Saako täällä sanoa ”kyrpäotsainen” jos saa, niin minä olen sellainen.
Meillä tehtiin remontti.
Remontin ajan olimme sitten evakkoasunnossa, mutta koska se on paljon pienempi, puhe oli että saisimme jättää siksi aikaa tavaraa kirjastoon, työhuoneeseen, olohuoneeseen ja parvekkeelle. Ne tavarat olisivat siellä sitten pressun alla turvassa, näin vakuutti meille tiedotustilaisuudessa UHR-rakennus. Ja minä saatana uskoin!
Ennen remonttia minä tavaroita pakatessa löysin vanhan rakennusliiton jäsenkirjani. En hennonnut heittää pois, tunteellinen idiootti kun olen. Nyt ei kyllä harmita laisinkaan.
Kun katselee mikä on URH-rakennus OY:n työmiesten moraali, saa jonkinlaisen tyydytyksen kun kusee vanhan jäsenkirjansa päälle.
Puolitoista viikkoa sitten, keskiviikona, saimme avaimet takaisin asuntoomme, ja siellä oli sitten loppusiivous tekemättä.
Keittiön kaapeissa, jonne ei periaatteessa olisi ollut mitään asiaa kylpyhuoneremontin tekijöillä, oli hyllyt paksun pölyn peitossa.
Parvekkeella, jonne heillä ei myöskään pitänyt olla mitään asiaa, oli lattialla tuhkaa ja pöydällä jonkun eväiden tähteet.
Joka paikassa oli pölyä, kuraa ja roskia.
Kirjaston nurkassa oli johdonpätkiä ja betonin muruja. Sama juttu työhuoneessa.
Olohuoneessa kahvitahra seinällä ja taululistat retkottivat seinältä osittain irtirevittynä ja lattialla kuraisia jälkiä ja laimiska kuivunutta vetoniittiä. Huippu oli se, että pressun alla, siis pressun, joka suojasi meidän tavaroitamme, oli muki, jossa oli tupakan natsoja eli joka saatanan hamppari oli paitsi polttanut tupakkaa Minun olohuoneessani, niin katsonut asiakseen penkoa Minun tavaroitani. Ja pressun alla olevan sohvan päällä jonkinlaisia 30-40 senttisiä metallikouruja tai -kiskoja. Perkele.
Pari kerrosta meidän yläpuolellamme olevassa asunnossa oli joulukuussa soitettu puheluja asukkaan linjalla keskellä yötä. Tästä kuulemma on tehty rikosilmoitus.
Sattui niin hyvin, että samana keskiviikkona, jolloin me saimme avaimen takaisin asuntoomme, oli myös kokous, jossa oli paikalla isännöitsijä, ja kuskasin tuon mukin tupakantumppeineen hänelle, ja lisäksi kerroin pihalla tapaamalleni UHR-rakennus Oy:n mesulle tässä.
Nyt on sitten kulunut puolitoista viikkoa, ilman, että olen kuullut UHR-rakennus OY.n puolelta mitään. Heillä olisi ollut mahdollisuus esimerkiksi pahoitella, esittää anteeksi pyyntö, kysyä, paljonko maksoimme siivouksesta...
Ei mitään. Ja me likimain tarjosimme heille aloitetta.
Tuollainen piittaamattomuus, muitten omaisuuden ja kodin halventaminen, ylimielisyys ja etten sanoisi, yleinen savolaisuus, ei ainoastaan kieli huonosta viestinnällisestä osaamisesta ja työnjohdon kelvottomasta kyvystä valvoa työmaata., vaan kertoo yleisestä tapojen puutteesta.
URH-Rakennus
7
748
Vastaukset
- hävytöntä
toimintaa. En voi käsittää että tuollaista tapahtuu.Yritys ei voi pysyä pystyssä kovin kauaa tuollaisilla käyntikorteilla.
- jykäääääää
Entäs pyykkikori? Oliko haistellut pikkuhousuja?
- iiiii
jykäääääää kirjoitti:
Entäs pyykkikori? Oliko haistellut pikkuhousuja?
VOIHAN PERSE ETTÄ OLET VITSIKÄS.TOIVOTTAVASTI SINULLE SATTUU VIELÄ PAHEMPAA.
- Marko.
Mikä on oikein tämä juttu.
Olen varma että olen lukennut tämän saman jutun jo vuosi tai kaksi sitten. Silloin se oli rakennusyritykset palstalla . Teksti oli aivan sama. Yrityksen nimeä en muista oliko sama.- Marko.
Sama juttu jo vuonna 2006.
http://www.google.fi/search?hs=pqu&hl=fi&client=firefox-a&rls=org.mozilla:fi-FI:official&q=URH-rakennus&btnG=Hae&meta=
- jykäääääää
Tuliko hyvä mieli kun pääsi copy pastettamaan kaksvuotta vanhaa juttua, hyvä että, joku toinenkin huomas tan olevan fuulaa tai pelkkää paskaa
- Thor Alarik
Juttu on toisto, mutta onko se fuulaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Apua, Gogi ja Kia tippuivat TTK:sta! Oliko Gogin ja Kian tiputus mielestäsi oikein?
Gogi ja Kia tippuivat monen yllätykseksi sunnuntaina TTK:sta. Oliko tämä mielestäsi oikein näin vai kenen olisi pitänyt791965Taas poistuu ABC, nyt Salossa
Ei ole enää ihmisillä varaa ostaa nakkisämpylää myymälän puolelta. Viimeiset roposet menevät polttoaineeseen. Takana on1151842Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236943021525Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä2501429Millainen luonne sinä olet?
Itse olen innovatiivinen ja kuunteleva, sekä avoin uusille asioille. Mieheltä1881290Oletko koskaan miettinyt miltä lähempi fyysinen
kontakti tuntuisi hänen kanssaan? Sitä menee sekaisin pelkästä olemuksesta, niin kosketus voisi olla aika räjäyttävää.451157- 2131099
Vasemmistoliiton Minja Koskela lyttäsi Halla-ahon...
...arvion Usan presidentin vaalien voiton syistä, ja löi pöytään täsmälleen oikean arvion. Koskelan arviota tukevat myös3021008- 88986
Aina vaan kalliimmaksi tulee NATO Suomelle
"Kaikkonen ja Kopra: Nato vaatii pian lisää panostusta jäsenmailtaan" https://www.is.fi/politiikka/art-2000010824365.htm225968