Mihin Gösta Sundqvist menehtyi???

Eräs

Minkä vuoksi tuo loistava muusikko poistui keskuudestamme? Sairaskohtaus..?

67

37880

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oli

      kuolinsyy.

    • ninnu

      Hyvän sanoittajan ja sovittajan. Joidenkin kappaleiden sanat kosketti läheltä.

      • Surusilmä

        kuuntelin viime yönä Leevin biisejä tippa linssissä:

        "Vieraiden lähdettyä ulos vielä hetkeksi jäin
        Sammutin savukkeen, kun pimeässä jotakin näin
        Se oli nainen toisen planeetan ja se hymyili mulle niin
        kuin ei kukaan vielä milloinkaan kun se minua hyväili."


        ja kysyi kuuletko hiljaisena suuren valtameren pauhun?


      • toinen
        Surusilmä kirjoitti:

        kuuntelin viime yönä Leevin biisejä tippa linssissä:

        "Vieraiden lähdettyä ulos vielä hetkeksi jäin
        Sammutin savukkeen, kun pimeässä jotakin näin
        Se oli nainen toisen planeetan ja se hymyili mulle niin
        kuin ei kukaan vielä milloinkaan kun se minua hyväili."


        ja kysyi kuuletko hiljaisena suuren valtameren pauhun?

        "Raparperitaivas missä se lie
        Ilmalaiva meidät perille vie.
        Ja se taivas
        On sun ja mun piilopaikka yhteinen"

        Vetää sanattomaksi...


      • Minäkin
        toinen kirjoitti:

        "Raparperitaivas missä se lie
        Ilmalaiva meidät perille vie.
        Ja se taivas
        On sun ja mun piilopaikka yhteinen"

        Vetää sanattomaksi...

        Pohjois-Karjala
        Leevi and the Leavings

        (Gösta Sundqvist)

        Minä halusin tavata Annelin
        Sillä tiesin sen minua vielä etsivän
        Eihän elämä paljoa antanut
        Sateenkaari päättyi nakkikioskille
        Ravintolan pöytään oksentaville naurettiin

        oo-o-oo-o dam didi dam didi dam didi damdamdamdamdam
        didi dam didi dam didi damdamdamdamdam

        Minä lähden Pohjois-Karjalaan
        Vaihdan farkut verkkarihousuun
        Kotiseudulle Pohjois-Karjalaan
        Juon kaljaa auringon nousuun

        Sivukujilla elämän kulkien
        Toivon onneni jostain vielä löytyvän
        Enhän minäkään liikoja vaatisi
        Jotakin jolla tarjoaisin illan
        Elatusmaksut lottokupongilla kuittaisin

        oo-o-oo-o dam didi dam didi dam didi damdamdamdamdam
        didi dam didi dam didi damdamdamdamdam

        Minä lähden Pohjois-Karjalaan
        Vaihdan farkut verkkarihousuun
        Kotiseudulle Pohjois-Karjalaan
        Juon kaljaa auringon nousuun

        Vaikka elämän sävelen hukkasin
        Oman onneni sirpaleita säilytän
        Sillä sinua kaltoin jos kohtelin
        Olisin voinut vaikeampi olla
        Yritin silti aina sovinnolla kuitenkin

        oo-o-oo-o dam didi dam didi dam didi damdamdamdamdam
        didi dam didi dam didi damdamdamdamdam

        Minä lähden Pohjois-Karjalaan
        Vaihdan farkut verkkarihousuun
        Kotiseudulle Pohjois-Karjalaan
        Juon kaljaa auringon nousuun

        Minä lähden Pohjois-Karjalaan
        Vaihdan farkut verkkarihousuun
        Kotiseudulle Pohjois-Karjalaan
        Juon kaljaa auringon nousuun

        Tyttöni Pohjois-Karjalan


      • Paulah^
        Surusilmä kirjoitti:

        kuuntelin viime yönä Leevin biisejä tippa linssissä:

        "Vieraiden lähdettyä ulos vielä hetkeksi jäin
        Sammutin savukkeen, kun pimeässä jotakin näin
        Se oli nainen toisen planeetan ja se hymyili mulle niin
        kuin ei kukaan vielä milloinkaan kun se minua hyväili."


        ja kysyi kuuletko hiljaisena suuren valtameren pauhun?

        Itkin oikeasti, kun luin Leevien kotisivuilta tiedon Göstan kuolemasta. Kyllä Suomi menetti yhden parhaimmista sanoittajista/säveltäjistä pitkiin aikoihin.

        ^Ei kukaan ole Göstan veroinen. Ei kukaan.^


    • karu totuus

      sydän ei enää kestänyt 50 kilon ylipainoa

      • sopivasti lihava

        mitä nyt vähän pullukka penkkiurheilija


      • täh?

        Ja vainajastahan ei puhuta noin!!!


      • ---
        täh? kirjoitti:

        Ja vainajastahan ei puhuta noin!!!

        Miksi ei? Puhutaanhan Hitleristäkin vaikka mitä, eikä kukaan paheksu.


      • MietiVähän

        Siksi, koska Gösta Sundqvist ei tappanut miljoonia ihmisiä, toisin kuin Hitler.


    • Miksu

      Eilen baarissa tuli heitettyy juttuu.. hassuu ku tekstiteevee oli auki ni porukka oli ihan maassa kun siellä luki tuo uutinen. Voisipa joku kuvata suomalaisuutta vielä.. Ehkä laulut nyt säilyvät pidempään.

    • jep

      jep

      • Jape

        Ja ennen kaikkea oli periaatteensa mies : ei antanut haastatteluja kaiken maailman seiskoille tai akkojen viikkolehdille kertoen milloin mistäkin tyhjänpäiväisestä. Musiikki puhui puolestaan, ja teki työnsä ammattimaisesti. Ei lipsunut julkisuusperiaatteestaan edes silloin, kun sai arvostetut Junnu Vainio-palkinnon. Hyvä Gösta !!


    • Fani

      ja voimia perheelle ja muille Göstan läheisille.
      Suomi menetti hänessä suuren persoonan.

      • Jape

        Oli ainakin huomattavasti aikaansaavampi kuin sinä !


      • mami

        Itse sinä siinä lässytät, inhottaa tollaset negatiiviset ihmiset. Taidat olla valittaja-alan mies.


    • arska

      kuitenkin. Yksi eturivin sanoittaja/säveltäjä poissa. Hän teki biisejä joihin tavallinen suomalainen mies saattoi samaistua. *laulaa* "mä olen työpaikan sonni porsas sekä apina suu täynnä kuivaa heinää". Ja jatkaa. "ja ellu jäi sen taksin alle joka kääntyessään vasemmalle ei suuntamerkkiä näyttänyt vaikka väitti niin. Ne oli vaatimattomat hautajaiset itse samanlaiset tahtoisin, mä en tiedä mitä mä teen". Kuka nyt tekee biisejä joita voi kuunnella keskiolutkännissä klo 3aamuyöllä kyynelien valuessa poskille?

      • Tapsa

        Göstan laulujen paras puoli oli ainakin minun mielestäni se että niitä pystyi laulamaan huonoäänisempikin ja pystyi kuvittelemaan itsensä laulun keskelle. Kuten osuvasti Gösta lauloi:
        "Mua ennen koulussa kiusattiin..."
        biisissä Muotitietoinen.
        En tiedä oliko Gösta itse kokenut tällaisia asioita mutta minä ainakin. Jotkut mun kaverit ihmetteli että miksi mua otti päähän kun kuulin että Suomen paras -muu adjektiivi ei kuvaa Göstaa-lauluntekijä, laulaja, sanoittaja, ja sanalla sanoen mies, on kuollut. Illalla tuli kuunneltua monta Leevien kappaletta ja laulettua mukana. Ääni tosin särkyi välillä, mutta en välittänyt, naapurit varmasti sitäkin enemmän. Mutta Gösta on nyt "Taunuksen takapenkillä". Mahtaako Taivaassa olla enää harppukuorot laulamassa kun sinne mennään vai onko Gösta muuttanut paikan musiikin täysin? Se jää nähtäväksi.

        Lepää rauhassa, Gösta.


      • Kauniisti kirjoitit
        Tapsa kirjoitti:

        Göstan laulujen paras puoli oli ainakin minun mielestäni se että niitä pystyi laulamaan huonoäänisempikin ja pystyi kuvittelemaan itsensä laulun keskelle. Kuten osuvasti Gösta lauloi:
        "Mua ennen koulussa kiusattiin..."
        biisissä Muotitietoinen.
        En tiedä oliko Gösta itse kokenut tällaisia asioita mutta minä ainakin. Jotkut mun kaverit ihmetteli että miksi mua otti päähän kun kuulin että Suomen paras -muu adjektiivi ei kuvaa Göstaa-lauluntekijä, laulaja, sanoittaja, ja sanalla sanoen mies, on kuollut. Illalla tuli kuunneltua monta Leevien kappaletta ja laulettua mukana. Ääni tosin särkyi välillä, mutta en välittänyt, naapurit varmasti sitäkin enemmän. Mutta Gösta on nyt "Taunuksen takapenkillä". Mahtaako Taivaassa olla enää harppukuorot laulamassa kun sinne mennään vai onko Gösta muuttanut paikan musiikin täysin? Se jää nähtäväksi.

        Lepää rauhassa, Gösta.

        Kyllä tunnelmasi varmasti välittyi ihan Göstalle saakka.Niin upea lempeä sielukas taiteilija ei jätä rakastavaa yleisöään noin vaan.On edelleen kaikessa mukana.Saattetas nähdä...kuolemaa ei ole!Mies joka ei koskaan häpeä itkeä.Meillä miehillä on siihen täysi oikeus muulloinkin kuin urhelun yhteydessä.Pertsa


    • mä..

      Ikävä tapaus. Suomi menetti hienon lauluntekijän.

    • Nainen25v

      Hyvää yötä Göstä, lepää rauhassa!

    • Tyttö

      Vittu Göstä oli mun kaverin piisien sanottaja

      • puku päällä

        on oleellisinta?


    • ahma

      ...Laura Jenna Ellinoora Aleksandra Camilla...

      Muut on tulleet ja menneet mutta Leevi & The leavings on ollut aina mukavaa kuunneltavaa.

    • fani

      MIkä on sen biisin nimi missä hoetaan ylämäki alamaki ylämäki alamäki........

      • Pete

        Sen biisin nimi on Elämänmeno. Kaikki kunnia Göstalle, toista ei tule olemaan! Lepäile rauhassa!!


        ..........pilsneriä en ota enää ikinä


      • kkkkk
        Pete kirjoitti:

        Sen biisin nimi on Elämänmeno. Kaikki kunnia Göstalle, toista ei tule olemaan! Lepäile rauhassa!!


        ..........pilsneriä en ota enää ikinä

        Voi perkele. Oli hieno mies ja huumori sellaista, että niitä koe-eläinpuistoja olisi voinut kuunnella vielä useamman vuodenkin.

        hienoja lauluja onneksi jäi jälkipolville, vaikka taso ehkä muutaman viimeisen vuoden aikana vähän laski.


    • helmi

      "hei huora mul on suora tuutsä bylsii karhupuistoon?"

    • jep

      Paskaa musiikkii gösta teki, mut koe-eläinpuisto-ohjema oli kyl parasta viihdettä mitä tiedän..

    • geoma

      Kuunnelkaa lauantaina muistotilaisuus

    • yed

      Kuunnelkaa lauantaina Göstan muisto-ohjelma

      • Tapsa

        Millä kanavalla kuuluu se muistotilaisuus? se kyllä pakko kuulla! ja moneltako?


      • Joo
        Tapsa kirjoitti:

        Millä kanavalla kuuluu se muistotilaisuus? se kyllä pakko kuulla! ja moneltako?

        Se tulee tänään radio kuulta. En tiedä kellonaikaa.En oo varma tuleeko huomenna.


    • ''''

      Kotiahan tuo kuoli

    • siinuhuu

      Vieläkin tota Leeviä tulloo kuuneltua ja tyttökin siitä ihan innoissaan .

      • Hyvät videotkin

        Kyllä. Leevi lohduttaa musiikillaan monessa tilanteessa -- yhä edelleen.
        Tulee käytyä youtubeessä katsomassa ja kuuntelemassa Leeviä säännöllisesti.


    • Untitled.Bmp

      Göstä kääntyisi haudassaan, jos kuulisi nykymusiikin...Hyi vittu..Voikun olisin syntynyt muutaman kymmmenen vuotta ennemmin....no...terveisiä nyt 1999-syntyneeltä..

    • tyly mies

      No minäpä en Göstan musiikista tai persoonasta koskaan välittänyt.

      • ja-huu

        "No minäpä en Göstan musiikista tai persoonasta koskaan välittänyt"

        Aha. ja silti piti tulla tähän linkkiin kommentoimaan vaikket koko persoonasta välittänyt.

        http://youtu.be/YsI0-MFoGQQ


      • LepääRauhassaGösta

        Noniin, voin sanoa että kuuntelen vieläkin leevi and the leavingsia,olen 03, mutta minulla on koko ajan kurkussa kipeä tunne, olisin niin halunnut nähdä Göstan...😭


    • leavings-fani

      ensi vuonna tulee jo kymmenen vuotta täyteen

      • ei-muotitietoinen

        Gösta oli ainutlaatuinen mies. Maailma olisi niin paljon parempi paikka, jos osaisimme nauraa itsellemme ja toisillemme Göstan tavoin.


    • Juuasta kotoisin

      Tämä tulee nyt 10 vuotta myöhässä, mutta minullakin tuli tippa linssiin kun tämän vasta kuulin, sillä oli 3 vuotias kun Gösta menehtyi. Lepää rauhassa Gösta rakas!

    • trtwtwtt

      Itkuvirsien kruunaamaton kunkku oli.

      • Tewg

        Itkuvirsien? Ne lauluthan ovat hauskoja.


    • Suomalainen mies

      Gösta, muistosi ja musiikkisi elää.

    • Kylläpä pysäytti silloin kymmenisen vuotta sitten tieto Sundvistin kuolemasta. Luin uutisen teksti-tv:stä jääden tuijottamaan epäuskoisena uutista moneksi minuutiksi, mutta musiikki ja radio-sketsiohjelmat elää. Tälläkin hetkellä kuuntelen yle areenasta Koe-eläinpuistoa

      • ne sanat jotka...

      • SunnuntaiMyräkkä
        ne sanat jotka... kirjoitti:

        Sama täällä.
        Kiitos youtubeen että saa fiilistellä Leevingsin musalla!

        http://youtu.be/cfMDYYeUfiU

        Göde oli oman tiensä kulkija, sanoi mielipiteensä suoraan, sanavalmis mies, älykäs. Kova puhumaan, kritisoimaan ja arvostelemaan. Voimasanatkin sopivat tuon edesmenneen parrakkaan miehen repertuaariin.

        Kaikesta huolimatta kriittisyydessään ( kään ) hän ei vihannut, mitään tai ketään. Vaan oli äärimmäisen suvaitsevainen ihminen. Voimakas persoona ja syntynyt johtamaan.

        Hän kirjoitti koskettavia kappaleita, jotka todella- koskettivat syvältä. Jotain poikkeuksellista, mystistä ja erityistä, hänessä ilman muuta oli. Sitä sopii jokaisen itse miettiä.

        Hänen ei koskaan tarvinnut esittää mitään tai olla yhtään mitään ( muuta kuin oma itsensä ). Ihminen onkin mielenkiintoinen itsessään. Ei se mitä hän: omistaa, kuinka hän pukeutuu, mitä hän harrastaa, missä ammatissa hän on, miltä hän näyttää, missä hän asuu tai mistä hän tulee. Vaan paljon syvällisemmät asiat tekevät ihmisestä mielenkiintoisen ja erityisen. Oman itsensä.

        Yksi elämän perimmäisistä viisauksista; vaatimattomuus korostui Gödessä. Muiden ihmisten arvostaminen- silmien tasolta katsominen. Teot puhukoon puolestaan, ei pullistelu. Ja aikaansaavan miehen maineessa hän totisesti olikin.

        Itse en koskaan ole henk. koht. tavannut, tuota poismennyttä hienoa miestä. Olen lukenut ja kuunnellut haastatteluja, siitä saattoi syntyä pari omaa ajatustakin. Kuinka ne pitävät sitten paikkansa ? Se on asia erikseen, mutta enhän minä voi tietää. Sen asian tiedän kuitenkin että, minullakin on oikeus omaan mielipiteeseeni.

        Hyvää syksyn jatkoa.


      • marjanne tarjanne
        SunnuntaiMyräkkä kirjoitti:

        Göde oli oman tiensä kulkija, sanoi mielipiteensä suoraan, sanavalmis mies, älykäs. Kova puhumaan, kritisoimaan ja arvostelemaan. Voimasanatkin sopivat tuon edesmenneen parrakkaan miehen repertuaariin.

        Kaikesta huolimatta kriittisyydessään ( kään ) hän ei vihannut, mitään tai ketään. Vaan oli äärimmäisen suvaitsevainen ihminen. Voimakas persoona ja syntynyt johtamaan.

        Hän kirjoitti koskettavia kappaleita, jotka todella- koskettivat syvältä. Jotain poikkeuksellista, mystistä ja erityistä, hänessä ilman muuta oli. Sitä sopii jokaisen itse miettiä.

        Hänen ei koskaan tarvinnut esittää mitään tai olla yhtään mitään ( muuta kuin oma itsensä ). Ihminen onkin mielenkiintoinen itsessään. Ei se mitä hän: omistaa, kuinka hän pukeutuu, mitä hän harrastaa, missä ammatissa hän on, miltä hän näyttää, missä hän asuu tai mistä hän tulee. Vaan paljon syvällisemmät asiat tekevät ihmisestä mielenkiintoisen ja erityisen. Oman itsensä.

        Yksi elämän perimmäisistä viisauksista; vaatimattomuus korostui Gödessä. Muiden ihmisten arvostaminen- silmien tasolta katsominen. Teot puhukoon puolestaan, ei pullistelu. Ja aikaansaavan miehen maineessa hän totisesti olikin.

        Itse en koskaan ole henk. koht. tavannut, tuota poismennyttä hienoa miestä. Olen lukenut ja kuunnellut haastatteluja, siitä saattoi syntyä pari omaa ajatustakin. Kuinka ne pitävät sitten paikkansa ? Se on asia erikseen, mutta enhän minä voi tietää. Sen asian tiedän kuitenkin että, minullakin on oikeus omaan mielipiteeseeni.

        Hyvää syksyn jatkoa.

        Peukutus!


      • Gösta fani
        SunnuntaiMyräkkä kirjoitti:

        Göde oli oman tiensä kulkija, sanoi mielipiteensä suoraan, sanavalmis mies, älykäs. Kova puhumaan, kritisoimaan ja arvostelemaan. Voimasanatkin sopivat tuon edesmenneen parrakkaan miehen repertuaariin.

        Kaikesta huolimatta kriittisyydessään ( kään ) hän ei vihannut, mitään tai ketään. Vaan oli äärimmäisen suvaitsevainen ihminen. Voimakas persoona ja syntynyt johtamaan.

        Hän kirjoitti koskettavia kappaleita, jotka todella- koskettivat syvältä. Jotain poikkeuksellista, mystistä ja erityistä, hänessä ilman muuta oli. Sitä sopii jokaisen itse miettiä.

        Hänen ei koskaan tarvinnut esittää mitään tai olla yhtään mitään ( muuta kuin oma itsensä ). Ihminen onkin mielenkiintoinen itsessään. Ei se mitä hän: omistaa, kuinka hän pukeutuu, mitä hän harrastaa, missä ammatissa hän on, miltä hän näyttää, missä hän asuu tai mistä hän tulee. Vaan paljon syvällisemmät asiat tekevät ihmisestä mielenkiintoisen ja erityisen. Oman itsensä.

        Yksi elämän perimmäisistä viisauksista; vaatimattomuus korostui Gödessä. Muiden ihmisten arvostaminen- silmien tasolta katsominen. Teot puhukoon puolestaan, ei pullistelu. Ja aikaansaavan miehen maineessa hän totisesti olikin.

        Itse en koskaan ole henk. koht. tavannut, tuota poismennyttä hienoa miestä. Olen lukenut ja kuunnellut haastatteluja, siitä saattoi syntyä pari omaa ajatustakin. Kuinka ne pitävät sitten paikkansa ? Se on asia erikseen, mutta enhän minä voi tietää. Sen asian tiedän kuitenkin että, minullakin on oikeus omaan mielipiteeseeni.

        Hyvää syksyn jatkoa.

        Hieno kirjoitus! Hyvin osasit Göstaa kuvata. Laulujen tekijä muistetaan lauluistaan, Göstan laulut elävät vielä pitkään.


      • Poppioppi
        Gösta fani kirjoitti:

        Hieno kirjoitus! Hyvin osasit Göstaa kuvata. Laulujen tekijä muistetaan lauluistaan, Göstan laulut elävät vielä pitkään.

        Mieleltään häriintynyt. Ei voi sanoa persoonalliseksi vaan friikiksi. Outo tyyppi.


    • Teuvo.

      Eix se kuollu kun ajoi Anglialla vai Sierralla jorpakkoon, niin muistelen.

    • gg allan

      Siis göstä sundkvist ..kuka hän on. Siis että kö leevi and the livinsg ole bändi??

    • 1espoosta

      Oli muuten hieno ja järkevä mies.
      Mielenkiintoista oli , että kappaleiden teksteistä huolimatta
      vietti rauhallista perhe-elämää lisäksi oli raitis.
      Hän oli sellainen ihmisten tarkkailija ja ei tehnyt itsestään koskaan numeroa.
      Voisi sanoa, että jalat maassa ja järki päässä.

    • pikku prinsessasi

      Olis kiva lukea jos jollain olis jotain tarinan tynkää kohtaamisesta aikoinaan Göstan kans...hyvin niukasti tietoa löytyy vaikka ymmärrän kyllä että halusi ettei yksityiselämää käsitellä lehtien palstoilla jne.

    • jeessss

      GS oli Suomen John Lennon. Piste.

      • Oboriginal

        heh.... 13v viestiketjun alusta, vuosi edellisestä viestistä, kuuntelin KEPpiä, ajattelin tsekata mitä netistä löytyy Göstaan liittyen ja joku oli laittanut tunti sitten viestin!! Gösta elää! :)


    • olikinseniin

      Sydänkohtaus.

    • Sisuskalut-poks

      Hänen kohtalonsa on surullinen ja karu esimerkki päihteiden vaaroista.

    • Anonyymi

      Itse oon 05 ja toivoisin et oisin syntynyt muutama kymmenen vuotta aiemmin. Tää nykymusiikki on aika suurelta osin ihan perseestä. Isä kuunteli mun ikäisenä Leevi and the Leavingsia ja itsekin kuuntelen nykyisin. Monet biisit on ainakin minua huvittavia ja niitä kuunnellessa alkaa väkisinkin piristymään.

    • Anonyymi

      En tiiä kyllä

    • Anonyymi

      Hän ei tiennyt mistä lauleskeli?

    • Anonyymi

      Oli sydänvika. Huonot elintavat. Ylipainoa, stressiä, tupakointia ketjussa. Sydänkohtaus 46-vuotiaana vei miehen.

    • Anonyymi

      Gösta.

    • Anonyymi

      Göstan musiikki elää. Tuli taas illalla kuunneltua. Nyt voitte päästää röhönaurun: myönnän, että liikutuin ja itkin.

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14861
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3059
    3. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    4. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    5. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3055
    6. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    7. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    8. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3046
    9. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3044
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3044
    Aihe