sinä mies, minä nainen...
koitin vihjasta et olen vapaa, ja mis yleensä käyn
saas nähdä luetko tän, jos niin toivon et saat rohkaisun ja tulet joku vkl, sinne mis käyn ja juttelee..mikäli olet myös vapaa ja sussa heräs myöskin jotain mielenkiintoo muhun...
S-Marketis.tänää
11
974
Vastaukset
- Mitääää?
...Raumalla ole S-Markettia???Mittee heletettii sie vuohtoat????
- Alli kuikamoinen
Mikähän s-market tarvontori mahtaa olla? K-supermarket vai tupauuno..? Tai monnankadun s-market..?
- +pallinaama+
Alli kuikamoinen kirjoitti:
Mikähän s-market tarvontori mahtaa olla? K-supermarket vai tupauuno..? Tai monnankadun s-market..?
Monnankadulla ei ole S-markettia!
» S-MARKET TARVONTORI
VALTAKATU 1 26100 RAUMA 02-8330529
» S-MARKET ÄYHÖ
ÄYHÖNJÄRVENTIE 1 26100 RAUMA
- Musamaku yhdistää
Ihmeellistä , että molempia "säväytti" se tapaaminen. Mutta sinussa oli jotain omaperäistä ja se katse..intensiivinen ja hymyileväinen.
Odotan innolla uutta tapaamistamme!- yht.musa maku
jos sinä olet se jota ajattelen...
olen nyt perjantaina tuolla toisessa paikassa missä kerroin käyväni, siellä ei ole live musaa, eikä ruokaa.....mut ...siel voi jutella.!!
t.takkisi bongannut
ps.jos tän luet..kerro joku tuntomerkki musta niin tiedän et se olet oikeesti sinä... - Musamaku yhdistää
yht.musa maku kirjoitti:
jos sinä olet se jota ajattelen...
olen nyt perjantaina tuolla toisessa paikassa missä kerroin käyväni, siellä ei ole live musaa, eikä ruokaa.....mut ...siel voi jutella.!!
t.takkisi bongannut
ps.jos tän luet..kerro joku tuntomerkki musta niin tiedän et se olet oikeesti sinä...Sulla on aivan mahtava perä, pulleat purjeet ja pottunokka.
- yht.musa maku
Musamaku yhdistää kirjoitti:
Sulla on aivan mahtava perä, pulleat purjeet ja pottunokka.
et sitten ole hän....
mulla kun ei ole nätti peppu eikä noita purjeitakaan juuri nimeksikään...nenästäni en osaa sanoo mimmonen se on voi kyl olla pottunokkakin..ehkäpä enemmän NIRPPANOKKA..eli morjens!! - Films are different
yht.musa maku kirjoitti:
et sitten ole hän....
mulla kun ei ole nätti peppu eikä noita purjeitakaan juuri nimeksikään...nenästäni en osaa sanoo mimmonen se on voi kyl olla pottunokkakin..ehkäpä enemmän NIRPPANOKKA..eli morjens!!Karu paluu arkeen. Alkutalvinen Rauma ja puutteellinen levyosasto. Mereltä tuulee ja romantiikka on kuollut luonnon kukoistuksen mukana. Täällä et törmää hurmureihin, korkeintaan Olkiluodon keikkatyölaisiin, Igoriin ja Pjotriin, jotka eivät ole kuulleetkaan Hollywoodista ja romantiikasta. Uralin pihlaja ja Georg Ots riittä heille. Pullo vodkaa ja naisia kellistämään. Nauti siinä sitten yhteisestä musiikkimausta..
- yht.musa maku
Films are different kirjoitti:
Karu paluu arkeen. Alkutalvinen Rauma ja puutteellinen levyosasto. Mereltä tuulee ja romantiikka on kuollut luonnon kukoistuksen mukana. Täällä et törmää hurmureihin, korkeintaan Olkiluodon keikkatyölaisiin, Igoriin ja Pjotriin, jotka eivät ole kuulleetkaan Hollywoodista ja romantiikasta. Uralin pihlaja ja Georg Ots riittä heille. Pullo vodkaa ja naisia kellistämään. Nauti siinä sitten yhteisestä musiikkimausta..
Kyllä tääl niit hurmureitakin on..mutta..mutta...ovat sitten noita gigoloita, joka vkl, eri p...ua saatava! tietävät vissiin olevansa hyvän näkösii..eli ei niitä elokuvien ihania komeita uroksia jotka valmiita naisen tähden tekee vaikka mitä. ja noita ulkomaalaisii kyl tunkee joka paikkaan mis ihmisii käy..mut kun ei naiset katso silmiin eikä hymyile niille saapi olla rauhassa, ne ei ainaskaan mua ole tulleet häiritsee..mulle ihan sama mitä roskaa ne kuuntelee...vaikka sit lea lavenii!!
- Lääkärisarjoja lukeva
yht.musa maku kirjoitti:
Kyllä tääl niit hurmureitakin on..mutta..mutta...ovat sitten noita gigoloita, joka vkl, eri p...ua saatava! tietävät vissiin olevansa hyvän näkösii..eli ei niitä elokuvien ihania komeita uroksia jotka valmiita naisen tähden tekee vaikka mitä. ja noita ulkomaalaisii kyl tunkee joka paikkaan mis ihmisii käy..mut kun ei naiset katso silmiin eikä hymyile niille saapi olla rauhassa, ne ei ainaskaan mua ole tulleet häiritsee..mulle ihan sama mitä roskaa ne kuuntelee...vaikka sit lea lavenii!!
Se onni voi kohdata vaikka roskapussia ulos viedessäsi. Koskaan ei voi tietää..Sen vuoksi kannattaa meikata ennenkuin vie roskat tai menee pyykkitupaan. Hups! Ja olet hyvissä naimisissa, loppuu pennin venyttäminen ja Lajossa asuminen. Saat vanhan Nissanin tilalle Pikku-Mersun ja HongKongin lenkkarit voit heittää roskikseen..
- taas haukuttiin lajoo
Lääkärisarjoja lukeva kirjoitti:
Se onni voi kohdata vaikka roskapussia ulos viedessäsi. Koskaan ei voi tietää..Sen vuoksi kannattaa meikata ennenkuin vie roskat tai menee pyykkitupaan. Hups! Ja olet hyvissä naimisissa, loppuu pennin venyttäminen ja Lajossa asuminen. Saat vanhan Nissanin tilalle Pikku-Mersun ja HongKongin lenkkarit voit heittää roskikseen..
mites ton naisen unelmat liittyy lajoon...voihan se asuu vaikka vanhas raumas ja olla 58.v. herää pahvi..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Apua, Gogi ja Kia tippuivat TTK:sta! Oliko Gogin ja Kian tiputus mielestäsi oikein?
Gogi ja Kia tippuivat monen yllätykseksi sunnuntaina TTK:sta. Oliko tämä mielestäsi oikein näin vai kenen olisi pitänyt791965Taas poistuu ABC, nyt Salossa
Ei ole enää ihmisillä varaa ostaa nakkisämpylää myymälän puolelta. Viimeiset roposet menevät polttoaineeseen. Takana on1151842Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236943021525Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä2501429Millainen luonne sinä olet?
Itse olen innovatiivinen ja kuunteleva, sekä avoin uusille asioille. Mieheltä1881290Oletko koskaan miettinyt miltä lähempi fyysinen
kontakti tuntuisi hänen kanssaan? Sitä menee sekaisin pelkästä olemuksesta, niin kosketus voisi olla aika räjäyttävää.451157- 2131099
Vasemmistoliiton Minja Koskela lyttäsi Halla-ahon...
...arvion Usan presidentin vaalien voiton syistä, ja löi pöytään täsmälleen oikean arvion. Koskelan arviota tukevat myös3021008- 88986
Aina vaan kalliimmaksi tulee NATO Suomelle
"Kaikkonen ja Kopra: Nato vaatii pian lisää panostusta jäsenmailtaan" https://www.is.fi/politiikka/art-2000010824365.htm225968