Onks teillä sellaisia fetissejä joita kehtaatte paljastaa kaikille muillekin avoimesti?
http://fi.wikipedia.org/wiki/Fetisismi
Itse olen miehenä aivan heikkona naisiin jotka pitävät työpaikallani mustia liituraitahousuja :D
Mites te muut?
Palstalaiset ja fetissit?
12
1483
Vastaukset
et mul on korvafetissi, mut on mul korkkarifetissikin. Sekin kyl on epäsuorasti tullu noin miljoona kertaa kerrottua.
jakkupuku / virkamiesfetissi edelleen. Yritän parhaillaan kehitellä itelleni jonkun sortin perspanofetissiä, alkaa tuo seksielämä jo pikkasen toistaa itseään ja jotain pitäis keksiä.
- la.ra
miehellä. Se saa kuumaksi. Ei ole mikään kynnyskysymys.
Finnit ovat myös plussaa. - (Aloittaja)
http://www.jemifit.fi/epages/jemifit.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/jemifit/Products/H3/SubProducts/H3-0001&ViewAction=ViewProductDetailImage
UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUhhhhhhhhhhhhhh ;) TV ja tietokone, ei muoto mutta sisältö on aina mitä haluaa.
Jos ei muuten, niin DVD-soitin avittaa TV:tä ja netissä paljon katsomattomia sivuja :D- vänkyrä-nainen
miettiä, mut ei mulla kyllä taida olla mitään. Eikä muistaakseni oe koskaan ollutkaan.
- Ygg
silmälasit ja pisamat saa heikoksi. Puheessa joku pohjoisen murre ja r-vika kruunaa paketin.
- Papeete1
Olen huomannut että viehtymykseni treenattuun miehen kroppaan (joka voi olla koristeltu muutamalla tatskallakin) on saavuttanut taatusti fetismiin vaadittavat mittasuhteet.
Aaaaahhh...
http://leftdot.net/lj/ryan2.jpg - dayum
Eli joo, kyllä noilla Wikipedian määritelmien perusteella mulla on jonkinasteisia fetissejä. Ei nyt ehkä mitenkään voimakkaita, mutta kumminkin. Jos lähtee vaatetuksesta, niin napakat liituraitahousut naisella ja nätti peppu. Ai-jai. Toinen on stay upit, tummat mielellään. Näihin yhdistettynä, miksei ilmankin, stringit tai hipsterit ja/tai sukkanauhaliivit. Nainen miehen puvussa / smokissa. Kravatti naisella. Mulla lienee myös jonkinlainen farkkufetissi, siis naisten farkkufetissi. Oikeastaan kaikenlainen takapuolta korostava pukeutuminen kuuluu samaan kategoriaan. No tämän jälkeen ei ole varmaankaan vaikea arvata mikä myös kiehtoo. Eli naisten takapuolet - mielellään "oikean" muotoisena.
Jos siirrytään vähän ylemmäs, niin oikeanlainen katse / silmät naisella. Tähän mahdollisesti yhdistettynä sopivat silmälasit. Eilen muuten olin noin 3 sekuntia katsekontaktissa tietääkseni tuntemattoman naisen kanssa, jolla oli muovisankaiset silmälasit ja kerrassaan valloittavat silmät. Sen noin 3 sekunnin ajan tuntui siltä kuin olisin tuntenut naisen koko ikäni... Jotain siinä katseessa oli. Ehkä jonkinlaista vetoa tunnen myös hillittyihin lävistyksiin, silmäkulmat / nenä / huulet / varsinkin kielikorut. Vähän kun vielä siirrytään ylemmäs, niin hiusvärit mahdollisesti yhdistettynä sopivaan kampaukseen ovat myös yksi fetissintapainen meikälle. Varsinkin persoonalliset hiusvärit.
Jos nyt vielä vähän tässä ynnäilee, niin oikeastaan voisi mainita että persoonalliset piirteet naisessa kiehtovat meikäläistä. Ei sen tarvitse mitään kovin radikaalia olla, mutta jotain sopivan persoonallista, pukeutuminen tms.
Mitään varsinaisia seksifetissejä minulla ei taida olla. Ehkä joku tyyliin minä konttorirotta, sinä pomo-juttu on, mutta ei oikein muuta. Tai ehkä ne menevät enemmän fantasioiden puolelle. miehellä ehdottomasti pieni leukaparta ja bandana. aah... ne lähettävät tälle tytölle värisyttäviä signaaleja. =P Vaatemakuni on nykään laajempi mutta fetissiksi ovat kai jäänet kaikki mustat vartalonmyötäiset, jotka saavat olemukseni melko kissamaiseksi. Mielitietty tykkää myös erityisesti stay-up-sukista ja saappaista naisellaan...
Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1352220
Mies olet edelleen rakas ja tärkeä
Mutta nyt tuntuu, että se "terävin vaihe" on ohi. En millään tapaa halua tällä pahoittaa mieltä, halusin vain ilmoittaa.871819Apua, Gogi ja Kia tippuivat TTK:sta! Oliko Gogin ja Kian tiputus mielestäsi oikein?
Gogi ja Kia tippuivat monen yllätykseksi sunnuntaina TTK:sta. Oliko tämä mielestäsi oikein näin vai kenen olisi pitänyt711733Taas poistuu ABC, nyt Salossa
Ei ole enää ihmisillä varaa ostaa nakkisämpylää myymälän puolelta. Viimeiset roposet menevät polttoaineeseen. Takana on1091597- 561312
Millainen luonne sinä olet?
Itse olen innovatiivinen ja kuunteleva, sekä avoin uusille asioille. Mieheltä1801164- 571137
Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236942371119Ihastuksen halaaminen
Oletko halannut mielitiettyäsi? Miltä ensimmäinen halaus tuntui, onko jäänyt mieleen? 🫂491102Oletko koskaan miettinyt miltä lähempi fyysinen
kontakti tuntuisi hänen kanssaan? Sitä menee sekaisin pelkästä olemuksesta, niin kosketus voisi olla aika räjäyttävää.451067