Shopping4net - kokemuksia?

Kysyn vaan

Hei, onko kellään kokemuksia tästä nettipuljusta tuoksuostojen suhteen?

Joku kirjoitti Kuningaskuluttajan sivuilla, että oli ollut ongelmia piilarien kanssa.

Ja kyse oli siis Shopping4netistä.

125

31012

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heidän

      tuoksuhintojaan ja aika kallista on jos vertaa esim. Perfume Emporiumin tuoksuihin.Esimerkkinä Escadan Magnetism.Tällä sinun mainitsemalla sivustolla EDP 50 ml maksoi 31 euroa ja Perfume Emporiumin sivuilla EDP 50 ml 100 ml vartalovoide oli 35 euroa.

      Olen tilannut jo kerran tuolta Emporiumista,ihan hyvin pelasi ja sain mitä tilasinkin.Postikulut useammalle tuotteelle oli joku 10 euroa.

    • ........

      Tilasin itse pari tuoksua pari kk sit eikä ollu onglemia. Yhteydenpito toimi myös hyvin, halusin lisätä tilaukseni jälkeen tilaukseeni vielä yhden tuotteen ennen kuin tilaukseni oli lähetetty ja se onnistui yhdellä maililla.

    • tyytyväinen,

      koska sain vanhentuneen tuotteen. Harmittaa vieläkin kun menin ostamaan!!

      Jos kumminkin joku sieltä tilaa, niin näin talvella kannattaa ruksata lomakkeelle, että haluaa tilauksensa pakettina. Muuten se tulee kirjeenä suoraan postiluukkuun ja ei kai se pakkanenkaan parfyymeille hyvää tee.

      • Crystal06

        "Jos kumminkin joku sieltä tilaa, niin näin talvella kannattaa ruksata lomakkeelle, että haluaa tilauksensa pakettina. Muuten se tulee kirjeenä suoraan postiluukkuun ja ei kai se pakkanenkaan parfyymeille hyvää tee. "

        Luuletko, että rekan kontit on lämmitettyjä, kun paketteja rahdataan?


      • merliina60

        Mulle myös tuli Escadan pullo, jossa tuoksu ei tuntunut yhtään samalta, kuin mitä tuoksuttelin Tampereella yhdessä kempsussa. Pari viikkoa ihmettelin asiaa. Sitten kääntelin pulloa aikani kuluksi ja huomasin, että tuoksu on vanhetunut tovi sitten. No, siinä oli enää myöhäistä mitään tehdä asian hyväksi.

        Koskaan en enää sieltä tilaa.


      • Urpoin_aasiakas_ikinä

        Mitäs olit niin URPO, ettet katsonut parasta ennen päivää. Ei avattua tuotetta voi palauttaa.

        Voitte myyjälle ehdottaa, että lisää parasta ennen päivät nettisivulle näkyviin.


    • NINNI**

      EN SUOSITTELE !

      • Kysyn vaan

        Taitaa olla siis huonoja kokemuksia.

        Saako kysyä, millaisia. En ole itse vielä testannut.

        Ehkä kannattaa ostaa hajunsa vaan "lähikaupasta".


      • ''''''''''''
        Kysyn vaan kirjoitti:

        Taitaa olla siis huonoja kokemuksia.

        Saako kysyä, millaisia. En ole itse vielä testannut.

        Ehkä kannattaa ostaa hajunsa vaan "lähikaupasta".

        palautin yhden tuoksun,pakkaus ei alunperinkään ollut kelmuissa ja aloin epäilemaan pakkausksen ulkonäön perusteella tuoksua jäljitelmäksi... hyväksi sellaiseksi... en edes suihkauttanut tuoksutin vaan korkista,palautin tuoksun koska oli useamman kympin (euroissa) arvoinen, niin palauttivat sen takaisin väittäen että tuotetta on kokeiltu,viitaten siihen ettäm suihkeputkessa olevat ilmakuplat ovat poistuneet koska suihkautettu ja että tuoksu ei haisisi läpi niin voimakkaasti jos sitä ei olisi kokeiltu,soitin sinne ja sanoin että valehtelette,mikään ei auttanut ja lopuksi maksoin sen ja en TODELLAKAAN enää tilaa mitään, sinne on MAHDOTONTA palauttaa mitään, huijaavat surutta,itse olivat suihkautelleet...


      • Kysyn vaan
        '''''''''''' kirjoitti:

        palautin yhden tuoksun,pakkaus ei alunperinkään ollut kelmuissa ja aloin epäilemaan pakkausksen ulkonäön perusteella tuoksua jäljitelmäksi... hyväksi sellaiseksi... en edes suihkauttanut tuoksutin vaan korkista,palautin tuoksun koska oli useamman kympin (euroissa) arvoinen, niin palauttivat sen takaisin väittäen että tuotetta on kokeiltu,viitaten siihen ettäm suihkeputkessa olevat ilmakuplat ovat poistuneet koska suihkautettu ja että tuoksu ei haisisi läpi niin voimakkaasti jos sitä ei olisi kokeiltu,soitin sinne ja sanoin että valehtelette,mikään ei auttanut ja lopuksi maksoin sen ja en TODELLAKAAN enää tilaa mitään, sinne on MAHDOTONTA palauttaa mitään, huijaavat surutta,itse olivat suihkautelleet...

        Okei. Kiitti tiedosta! Unohdan koko puljun.


      • FAKTA!
        '''''''''''' kirjoitti:

        palautin yhden tuoksun,pakkaus ei alunperinkään ollut kelmuissa ja aloin epäilemaan pakkausksen ulkonäön perusteella tuoksua jäljitelmäksi... hyväksi sellaiseksi... en edes suihkauttanut tuoksutin vaan korkista,palautin tuoksun koska oli useamman kympin (euroissa) arvoinen, niin palauttivat sen takaisin väittäen että tuotetta on kokeiltu,viitaten siihen ettäm suihkeputkessa olevat ilmakuplat ovat poistuneet koska suihkautettu ja että tuoksu ei haisisi läpi niin voimakkaasti jos sitä ei olisi kokeiltu,soitin sinne ja sanoin että valehtelette,mikään ei auttanut ja lopuksi maksoin sen ja en TODELLAKAAN enää tilaa mitään, sinne on MAHDOTONTA palauttaa mitään, huijaavat surutta,itse olivat suihkautelleet...

        ...kun täällä näitä kauppoja haukkuvat sellaiset idiootit. jotka valittavat kaupoissa muutenkin joka asiasta ja luulevat olevansa oikeassa? Luuletteko te tosiaan, että sellainen kauppa, joka myisi esim. Lancomen tuoksuväärennöksiä, olisi pystyssä sitä yhtä päivää enempää? Mahtaisi olla sellaiset asianajajat niskassa, että toiminta loppuisi siihen. Eiköhän olisi paras, että ostatte ripsivärinne vaan siitä lähi-Siwasta, niin kaikki menee hyvin, eikä tarvitse täällä jauhaa paskaa? Hyvä ja luotettava kauppa, tämä Sopping4net. Piste.


      • halpaan menin
        FAKTA! kirjoitti:

        ...kun täällä näitä kauppoja haukkuvat sellaiset idiootit. jotka valittavat kaupoissa muutenkin joka asiasta ja luulevat olevansa oikeassa? Luuletteko te tosiaan, että sellainen kauppa, joka myisi esim. Lancomen tuoksuväärennöksiä, olisi pystyssä sitä yhtä päivää enempää? Mahtaisi olla sellaiset asianajajat niskassa, että toiminta loppuisi siihen. Eiköhän olisi paras, että ostatte ripsivärinne vaan siitä lähi-Siwasta, niin kaikki menee hyvin, eikä tarvitse täällä jauhaa paskaa? Hyvä ja luotettava kauppa, tämä Sopping4net. Piste.

        Tilasin Boss:n Femme parfyymin, eipä tullut mieleenkään että kyseessä olisi jäljitelmä, avasin paketin ja suihkautin, miten muutenkaan asian olisi voinut todeta. "Parfyymi" tuoksui suihkuttaessa kyllä sille mille pitikin, mutta ei mennyt puolta tuntiakaan, kun tuoksu oli jo haihtunut iholta. Joten selkeästi feikkituote. Annoin heille palautetta sähköpostilla, mutta eivät noteeranneet viestiin millään lailla.En tilaa itse enää ko. paikasta mitään, enkä kyllä suosittele muillekaan.


      • Koko tuoksuko feikki
        halpaan menin kirjoitti:

        Tilasin Boss:n Femme parfyymin, eipä tullut mieleenkään että kyseessä olisi jäljitelmä, avasin paketin ja suihkautin, miten muutenkaan asian olisi voinut todeta. "Parfyymi" tuoksui suihkuttaessa kyllä sille mille pitikin, mutta ei mennyt puolta tuntiakaan, kun tuoksu oli jo haihtunut iholta. Joten selkeästi feikkituote. Annoin heille palautetta sähköpostilla, mutta eivät noteeranneet viestiin millään lailla.En tilaa itse enää ko. paikasta mitään, enkä kyllä suosittele muillekaan.

        Sinulle halpaan menin.
        Ostin vastaavan tuoksun Gatwickin lentokentältä ja huomasin saman asian. Bossin Femme ei tuoksu kuin sen suihkautushetken ja sen jälkeen se sitten katoaakisn. Ja kyseessä myös parfyymi. Onkohan tuote muutenkin pettymys:(


      • mimmialma
        '''''''''''' kirjoitti:

        palautin yhden tuoksun,pakkaus ei alunperinkään ollut kelmuissa ja aloin epäilemaan pakkausksen ulkonäön perusteella tuoksua jäljitelmäksi... hyväksi sellaiseksi... en edes suihkauttanut tuoksutin vaan korkista,palautin tuoksun koska oli useamman kympin (euroissa) arvoinen, niin palauttivat sen takaisin väittäen että tuotetta on kokeiltu,viitaten siihen ettäm suihkeputkessa olevat ilmakuplat ovat poistuneet koska suihkautettu ja että tuoksu ei haisisi läpi niin voimakkaasti jos sitä ei olisi kokeiltu,soitin sinne ja sanoin että valehtelette,mikään ei auttanut ja lopuksi maksoin sen ja en TODELLAKAAN enää tilaa mitään, sinne on MAHDOTONTA palauttaa mitään, huijaavat surutta,itse olivat suihkautelleet...

        EI kaikki tuottajat kelmuta tuotteitaan, katsele vaikka stockalta


      • tyytyväinen rouva
        FAKTA! kirjoitti:

        ...kun täällä näitä kauppoja haukkuvat sellaiset idiootit. jotka valittavat kaupoissa muutenkin joka asiasta ja luulevat olevansa oikeassa? Luuletteko te tosiaan, että sellainen kauppa, joka myisi esim. Lancomen tuoksuväärennöksiä, olisi pystyssä sitä yhtä päivää enempää? Mahtaisi olla sellaiset asianajajat niskassa, että toiminta loppuisi siihen. Eiköhän olisi paras, että ostatte ripsivärinne vaan siitä lähi-Siwasta, niin kaikki menee hyvin, eikä tarvitse täällä jauhaa paskaa? Hyvä ja luotettava kauppa, tämä Sopping4net. Piste.

        Olen tilannut tuoksuja usean vuoden ajan. Olen ollut erittäin tyytyväinen. Merkkituoksut monta kymppiä halvempia kuin esim. Stockmanilla kaupungilla...


      • aivotpls
        halpaan menin kirjoitti:

        Tilasin Boss:n Femme parfyymin, eipä tullut mieleenkään että kyseessä olisi jäljitelmä, avasin paketin ja suihkautin, miten muutenkaan asian olisi voinut todeta. "Parfyymi" tuoksui suihkuttaessa kyllä sille mille pitikin, mutta ei mennyt puolta tuntiakaan, kun tuoksu oli jo haihtunut iholta. Joten selkeästi feikkituote. Annoin heille palautetta sähköpostilla, mutta eivät noteeranneet viestiin millään lailla.En tilaa itse enää ko. paikasta mitään, enkä kyllä suosittele muillekaan.

        oma nenä tottuu tuoksuun, eikä sitä enää haista jonkin ajan jälkeen.


    • Tavan Jamppa

      Mulla kokemuksia piilolinssien suhteen.

      Tällä hetkellä halvin (ilmoittakoon jos joku tietää halvemman paikan), nopea toimitus kotiin saakka, tuotteiden laadussa ei mitään moitittavaa.

      Tilannut jo useita kertoja, ei ole ollut mitään ongelmia minkään suhteen.

      Suosittelen.

      • järkihoihoihoi

        Ei kannata tilata piilolinssejä mistään kiinasta. SILMIÄ EI SAA UUSIA KAUPASTA....


    • HÖRHÖR

      Vitun huonoja.
      Ne lähettää paskaa, eikä
      ota palautusta vastaan
      vaan karhuu vuositolkulla "muka"
      maksamatonta "tuotetta".

      Kavahda, kun näet nimen.

      • Faittis

        Kannattaa todella varoa. Muutaman kerran tein onnistuneet kaupat. Kerran jäi paketti roikkumaan ties minne ja kun asiakaspalvelusta sitä tiedustelin, sain vain törkeitä maileja siitä "kuinka olen varmaan itse hukannut postilaput" jne... Paketti tuli lopulta perille, mutta he olivatkin sitten lähettäneet jo toisen paketin perässä ja kun sen laitoin takaisin (otin postilta todisteen lähetyksestä), ei pakettia ole koskaan perille mennytkään. Nyt saan karhukirjeitä maksamattomista tuotteista vaikka olen lähettänyt ne todisteineen päivineen aikaa sitten takaisin Shopping4Nettiin. Neuvoksi: OTA AINA TODISTEET JA KOPIOT KAIKESTA, SÄÄSTÄ MAILIT JNE!!! Kyllä se laki sinnekin päin löytyy!!!


      • Sakke7911

        Avattuja tuotteita ei mikään yritys ota vastaan ja olet ostoehtojen mukaan velvoitettu silloin maksamaan tuotteesta. Kuvauksesi kuulostaa juuri tuolta!


      • Sakke7911
        Faittis kirjoitti:

        Kannattaa todella varoa. Muutaman kerran tein onnistuneet kaupat. Kerran jäi paketti roikkumaan ties minne ja kun asiakaspalvelusta sitä tiedustelin, sain vain törkeitä maileja siitä "kuinka olen varmaan itse hukannut postilaput" jne... Paketti tuli lopulta perille, mutta he olivatkin sitten lähettäneet jo toisen paketin perässä ja kun sen laitoin takaisin (otin postilta todisteen lähetyksestä), ei pakettia ole koskaan perille mennytkään. Nyt saan karhukirjeitä maksamattomista tuotteista vaikka olen lähettänyt ne todisteineen päivineen aikaa sitten takaisin Shopping4Nettiin. Neuvoksi: OTA AINA TODISTEET JA KOPIOT KAIKESTA, SÄÄSTÄ MAILIT JNE!!! Kyllä se laki sinnekin päin löytyy!!!

        haloo hei, jos posti hukkaa tai viivästyttää paketteja, tuskin se on yrityksen syy!


      • Sakke79111
        Sakke7911 kirjoitti:

        haloo hei, jos posti hukkaa tai viivästyttää paketteja, tuskin se on yrityksen syy!

        Aivan! Usein paketit palautuvat kuukausien jälkeen lähetääjille Postin merkinnällä, ettei paketteja ole noudettu. Eli ei se oli yrityksen vika, vaan postin!!!


      • Harhaanjohdettu

        Hei mitä mieltä niistä bambutyynystä?? Minusta Oli suurta huijausta!. Tilasin ja katsoin sisään , pelkkä superlonisilppua koko sisus. Kallista silppua.. päälinen mitä lie .. ei varmaan kannata 85e kenenkää maksaa.. VAROKAA


    • en suosittele

      Haluan antaa mielipiteeni kyseisestä puljusta vaikka ei asia kyllä koske tuoksuja. sain kyseisestä puljusta laskun kotiin ja se missä on liimapinta niin se oli taitettu kuoren sisään eikä oltu liimapintaa kostutettu mitenkään. Laitoin asiasta palautetta niin sain vastaukseksi, ettei näin voi käydä et kuori on auki koska meillä ei ole ihmisiä töissä vaan meillä kuoret sulkee kone. Voi kuulemma olla, että kosteus on avannut/taittanut kuoren eli varokaa kosteutta ette se avaa kuorta ja taita sitä sisälle.

    • Tuoksutusta

      Hei,
      tilasin n viikko sitten tuotteita, hajuvesiä, yhteydenpito oli ok, ilmoittivat että myöhästyy jonkin verran alkuperäisestä puuttuvan tuotteen takia. Paketin sain tänään, kaikki tilaamani tuotteet olivat mukana, tilauksesta 6 arkipäivää, eli suht nopeata. Tuotteet sellaiset kuin tilasin, ei mitään vanhentunutta eikä mitenkään muutoinkaan epäilyttävää. Sellofaanipäällysteet ok. Tuoksut ok. Ei moitittavaa. Saatan tilata sieltä toistekin.

    • inkeri:o)

      olen itse tilannut kyseisestä paikasta useaan otteeseen hajuja ym kosmetiikka tuotteita... ja olen todella tyytyväinen kyseiseen firmaan. paketit tulee perille muutamassa päivässä ja ovat todella edullisia. vertaappas hintoja kauppojen kuten sokoksen hintoihin niin säästät selvää rahaa. aijon jatkossakin tilata tarvitsemani hajut ja piilarit kyseisestä paikasta. ja voin suositella sitä muillekkin!!!!!

    • sare

      Olen shopping4netin kanta-asiakas. Aina on toiminut ihan hyvin...

    • kaikki nimimerkit on jo rek...

      Itse olen tilannut jo pitkään kaikki piilolinsseihin liittyvän kyseisestä lafkasta ja hyvin on toiminut. Toimitus on todella nopeaa kun maksat visalla, puhutaan parista päivästä, mutta jos otat laskulle kestää pidempään. Kerran jäi osa tavarasta tulematta, reklamoin ja asia korjattiin kyllä nopeasti ilman ongelmia. Omien kokemusten perusteella voin suositella.

      • hajusteita

        Ei moitteita. Tyytyväinen olen, hinnat halpoja eikä ongelmia esiintynyt.

        Toimitus kesti 4 työpäivää, ja toimitushinta oli 0 euroa.


      • piia1976
        hajusteita kirjoitti:

        Ei moitteita. Tyytyväinen olen, hinnat halpoja eikä ongelmia esiintynyt.

        Toimitus kesti 4 työpäivää, ja toimitushinta oli 0 euroa.

        Tilasin viime joulukuussa tuoksun. Toimitus viivästyi 1,5 kk. Laittelivat viestiä ja minäkin kyselin, saanko tuotetta ollenkaan. Lopulta tuoksu tuli ja oli kyllä ok, kelmut oli ja tuoksu ok ja tykkään siitä tosi paljon. Ja hinta postikuluineen 20 € halvempi kuin Sokoksella. Ajattelin juuri mennä katselee uudestaan, mut alkoi arveluttaa, kun luin nää meilit.


      • Sakke7911
        piia1976 kirjoitti:

        Tilasin viime joulukuussa tuoksun. Toimitus viivästyi 1,5 kk. Laittelivat viestiä ja minäkin kyselin, saanko tuotetta ollenkaan. Lopulta tuoksu tuli ja oli kyllä ok, kelmut oli ja tuoksu ok ja tykkään siitä tosi paljon. Ja hinta postikuluineen 20 € halvempi kuin Sokoksella. Ajattelin juuri mennä katselee uudestaan, mut alkoi arveluttaa, kun luin nää meilit.

        Heips

        olen ollut kanta-asiakas pitkään ja ollut asiakaspalveluun yhteydessä monesti ja aina saanut tarvitsemani avun. Kerran on tuotteet kadonneet mutta aspa ilmoitti niiden saapuneen heille takaisin postilta 4 kk jälkeen. En postin mukaan ollut noutanut lähetystä mutta en saanut lappua joten kuinka olisin hakenut sen. Mutta tämä siis ei ollut yrityksestä johtuvaa.

        Olen turvallisesti ja nopeasti saanut aina kaikki tilaamasi tuotteet ja henkilökunta on aina ollut auttavaista.

        SUOSITTELEN!


      • Tyytyväinen asiakas
        Sakke7911 kirjoitti:

        Heips

        olen ollut kanta-asiakas pitkään ja ollut asiakaspalveluun yhteydessä monesti ja aina saanut tarvitsemani avun. Kerran on tuotteet kadonneet mutta aspa ilmoitti niiden saapuneen heille takaisin postilta 4 kk jälkeen. En postin mukaan ollut noutanut lähetystä mutta en saanut lappua joten kuinka olisin hakenut sen. Mutta tämä siis ei ollut yrityksestä johtuvaa.

        Olen turvallisesti ja nopeasti saanut aina kaikki tilaamasi tuotteet ja henkilökunta on aina ollut auttavaista.

        SUOSITTELEN!

        Itse olen tilannut kyseisestä paikasta 60 € arvoisen lähetyksen, joka olisi maksanut missä tahansa muualla > 100 €.

        Sain ko. lähetykseen postikulut ilmaiseksi, tuotteet tulivat 3 päivää aikaisemmin kuin uskalsivat luvata, ja tuotesisältö oli moitteeton. Sain tilauksen vielä laskulle ja olin yhteydessä asiakaspalveluun, joka toimi erinomaisesti.

        Tilaan kyllä ehdottomasti uudelleen, ja nyt kun tiedän, että toimii, uskallanpa vielä maksaa verkkopankissa.


      • 4Shopping4net
        Tyytyväinen asiakas kirjoitti:

        Itse olen tilannut kyseisestä paikasta 60 € arvoisen lähetyksen, joka olisi maksanut missä tahansa muualla > 100 €.

        Sain ko. lähetykseen postikulut ilmaiseksi, tuotteet tulivat 3 päivää aikaisemmin kuin uskalsivat luvata, ja tuotesisältö oli moitteeton. Sain tilauksen vielä laskulle ja olin yhteydessä asiakaspalveluun, joka toimi erinomaisesti.

        Tilaan kyllä ehdottomasti uudelleen, ja nyt kun tiedän, että toimii, uskallanpa vielä maksaa verkkopankissa.

        Todella hyvä paikka tilata :) Suosittelen! Olen tilannut sieltä tuoksuja,joita on muualta lähes mahdotonta saada ja kaikki on pelannut juuri kuin pitääkin. Tuote saapui ajallaan ja ehjänä. Hinnatkin mielestäni ihan kohtuullisia!


      • Malle71
        4Shopping4net kirjoitti:

        Todella hyvä paikka tilata :) Suosittelen! Olen tilannut sieltä tuoksuja,joita on muualta lähes mahdotonta saada ja kaikki on pelannut juuri kuin pitääkin. Tuote saapui ajallaan ja ehjänä. Hinnatkin mielestäni ihan kohtuullisia!

        Olen kerran tilannut kyseisestä nettikaupasta vaimolleni lahjaksi hänen lemppari tuoksuaan (valmistaja Calvin Klein), joka heiltä tulikin todella nopeasti ja ennenkaikkea edullisesti!
        Ongelma onkin seuraavanlainen, tuotteet ovat täysin varmasti kopioita, vaikkakin varsin hyviä!
        Asian pystyi varmistamaan helposti, koska meillä oli vielä edellinen Stockmannilta ostettu pullo tallella ja kallistuisin siihen, että Stockmann ei myy piraattituotteita!
        Tuoksun "haju ero" oli selvästi huomattavissa ja niinkuin joku aiemmin jo mainitsi, ei tuoksu säily iholla niin kauaa, kuin aidossa!
        Oletteko kokeilleet päästä pois Shopping4net postituslistalta? Minä olen, useaan kertaan, siinä todellakaan onnistumatta!!
        Eroon ei pääse suoralla lopeta nyt linkin käytöllä, eikä maili viestillä, joten sanoisin firman olevan kohtuu kova roskapostittaja.
        Miksi firmaa ei sitten ole saatu suljettua mm. kopiotuoksujen myyynnistä,en tiedä, mutta varoitan kuitenkin puuttumasta kyseisen kaupan valikoimiin!


      • Martta000
        Malle71 kirjoitti:

        Olen kerran tilannut kyseisestä nettikaupasta vaimolleni lahjaksi hänen lemppari tuoksuaan (valmistaja Calvin Klein), joka heiltä tulikin todella nopeasti ja ennenkaikkea edullisesti!
        Ongelma onkin seuraavanlainen, tuotteet ovat täysin varmasti kopioita, vaikkakin varsin hyviä!
        Asian pystyi varmistamaan helposti, koska meillä oli vielä edellinen Stockmannilta ostettu pullo tallella ja kallistuisin siihen, että Stockmann ei myy piraattituotteita!
        Tuoksun "haju ero" oli selvästi huomattavissa ja niinkuin joku aiemmin jo mainitsi, ei tuoksu säily iholla niin kauaa, kuin aidossa!
        Oletteko kokeilleet päästä pois Shopping4net postituslistalta? Minä olen, useaan kertaan, siinä todellakaan onnistumatta!!
        Eroon ei pääse suoralla lopeta nyt linkin käytöllä, eikä maili viestillä, joten sanoisin firman olevan kohtuu kova roskapostittaja.
        Miksi firmaa ei sitten ole saatu suljettua mm. kopiotuoksujen myyynnistä,en tiedä, mutta varoitan kuitenkin puuttumasta kyseisen kaupan valikoimiin!

        Hei

        Heidän myymänsä tuotteet eivät ole kopiiota! Tuotteet tulevat useilta eurooppalaisilta toimittajilta ja ovat ihan sitä samaa tavaraa kuin muuallakin myytävät. Nettikauppa ei avaa tuoksuja tai tutki niitä sen tarkemmin, he luottavat toimittajan toimittavan heille hyviä tuotteita (toimittajat Globalex & Knights). Olen heidän kanssaan käynyt samaa keskustelua koska tilaamani tuoksu haihtui iholta aika nopeaan. Kosmetiikkapuolen vastaava seltti, että jos samaa tuoksua käyttää opidemmän aikaa, iho tottuu siihen, eikä käyttäydy enää samalla tavalla tuoksun aineosiin.Kannattaa siis vaihtaa tuoksua aina välillä.
        Olen 100% tyytyväinen saamaani palveluun ja tuotteisiin.


      • origo2
        Martta000 kirjoitti:

        Hei

        Heidän myymänsä tuotteet eivät ole kopiiota! Tuotteet tulevat useilta eurooppalaisilta toimittajilta ja ovat ihan sitä samaa tavaraa kuin muuallakin myytävät. Nettikauppa ei avaa tuoksuja tai tutki niitä sen tarkemmin, he luottavat toimittajan toimittavan heille hyviä tuotteita (toimittajat Globalex & Knights). Olen heidän kanssaan käynyt samaa keskustelua koska tilaamani tuoksu haihtui iholta aika nopeaan. Kosmetiikkapuolen vastaava seltti, että jos samaa tuoksua käyttää opidemmän aikaa, iho tottuu siihen, eikä käyttäydy enää samalla tavalla tuoksun aineosiin.Kannattaa siis vaihtaa tuoksua aina välillä.
        Olen 100% tyytyväinen saamaani palveluun ja tuotteisiin.

        kuin sää tiedät nuo asiat taidat olla kyseisen firman henkilökuntaa ja puolustamassa täällä ?


      • KOPIOITA!!!
        Martta000 kirjoitti:

        Hei

        Heidän myymänsä tuotteet eivät ole kopiiota! Tuotteet tulevat useilta eurooppalaisilta toimittajilta ja ovat ihan sitä samaa tavaraa kuin muuallakin myytävät. Nettikauppa ei avaa tuoksuja tai tutki niitä sen tarkemmin, he luottavat toimittajan toimittavan heille hyviä tuotteita (toimittajat Globalex & Knights). Olen heidän kanssaan käynyt samaa keskustelua koska tilaamani tuoksu haihtui iholta aika nopeaan. Kosmetiikkapuolen vastaava seltti, että jos samaa tuoksua käyttää opidemmän aikaa, iho tottuu siihen, eikä käyttäydy enää samalla tavalla tuoksun aineosiin.Kannattaa siis vaihtaa tuoksua aina välillä.
        Olen 100% tyytyväinen saamaani palveluun ja tuotteisiin.

        Ehkä siellä on seassa aitojakin - niistä halvemmista tuotteista - EHKÄ! - mutta ne kalliimmat tuoksut OVAT kopioita! - Tämä on tunnettu totuus.


      • Voikurjuus4net
        Martta000 kirjoitti:

        Hei

        Heidän myymänsä tuotteet eivät ole kopiiota! Tuotteet tulevat useilta eurooppalaisilta toimittajilta ja ovat ihan sitä samaa tavaraa kuin muuallakin myytävät. Nettikauppa ei avaa tuoksuja tai tutki niitä sen tarkemmin, he luottavat toimittajan toimittavan heille hyviä tuotteita (toimittajat Globalex & Knights). Olen heidän kanssaan käynyt samaa keskustelua koska tilaamani tuoksu haihtui iholta aika nopeaan. Kosmetiikkapuolen vastaava seltti, että jos samaa tuoksua käyttää opidemmän aikaa, iho tottuu siihen, eikä käyttäydy enää samalla tavalla tuoksun aineosiin.Kannattaa siis vaihtaa tuoksua aina välillä.
        Olen 100% tyytyväinen saamaani palveluun ja tuotteisiin.

        Martta000: En usko, että iho voisi mihinkään tuoksuun tottua. Korkeintaan nenä jos sekään. Ihminen kuitenkin käy suihkussa, pesee vaatteitaan enkä itse ainakaan joka päivä parfyymia päälleni laita (esim. kotona ollessa turha pistää). Kyllä halpis hajuvedetkin tuoksuvat kunnolla, vaikka esimerkiksi olen käyttänyt opiskeluaikanani yhden kesän erästä tuoksua (ennen kuin vain kyllästyin siihen, jolloin vaihdoin toiseen). Ei se tuoksu siitä mihinkään "kadonnut", vaikka käytin silloin tuoksua lähes päivittäin (aina kun ulos menin eli tosi usein).


    • -MaireE-

      Olen muutaman kerran tilannut piilareista sieltä. Toimitus on tosi nopea ja tulevat suoraan postiluukusta kotiin. Käyttämäni piilarit ovat edullisimmat juuri tuolta. Tilaan jatkossakin.

    • b.ulla

      tilasin sieltä ysl paris eau de toiletten, tuoksu ei ole todellakaan sitä mitä pitäisi!!!joko he saavat halvemmalla virheellisiä tuoksueriä tehtaalta tai sitten ovat taidokkaita jäljitelmiä, harmittaa kun jouduin maksamaan neljäkymppiä turhasta, koska palautusta ei hyväksytty kokeiltuani tuoksua,en suosittele kenellekkään...ellei ole sitten varaa riskeerata ja kokeilla onneaan...

    • jooo ei kiitos enää

      Olen tilannut piilareita muutaman kerran, ennen ei ongelmia, mutta nyt kun tuli ongelmia virheellisen tuotteen kanssa ja reklamoin viallisista linsseistä niin enpä saanut paskaakaan korvausta. Siirrän mielelläni rahani muualle ja suosittelen muitakin tekemään samoin.

    • Emilia--

      Olen tilannut monesti sekä piilolinssejä että pari hajuvettä. Tuotteissa ei ollut mitään moitittavaa. Hajuvedet on tuoksuneet niinkuin suomestakin ostetut, et ihan aitoja olen saanut, kyseisestä kaupasta.

      • tuisku s

        Olen tilannut hajuvettä jota ei muualta saa, ja kaikki on sujunut erittäin hyvin, sekä toimitus, laskutus että
        itse tuote oli priimaa, ei mitään moitittavaa


    • Pettynyt asiakas

      Olen tilannut Shopping4net nimisestä nettikaupasta useita tuoksuja ja olen ollut tyytyväinen, mutta viimeisin ostokerta saattaa myös jäädä viimeiseksi. Lähetys oli nopea, mutta itse tuoksun kanssa oli ongelmia. Epäilykseni heräsivät heti, kun otin otin tuoksun pakkauksestaan. Hajuvesi tuoksui pullon läpi todella voimakkaasti. Eli siis varmaan käytetty ja valmiiksi läträtty pullo. Lisäksi pullon kyljessä oli ihmeellisiä roiskeita. Tuskinpa oli avaamaton tuoksu. On se vaan niin ikävä, kun pitkäaikainen asiakas palkitaan tällä tavalla. Tiedä sitten, onko tuoksut koskaan aitoja olleetkaan, mutta viimeisin tapaus sai miettimään, että tilaanko enää kyseisestä nettikaupasta mitään. Harmi, sillä valikoima olisi ainakin laaja ja toimituksetkin nopeat.

      • tansuli

        voihan hyvin olla mahdollista että pulloja pakatessa joku pullo on mennyt rikki ja roiskunut kyseisen pullon päälle.


    • lily of the valley

      Olen tilannut kaksi kertaa shopping4netistä. Ensi tilaus sujui hyvin, mutta toisella kerralla jäi yksi kielosaippua uupumaan tilauksesta, vaikka se oli kyllä laskutettu. Ilmoitin asiasta ja he tekivät inventaarion saipppuoista. Kuinka ollakaan, heillä oli yksi ylimääräinen kielosaippua varastossa. Pahoittelivat sentään tapahtunutta.

    • Amouage

      Itse tilaan hajuveteni Los Angelesissa sijaitsevasta Scent Barista. Tuoksut 100 % aitoja ja toimitukset nopeita. Valikoimista löytyy hieman harvinaisempia hajuvesiä, muun muassa suosimaani Amouagea.


      • splendor arden
        GS_MM kirjoitti:

        Kannattaa tutustua myös näihin verkkokauppoihin kun ostat kosmetiikkaa netistä. http://www.globalshopping.fi/verkkokaupat/naiset/kosmetiikka

        Terveisin
        Global Shopping

        Tilasin toissapäivänä 3 hajuvettä ja kynsilakkoja kyseisestä firmasta. Paketti tuli äsken kotiinkannettuna perille. Eli tosi nopea toimitus, alle kaksi päivää tilauksesta, eikä postikuluja kun tilaus oli yli 60€. Nyt vain uusia tuoksuja kokeilemaan.


    • KLPL

      Kerran tilannut miehelle hugo bossin hajuveden, oli ok tuli nopesti ja huomattavasti halvemmalla kun jostain muualta, itselleni olen usein tilannut itseruskettavia tuotteita, eikä mitään vikaa ole ollut, toimitus on nopeaa, ja tuotteet hyviä. Pistin just tilauksen menemään, katotaa tuleeko nyt jotain moitittavaa ;)

      • adfasdfasf

        Palautin kyseiseen firmaan tuotteita heidän ohjeensa mukaan ja maksoin itse postikulut. Nyt olen saanut heiltä jo kaksi maksumuistusta palautetuista tuotteista. Olen lähettänyt heille asiasta s-postia ja liittänyt mukaan postin kuitin palautuksesta, mutta se ei auta vaan he aivan röyhkeästi lähettävät edelleen maksukehoituksia. Olen neuvoton ja joudun ilmeisesti maksamaan laskun, vaikka palautin tuotteet.


      • toivottavasti auttaa
        adfasdfasf kirjoitti:

        Palautin kyseiseen firmaan tuotteita heidän ohjeensa mukaan ja maksoin itse postikulut. Nyt olen saanut heiltä jo kaksi maksumuistusta palautetuista tuotteista. Olen lähettänyt heille asiasta s-postia ja liittänyt mukaan postin kuitin palautuksesta, mutta se ei auta vaan he aivan röyhkeästi lähettävät edelleen maksukehoituksia. Olen neuvoton ja joudun ilmeisesti maksamaan laskun, vaikka palautin tuotteet.

        Näin lukee kyseisen firman sivulla:
        Palautusoikeus
        Yksityishenkilönä (kuluttajana) sinulla on oikeus palauttaa ostamasi tuote 14 päivän kuluessa siitä kun olet sen saanut. Jos haluat palauttaa tuotteen, täytä laskun takaa löytyvä palautuskuponki.
        Palautettavien tuotteiden tulee olla avaamattomia ja vahingoittumattomia. Tuote tulee pakata hyvin (mielellään samaan pakkaukseen, jossa se on lähetetty Shopping4netistä). Mahdolliset kuljetusvahingot, jotka johtuvat tuotteen puutteellisesta pakkaamisesta, laskutetaan asiakkaalta. Tuotteita, jotka palautetaan postiennakolla, ei lunasteta takaisin. Shopping4net ei vastaa palautettavien tuotteiden kuljetuksesta. Asiakas maksaa itse palautuksesta aiheutuvat kulut.

        Palautusoikeus ei ole voimassa, jos tuotteen sinetti on poistettu. Palautusoikeus on voimassa ainoastaan silloin kun tuote on alkuperäisessä pakkauksessa ja ehjä. Jos sinetti on poistettu, tuotteet palautetaan vain asiakkaan pyynnöstä. Tässä tapauksessa veloitetaan uusi toimitusmaksu.


      • Tuulituulia

        Olen tilannut tuotteita shopping4netistä syksystä 2009 alkaen säännöllisesti. Pääasiassa tilaan hiustenhoitotuotteita (tigi) ja meikkejä (mm. ripsivärejä: dior & lancome). Olen ollut tyytyväinen nopeaan toimitukseen alkuajoista lähtien ja tuotteet ovat olleet hyviä ja moitteettomia. Silloin tällöin tilaukseen tulee jotain extra alennuksia ja lisäksi ilmaiset postikulut, jos tilauksen arvo ylittää 60 euroa. Laskutusten kanssa ei ole ollut ongelmia. En ole koskaan joutunut palauttamaan tuotteita, joten siitä puolesta en osaa sanoa mitään. Aioin jatkossakin tilata tuotteita shopping4netistä.


      • ^_____^
        Tuulituulia kirjoitti:

        Olen tilannut tuotteita shopping4netistä syksystä 2009 alkaen säännöllisesti. Pääasiassa tilaan hiustenhoitotuotteita (tigi) ja meikkejä (mm. ripsivärejä: dior & lancome). Olen ollut tyytyväinen nopeaan toimitukseen alkuajoista lähtien ja tuotteet ovat olleet hyviä ja moitteettomia. Silloin tällöin tilaukseen tulee jotain extra alennuksia ja lisäksi ilmaiset postikulut, jos tilauksen arvo ylittää 60 euroa. Laskutusten kanssa ei ole ollut ongelmia. En ole koskaan joutunut palauttamaan tuotteita, joten siitä puolesta en osaa sanoa mitään. Aioin jatkossakin tilata tuotteita shopping4netistä.

        Viime vuoden puolella tilasin shopping4netistä,eikä ollut ongelmia paketin toimituksessa tai laskutuksessa,toimitusaika oli oikeastaan hyvinkin nopea. Paketin saatuani huomasin kuitenkin että tuotteet oli aika kehnosti pakattu,näytti siltä että ne oli vaan heitelty laatikkoon eikä edes yritetty suojata niitä mitenkään siltä varalta että ne vaurioituvat kuljetuksessa? onko muilla ollut näin? Aikaisemmin en ole tilannut kosmetiikkaa netistä,joten ei ole kokemuksia muiden nettikauppojen paketointitavoista.


      • ÄLÄ MAKSA!
        adfasdfasf kirjoitti:

        Palautin kyseiseen firmaan tuotteita heidän ohjeensa mukaan ja maksoin itse postikulut. Nyt olen saanut heiltä jo kaksi maksumuistusta palautetuista tuotteista. Olen lähettänyt heille asiasta s-postia ja liittänyt mukaan postin kuitin palautuksesta, mutta se ei auta vaan he aivan röyhkeästi lähettävät edelleen maksukehoituksia. Olen neuvoton ja joudun ilmeisesti maksamaan laskun, vaikka palautin tuotteet.

        Vaan ota yhteyttä kuluttajansuoja asiamiehen ja oikeusavustajaan!


    • Koukku verkossa

      Verkkokaupoissa on eroja!

      Olen kokeillut eri verkkokauppoja ja shopping4nettiä en suosittele! Asiakaspalautukset täytyy itse maksaa ja ulkomaanpaketit ovat kalliita. Yritys toimii palautusten suhteen omavaltaisesti, eli asiakkaan kannattaa ennemmin pitää huonot tuotteet kuin lähettää niitä takaisin. Tulee vähemmän kuluja jos vain heittää tuotteen roskikseen ja asioi vastaisuudessa muissa verkkokaupoissa. Yrityksellä on aivan omalaatuiset käsitykset palautusoikeuksista ja laadusta. Ongelmia ei tule, niin kauan kuin ostaa vain jo valmiiksi tuntemiaan tuotteita ja tuotemerkkejä. Sen sijaan jos tuotteessa on jokin vika, niin hankaluudet alkavat. Tuotteet voi palauttaa jos niitä ei ole avannut eikä käyttänyt, eikä siis ole mitään tietoa siitä mitä laatikko sisältää. Verkkokaupan ideahan juuri on se, että kun tuotteita ei voi nähdä, niin ne pitää saada tarvittaessa palauttaa. Tästä tulee ilman muuta yritykselle kuluja ja vaivaa, mutta ei voi yhtäaikaa säästää rahaa asiakaspalvelussa, myyntitiloissa, henkilökunnassa (lisät, lomat, verot, sosiaalimaksut jne. joita myymälän ylläpitämisessä on paljon enemmän), mainonnassa ja sitten vielä estää normaalin kuluttajaturvan mukaiset palautukset. Jos myyminen olisi noin helppoa, niin kaikki kaupat siirtyisivät verkkokaupoiksi!

    • Älä osta!!!

      Aivan kamala firma. Laskua tulee laskun perään vaikka kaikki tuotteet ovat maksettu. Eivät vastaa asiakaspalautteeseen sähköisesti ja asiakaspalvelijat ovat törkeitä. Eivät suostuneet esim. siirtämään laskun(missä on näitä kulujen kuluja) eräpäivää.

    • annikaE

      Älä ihmeessä tilaa mitään tästä kyseisetä nettikaupasta, minulla on huonoja kokemuksia ja vaikka jotkut hehkuttavatkin sen palveluja niin sitten se luu kolahtaa omaan nilkkaan kuitenkin joku päivä ja ottavat opikseen.

    • net4shopping

      Olen tilannut monta kertaa Shopping4netistä, eikä mitään valittamista. Viime tiistai-iltana tilasin kaksi hajuvettä ja perjantaiaamuna posti toi paketin kotiin. Todella nopea toimitus. Hajuvedet oli hyvin paketoitu, kumpikin oli kääritty kuplamuoviin ja tietenkin lähetys oli pahvilaatikossa.

    • Hiki Mies

      No minä tuossa pari päivää sitten tilasin miehen hien hajuista tuoksua, mutta arvatkaas mitä tuli postista? LACOSTEN HAJUVESI! Kyllä nyt ärsyttää ihan helvetisti, onko muille käynny näin ikävästi että on tullu väärä tuoksu postista?

    • Santtura68

      Olen monta vuotta tilanut piilarit, ihonhoito tuotteita Shopping4netistä ja ollut tosti tyytyväinen!
      Olen ostanut samoja tuotteita kaupasta myös ja en ole mitään eroja huomanut,vaan hinnassa!

    • dkjfubgsidbgids

      eikös se ole laitonta periä suomessa kuluttajalta asiakaspalautuksesta koituvat postimaksut? SIIS NYT. tähänhän on tulossa muutos 2v sisään.

    • itellaposti

      Kuluttajasuojalain mukaan asiakkaalla on oikeus palauttaa tilaamansa tuote lähettäjälle. Ulkomaalaisella yrityksellä pitää olla postiosoite Suomessa - näin lukee Itellan sivulla. Shopping4netillä on postiosoite vain Ruotsiin.

    • En suosittele

      Eivät ilmoittaneet sivuillaan, että tuotetta ei ole varastossa, joten koska halusin tuotteen tietylle päivällä peruin tilauksen. Kaupan purku onnistui sähköpostillakin. Nyt kun luen, olen vain tyytyväinen, että tilaus peruuntui. Mielummin ostan kalliimmalla aidon tuoksun esim Sokokselta kun feikin kympin halvemmalla.

    • Zehaha

      Kolmas vuosi olla menossa kun tuolta tilaan ja aina tullut ajoissa tilaukset. Keskimäärin noin kolmessa päivässä.

    • dtjd

      Glossme vois olla parempi vaihtoehto vaikka onkin sama firma kyseessä. Toimitus on nopeaa. Jos tiistai-iltana tilaat, niin se on pe aamuna kotiovellasi.

    • tykkää

      Hei
      Olen tilannut jo muutaman vuoden hajuvedet ym.
      Suosittelen tuotteet tulee 2-3 päivässä.
      Hajuvedet ovat edullisempia.

    • ddddddddddddddddkksk

      Tilasin just ekan kerran huonoa se ettet tiedä millä paketti tulee,postin kautta vai mypack......noo seurasin sitten mihin menee lähetystunnuksella joten siwasti sitten hain. pettymys oli että tigin semmonen hiushomma, jonka korkkia on muutkin haukkunut oli valuttanut pakettiin.
      muuten lasku tuli hyvin

      hajuvesi ihan aitoa ainakin ja pysyy hyvin.


      JA TE JOILLA HAJUVESI LÄHTEE OLETTE VARMAAN TILANNEET TOILETTEA, KOSKA SIELLÄ ON PARFUMI JA TOILETET ERIKSEEN...

      ja hyvin monesta eri hajusta oli molempia versioita

      ja eu da toilet kestää vähän vähemmän aikaa iholla kun parfuumi...


      suosittelen :!

      • Malle71

        No niinkuin aiemmin mainitsin, minulla oli kotona Stockmannilta ostettu versio Calvin Klein - Contradiction tuoksusta, joka oli siis tismalleen samanlaisessa suihkepullossa, kuin shopping4netistä tilattu ja vertailu oli äärimmäisen helppoa!

        Mikäli shopping4netistä tullut on ollut ns aitoa tavaraa, niin se on ollut kyllä jotain kakkoslaatua (seuraavan Contradictionin ostin taas Stockmannilta ja se oli edelleenkin huippulaatuinen ja pitkään tuoksun säilyttävä)!


    • Pettynyt puljuun

      En missään nimessä suosittele. Lähettevät outojakululaskuja vaikka kaikki tuotteet maksettu aikoja sitten. Mitään kunnon vastausta ei saa kun tiedustelee mitä ihmettä oikein touhuavat.

      • ihan yes

        Olen tilannut monta vuotta ko.firmasta. Ei koskaan ole tullut "outoja laskuja"...


    • mnmnmmnmn

      Kaikki tilaukset tulleet nopeasti, eikä ole ollut mitään valittamista. Hajuvedet pakattu hyvin.

    • Ihan on tuoksut sitä mitä tilaakin ja paljon halvemmalla kuin kempsussa. Escadan ihovoiteita ja erilaisia tuoksuja on tilattu monta kertaa....

    • täh???

      Itse olen tilaillut tuotteita tuolta parisen vuotta ja olen aina ollut tyytyväinen. Tuoksut 100% aitoja,pullot ehjiä jne! Eivät ole minulle mitään ylimääräisiä laskuja lähetelleet vaan olen ihan sen paketin mukana tulleen laskun maksanut ja se siitä. Toimituskin alle viikon,mikä on supernopea!

      Aitouden voi kertoa ihan jo siitä,että tilaan sieltä tuoksuja,joita olen aiemmin käyttänyt eikä niitä enää saa suomesta. Siksi alunperin lähdin netistä tuoksuja tilaamaan. Minä suosittelen kyseistä firmaa! Ei mitään vikaa. Aina ovat olleet asiakaspalvelussakin ripeitä ja selkeitä.

    • pettynyt asiakas

      Olen ollut firman asiakas nyt useita vuosia. Tähän asti kaikki on toiminut hyvin, mutta...

      Viimeisimmän laskun maksoin vahingossa yhden päivän myöhässä. Viikon päästä heiltä tuli maksumuistutus, johon oli lisätty 5 euroa muistutuskuluja. Tämän tänään postissa tulleen maksumuistutuksen eräpäivä oli eilen, joten tietenkin maksoin sen taas yhden päivän myöhässä. Jännityksellä jään odottelemaan, aiheutuiko tästä jälleen uusi muistutus, taas 5 euron ylimääräisillä kuluilla. Joka tapauksessa en enää ikinä tule tilaamaan siitä firmasti mitään.

    • uusiatuoksuja

      Tilaan noin kolme kertaa vuodessa hajuvesiä ja kynsilakkoja Shopping4netistä. Kaikki on mennyt hyvin tähän asti.. Lasku on mukana pakkauksessa ja olen maksanut sen ajallaan. Ei mitään valittamista mistään.

    • jennina80
    • EN SUOSITTELE!

      Myöskään minä EN SUOSITTELE kyseistä verkkokauppaa.

      Tilasin Karl Lagerfeldin tuoksun 'Sun Moon and Star' tuoksun, jonka piti tulla pakkauksessa (aioin sen lahjaksi) - sensijaan sain kuplamuoviin käärityn TESTERIN jostas perittiin normaali hinta.

      Testereistä EI SAA periä normaalia hintaa - se on aivan yleinen käytäntö parfyymi- ja tuoksukaupassa.

      Palautustani ei huolitu, sähköpostiini ei vastattu, kauppaa ei peruttu.
      Sen jälkeen olen siirtynyt muiden nettikauppojen asiakkaaksi - lähinnä ulkomaalaisten. Siellä on laajempi valikoimakin.

      Shoping4net huijaa aina kun mahdollista, eikä heidän tuotteidensa alkuperästä (kopio vai ei) voi olla täyttä varmuutta.

    • nose it all

      Hajuste on kemiallisesti ihan sama, oli se kopio tai ei. Itse kemikaalilla kun ei ole mitään rahallista arvoa. Se mistä maksatte, on pakkaus ja mainoskampanja.
      Halpa plagiaatti on halpa, koska sen ei ole tarvinnut maksaa näistä.

    • Hyvät kokemukset

      Oon tilannut hajuvesiä, piilareita, piilarinesteitä ja muuta kosmetiikkaa. Tosi hyvät kokemukset, nopea toimitus, hinta edullinen ja tuote sitä mitä pitääkin olla! Suosittelen!

    • Vähemmän hyvät

      Perkolaattoripannun osto tästä nettifirmasta ei onnistunut. Visa Electron ei toimi maksuvälineenä, vaikka on listaan merkitty. Sähköpostiin vastataan kyllä. Toiseen
      kyselyyn "saako postiennakolla, kun mikään muu tapa ei meille käy", heidän vastauksestaan huokui todellinen ynseys! Ei KÄY. Tästä lähin, jos jokin nettifirma on Ruotsalainen KIERRÄN KAUKAA. Hurri on hurri vaikka voissa paistais. Paha
      maku jäi suuhun ja todellista joustamattomuutta ostajaa kohtaan. Miksi yleensä
      ylläpitävät sellaista sivustoa Suomalaisille, kun maksuja ei voida maksaa Suomalaisiin verkkopankkeihin? Kiusantekoa ja kyykytystä.

    • nöjd kund

      Tilasin viime viikolla Burberryn tuoksun, joka tuli kahdessa päivässä perille. Lasku oli paketissa mukana ja maksuaikaa on 14 päivää. Maksoin tuoksun heti verkkopankin kautta normaalisti (Shopping4netillä Nordean tili). Ei mitään ongelmia missään vaiheessa tilausta. Tuoksunäytteitä tuli vielä kaupan päälle.

    • ASDASDG

      Wedding Dresses Prom Dresses www.weddingdressesmore.com offer 2013 Wedding Dresses, Bridesmaid Dresses, Evening Dresses ,2013 Prom Dresses ,Flower Girl Dresses And Mother Of The Bridal Dresses. www.weddingdressesmore.com 2013 spring wedding dresses at www.weddingdressesmore.com offer 2013 Wedding Dresses,Bridesmaid Dresses, Evening Dresses,2013 Prom Dresses ,Flower Girl Dresses And Mother Of The Bridal Dresses.

    • AIHEETONTA-PERINTÄÄ

      Huijaustaa....samaa laskua saanut maksaa useaan kertaan. Aina kun olen maksanut tulee noin 2 vkon päästä huomautuskulu, jossa ei näy että maksettu ja summaa kertyy jo maksetusta laskusta jota eivät vapaaehtoisesti ede peru. Tehty rikosilmoitus ja valiettu kuluttajavalituslautakunnalle eivätköhän hiljene.

      • 3+6

        Sama juttu täälläkin!


    • laalaa4

      Itse tein samana päivänä tilauksen 3 eri nettikaupasta. Shopping4netistä tilaamani kosmetiikka tuli ensimmäisenä perille, toimitus siis parissa päivässä, tuote oli sitä mitä pitääkin. Kokemusta palauttamisesta ei siten ole, mutta omalla kohdallani homma toimi moitteettomasti. Maksu onnistui ongelmitta visa electronilla/verkkopankilla. Suosittelen.

    • Kuinka menee?

      Miten näiden aiheettomien laskujen kanssa oikein menee?
      Olen reklamoinut, mutta yritys on vastannut, että heidän ei tarvitse noudattaa Suomen lakeja.

      Shopping4net on jo pidemmän aikaa lähettänyt muistutuslaskuja ennen lain määrittämää 14 päivän aikaa ja perinyt niistä muistutusmaksua. Huomasin, että olen maksanut ylimääräisiä muistutuskuluja yli 50 euroa... Parhaimmillaan uusi muistutus on laitettu ennen edellisen erääntymistä...

      Laki määrää asiasta näin:

      Velkoja saa lähettää

      ensimmäisen maksullisen muistutuksen aikaisintaan 14 päivän kuluttua laskun eräpäivästä.
      toisen maksullisen muistutuksen aikaisintaan 14 päivän kuluttua edellisen muistutuksen lähettämisestä.

    • En tilaa enää

      Kyseinen nettipulju lähetti minulle väärät tuotteet, mutta oikean laskun. Ovat kyllä luvanneet korvata palautuksesta aiheutuneet postikulut ja mitätöidä laskun, kunhan palautus saapuu perille. Tätä viestiketjua seuratessa hiukan kylmää, että pääsenkö koskaan eroon tästä lafkasta. Tuosta hinnasta, löysin Anttilan verkkokaupasta samat tuotteet, loppusumma 50 senttiä halvempi, joten arvatenkin siirrän ostokseni sinne. Harmi, että huomasin tämän keskustelun pari päivää myöhässä, en olisi koskaan heiltä tilannutkaan. Opinhan jotakin, aina tarkista ensin ja tilaa sitten vasta :)

    • tyytyväinen

      Luin tämän keskustelun jotakuinkin kokonaan, ennen kuin tein ensimmäisen tilaukseni kyseisestä paikasta. Otin laskulla varmuuden vuoksi, sillä siitä ei kertynyt mitään lisähintaa. Tilasin kaksi parfyymiä. Sunnuntaina tein tilauksen ja keskiviikkona postimies toi paketin ovelle. Pahvilaatikon sisällä tuotteet oli pakattu kuplamuoviin, paperiin ja tuoksurasioiden ympärillä oli kelmut. Ehjät tuotteet ja ihan oikeat olivat. Lisänä yksi Mexxin tuoksutesteri. Ei valittamista ainakaan tässä vaiheessa! :) Ja ostohyvityssivun kautta sain vielä muutaman euron takaisin itselleni ko. tilauksesta :)

      Taidan tilata jatkossakin tuolta, mutta varmuuden vuoksi laskun otan, kuin siirrän rahani heille, ennen tuotteiden saamista.

      • ostohyvitys

        Hieno, että olet löytänyt Ostohyvitys.fi-palvelun ja päässyt kerryttämään bonuksia.

        Laura/ Ostohyvitys.fi


    • mkk13

      Itse tilasin escadan tuoksun ja guccin tuoksun. Ei siinä mitään, nopea toimitus ja postikuluton kun käyttää yli 60e. Parin päivän päästä sain paketin. Ulkoisesti paketit näyttivät aidolta, oikeissa pahveissa jne, joten avasin escadan ja suihkautin iholle. Se HAISI ihan halpishajuvedelle ilmassa ja iholla ei miltään. Illemmalla vertasin tuoksupulloa siskoni vastaavaan, ja joko escadan tuoksutehtaalla on käynyt paha moka tai tuote on totaalisen feikki. Cherry in the airin pullossa pullon toisella puolella lukee tuo tuoksun merkki ja nimi ja sen ala-ja yläpuolella on kirsikoita. Tässä minulle lähetetyssä pullossa kirsikat ja teksti ovat eri puolilla ja kirsikoiden keskellä on tekstin mentävä aukko. Guccia en uskaltanut avata, laitoin sähköpostia aspaan ja sain ohjeet lähettää reklamaatio. Ystäväni sokoksen kempparista kehoitti lähettämään pullon eteenpäin tutkittavaksi, käsittääkseni tuoksupiratismikin on laitonta. Lähetin kuitenkin molemmat pullot takasin omaan piikkiini postikuluilla liki 10e. Tänään sain reklaani vastauksen että reklamaationi on hylätty ja tuoksu palautetaan minulle!!! Laskusi avoin saldo on 48, 10e, eli siihen oli vielä lisätty postikulut!
      Aion tästä kyllä tapella ja ottaa yhteyttä kuluttajansuojavirastoon, mutta tällä kokemuksella EN TODELLAKAAN SUOSITTELE, SILKKAA HUIJAUSTA. Toimii varmaan jos satut saamaan aidon tuotteen, muuten ei todellakaan.

    • voikurjuus4net

      Itse olen myös tilannut noin pari kolme kuukautta sitten tuoksun. Ystävälläni on sama tuoksu ja hän kerran käydessään suihkautti tuota tilaamaani hajuvettä. Hän hieman samaa tuoksua käyttäneenä kummasteli ääneen tuoksun olevan jotenkin outo. En ihmetellyt asiaa sen kummemmin. Ystäväni huomautti myöhemmin tuoksun hävinneen iholta nopeammin kuin hänen versionsa. Jotenkin en osannut sitäkään kummemmin ihmetellä. En ole ollut tietoinenkaan, että tuoksujakin voisi väärentää.
      Myöhemmin tämä ystäväni kyseli, mistä olen oman tuoksuni ostanut ja hän sanoi epäilevänsä väärennöstä. Kun näimme seuraavan kerran, otin oman tuoksuni mukaan ja vertailimme. Tosiaan ystäväni aito versio tuoksui erilaiselle, vaikka pullo näytti samalta. Ystäväni aito versio myös kesti iholla pitkään.

      Nyt kun vahingossa tähän keskusteluun eksyin, niin onneksi en lähtenyt palauttamaan tuoksuani. Ajattelin, että tilauksestani on liian kauan aikaa kulunut, ennen kuin huomasin vikaa tuoksussani.

      Olen ostanut myös yhden merkkituoksun huuto.netistä, joten tämän keskustelun ansiosta aloin miettiä, ettei siellä sitten myydä eteenpäin "virheellisiä" shopping4net -sivulta tai jostain muualta tilattuja tuoksuja. Enkä siis tarkoita, että joku tahallaan myisi väärennöksiä, mutta voi olla siellä sellaisia kuin minä, ettei tiedä niin paljon asioista. :(

      Kurjaa :( En aio tilata tuolta enää ja nyt en etenkään, kun tän ketjun luin.

    • Onsetyhmäämaksaavähän

      Hyvin on toiminut, halvat hinnat kilpailijoiden nähden sekä ilmainen toimitus, mikä voittaa nordicfeelin.

    • JL_

      Valehtelevat toimitusajan!!! Normi aika tilauksesta tuotteen saapumiseen on n. 2vkoa. Halpahan se on mutta, jos on kiire, niin unohda tämä pulju.

      • Vitunkauankauan

        Mulla meni 8 viikkoa.


    • Apuwa

      Tilasin juuri eilen hajuveden laskulla tästä puljusta... Sekavin tuntein odotan nyt mitä tuleman pitää :(

      • Apuwa2

        Viime viikolla hajuvesi tuli kotiin toimitettuna, toimitus alle viikko. Siististi oli pakattu pahvillaatikkoon ja ihan OK:n näköine oli hajuvesikin. Otin riksin ja avasin hajuveden ja kokeilin sitä... Minusta tuoksu oli sama kuin aikaisempikin hajuvesi, jonka ostin laivalta. Tuoksu jäi myös iholle, ei haihtunut mitenkään nopeammin kuin minun vanha hajuveteni.

        Eli uskaltaisin väittää, että hajuvesi oli aito. Kyseessä Guerlain Samsara.

        Nyt sitten jännätään, miten tuon laskun kanssa menee. maksoin sen heti pois, joten teoriassa sieltä ei pitäisi tulla mitään karhukirjeitä...


    • Tilailija

      Olen tilannut useita kertoja ko. firmasta meikkejä(mm.kynsilakkoja) ja luontaistuotteita ja aina ilman ongelmia. Kerran oli pakkauksessa ollut kynsilakkapullo hajonnut ja kysyin neuvoja miten toimia. Halusivat vain kuvan rikkoutuneesta tuotteesta ja sain uuden tuotteen parissa päivässä sekä myös kynsilakasta tuhraantuneen toisen (ehjän) kynsilakan rikkoutuneen tilalle! Kertaakaan ei ole laskutuksessa ollut ongelmia. Nyt vaan alkoi epäilyttämään ja mietityttämään tilaaminen enää jatkossa...

    • huijausta

      Satuin tilaamaan muutama päivä sitten kyseisestä puljusta. tilauksesta ei tullut vahvistusta saatikka nettipankin kautta maksusta ilmoitusta. Eikä ostoskori tyhjentynyt kun maksu oli tapahtunut. Laitoin heti viestiä sain heti viestin takaisin, että vastataan mahdollissimman pian. Tein seuraavana päivänä samoin laitoin viestin. Tosin kaikki ruotsiksi kirjoitettu. Nyt kulunut viikko eikä mitään ole tullut, ei vastausta tai tilaamani tuotetta. MITÄ TEEN.

    • sheluna

      Itselläni on ihan hyviä kokemuksia, tilannut muutaman kerran ja tyytyväinen tuotteisiin. En ole havainnut että ovat jäjitelimiä, lähetykset nopeita ja ilman lähetyiskuluja. Tuotteilla hyviä tarjouksia ja asiakspalvelu ihan ok. Jos epäilee tuoksut olevan jäljitelmiä, sit pitää ne ostaa emotionista tai sokkarista.

    • pelittäää

      Toimii! :)

    • pieruparoni

      Mitään eivät lähetä, kunhan kusettavat. En tiedä mikä virma se tommone on olevinaan, mutta elkää perkele menkö tilaamaan yhtään mitään.

    • luottokorttitiedot

      Varastavat luottokortin tiedot !!!

    • whatyyyyy

      mitä

    • kiinalainenkauppavai

      Kiinalainen kauppa vai?

      • Anonyymi

        Ruotsalainen.varmaan?


    • tanjjaaa74

      8-vuosi menossa kotipizzayrittäjänä. Just ja just tällä elättää itsensä ja maksaa laskut/muut menot. Ei todellakaan mikään kultakaivos. Riippuen monesta asiasta. Esim että missä sinun ravintolasi on.

      • vahinkojakäy

        Taisi tulla väärään ketjuun? :D


    • komialiike

      Ihan hyvän olonen nettiliike.

    • senverranmenee

      Toimituksissa menee sen 3-5 kuukautta.. .

    • mitätapahtuwhat

      8kk niin paketti ilmesty yht äkkiä.

    • kkkkkkaaakkkkkkaaaaaaa

      made in chiiina tavaratalooooo

    • Papukaijapohjosesta

      Puhun äänellä jonka kuulen.

    • madeinBIMBOM

      kiiiinalainen

    • Rihkamarojua

      Huonolaatuinen feikki tuote tuli

    • Kiertelekaukaata

      Älä tilaa

    • Kiinakiina

      Kiinalainen

    • NeverAgin

      Hitaat toimitukset.
      Epäystävällinen asiakaspalvelu.
      Lähettivät väärän tuotteen, joka oli kuljetuksessa vioittunut, ei edes pahoiteltu. Olisi pitänyt itse maksaa palautuksen postituskulut.
      Ei kannata tilata Shopping4netistä.

    • Halapoo

      Sitähän siinä suapi mitä tlllookii.

    • asdgdfgh334

      Viikko mennyt eivätkä suostu lähettämään pakettiani vaikka olen maksanut sen

    • asdgdfgh334Asd9

      Nyt 2 viikkoa kulunut eivätkä vieläkään suostu lähettämään. Rahat kelpasivat kyllä! Boikotoikaa

    • Anonyymi

      Palautuksesta joudut maksamaan itse paketin hinnan Ruotsiin. Tilaamani tuote ei ollut viallinen, mutta heikkolaatuinen, että halusin palauttaa.
      Kun luin ostoehdot ja asiasta saatu vastaus asiakaspalvelusta, käsitin, ettei palautusoikeutta käytännössä ole. Palautusoikeus on, käsitiin vääriin, se vain harvoin kannattaa. L-paketti Ruotsiin maksaisi 28,90 € (posti.fi), ja tuotteen hinta oli 38,99 €. Vaikka saisin rahani takaisin, ei kannattaa. Koska .fi osoitteessa, menin vipuun, ja uskoin, että kauppa on Suomessa.

      Asiakaspalvelun viesti: ”… Voit palauttaa avaamattomat tuotteet meille palautusehtojen mukaisesti.” Os-toehdoista: ” Palautettavien tuotteiden tulee olla avaamattomia ja vahingoittumattomia… Palautusoikeus ei ole voimassa, jos tuotteen sinetti on poistettu. Palautusoikeus on voimassa ainoastaan silloin kun tuote on alku-peräisessä pakkauksessa ja ehjä. Jos sinetti on poistettu, tuotteet palautetaan vain asiakkaan pyynnöstä. Tässä tapauksessa veloitetaan uusi toimitusmaksu.”

    • Anonyymi

      Kerran olen tilannut enkä toiste tilaa. Jos haluat palautta ostamasi tuotteen, joudut itse maksamaan postikulut. Olisin halunnut palauttaa ostamani design kannun joka maksoi 33€, palautuksen postikulut olis ollut 29€. En tiedä mitä kuluttajasuoja tähän sanoo, mutta enpä vaivautunut .

    • Anonyymi

      Tuoksuja en ole tilannut, mutta muita tuotteita olen. Nopea toimitus ja ystävällinen asiakaspalvelu kyseisessä verkkokaupassa.

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      2001
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1908
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      145
      1495
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1194
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1163
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1128
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1119
    Aihe