tuo pulju!!

      • Anonyymi

        CarFix Oy, ei enää. Tekee myös Kamuxille ja sen huomaa.


    • Anonyymi

      Olen käyttänyt autoa aiemmin Linnanmaan autohuollossa ja viime vuosina Atoy limingantullissa, kun työt siirtyi pois Linnanmaan lähistöltä. Molemmissa on hommat hoituneet hyvin. Ei mitään valittamista. Tai no, jos nyt hakemalla hakee, niin se ehkä, että Linnanmaalla ei ollut ainakaan silloin sijaisautoa saatavilla. Jos olisi niin kävisin varmaan vieläkin siellä.

    • Anonyymi

      Toppilan autohuoltoa en suosittele. Vetokoukkua asennettu nyt 6kk ja sähköt ei pelaa edelleenkään. Viimeisin kommentti oli että selvitä itse asia heidän tukkurin kanssa, he ovat tässä vaan välikäsi. No iteppä koukun möivät ja rahastivat. Muoviosat oli kontissa miten sattuu paikallaan. Ite piti korjata sekin jätös. Ei vastaa puhelimeen ja nyt kun sain heidän tukkurilta itse hommaamalla oikeat osat niin heillä ei ole aikaa asentaa sähkösarjaa kuukauteen. Varasin ajan toiseen korjaamoon.

    • Anonyymi

      Vepsäläistä en suosittele. Käsittämättömän ylimielinen asiakaspalvelu heillä. Tarjouspyyntöön vastattiin yhdellä lauseella. Sitten kun kysyt tarkennusta saat vähän enemmän tietoa tyyliin: homma maksaa x-y euroa (liukuma nelinumeroinen). Kun asiallisesti yrität saada tarkennusta siihen mitä kaikkea tuo suuri liukuma sisältää, niin korjaamo lopettaa viesteihin vastaamisen. Toisinsanoen tulee mielikuva, että halutaan pidättää laskutusmahdollisuus kaikesta keksitystäkin viasta, kun kerran tarjousta ei haluta yksilöidä.

      Yli 10 vuotta vanhoja autojahan he eivät haluaisi huoltaakaan, tämänhän korjaamo tuo jo omilla sivuillaan esille. Eipä siinä mitään. Mutta kun sattuu myös olemaan pääautona alle vuoden vanha menopeli niin kyseisen korjaamon esittämällä asenteella en ole sitä heille kuitenkaan tuomassa.

      • Anonyymi

        Sen verran lisään edelliseen viestiini tarkennuksena, että en siis väitä että Vepsäläisellä todellisuudessa keksimällä keksittäisiin noita vikoja laskutusta varten, mutta ihmettelinpä vaan tuota toimintaa kohdallani.


    • Anonyymi

      Onko Auotkorjaamo Nikusesta kokemusta? Näytää mainostavan verkko Kalevasssa.

      • Anonyymi

        On yhdeltä kerralta eikä toista tule! Vika jäi korjaamatta, mutta lasku oli silti mojova. Kaiken lisäksi auton verhoilu oli sotkettu ilmeisesti rasvaisilla käsillä.


    • Jääsalontien Nikusella kun autoa käytin parikertaa, niin tuli mieleen, että ei koskaan enään sinne. Jarrupalat vaihdettiin eteen ja taakse ja viikon päästä vuosi huolto, niin soittivat ja sanoivat, että jarrupalat alkaa olla loppu, niin saako vaihtaa. Minä siihen, että viime viikolla vaihdettiin, niin siihen vastas, että olisko sitten pojat katsonut väärin.

    • Anonyymi

      Fixus Raappana oritkarintiellä. Vältä! Ei korjattu sitä vikaa minkä takia auto ensisijaisesti korjaamolle vietiin. Nyt vajaa kuukausi "korjauksesta" uusi korjaamo etsinnässä ja 1000 euroa köyhempänä

      • Anonyymi

        vaihda penarisi autoon.


    • Anonyymi

      Ruskon Autohuollon korjausarvio katsastusta varten 1300€, Pirssipiste laittoi auton katasruskuntoon 560€, että semmonen hintahaarukka...

    • Anonyymi

      Kellon Gulf autokorjaamossa käytin Nissanin jakoketjun vaihdossa.
      Hinta ei Autojerryn halvin, mutta huolto toimi hyvin, ja asiakaspalvelun taso oli kiitettävä.
      Suosittelen lämpimästi,
      Samassa pihassa oli kohtuuhintainen Gulffin polttoainemyynti. Onko tämä nyt se entinen Kellon Shelli
      Huolto ja osaaminen täysi kymppi.

    • Anonyymi

      Kellon Gulf.
      041 3179881
      instagram @kellon gulf
      facebook @autokorjaamo gulf kello
      ( nuo kopsattu firman tiedoista)
      homma hoidettiin sovitusti eikä tullut ylilaskutusta, päinvastoin kustannusarvio Toyota Avensiksen kohdalla alittui.
      Hyvä asiakaspalvelu ja todella ammattitaitoinen korjaamopäällikkö.
      kaljupää, huppari päällä istuva korsto asiakaspalvelussa näyttää enemmän velanperijältä, mutta olikin ammattitaitoinen ja ystävällinen ihminen :)
      tätä korjaamoa on hyvä suositella.

    • Anonyymi

      holstinmäen autohuoltoon en vie ikinä, hinta nousi ja auto ei tullut kuntoon.

    • Anonyymi

      jumppi alppilassa patteritellä, ihan ok paikka

    • LapKaara Jäälissä, tosin niillä taitaa nykyään olla toimipiste myös Oulussa. Itse asioinut aina Jäälissä. Hyvä palvelu, raportit ja tekevät mitä luvataan takuutyönä. Kohtuulliset hinnat myös.

    • Anonyymi

      Holstinmäen autohuollossa taso laskenut.
      On syvältä perseestä nyt.
      Valohoidon ammattilainen.

    • Anonyymi

      Paras korjaamo on mielestäni Hantuote Haapalehdossa. Kävin muutamassa korjaamossa Haapalehdossa. Joissakin tosi töykeä ja huono palvelu. Lähdin saman tien pois. Hantuotteella palvelu nopeaa ja erinomaista ja hinnatkin kohdillaan. Myyjät ja asentajat mukavia ja ystävällisiä.

    • Anonyymi

      Kellon Gulf korjaamolla Nissan Primeran täydellinen jakoketjun ym.kiristin ohjarit vaihtotyö. Todella edullinen ja hyvä työ. Suosittelen.

    • Anonyymi

      vein autoni ruskon autohuoltoon syylärinvaihtoon ,itse toin syylärin, hinta oli 390e. kun homma oli tehty ilmastointi oli tyhjennetty suojamuvi joka tulee valojen ja syylärinpäälle oli hukassa väittivä että sitä ei ole ollutkaan. En suosittele tätä autokorjaamoa.

    • Anonyymi

      Täytyy tähän tuoda kokemamme perusteella seuraava tapahtuma keväältä: Konetiellä toimiva autokorjaamo Awri: sta. Veimme automme tähän huoltoon Mekonomen- merkin takia. Ihmettelimme aiempien Mekonomen toimipaikoista poikkeavien työtarjouksien hinnoittelua (kuitilla tai ilman kuittia) ja koko paikan ilmettä henkilöstöä myöten. Haiskahti koko paikka ja otimmekin selvää tästä paikasta. Ei kuullu Mekonomen ketjuun ja taustalla toimii konkursseista tuttu ravintolapuolen maahanmuuttaja. Café Liljasta tuttu pitäjä. (Almasri tai jotain sinnepäin)., Taustalta selvisi myös sekin, että oli jo jättänyt maksamatta nyt jo autokorjaamon vuokriakin. Korjaamo jonkun muun nimissä. Nähtävästi jonkun tutun ravintolakonkurssien työntekijän nimissä. Mekonomen kuulema useasti pyytänyt poistamaan luvattomat kyltit, jotka ovat peräisin Mekonomen mielestä saman konkurssimiehen tekemästä korjaamokonkurssista. Näillä perusteilla emme suosittele Awri autokorjaamoa. Ainakaan, jos haluaa luotettavaa toimintaa. Lisäksi ihmetyttää, miksi kyseisten ”yrittäjien” annetaan maassamme toimia konkurssista toiseen.

    • Anonyymi

      Vepsäläinen on kyllä ihan täyttä paskaa!

      Audin hammastangon vaihto -> väärät nesteet sisällä, tanko takuuaikaisena rikki -> kertoivat ettei takuuta ole koska auto on vaihtanut omistajaa. (eivät siis anna takuuta tekemälleen työlle vaan asiakkaalle?)

      Merkkiliikkeeseen sitten jossa katsottiin koneelta osan menneen sieltä vepsäläiselle, osan sain pörhöltä takuuna ja kysymykseen kuuluuko kysyisestä korjaamosta useinkin tällaista teilleppäin oli vastaus että ei voida ottaa siihen kantaa mutta et toki ole ensimmäinen näillä asioilla.

    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1846
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1628
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe