SAATANA ON KUOLLUT!

1235

satanismi on selvästi kuollut. kerran oikeasti radikaali liike on päätynyt pisteeseen, missä moiselle nimikkeelle kukaan täysjärkinen vaihtoehtoajattelija ei voi nykyään kuin nauraa tai puistatella tylsistyneenä päätään. satanismista on tullut hyväksyttyä valtavirtaa mikä ei oikeasti hätkähdytä ketään, satanistit ovat drop-out-pellejä jotka ovat vain katkeria muille, ja satanismin kortit fiksussa filosofisessa keskustelussa ovat nykyään aivan olemattomat. Saatana on kuollut! Hail Satan!

13

844

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä Itse

      Tää on ehkä vähän huono paikka tollaselle herneaivon vuodatukselle... Sanoisit päin naamaa.

      • moonchildk

        en tiedä kummalla on enemmän
        herneaivot tässä. olen taipuvainen
        allekirjoittamaan ekan postin
        pointit, valitettavasti...


    • Light-bearer

      Yksi kohta pisti pahasti silmään. Onko tosiaan niin, että elämäntavan/filosofian pitää "hätkähdyttää"? Minä kun olen hassuna luullut varsinkin satanismin edustavan oman itsen edistämistä tyhjän shokkiarvon sijaan. Mutta jos koko ajattelu perustuu "vaihtoehto"-mentaliteettiin niin mikäs siinä...

      Tosin kokeilepa työhaastattelussa ilmoittaa olevasi satanisti, sieltä varmaan saisit kaipaamaasi kauhistelua.

      • Todellako?

        Todellako?


      • urpoleppänen

        "hätkähdyttää"? eihän tuossa alkuperäisessä postissa puhuttu sellaisesta mitään. vähän liian vahvaa tulkintaa sinulta, uskoisin.


    • Liisa and katu

      Jos haluaa olla nykyisin jopa radikaali, on oltava
      konservatiivi.


      Satanismi on vain yhteiskunnanrakenteissa ja vääristyneessä minäkuvassa.

    • niin se on

      Satanismi on ihan vesittynyttä normiin mukautumista, kiireellä vaan kaikki teini-angstin kourissa kiemurtelevat etsimään jotakin shokeeraavampaa kapinan banneriksi - ei tule yhtään ikävä teitä :)

      Jokainen todellinen satanistihan toki ymmärtää, että satanismi on alusta asti edustanut konservatiivisia arvoja ja että sen ydin on jotakin ihan muuta kuin teinikapinaa.

    • Obscuratus

      HAIL SATAN! Käärme ei ole kadonnut mihinkään. En jaksa ruveta analysoimaan tätä yhteiskunnan saatanavastaisuutta, mutta sen vain sanon, että sinä et ilmiselvästikään ole lainkaan perillä satanistisesta filosofiasta. Käyttämiesi argumenttien perusteella kaikkien suurten maailmanuskontojenkin pitäisi olla kuolleita. Satanismi sentään perustuu tosiasioihin eikä tuulesta temmattuihin uskomuksiin. Tsk. Ihminen on ilmeisesti todellakin juuri niin tyhmä kuin ole aina arvellutkin.

    • jooo jooo

      mikäs tämä juttu on ? saatana kuollut .. itse ainakin uskon että saatana kuolee vasta sitten kun kristinusko kuolee. se on vain miun mielipide . saatanahan on muutenkin pitänyt kirkon toiminnassa.

    • KRISTIT

      http://keskustelu.suomi24.fi/t/4702620/saatana-on-kuollut!
      No vittu niinhän tossa otsikossa lukee! satanismi vastaan Jeesus Kristus Nasaretilaisen Raamattu. on valitettavaa, että Nasaretilainen voitti. Sä oot haudassa ristiinnaulittuna, kuten Jeesuksena esiintynyt Barabbas aikanaan. Jos sä valehtelet, niin valehtelet itsellesi, vitun identiteetti varas, Lucifer kuoli vuonna -83 Kuopiossa, joten revi sä se irtopääsi irti, vitun kuollut aivolima. Yksikään satanisti / nykyajan saatana ei voi esiintyä Kristittynä, ilman että saa titityyt niskaan ja tuutikki noutaa. Ja sä kirjotat mustan raamatun väärin, etsi virhe kannesta (se on kannen ainoa sana ja sekin kirjoitettu väärin, koska musta raamattu (in eng. holy bible) on yhdyssana, ei yhdys saba tai yhdyss ana ).
      Hei Jeesus Nasaretilainen, ristiinnaulitse satanistit eli saatana itse lyömällä sitä joka suunnasta nauloilla täytetyllä ristinmuotoisilla kakkosnelosilla niin, että se a) kuolee halvaantuu ja kuolee ja siirtyy pysyvään helvettiin (ilman koskemattomuutta varastossa ) b ) ikuiseen Raamatun määrittämään Helvettiin, joka muuttaa sen a) Kristityiltä näkymättömäksi ja b) tappaa sen välittömästi

      "Näissä kohdat a), b) jA C) ovat samoja aina. PÄTEKÖÖT MATEMATIIKAN JA FYSIIKAN LAIT EHKÄ"

      Siin on mussulle yhteystietoi; Lauri (11-vuotta)

    • nooletko

      luopunut hänen tyylistään sielunsa kauneudesta sinä syntynyt katumaan syntiesi tähden

    • Saatana_

      Saatana elää ja voi hyvin.

    • Helvonen

      www.paholainen.fi täällä on jotain uutta Paholaisen Palvonnasta.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      48
      4944
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3237
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      1385
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      180
      1216
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      66
      912
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      878
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      847
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      215
      731
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      718
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      697
    Aihe