Pitkiä (ja muodikkaita) farkkuja

Stin.a

Olen haeskellut Onlyn farkkuja lahkeenmitalla 36 jo pitemmän aikaa mutta ei ainakaa lähialueiden kaupoista tunnu löytyvän. Joskus olen löytänyt helsingistä ja toisella kertaa rovaniemeltä mutta kun niihin kumpaankin on vähän turhan pitkä matka. Elikkäs tietääkö kukaan että onko jossain onlyn liikkeessä AINA näitä 36 lahkeisia farkkuja? Olen päälle 180 pitkä niin ei tahdo löytyä mistää tarpeeksi pitkiä housuja kun vielä tahtoisi seurata muotia. Ei tädiksi pukeutumista vielä tässä iässä, sen kyllä kerkeää :P

7

1333

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pure f.
      • Stin.a

        Kiitos!!
        Tosi hyvä että laitoit ton linkin, noi housut näyttää todella hyviltä ja aattelin tilata :)
        Mä olin jo vaipumassa ihan epätoivoo että taasko pitää käydä läpi puolivuotta kestävä karuselli että löytyy oikeen mittaset housut! Oon tosi kiitollinen.:)


    • LLL

      Heippa :)

      Itselläni vastaavanlainen ongelma. Kuten jo totesitkin, löytyy Helsingistä lahkeella 36 Onlyn farkkua. Paras valikoima kyseisellä lahkeella on Forumin Onlyssa. Itse olen myös lähes 180 cm ja vaikeuksia löytää kunnollista farkkua. Joissain Onlyn malleissa lahje 34 vastaa 36 (

      • Stin.a

        Kiitos! :)
        Olisi se Tamperekin lähempänä ku helsinki vaikka sekin on aika kaukana :D täytyypä lähtee reissuun että saa kunnolliset housut :P


    • Torikaupanpuolesta

      Jos Taivassalossa liikut hae torilta kauppias nimeltään Anita häneltä löydät farkut pitkät
      ja koot36 50 ja pituudet sisämitta lahkeissa
      ainakin 90 cm lycka till

    • N184cm

      Minulla on about 20 farkut, löytyy ties mitä värin sävyä ja eri mallia, strechiä ja baggya, kaikki olen tilannyt tyyliin ellos/josefsson/h&m! Katsonut vain,että sisälahje vähintään 86cm. En ole yhtä leveä kuin pitkä ;), mutta kaikki farkut sopii ilman vyötä (monesti pulmana,että pitkä on myös leveä). Ja "tädiksi" tuskin pukeudun edes yli 5-kymppisenäkään...

    • 180 cm

      JC myy pitkiä farkkuja. Aina olen sieltä löytänyt.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1625
    2. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1312
    3. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      282
      1226
    4. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      111
      1049
    5. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      887
    6. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      4
      815
    7. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      218
      797
    8. Mikä kaivatullasi on WA tai Insta profiilikuva?

      Millainen ?!? asiallisesti häh ?!?
      Ikävä
      24
      729
    9. Mies, kysyisin vaan

      Että aiotko koskaan ottaa minuun yhteyttä? 🥺 Kerro suoraan sekin, jos et.
      Ikävä
      42
      711
    10. Olen etsinyt sinua

      Jokainen päivä olet sydämeni. En voinut käsittää silloin kun ensimmäisen kerran sinut näin, että hän, tuo kauniin ihana
      Ikävä
      20
      684
    Aihe