AVK:sta jäi paha maku

Jonna32

Yritin myydä asuntoani ensin itse, mutta ei tuottanut tulosta - niinpä päätin turvautua välittäjän apuun. Innokkaasti välittäjät soittelivat oman myynti-ilmoitukseni perusteella ja eräs sinnikäs välittäjä "Open Market"-mainontaa käyttävästä firmasta sai minut puhuttua ympäri.

Paperiin kirjoitettiin pyynnöstäni vain 1kk sopimus, mutta silti se oli irtisanottava kirjallisesti erikseen 10pvää ennen sopimuskauden päättymistä, muuten sopimus jatkuisi määräaikaisena 4kk. Hinta n. 120000e kohteesta 3000e, eli suht normaali välityspalkkio Pirkanmaalla.

Ilmoitukseni ilmestyi nettiin 1vrk sisällä sopimuspaperin täyttämisestä, mutta kuvat olivat huonoja epäselviä eikä pyytämistäni kuvakulmista. Ilmoituksen teksti oli ala-arvoista (pelkkiä lauseita peräkanaa, välissä pari pilkkua) ja siinä oli todella paljon kirjoitusvirheitä. Pyysin tekstin muokkaamista, ainoastaan yhdyssanavirheet korjattiin mutta muuta tekstiä ei suostuttu muuttamaan.

Näyttöihin välittäjä sai 0 ihmistä, vaikka myytävä kohde todella hyväkuntoinen ja uudenveroinen, hinta ylempää keskitasoa. Jälkikäteen sain yhdeltä näyttöön tulleelta puhelun, että näyttöön ei ollut yhtään kylttiä eivätkä osanneet siksi perille (välittäjä väittää käyttäneensä 2 kylttiä).

Lehtimainontaa kuulemma ei kannattanut käyttää, koska 95% kaupoista tulee heillä nettimyynnistä. Eikä kuulemma netti-ilmoitusta tai kuvia kannattanut parannella koska niillä ei kuitenkaan kuulemma ollut mitään väliä?! Kun välittäjä ei saanut kävijöitä näyttöihin, alkoi hän soitella minulle vähän väliä vaatien hinnan tiputusta syyllistäen minua hänen työnsä estämisestä. Aloin jopa pelätä häneltä tulevia puheluita, sillä ne eivät koskaan tuoneet minulle mitään iloisia uutisia vaan syyllistivät ja ahdistivat.

Irtisanoin sopimuksen kiireen vilkkaa 10pvää ennen 1kk sopimuskauden päättymistä ja olen kiitollinen siitä etten joudu maksamaan penniäkään tälle hämäräperäiselle firmalle, jolla on yhteyksiä myös Finnrealiin (joka muka ostaa asuntoja mutta vain hamstraa AVK:lle lisää myytävää).

Kyselinkin jo jossain välissä välittäjältäni, että emmekös me olekaan samalla puolella tässä projektissa - käsittääkseni MINÄ kuitenkin palkkasin hänet auttamaan MINUA, enkä minä häntä...?!!

Köyhä & Poika - joka laskuttaa n. 25% enemmän - tuntuu todella hyvältä vaihtoehdolta tuon koettelemuksen jlk :)

17

11448

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokemuksia.......

      Olen tuossa alhaalla ketjussa "välittäjätkö nostaa asuntojen hintoja" kertonut omista kokemuksistamme.
      Ihan eri firma kyseessä, mutta samanlaisia kokemuksia. Hupaisinta on, että meidänkin netti-ilmoituksessa on huonojen kuvien lisäksi kauheasti kirjoitusvirheitä. Sitten hyvin oleellisia varusteluun liittyviä juttuja puuttuu.
      Lehti-ilmoituksissa taloamme sentään on esitelty.

    • rapparin rane

      Niin kummallakin puolella on tullut oltua. Ostaja ja myyjä. Ostajana havaitsee sen että osa välittäjistä ei tiedä kohteesta yhtään mitään. Tuijottelee vaan tyhmänä esitettä, jos se sattuisi pelastamaan tai sitten vaan veikataan että "niin se varmaankin on".

      Myyjänä tietenkin kannattaa kilpailuttaa firmat, mutta helpoimmalla pääsee kun valitsee ison firman ja pätevän välittäjän. Missään tapauksessa en kuitenkaan kehoita välttämään pieniä toimistoja, koska niissä saattaa olla ne kaikista parhaat myyntihenkilöt.

      Tietyt firmat laajeni useille paikkakunnille ja palkkasi tavallisia tallaajia välittäjiksi. Ei se homma kaikilta tietenkään suju.

      • susi jo syntyessään

        myi yli 4 kk eräs pankkisidonnainen välitystoimisto. Yhtä ainutta tarjousta ei tullut! Otimme pienemmän yksityisen toimiston avuksi, joka sai kaupat ekan kuukauden aikana. Myyjä olikin LKV:n suorittanut, ja tiesi tarkkaan miten toimia.

        Tuttavamme osti pienen maatilan myöskin eräältä pankkisidonnaiselta välitysfirmalta ja kaupan jälkeen katto alkoi vuotaa kuin seula. Välittäjä sanoutui irti kaikesta vastuusta. Kaupan jälkeen ilmaantui "yllättäen" myös vesiosuuskunnan velka, jonka välittäjä olisi laittanut ostajan maksettavaksi! Eikä siinä vielä kaikki, "yllättäen" löytyneen kyläsuunnitelman mukaan talon pihatien kautta oli merkattu kulku 7:lle omakotitalotontille!!!! Missähän oli välittäjän selonottovelvollisuus?
        Mitään apua ei väittäjästä ollut,vaan saivat itse tapella asiansa selväksi. Välittäjä vain pyöritteli päätään... Ja näin siis pankkisidonnaisessa välitysfirmassa, joita joku tuolla kehui!

        Tuttavien ja omien kokemusten perusteella LKV:n suorittanut eli laillistettu kiinteistönvälittäjä osaa kyllä asiansa.


      • ile hesa
        susi jo syntyessään kirjoitti:

        myi yli 4 kk eräs pankkisidonnainen välitystoimisto. Yhtä ainutta tarjousta ei tullut! Otimme pienemmän yksityisen toimiston avuksi, joka sai kaupat ekan kuukauden aikana. Myyjä olikin LKV:n suorittanut, ja tiesi tarkkaan miten toimia.

        Tuttavamme osti pienen maatilan myöskin eräältä pankkisidonnaiselta välitysfirmalta ja kaupan jälkeen katto alkoi vuotaa kuin seula. Välittäjä sanoutui irti kaikesta vastuusta. Kaupan jälkeen ilmaantui "yllättäen" myös vesiosuuskunnan velka, jonka välittäjä olisi laittanut ostajan maksettavaksi! Eikä siinä vielä kaikki, "yllättäen" löytyneen kyläsuunnitelman mukaan talon pihatien kautta oli merkattu kulku 7:lle omakotitalotontille!!!! Missähän oli välittäjän selonottovelvollisuus?
        Mitään apua ei väittäjästä ollut,vaan saivat itse tapella asiansa selväksi. Välittäjä vain pyöritteli päätään... Ja näin siis pankkisidonnaisessa välitysfirmassa, joita joku tuolla kehui!

        Tuttavien ja omien kokemusten perusteella LKV:n suorittanut eli laillistettu kiinteistönvälittäjä osaa kyllä asiansa.

        Sen verran että jos talon katto alkaa vuotaa kaupanteon jälkeen niin ei välittäjä voi sitä tietää ellei myyjä kerro sitä myyntitoimeksiantoa tehtäessä. Jos vika on semmoinen että myyjä tiesi siitä ei kertonut välittäjälle niin ei välittäjä ole korvausvelvollinen asiassa. Taloa ostaessa pitää ottaa huomioon sen ikä ja kunto silmämääräisesti ja jos kysymyksessä on vanha talo niin ostajan pitää ymmärtää että siihen joutuu tekemään korjauksia.

        Välittäjän selonottovelvollisuuteen kuuluu selvittää alueen kaavoitustilanne ja kertoa sitä ostajille. kaavoitustilanteen saa selville soittamalla esim. alueen kunnanvirastoon kaavoitusarkkitehdille. Mikäli tämmöistä kyläsuunnitelmaa ei ole kunnalla ollut tiedossa, ei sitä välittäjäkään voi tietää.

        t. ile LKV


      • csi049
        susi jo syntyessään kirjoitti:

        myi yli 4 kk eräs pankkisidonnainen välitystoimisto. Yhtä ainutta tarjousta ei tullut! Otimme pienemmän yksityisen toimiston avuksi, joka sai kaupat ekan kuukauden aikana. Myyjä olikin LKV:n suorittanut, ja tiesi tarkkaan miten toimia.

        Tuttavamme osti pienen maatilan myöskin eräältä pankkisidonnaiselta välitysfirmalta ja kaupan jälkeen katto alkoi vuotaa kuin seula. Välittäjä sanoutui irti kaikesta vastuusta. Kaupan jälkeen ilmaantui "yllättäen" myös vesiosuuskunnan velka, jonka välittäjä olisi laittanut ostajan maksettavaksi! Eikä siinä vielä kaikki, "yllättäen" löytyneen kyläsuunnitelman mukaan talon pihatien kautta oli merkattu kulku 7:lle omakotitalotontille!!!! Missähän oli välittäjän selonottovelvollisuus?
        Mitään apua ei väittäjästä ollut,vaan saivat itse tapella asiansa selväksi. Välittäjä vain pyöritteli päätään... Ja näin siis pankkisidonnaisessa välitysfirmassa, joita joku tuolla kehui!

        Tuttavien ja omien kokemusten perusteella LKV:n suorittanut eli laillistettu kiinteistönvälittäjä osaa kyllä asiansa.

        Tämäpä kuulosti mielenkiintoiselta - yllättävä kyläsuunnitelma...

        Jos kulkuoikeusrasitetta ei ole kiinteistörekisteriin merkityssä toimituksessa perustettu, eikä alueella mahdollisesti olevassa asemakaavassa ole merkintää kulkuyhteydestä, niin eihän tuollaisella kyläsuunnitelmalla ole mitään todellisuuspohjaa. Turha murehtia.

        Kaupan osapuolet ovat tietysti vastuussa toisilleen, eli myyjä vastaa ostajalle ja toisinpäin - senpä takia oikea osoite vesiosuuskunnan rästimaksusta on tietysti myyjä, ei välittäjä.


      • ???!!!!!
        csi049 kirjoitti:

        Tämäpä kuulosti mielenkiintoiselta - yllättävä kyläsuunnitelma...

        Jos kulkuoikeusrasitetta ei ole kiinteistörekisteriin merkityssä toimituksessa perustettu, eikä alueella mahdollisesti olevassa asemakaavassa ole merkintää kulkuyhteydestä, niin eihän tuollaisella kyläsuunnitelmalla ole mitään todellisuuspohjaa. Turha murehtia.

        Kaupan osapuolet ovat tietysti vastuussa toisilleen, eli myyjä vastaa ostajalle ja toisinpäin - senpä takia oikea osoite vesiosuuskunnan rästimaksusta on tietysti myyjä, ei välittäjä.

        Minä olen henk.koht.tehnyt päätöksen tästä lähtien myydä itse ja ostaa asunnon suoraan omistajalta. Välittäjät puhuvat kuinka heillä on vastuu kun he myyvät asunnon.Ja paskat he mitään vastuuta kanna. Meillekin vain sanottiin että jos on jotain valittamista tehkää reklamaatio. Kyseessä oli vielä iso kuuluisa kiinteistövälityststo. Olen jokaiselle sanonut että välttävät tuota toimistoa ja olenpahan saanut muutamia ostajia pois heiltä. Kiintetistövälitystoimistot eivät todellakaan ota muuta kun sen rahan ja nopeasti. Jokainen ihminen osaa myydä sen asuntonsa itse ja kaikki pankit kyllä tekevät ne paperit pientä korvausta vastaan. Meillä ei siis ollut asunnossa mitään vikaa olipahan vain lopputarkastus tekemättä. Ei kuulemma tarvi kiinteistöfirmojen tietää tuollaista asiaa. Kaikki muut selvittiin mutta ei tullut mieleenkään kysyä onko tarkastus tehty. Joten jos ostatte 2-10 vuotta vanhan talon kysykää noinkin typerä asia ennekuin allekirjoitatte mitään. Tämä kuitenkin sellainen asia mikä olisi vaikuttanut ostopäätökseen. Emme todellakaan olisi ostaneet. No nyt tapellaa vielä vähän aikaa ja sitten vaaditaan hinnan alennus tai jopa kaupan purku. Myyjä ei edes puhelimeen viitsi vastata vaikka itse olemme olleet aika kärsivällisiä. Että näinkin voi nykyaikana käydä.


      • Petetty
        ???!!!!! kirjoitti:

        Minä olen henk.koht.tehnyt päätöksen tästä lähtien myydä itse ja ostaa asunnon suoraan omistajalta. Välittäjät puhuvat kuinka heillä on vastuu kun he myyvät asunnon.Ja paskat he mitään vastuuta kanna. Meillekin vain sanottiin että jos on jotain valittamista tehkää reklamaatio. Kyseessä oli vielä iso kuuluisa kiinteistövälityststo. Olen jokaiselle sanonut että välttävät tuota toimistoa ja olenpahan saanut muutamia ostajia pois heiltä. Kiintetistövälitystoimistot eivät todellakaan ota muuta kun sen rahan ja nopeasti. Jokainen ihminen osaa myydä sen asuntonsa itse ja kaikki pankit kyllä tekevät ne paperit pientä korvausta vastaan. Meillä ei siis ollut asunnossa mitään vikaa olipahan vain lopputarkastus tekemättä. Ei kuulemma tarvi kiinteistöfirmojen tietää tuollaista asiaa. Kaikki muut selvittiin mutta ei tullut mieleenkään kysyä onko tarkastus tehty. Joten jos ostatte 2-10 vuotta vanhan talon kysykää noinkin typerä asia ennekuin allekirjoitatte mitään. Tämä kuitenkin sellainen asia mikä olisi vaikuttanut ostopäätökseen. Emme todellakaan olisi ostaneet. No nyt tapellaa vielä vähän aikaa ja sitten vaaditaan hinnan alennus tai jopa kaupan purku. Myyjä ei edes puhelimeen viitsi vastata vaikka itse olemme olleet aika kärsivällisiä. Että näinkin voi nykyaikana käydä.

        Itselläni on todella huono maku suussa AVK:sta, ei kannata tehdä ikinä minkäänlaista yhteistyötä kyseisen firman kanssa. Minun puoleltani asioiden selvittelyä olisi jatkettu AVK:n kanssa oikeudessa, mutta AVK oli tuhonnut todisteet. Lakimies sanoi, että todisteiden löydyttyä, juttu olisi ollut selvä minun voitokseni. Taitaa olla AVK:lla enemmänkin kokemusta huijaamisesta niin tietävät mitä tuhota ja milloin.


      • keskustelu
        Petetty kirjoitti:

        Itselläni on todella huono maku suussa AVK:sta, ei kannata tehdä ikinä minkäänlaista yhteistyötä kyseisen firman kanssa. Minun puoleltani asioiden selvittelyä olisi jatkettu AVK:n kanssa oikeudessa, mutta AVK oli tuhonnut todisteet. Lakimies sanoi, että todisteiden löydyttyä, juttu olisi ollut selvä minun voitokseni. Taitaa olla AVK:lla enemmänkin kokemusta huijaamisesta niin tietävät mitä tuhota ja milloin.

        Eikö se Vee:llä alkava toimi samalla tavalla?

        T,

        Ymmällään


      • Jonna32
        Petetty kirjoitti:

        Itselläni on todella huono maku suussa AVK:sta, ei kannata tehdä ikinä minkäänlaista yhteistyötä kyseisen firman kanssa. Minun puoleltani asioiden selvittelyä olisi jatkettu AVK:n kanssa oikeudessa, mutta AVK oli tuhonnut todisteet. Lakimies sanoi, että todisteiden löydyttyä, juttu olisi ollut selvä minun voitokseni. Taitaa olla AVK:lla enemmänkin kokemusta huijaamisesta niin tietävät mitä tuhota ja milloin.

        Hei, olisi mielenkiintoista kuulla tarinasi AVK:sta perusteellisemmin. Viime viikkoina olen entistä enemmän kypsynyt samaisen firman toimintaan ja tekisi mieli laittaa vihjeenä johonkin Kuningaskuluttajaan tai vaikka Karpolle ;) Itse ei paljon uskalla lähteä kommentoimaan lehtiin tai muutenkaan, ettei päästä syyttämään mistään mustamaalaamista oikeusteitse...


      • J.T
        Petetty kirjoitti:

        Itselläni on todella huono maku suussa AVK:sta, ei kannata tehdä ikinä minkäänlaista yhteistyötä kyseisen firman kanssa. Minun puoleltani asioiden selvittelyä olisi jatkettu AVK:n kanssa oikeudessa, mutta AVK oli tuhonnut todisteet. Lakimies sanoi, että todisteiden löydyttyä, juttu olisi ollut selvä minun voitokseni. Taitaa olla AVK:lla enemmänkin kokemusta huijaamisesta niin tietävät mitä tuhota ja milloin.

        Tuhonnut todisteet? Selvä voitto?
        Voi tsiisus! :D

        Sellaistahan toimintaahan ne välitysfirmat pääsääntöisesti varmaan harjoittaakin.
        He ovat kouluttautuneet työhönsä ihan vain sen takia että pääsevät huijaamaan ihmisiä ja viemään heidän rahansa ja "tuhoamaan" kaiken,
        naurettavaa tekstiä..

        Ihan sama kuin kuka tahansa tulisi tänne mollaan kenen tahansa työtä ja mitä työtä tahansa mitä ihmeellisimpien "todisteiden varjolla".

        Kaikkien näiden keskusteluiden kirjoittajat ovat varmaan niitä Suomen rehellisimpiä ihmisiä työelämässä kun on kerta näin paljon varaa puhua muiden työnteosta mitä ihmeellisempää p**kaa..


      • Tyytyväinen ostaja/m
        J.T kirjoitti:

        Tuhonnut todisteet? Selvä voitto?
        Voi tsiisus! :D

        Sellaistahan toimintaahan ne välitysfirmat pääsääntöisesti varmaan harjoittaakin.
        He ovat kouluttautuneet työhönsä ihan vain sen takia että pääsevät huijaamaan ihmisiä ja viemään heidän rahansa ja "tuhoamaan" kaiken,
        naurettavaa tekstiä..

        Ihan sama kuin kuka tahansa tulisi tänne mollaan kenen tahansa työtä ja mitä työtä tahansa mitä ihmeellisimpien "todisteiden varjolla".

        Kaikkien näiden keskusteluiden kirjoittajat ovat varmaan niitä Suomen rehellisimpiä ihmisiä työelämässä kun on kerta näin paljon varaa puhua muiden työnteosta mitä ihmeellisempää p**kaa..

        Täytyy muistaa, ettei kaikki kiinteistönvälittäjät/firmat ole huijareita, vaan tekevät työnsä kunnolla ja tarvitsevat palkkansa kuten me muutkin työtä tekevät. Ei auto myyjäkään aina tiedä mitä vaihdossa tuulut kun myy sen eteenpäin ja syyllinen ontietysti aina tämä kyseinen myyjä eikä edellinen omistaja..mukavia kauppoja kaikille ja turvallisia.


    • hadrianus

      Sinulle Jonna ja kaikille muille tiedoksi,kun AVK tai joku muu välitysliike "huijaa", ottakaa yhteys Etelä-Suomen lääninhallitukseen, ylitark. Rikkilä, joka valvoo välitysliikkeitä.

      • hnreyh

        /nekro

        kaksi vuotta vanha viesti, koko AVK:ta ole edes ollut olemassa enään pitkään aikaan.


      • hadrianus
        hnreyh kirjoitti:

        /nekro

        kaksi vuotta vanha viesti, koko AVK:ta ole edes ollut olemassa enään pitkään aikaan.

        Suomen Asunnonvaihtokeskus elää ja voi hyvin. Openmarket on AVK:N aputoiminimi, jota käytetään
        mm. että AVK:N töppäilyt unohtuisivat ja häipyisivät historiaan. Toisaalta suurella osalla openmarket-ketjuun kuuluvilla välittäjillä on franchising sopimus AVK:N kanssa.

        Y-tunnus: 1039851-8
        Toiminimi Suomen Asunnonvaihtokeskus Oy 01.12.2007 Patentti- ja rekisterihallitus
        Aputoiminimi Open Market
        ASUNNONVAIHTOKESKUS.COM
        Royal Asunnot
        Suomen OK Huoneistot
        Suur-Helsingin Asunnonvaihtokeskus


      • hadrianus kirjoitti:

        Suomen Asunnonvaihtokeskus elää ja voi hyvin. Openmarket on AVK:N aputoiminimi, jota käytetään
        mm. että AVK:N töppäilyt unohtuisivat ja häipyisivät historiaan. Toisaalta suurella osalla openmarket-ketjuun kuuluvilla välittäjillä on franchising sopimus AVK:N kanssa.

        Y-tunnus: 1039851-8
        Toiminimi Suomen Asunnonvaihtokeskus Oy 01.12.2007 Patentti- ja rekisterihallitus
        Aputoiminimi Open Market
        ASUNNONVAIHTOKESKUS.COM
        Royal Asunnot
        Suomen OK Huoneistot
        Suur-Helsingin Asunnonvaihtokeskus

        Huoneistopi...i, eikun siis Huoneistokymppi on jätetty pois, vaikka senkin AVK osti (sitä en voi ymmärtää, edes tänä päivänä, ellei AVK:lle maksettu sen ottamisesta).


    • Ei hyvä

      Köyhä & Poika Oy se vasta surkea tapaus onkin. Jouduin ottamaan yhteyttä suoraan omistajaan, kun ei tuntunut löytyvän näyttöaikaa muutoin. Myyjä taas oli ihmeissään, kun eivät olleet edes kysyneet häneltä näytöistä. Köyhä & Poika taas kertoi meille, että myyjä ei nyt ehdi. Köyhät ja laiskat pojat jäivät nalkkiin. Tosin ei tainnut tuntua missään kun sama ylimielinen välittäjä on kuulemma vieläkin puljun leivissä.

      Ei ole ihme, että eivät esittele avoimesti keitä firmassa työskentelee tai kuka edes puljua johtaa.

      • 10,000 Hävinnyt

        Kiinteistövälitys Köyhä ja Poika on alansa pohjanoteeraus. Kaikki tarjoukset jotka heiltä saatte on pelkkää silmänlumetta ja pimittävät teiltä paremmat tarjoukset jos osatajall ei ole antaa heille toimeksiantoa.
        VAROKAA!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      81
      3544
    2. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      200
      2022
    3. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      26
      1968
    4. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1598
    5. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      166
      1435
    6. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1415
    7. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1129
    8. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      101
      1093
    9. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      874
    10. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      850
    Aihe