Mikä on Oulun paras varaosaliike?

Korvo

Ja onko niitä edes enää muita kuin tarviketoreja. Tarviketorista ihan hyvät kokemukset, mutta tuntuu, että se on kohta monopoli, että oisko vaihtoehtoa Oulusta tai lähettyviltä?

21

4639

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kempeleen varaosaliike

      Kempeleessä oli vielä pari vuotta sitten erinomainen varosaliike.

      Valitettavasti omistajavaihdoksen myötä ammattitaito meni entisen omistajan matkassa.

      Golfin jarrupalojakaan ei pojat osanneet katsoa tietokoneelta, vaan piti viedä vanhat malliksi.

    • Rane

      Oulun paras varaosaliike on ehdottomasti Autoasi-liike (entinen Heinäpään Varaosa), hinnat on kohdallaan ja tavaraa on löytynyt hyvin.

    • kujan

      tarviketori on mielestäni paras, asiantuntevia(kin) myyjiä ja aika hyvin tavaraa hyllyssä. Eikä hinnatkaan ihan kalleimpia ole.

    • -------------------

      Osa-seppo tarvikeliike,kuusamontien-hiukkavaaran risteyksen lähellä.

      • sepoista sepoin

        osa-seppoon en jalallani astu, sen verran tökeröä palvelua. ostamani osa ei passanut niin, seppo antoi pitkän väittelyn jälkeen, osto kortin paperilapun nurkkaan kirjoitettuna. Vaikka vaadin rahoja takaisin.


      • viheliäinen
        sepoista sepoin kirjoitti:

        osa-seppoon en jalallani astu, sen verran tökeröä palvelua. ostamani osa ei passanut niin, seppo antoi pitkän väittelyn jälkeen, osto kortin paperilapun nurkkaan kirjoitettuna. Vaikka vaadin rahoja takaisin.

        Joo, en minäkään enää kyseiseen puljuun päätäni pistä. Tosi tökeröä palvelua. Peri kahen tunnin työn vaikka puhelimessa sovittiin tunnista. Lain mukaan ylitys saa olla enintään 15%. Menin vaihdattamaan iskaria niin särkivät ylälaipan irrotus vaiheessa. Oli kuulemma niin ruosteessa mutteri ja käyttivät rälläkkää ja isoa lekaa.
        Nyt auto seisoo osasepon pihalla ja odottaa ylälaippaa, kun se porsi kotimatkalla.
        Saas nähdä maksaako viulut. Olen ollut yhteydessä kuluttaja-asiamieheen.


    • pillipiipari

      no no olen asioinnut monta vuotta ja aina saanu hyvän palvelun en voi moittia

    • Auto Masentaja 2

      Onhan ne Motonet ja Biltemakin Oulussa tai lähellä ainakin.

      Yleensäkin tarvikeliikkeistä varaosia ostaessa saa olla tarkkana. On myynnissä priimaa ja täyttä skeidaakin. Aina ei eroa huomaa ostohetkellä...
      Vaikka on sitä skeidaa merkkiliikkeen merkkiosissakin.

    • kakan möivät

      Osaseppo ilmoitti puhelimessa iskareiden hinnaksi 150 €. Paikan päällä hinta oli 185 €. Yksityisasiakkaalle pitäisi ilmoittaa aina verollinen hinta.

    • pertti, koskinen

      Jukolaa suosittelen, kokeile ilmaisia tarjouspalveluja nii ei tarvi nähä ite vaivaa tässäkään asiassa tai soitella mihinkään, sunhinta.fi tai rakennuspankki.fi tai tarjouspyyntö.fi .. ei tarvi rekisteröityä tai mitään ja saat tarjoukset helposti vaikka sähköpostiin.

    • paku-ukko

      ...itse käytän tuiran tarviketoria,oon ollut 95%tyytyväinen...

    • Ex-oululainen

      Hyväksi olen todennut Tarviketorit, jos Motonet ei kelpaa. Myös Heinapäässä sijaitseva Oulun Sähködiesel yllätti erittäin mynöteisesti, kun siellä satuin kerran asioimaan. Pienehkö liike, mutta takahuoneesta löytyy ilmeisen hyvä varasto osia - sopivaan hintaan ja hyvällä palvelulla. Tuota vähemmän tunnettua liikettä voin suositella ainakin kokemusten puolesta.

    • asiakas 49

      Oulun sähködiesel heinäpäässä.Hyvät pysäköinti mahdollisuudet.Hyvä palvelu.

    • ölli

      Surkea palvelua nykyään

    • sep45.

      Ostin Osaseposta vectran takapyörnlaakerin se alkoi ääntämään melko nopeasti, tämä uusikauppias väitti että osilla eiole takuuta kun olel asentanut laakeripaketin itse,jo he lisivat asentaneet sen sitten takuu korvaisi.Kyllä meni maku koko OSASEPOSTA. Kannattais "kauppian" katella vähän kauppa lakia.

      • mak5

        Kyllä laakeri asioissa on niin että huonosti tenhtynä ne menevät viikossa ja takuu ei helpolla korvaa koska et pysty näyttämään toteen että oletko itse aiheuttanut kyseisen vian/vaurion, Itse muutaman vuoden autoja korjanneena ja aika paljon osia myyneenä tiedän nämä.


      • sep45
        mak5 kirjoitti:

        Kyllä laakeri asioissa on niin että huonosti tenhtynä ne menevät viikossa ja takuu ei helpolla korvaa koska et pysty näyttämään toteen että oletko itse aiheuttanut kyseisen vian/vaurion, Itse muutaman vuoden autoja korjanneena ja aika paljon osia myyneenä tiedän nämä.

        Mutta onhan suomessa kaikilla kaupastamyytävillä tavaroilla jonkinlainen takuu.Sitäpaitsi ostamanilaakeri oli kokonainenpaketti jokakiinnitettiin neljällä mutterilla ei sitä voi väärin asentaa,itsekkin 40v autojenkanssa saikannut.Ymmärränkyllä jos olis irtolaakeri.


    • montööri

      OSASEPON aikoinaan ollut hyvä maine ja palvelu katosi uuden kauppiaan myötä.Eipä tarvitse sieltä mitään ostaa. Minulla lapsilla ja lapsenlapsilla on yhteensä 6 autoa joita olen huoltanut ja korjannut. Osat ostanut osaseposta,eipätarvi enää.

      • ppppplll

        Jep jep samaa mieltä


    • opopopop

      osasepon palvelu on kyllä heikentyny uuden omistajan myötä

    • Vääräosa

      Ei ainakaan Oulun sähködiesel myymät vääriä osia eivätkä pallauta rahoja

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      68
      6783
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4400
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2813
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2100
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1663
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1447
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1151
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      305
      1135
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1124
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1091
    Aihe