Espoon Lasipojat kokemuksia

HSH

Onko kokemuksia kyseisen pajan tekeleistä? Itse törmäsin täysin uskomattomaan toimintaan, joka vaikuttaa enemmän puuhastelulta kuin oikealta liiketoiminnalta. Viisi kuukautta odottamista, kaksi sovittua asennusaikaa, jotka vedettiin pystyyn ilman, minkäänlaista ilmoitusta. Sisustussuunnittelijamme sanoi, että monille tullut samoja kokemuksia.

22

7487

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ongelmia

      Onnetonta toimintaa!!! Älkää tilatko täältä yhtään mitään.

      • NMI

        En voi myöskään suositella:
        1) Tilasin seinäpeilin tammikuun puolivälissä. Peili toimitettiin minulle eilen ilman minkäänlaista ilmoitusta toimituksen viivästymisestä.
        2) Uuteen keittiööni tilasin jälleenmyyjän kautta kivitasot. Remontti alkoi lokakuussa ja valmistui vasta tammikuussa (ei silloinkaan kokonaan) kivitasojen toimitusongelmien takia. Myöhemmin kävi ilmi, että jälleenmyyjä oli tilannut tasot Lasipojilta. Kun tasot viimein tulivat, alta-asennettava tiskiallas oli survaistu tason päälle aivan miten sattuu, joten sanomattakin oli selvää, että allastaso meni vaihtoon. Uusi taso tuli viime viikolla, mutta se oli sävyltään aivan erilainen kuin aikaisemmat tasot. Odottelen siis edelleen keittiöremppani valmistumista...


    • Turozi

      Espoon lasipojat ei ainakaan asiakaspalvelusta ymmärrä mitään. Työnjälkikin mitä sattuu..liimat pitkin ikkunaa..puhelimeen ei osata vastata...eivät ymmärrä sovituista ajoista mitään.. EN SIIS suosittele..!!!!!

    • .....................

      Pakko sanoa, että aivan käsittämätöntä, että kyseinen firma on pystyssä. Asiakaspalvelu suorastaan naurettavan huonoa ja aikataulut taitavat olla täysin vieras käsite näille lasipojille.

      Itse tilasin tuotteen keväällä 2008 ja sain sen puoli vuotta myöhemmin kymmenien soittojen ja tiedustelujen jälkeen. Annoin yhteystietoni lähes joka kerta, mutta olivat kuulemma hukanneet ne ja sen takia eivät pystyneet olemaan yhteydessä.

      En suosittele ja vannon, että en itse edes harkitse ostavani kyseisestä paikasta koskaan enää mitään.

    • Potentiaalinen asiakas

      Hain Googlella Espoon lasipojista tietoa ja törmäsin tähän ketjuun. Kannan oman korteni kekoon tulevien surffareiden varalle.

      Espoon lasipoikien palveluksessa on joku, joka tahallaan hivottelee jalankulkijoita. Koin tämän itsekin vastikään kun olin kaikessa rauhassa ylittämässä katua. Lasipoikien auto tuli kovalla vauhdilla kymmenen sentin päästä ohi. Kriminaalin näköinen tyyppi mulkoili ikkunasta.

      Asia ei liity mitenkään kylpyhuoneisiin, mutta itse en tuollaisia tyyppejä kotiini päästäisi.

    • Ihmetellä täytyy

      Tekivät muutama vuosi sitten ihan hyvää jälkeä kylppäriin ja vielä on lasiseinä pystyssä. No tässä myöhemmin tuli tarve uusia lasiruutu ja niin otin heihin taas rohkeasti yhteyttä. Kaverit kävivät paikalla ja ilmoittivat väsyneesti että eivät voi tehdä mitään kun ei ole värimallistoa paikalla. just. eipä oltu tilaajalta mitään tällaista etukäteen tiedusteltu. No, sovittiin että tulevat seuraavana päivänä hoitamaan keikan pois. Odottelin, ja sitten kun ketään ei kuulunut sain kaverin kiertoteitse langanpäähän. Jannu kertoi että eivät nyt tulekaan, koska edellinen keikka peruttiin. Just just. Tiedustelin hetken nieleskeltyäni että mikä mahtaa olla kustis tälle operaatiolle. "Ei mitään hajua" oli vastaus. "Soitellaan joskus ensi viikolla" on tämän hetken projektiaikataulu. Ei taideta soitella. Mutta mitä pienistä, hyvää juhannusta kaikille!

    • Aikunkiva

      Minulla on täysin erilainen kuva ko yrityksen asiakaspalvelusta. Olen asioinut Lasipojilla useamman vuoden käymällä liikkeessä ostamassa erilaisia laseja pieniä määriä. Erittäin ystävällistä ja asiantuntevaa palvelua. Ottavat selvää, jos ei jotain ole ja kertovat mistä sitä voisi saada. Kotoinen fiilis heillä on työmaalla :)

      • Pomo päätti

        "Minulla on täysin erilainen kuva ko yrityksen asiakaspalvelusta."

        Ongelma on siinä, että taso vaihtelee päivän mukaan. Välillä ovat hinnat pilvissä ja palvelu tökkii, toisinaan sitten toisin päin. Taso ei ole mitään tasolasia, vaan heilahtelee puolelta toiselle. .

        Oikein tai väärin, mutta meillä tehtiin periaatepäätös, ettei ko yritystä enää käytetä.


    • Entinen asiakas

      Aikataulut eivät ole pitäneet paikkaansa kertaakaan. Jos lupasivat soittaa kahden viikon kuluttua, kun tuote on valmis, ei soittoa kuitenkaan koskaan kuulunut. Myöskään soittopyyntöihin ei ole koskaan vastattu. Yritys ei siis sovi tiukan aikataulun ihmiselle, sillä saat soitella koko ajan perään.
      Lisäksi tilaamamme tuotteet toimitettiin huonosti suojattuina, joten ne olivat saapuessaan valmiiksi naarmuisia. Kun otimme yhteyttä asiasta, annettiin ymmärtää, että naarmut ovat varmasti itse aiheutettuja. Uusia tuotteita odotettiin sitten taas pari kuukautta. Soittelin silloin useamman kerran ovien perään ja kerran osui yrmeämpi yrittäjäveljeksistä puhelimeen. Laittoi puhelimen ilmeisesti pöydälle ja huikkasi veljelleen, että: "Täällä on taas se hullu akka niistä liukuovista."

      • tyytyväinenxyz

        Palvelu ko liikkeessä. Tilattu ruutu tuli sovitusti ja vaihto samana päivänä.


      • JOHTAJA12
        tyytyväinenxyz kirjoitti:

        Palvelu ko liikkeessä. Tilattu ruutu tuli sovitusti ja vaihto samana päivänä.

        Vieläkö nää pellet jaksaa.EI KANNATA ottaa edes yhteyttä. Ei koskaa ole muutakuin ollu harmia kokemusta jo 80 luvulta


      • kekkonen011
        JOHTAJA12 kirjoitti:

        Vieläkö nää pellet jaksaa.EI KANNATA ottaa edes yhteyttä. Ei koskaa ole muutakuin ollu harmia kokemusta jo 80 luvulta

        Mustosen veljekset "nutipäät"


    • JOHANON

      Soitin päivystykseen josta suorastaan vittuiltiin. siinä meni taas yksi huoltoyhtiö voin taata.
      Tais kaveri olla hönössä , eli miten keikalle lähtee! Ei soita meidän poijat "lasipoikiin" vaan laajasalon lasiin tai reijoseen niillä toimii! Olemme kuulleet että ongelmia on ollut laipojissa viime puol vuoden aikana. Tj on vähän ei normaali tyyppi! kandee varoo koko virmaa!!!!

    • k

      Samoja Kokemuksia Tapiolan suunnalta!

    • tyytymätön

      Lukuisia katteettomia lupauksia yhteydenottoihin, surkea palvelun taso. Tarjouksen sisältö ei toteuttamiskelpoinen, mikä kuvastaa yrityksen ammattitaidottomuutta.
      En suosittele.

    • Panot takaa

      Meillä kun kävivät tekemässä kylpyhuoneeseen parannuksia,paljastui karu totuus hieman myöhemmin.Miehiä siis oli yksi,joka teki hommansa,vaikka vaimoni kotiäitinä oli kotona jatkuvasti,hän ei ymmärtänyt katsoa,kuinka mokoma ukko tekee työnsä.

      Karu homma pienien rakennusvirheiden jälkeen paljastui,tämän jätkän kalsarit löytyivät makuuhuoneestamme.Vaimoni tunnusti koko homman ja lupasi lopettaa jutun välittömästi.

      Kunnes yksi päivä tulin kolmelta kotiin,saatananmoinen ähinä kuului makkarista,siellä huoraava akkani perse
      pystyssä otti melaa asentajalta.Kovia panomiehiä tuon lafkan kaverit,kannattaa varoa.Muuten hirvitti itseänikin se melan koko,ainakin 25 cm:nen...huh,hhuh.

      No asumme vieläkin vaimoni kanssa yhdessä,koska uskon hänen muuttuneen.

      Sanoi mulle,että nuo asentajat ovat todellisia panomiehiä,eikä niitä kukaan pysty vastustamaan,pitäkää siis miehet varanne!!!

      Jos vaimonne välttämättä haluavat tuon firman teille,kyseessä on varmasti seksihurjastelut mielessä.

      Tuon talon kollit ovat siis todella kuumia ja taitavia rakastajia!!!

      • Tosi Holmes

        Lasipoikien oma kehu haisee...piilomainontaa haukkujen seassa. :-D


    • Laadukas palvelu

      Hei Kokeile Maakunnan Lasi Ky (maakunnanlasi.com) nimistä yritystä. Tuo itse lasit maahan ja ammattitaitoinen porukka. Tekee töitä aina pääkaupunkiseudulla saakka. Lasituksia terasseista lasioviin ja aina pieneempinkin töihin. Vaikeat työt CNC:llä. Hintoja löydät suoraan jo verkkokaupasta www.sisustalasilla.fi. Ammattitaitoinen henkilökunta ja asiakaspalvelu.

    • ex halssilasta

      taisi pelle firma vihdoin mennä konkurssiin EIKÄ voikuin nauraa HA HA HA HAAAAAA, nutipäät

    • Eikokonaanloppu

      Toiminta jatkuu eri nimellä, munapää!

      HAAHAAHAAA :D

    • Aittorinne

      Mulla on hyviä kavereita verotuksessa laitetaan firma syyniin niin loppu mustosten tarina. Ja Keski Suomeen ei ole mitään asiaa

    • Hahha

      Ai. Siellähän jatkuvasti käydään😁. Laita vaikka pressan syyniin jos niintykkäät "aittorinne". Toivot ettei kohdata, koska otin selvää kuka oot 😃

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      140
      1385
    2. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1205
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      164
      880
    4. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      26
      866
    5. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      153
      758
    6. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      756
    7. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      48
      738
    8. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      54
      733
    9. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      28
      614
    10. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      37
      585
    Aihe