panacod

minääää25

voisiko joku kertoa jotain panacodista ja sen vesierottelusta? kokemuksia?

11

5264

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nielase vain

      Minulla on poretabletteja.

      Ei vaiskaan aiot käyttää niitä väärin.

      Mahtaa sinulla olla ummetusta jos syöt monta, minulla jo yksi tabletti panee mahan toiminnan jumiin.

      • lasin...ja

        Kahvinsuodatinpaperin läpi .


    • olet narkkari

      Pannarit lasiin ja vettä päälle. Vahingollinen parasetamoli kasautuu lasin pohjalle. Itse kodeiini jää pinnalle ja muuttuu siniseksi. Siitä vaan kitusiin.
      Totta kai tää aikoo käyttää sitä väärin. Miks muuten kyselis. Osta sitten muuten myös Microlaxeja että saat paskan edes joskus tulemaan.

      • shittiä

        oot vetäny ennen sitä erotteluas?

        siniseks?? just, monta viikkoa oot oottanu että elkaa home kertyä siihen pintaan??


      • ,,,,,,,
        shittiä kirjoitti:

        oot vetäny ennen sitä erotteluas?

        siniseks?? just, monta viikkoa oot oottanu että elkaa home kertyä siihen pintaan??

        panacod on vesierottelun jälkeenkin valkoista, mutta halvempi rinnakkaislääke paramaxx-cod muuttuu siniseksi!!


    • kuinka on mahdollista

      saada jotakin fiilareita panacodista?
      mä oon käyttäny ihan aitoon särkytarpeeseen ja kerran kokeilin ottaa muutaman extran muttei aiheuttanu mitään muuta kuin ettei edes unilääkkeillä saanu nukuttua. ei niin mitään euforiaa.
      paskapuhetta koko koukuttuminen

      • on krappikseen

        Kylläs krapulassa kun vetää 2-3 kpl...lähtee päänsärky.


      • on parempi
        on krappikseen kirjoitti:

        Kylläs krapulassa kun vetää 2-3 kpl...lähtee päänsärky.

        onko muuten pelkkää kodeiinia saatavilla, pana-osiohan ei krapulaan ja viinan kanssa käy.


      • Joo.

        Panacodin kodeiini on morfiinin puolijohdannainen, ja pitkäaikaisessa käytössä koukuttaa takuuvarmasti.
        Vaarallinen sikälikin, että viinan kanssa voi lamaannuttaa hengityksen, ja sen parasetamoli kuormittaa rankasti maksaa.


    • Anuscode

      Ette osaa käyttää pannareita. Liottakaa 5 panacodia 10 ml:ssa vettä. Laita sekaan 1 tl perunajauhoja ja muutama tippa pikaliimaa. Muotoile massasta puikko ja anna kuivua. Kuivumisen jälkeen huuhtele peräsuoli lämpimällä vedellä. Huolehdi, että kaikki vesi on tullut ulos. Tämän jälkeen työnnä puikko peräsuoleen ja mene peiton alle. n. tunnin sisällä alkaa vaikutus. Peräsuoli saattaa lutkuttaa itsestään ja aiheuttaa eturauhasen kiihotusta. Siemennestettä saattaa valua peniksestä. Kehossa tuntuu kutinaa ja turtumusta. Olo muuttuu euforiseksi. Paras on vielä edessä. Kun vaikutus nousee kohti huippua, tunnet mansikan maun ja silmäämunasi alkaa kääntyä ympäri. Sitten pääsetkin tapittamaan suoraan aivoihisi. Tuntuu kuin punertava valo palaisi pään sisällä. Kun vaikutus on huipussaan, tapaat henkiolentoja, joilta voit kysyä esim elämänohjeita, tai kuka murhasi JFK:n. Kun vaikutus laskee, tuntuu siltä kuin putoaisit korkealta. Pidä kuitenkin huoli, ettet oikeasti ole lentämässä kohti asfalttia. Sen pituinen se.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2525
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2203
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1877
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1641
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1606
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1605
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1558
    8. 75
      1459
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      108
      1376
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe