Villiruusu

B.A.L.L

Terve!

Onko kellään omakohtaista kokemusta Villiruusun taloista, erityisen mielenkiintoinen olisi malli 187. Kiitos asiallisista vastauksista!

19

2301

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viimeksi kun

      täällä Villiruususta kyseltiin, niin tuli pari vastausta, jotka ainakin mua hirvittivät, ei niissä paljo selitelty että miksi ei missään nimessä Villiruusua eli en tiedä tarkemmin - jossain oli että firma oli jossain vaiheessa hoippunut konkurssin partaalla ja jossain sitä pidettiin hyvin kalliina. Mutta mikä näistä tietää, kuka totta puhuu. Ota ainakin tarkasti selvää jos kyseistä firmaa tosissaan meinaat. Talomallinsa minusta aika omalaatuisen näköisiä.

      • B.A.L.L

        Ehkä tämä onkin väärä paikka kysyä oikeastaan mitään, kun täältä ei oikeasti saa mitään kunnollista vastausta. En nyt tarkoittanut tietty sinun vastaustasi. Yleensä täällä keskitytään haukkumaan toisten valintoja. Muutamassa taloesittelyssä käyneenä, tuo kyseinen talo vaikutti oikein hienolta ja hyvin tehdyltä.


      • yleensä käy...
        B.A.L.L kirjoitti:

        Ehkä tämä onkin väärä paikka kysyä oikeastaan mitään, kun täältä ei oikeasti saa mitään kunnollista vastausta. En nyt tarkoittanut tietty sinun vastaustasi. Yleensä täällä keskitytään haukkumaan toisten valintoja. Muutamassa taloesittelyssä käyneenä, tuo kyseinen talo vaikutti oikein hienolta ja hyvin tehdyltä.

        Olen huomannut saman. Mutta jos olet käynyt taloesittelyissä, niin varmaan sitä kautta saa parempaa kuvaa asioista kuin siitä jos täällä joku haukkuu. Juttelitko ko. talojen rakennuttajien kanssa? Kannattaisi varmaan. Epäilen että ko. firmalla aika pienet markkinaosuudet mikä voi toisaalta olla hyväkin. Mutta itse säikähdin kyllä sitä konkurssi-huhua, vaikka sehän voi olla jotain aivan menneiden talvien lumia - mutta tarkistaisin kyllä asiaa jos olisin ko. tuotetta hankkimassa. Toisekseen etsisin jonkun vastaavan tuotteen ja ehdottomasti kilpailuttaisin.


    • saman kylän miehiä

      minusta siinä on ihan hyvät tekniset ratkaisut. Niben kilkkeitä käytetään jne. Ei ole menty sieltä missä aita on matalin. Olen kuullut että käyttävät kielitaidottomia työmiehiä mikä aiheuttaa ongelmia asiakkaan ja rakennusvalvonnan kanssa. (virolaiset ja venäläiset).

    • -m-

      ostettin levyvalmis 161 vuos takaperin ja "taloon" oon ainakin ollu ihan tyytyväinen..eli pystys on ainakin vielä :) kaikki on tullu hoidetuksi vaik onki välil saanu muistuttaa sovituista asioista valmistajaa useampia kertoja.

      • -m-

        meijän paketissa oli NILANIN lämpöpumppu jne..ja työmiehinä oli tosiaan virolaisia mut kyl me ainakin ymmärrettiin toisiamme ja pojat teki ihan asiallista jälkeä..ainakin paikanpäällä.


      • kepponen
        -m- kirjoitti:

        meijän paketissa oli NILANIN lämpöpumppu jne..ja työmiehinä oli tosiaan virolaisia mut kyl me ainakin ymmärrettiin toisiamme ja pojat teki ihan asiallista jälkeä..ainakin paikanpäällä.

        villiruusu oy tuomittu Tuusulan Käräjäoikeudessa 30.5.08 EN SUOSITTELE lukemieni asiakirjojen perusteella VILLIRUUSUA huh huh huh...


      • niin varmast mut
        kepponen kirjoitti:

        villiruusu oy tuomittu Tuusulan Käräjäoikeudessa 30.5.08 EN SUOSITTELE lukemieni asiakirjojen perusteella VILLIRUUSUA huh huh huh...

        eiköhän noita asiakirjoja löydy vähän joka talovalmistajan kohdalta..tuskin puhdasta löytyykään..et silleen.


      • B.A.L.L
        kepponen kirjoitti:

        villiruusu oy tuomittu Tuusulan Käräjäoikeudessa 30.5.08 EN SUOSITTELE lukemieni asiakirjojen perusteella VILLIRUUSUA huh huh huh...

        Mikä oli tuomion syy?


      • B.A.L.L
        B.A.L.L kirjoitti:

        Mikä oli tuomion syy?

        Näinhän se yleensä käy kun kysyy detaljeja näistä tuomioista yms. En epäile, etteikö tätä tuomiota olisi, mutta kaikki muu todellinen tieto sitten puuttuukin.


      • eipä
        B.A.L.L kirjoitti:

        Näinhän se yleensä käy kun kysyy detaljeja näistä tuomioista yms. En epäile, etteikö tätä tuomiota olisi, mutta kaikki muu todellinen tieto sitten puuttuukin.

        yllättänyt ettei vastausta kuulunut.itsekin odottelin sitä.tää onki semmonen tarina palsta et kannattaa miettiä missä jutuissa on lopulta perää..


      • vastine
        eipä kirjoitti:

        yllättänyt ettei vastausta kuulunut.itsekin odottelin sitä.tää onki semmonen tarina palsta et kannattaa miettiä missä jutuissa on lopulta perää..

        Kotka... Asianaja toimessa villiruusun rak.virheiden. johd. ei tule mitään korj.sta. puhutaan vähätellään isoja virheitä. Todellakin pitävät ihmisiä tyhminä... ei enään puheita Katsotaan auttaako.Ulos mittaus käynnissä ruusulla ei turhia puheita. B.A.L.L


      • toi kotkan juttu ole
        vastine kirjoitti:

        Kotka... Asianaja toimessa villiruusun rak.virheiden. johd. ei tule mitään korj.sta. puhutaan vähätellään isoja virheitä. Todellakin pitävät ihmisiä tyhminä... ei enään puheita Katsotaan auttaako.Ulos mittaus käynnissä ruusulla ei turhia puheita. B.A.L.L

        monen vuoden takainen juttu..kuulin jo ennen siitä kun otin itse talon heiltä.ja ainaki meil kaikki huomautukset on tullut tehtyä.eli meil on kaikki mennyt suht ok..eiköhän nilläkin ole suhteessa ulosmenneiden talopakettien määrään vähän tommosia "taisteluja"..olen melkeinpä varma et kaikilla suomessa talopaketteja tekevillä firmoilla on jossain vaihees ollu tommosia juttuja käynnissä..ei sillä,en vähättele yhtään kotkan juttua.pakkohan asioille on saatava ratkasu,vaik noin jos ei muuta vaihtoehtoa enää ole.


      • pettynyt
        toi kotkan juttu ole kirjoitti:

        monen vuoden takainen juttu..kuulin jo ennen siitä kun otin itse talon heiltä.ja ainaki meil kaikki huomautukset on tullut tehtyä.eli meil on kaikki mennyt suht ok..eiköhän nilläkin ole suhteessa ulosmenneiden talopakettien määrään vähän tommosia "taisteluja"..olen melkeinpä varma et kaikilla suomessa talopaketteja tekevillä firmoilla on jossain vaihees ollu tommosia juttuja käynnissä..ei sillä,en vähättele yhtään kotkan juttua.pakkohan asioille on saatava ratkasu,vaik noin jos ei muuta vaihtoehtoa enää ole.

        Älkää sekaantuko Villiruusun taloihin ikuista riesaa välttäkää.Haluatteko taistella niin kauan kunnes myytte ei se riesa silti helpota kun koko ajan löytyy jotakin vikaa joka johtuu siitä kun taitamaton tekee. eli myyjä on vastuussa myydystä susitalosta, sen se tekee alihankkijan alihankkija tekee. villiruusu yrittää välttää kaiken vastuun muille.t pettynyt


      • B.A.L.L
        pettynyt kirjoitti:

        Älkää sekaantuko Villiruusun taloihin ikuista riesaa välttäkää.Haluatteko taistella niin kauan kunnes myytte ei se riesa silti helpota kun koko ajan löytyy jotakin vikaa joka johtuu siitä kun taitamaton tekee. eli myyjä on vastuussa myydystä susitalosta, sen se tekee alihankkijan alihankkija tekee. villiruusu yrittää välttää kaiken vastuun muille.t pettynyt

        ...vähän täsmennät noita kokemuksiasi. Sinullahan lienee tämä talo ollut?


      • pettynyt
        B.A.L.L kirjoitti:

        ...vähän täsmennät noita kokemuksiasi. Sinullahan lienee tämä talo ollut?

        Lattiasta kattoon uusiksi ...enemmän maksoi kun tuplasti.eikä loppua näy..


      • B.A.L.L
        pettynyt kirjoitti:

        Lattiasta kattoon uusiksi ...enemmän maksoi kun tuplasti.eikä loppua näy..

        ...kiitos! ;-)


      • kyl.
        B.A.L.L kirjoitti:

        ...kiitos! ;-)

        hienoa että ymmärsit yskäni...


      • B.A.L.L
        kyl. kirjoitti:

        hienoa että ymmärsit yskäni...

        ...SINÄ ET YMMÄRTÄNYT MINUN, HEH!!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      442
      2134
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      219
      1888
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      189
      1532
    4. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1511
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      52
      1273
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      3
      1221
    7. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      145
      1211
    8. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      37
      1072
    9. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      1026
    10. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      99
      1024
    Aihe