dieseli, mistä mittaa kierrokset, laturistako. Kaveri kyseli, oli jossain huollossa ilmeisesti joskus joku piuha jäänyt irti, eikä kierroslukumittari pelaa.Oli kokeillut piuhaa laturiin kun siellä oli ollut "sopiva" paikka muttei mittari kuitenkaan pelittänyt???
kierroslukumittari?
2
729
Vastaukset
- diesel,.
Muista volkkari malleista en tiedä. Jos kyseessä on tuo mainittu vento, niin kierroslukumittari ottaa ohjauksen laturin pikaliittimestä. Siinä liittimessä on 2 johtoa. Se vihreä ohut johto on se. Se vihreä johto on niin tumma, että näyttää ihan mustalta. Jos johto on poiki, kierrosluku mittari ei näytä mitään. Mutta Mutta jos se on poikki, öljynpaineen merkkivalo palaa jatkuvasti. Jos valo ei pala koneen käydessä vika on jossain muualla.
- edelliseen
Jäi huomaamatta, että väri vaihtuu liittimessä. Laturin puoleinen pää on puna/musta. Käytännössä siis, lähes musta. Irrota liitin ja laita kone käyntiin. jos tämä toimenpide vasta sytyttää öljynpaineen merkkivalon, ei vika ole johdoissa, vaan itse kierroslukumittarissa. On pieni mahdollisuus vielä, että mittaritaulun perseessä oleva moni johtoliittimessä on kontakti vika. Tämän tarkastus edellyttetää mittarin irroittamisen. Ei sekään mikään vaikea ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821269Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021057Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä611010Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais12969Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103943Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ143921Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68846Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119771- 77695
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121694