Heips!
Osaako kukaan kertoa kuinka Traden sairauskassa toimii? Siis olin sairaslomalla ajan: 7.12-9.12 ja 12.12-14.12 ja nyt mietinkin että milloinkahan mahdan saada sairausajan palkan tuolta ajalta? Kun töissä ei osata kertoa muuta kuin että: "ei se ainakaan normaalin palkan kanssa samassa tule". Mukavaa jos joku tietää ja vastaa! :)
Tradekan sairauskassa
3
2949
Vastaukset
- että Tradeka
on punarahan viimeisiä linnakkeita. Hallintoneuvosto vilisee ay-demareita tai heidän perheenjäseniään (Heinäluoma, Lipponen, Arajärvi Halosen peruina).
- myös sairaana
hei! tradekan sairauskassa maksaa palkan sairausajalta samoina päivinä kun on normaalisti palkanmaksupäivä. työnantaja lähettää sairauslomatodistuksen palkkoihin josta se pitäis lähettää kassaan. mulle on ainakin tullut kotiin erikseen lappu kassalta, johon tulee allekirjoitus ja selvitys poissaolosta ja joka palautetaan takasin kassaan. sairaskassalta tulee myös erikseen ilmoitus , paljonko on maksettu ja miltä ajalta. mutta jos ei ala kuulua kannattaa soittaa suoraan kassaan. mulla oli nimittäin palkkakonttorissa menny lääkärintodistus HUKKAAN enkä saanut lainkaan rahaa, koska olen pitkään sairaslomalla. palkoissa vaan oli sanottu että tämmöstä sattuu aina joskus... ei sais sattuu, jos tulo on siitä kiinni. muuten oon kyllä saanu kaikki ok. sinne kannattaa myös lähettää kuitit lääkkeistä, matkakuluista, lääkärinpalkkioista yms.
- kertoa
että lain mukainen viivästyskorko on 13%?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau566678Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens404612- 612393
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat401900Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,81452- 171354
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil151269- 171221
- 241174
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671097