Maskun kalustetalo

pettynyt

Millaisia kokemuksia teillä on Maskun kalustetalosta? Onko homma toiminut niin kuin on pitänytkin? Vai onko muita pettyneitä kuin minä????

101

16714

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • maakuntien

      sponsori.Kierrän kaukaa.

    • Olen kuullut

      Olen kuullut muilta että homma tökkii melkoisesti, luvatut tavarat ei tule ajallaan, laatu on välillä mitä tahansa, takuuvaihtoon suostuivat heti, mutta vaihtokalusteita piänyt odottaa tosi kauan ja tuli vielä erit mitä piti....

      • Olen kuullut

        Siis edellinen kerrottu tapaus ei ole sattunut Kuopiossa.... Mutta kertonee sen että palvelun tökkiminen näyttää olevan Maskussa ihan tavaramerkki.... kun sama linja kautta Suomen.


      • hler
        Olen kuullut kirjoitti:

        Siis edellinen kerrottu tapaus ei ole sattunut Kuopiossa.... Mutta kertonee sen että palvelun tökkiminen näyttää olevan Maskussa ihan tavaramerkki.... kun sama linja kautta Suomen.

        Se on sama homma joka ikisellä kalustetalolla koska ne kamat tulee ULKOMAILTA. Menkää niille laivojen ja varastoiden kuljettajille huutamaa. Te ette tiedä mistään mitään ja monen eri vaihdon kautta ne tavarat teille lopulta saapuu.
        jos ette mitään mistään tiedä ni olkaa hiljaa.


      • Anonyymi

        ONNITTELUT on mennyt hienosti.Kuulut niihin HYVÄOSIASIIN.ONNITTELUT


      • Anonyymi
        Olen kuullut kirjoitti:

        Siis edellinen kerrottu tapaus ei ole sattunut Kuopiossa.... Mutta kertonee sen että palvelun tökkiminen näyttää olevan Maskussa ihan tavaramerkki.... kun sama linja kautta Suomen.

        Maskun tavaramerkkihän se on:Myydään paljon ja luvataan:Paskaa ja sekin toimitetaan milloin sattuu


      • Anonyymi
        hler kirjoitti:

        Se on sama homma joka ikisellä kalustetalolla koska ne kamat tulee ULKOMAILTA. Menkää niille laivojen ja varastoiden kuljettajille huutamaa. Te ette tiedä mistään mitään ja monen eri vaihdon kautta ne tavarat teille lopulta saapuu.
        jos ette mitään mistään tiedä ni olkaa hiljaa.

        No ISKULTA ja UNIMAILMASTA IKEA:SAAT juuri sellaista mitä olet nähnyt liikkeessä ja toimitus joka aamu tai iltapv.Ja onnistuu hyvin.Niin ja SOTKALTA.Mixei MASKULTA??
        JOO se on niiden asenteesta kiinni


      • Anonyymi
        hler kirjoitti:

        Se on sama homma joka ikisellä kalustetalolla koska ne kamat tulee ULKOMAILTA. Menkää niille laivojen ja varastoiden kuljettajille huutamaa. Te ette tiedä mistään mitään ja monen eri vaihdon kautta ne tavarat teille lopulta saapuu.
        jos ette mitään mistään tiedä ni olkaa hiljaa.

        Kumma homma,kun ostimme ISKU:a sohvan:MADE IN FINLAND.Sohva pöytö Pohjanmaalta ja ilman kolhuja.Tulivat autolla.Laivoja ei käytetty .Ostakaa MADE IN FINLAND-laatua ja saa mitä tilaa:ajalllaan sekä:LAATUA


      • Anonyymi

        Jokaisella palstalla tulee keskustella palstan aihealueeseen liittyvistä asioista. Aiheeseen kuulumattomat aloitukset tai kommentit voidaan poistaa. Keskustelujen ikäraja seksipalstoilla on 18 vuotta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokaisella palstalla tulee keskustella palstan aihealueeseen liittyvistä asioista. Aiheeseen kuulumattomat aloitukset tai kommentit voidaan poistaa. Keskustelujen ikäraja seksipalstoilla on 18 vuotta.

        🤥🍍?


    • ainakin tässä

      huushollissa. Tilattiin kesäkuun vaihteessa huonekalut. Toimitusajaksi luvattiin 2 viikkoa. Ei alkanut kuulua niin soiteltiin perään. Tuli kaksi viikkoa toimitusaikaa lisää ja valheita siitä miten joku oli vahingossa hajottanut ko. tavarat. Noh.. odoteltiin kaksi viikkoa... ei näkynyt kamoja... viikko lisää että eiköhän ne ensi viikolla tule. Sitten taas soitto Maskuun ja selitysten ja valheiden kuuntelua. 6 viikon kuluttua ostopäivästä tulee kamat kotiin kuljetettuna (hyvityksenä myöhästymisestä). Väärät kamat yllätys yllätys. Soitto Maskuun ja selitysten kuuntelua. Tämän jälkeen lupasivat toimittaa viikon sisällä oikeat kamat. Eivät toimittaneet. Soitto Maskuun, josta tuli lupaus että parin päivän kuluttua kamat on kotiovella, muuten voidaan kauppa purkaa. Ei näkynyt kamoja eikä kyllä minkäänlaista soittoa joten mentiin sitten Maskuun kauppaa purkamaan. Saavat hakea nuo väärät kamat täältä pois ja palauttaa rahat. Pääsi kyllä nauru kun kaiken tämän jälkeen n.7vkoa tavaroiden ostosta kun kauppa on jo purettu, tulee tekstiviesti että tavarat ovat noudettavissa Kuopion Maskusta.

      Huvittavaa on se että kyseisen puljun myyjät alkavat vältellä valittavia asiakkaita, jokaisella on erilainen tarina tapahtuneesta, johtoportaan puhelinnumerot tuntuvat olevan erittäin salaisia (huom! Varkauden Masku antaa Kuopion puhelinnumeroita ilomielin), ketään ei tunnu kiinnostavan hakea noita väärään paikkaan toimitettuja tavaroita meiltä pois. Kaiken huippu on se että kukaan ei missään tilanteessa ole pahoitellut tapahtunutta.

      Suosittelen kiertämään ko. puljun ja kaukaa.

      • eipäkiinnosta

        no ompa opettavainen tarina ja onneksi selvisi !

        itse kierrän kaukaa liikeet, jossa tekopirteät myyjät tulevat kyselemään "mitä kivaa sais olla" ja jos sanoo, että katselen vaan niin kohta koko myyjälauma tulee seurailemaan .
        onneksi Kuopiosta löytyy myös asiantuntevia ja luotettavia huonekalumyymälöitä, joissa tuotteilla takuut ja toimitukset tulevat ajallaan ! Kokemusta on oikein hyvästä palvelusta .


      • kiitos mulle
        eipäkiinnosta kirjoitti:

        no ompa opettavainen tarina ja onneksi selvisi !

        itse kierrän kaukaa liikeet, jossa tekopirteät myyjät tulevat kyselemään "mitä kivaa sais olla" ja jos sanoo, että katselen vaan niin kohta koko myyjälauma tulee seurailemaan .
        onneksi Kuopiosta löytyy myös asiantuntevia ja luotettavia huonekalumyymälöitä, joissa tuotteilla takuut ja toimitukset tulevat ajallaan ! Kokemusta on oikein hyvästä palvelusta .

        Ostin ko. liikkeestä sohvan, sängyn ja keittiökalusteet. Edeltä kerrottiin että keittöpöytää kuulemma saa odottaa... Kalusteet tulivat: sohvan pääty oli halki, ruokapöydän levyn (liimapuulevy) palat irti ja tuolien pienat halki. Sänky oli sentään ehjä...
        Noh, tavarat vaihtoon: pöytää odotettiin muutama kuukausi kun virheetöntä pöytää ei tullut, seuraavan sohvan runko oli niin kiero ettei kaikki jalat koskeneet maahan vaikka koko perhe istui sohvalla ja taas sohva vaihtoon.
        Tässä vaiheessa minulta himmeni mielenkiinto ja otin liikkeen esittelysohvan. Sovittiin että toimittavat postissa minulle vielä sohvan jalkoihin tulevat huopalaput myöhemmin...
        Juu... lähettivät huopalappusia joiden halkaisia oli noin 1 cm, kun sohvanjaloissa halkaisija on noin 12 cm.
        Tästä helvetillisestä, noin puolen vuoden ramppaamisesta Maskussa, sain 30 € lahjakortin ja minnekkäs muualle kuin Kuopion Maskuun!
        Päätin vakaasti että köyhän ei ole vara ostaa edullista saati halpaa.
        Ai joo sohvalla on vuoden takuu ja takuu taitaa kohta umpeutua...


      • Anonyymi

        No frendini oli niillä myymässä.Sanoi itsensä irti 6kk päästä.Ei kestänyt IHMISTEN tylyä kohtelua,valehtelua,harhauttelua sekä TEKOVALHEIDEN keksimisiä.Ei voinnut itselleen mitää.Halusi olle rehti ja asiallinen.Pomotkin NEUVOIVAT mitä tehdä.Tietävät tavaroiden laatuongelmista ja muustakin.......Mutta pitää vain myydä ja VALEHDELLA


      • Anonyymi
        kiitos mulle kirjoitti:

        Ostin ko. liikkeestä sohvan, sängyn ja keittiökalusteet. Edeltä kerrottiin että keittöpöytää kuulemma saa odottaa... Kalusteet tulivat: sohvan pääty oli halki, ruokapöydän levyn (liimapuulevy) palat irti ja tuolien pienat halki. Sänky oli sentään ehjä...
        Noh, tavarat vaihtoon: pöytää odotettiin muutama kuukausi kun virheetöntä pöytää ei tullut, seuraavan sohvan runko oli niin kiero ettei kaikki jalat koskeneet maahan vaikka koko perhe istui sohvalla ja taas sohva vaihtoon.
        Tässä vaiheessa minulta himmeni mielenkiinto ja otin liikkeen esittelysohvan. Sovittiin että toimittavat postissa minulle vielä sohvan jalkoihin tulevat huopalaput myöhemmin...
        Juu... lähettivät huopalappusia joiden halkaisia oli noin 1 cm, kun sohvanjaloissa halkaisija on noin 12 cm.
        Tästä helvetillisestä, noin puolen vuoden ramppaamisesta Maskussa, sain 30 € lahjakortin ja minnekkäs muualle kuin Kuopion Maskuun!
        Päätin vakaasti että köyhän ei ole vara ostaa edullista saati halpaa.
        Ai joo sohvalla on vuoden takuu ja takuu taitaa kohta umpeutua...

        HEH HEH Masua ...TYYPILLISTÄ


      • Anonyymi

        Sitä ne kyllä osaa:SELITYXIA ja LUPAUXIA.Toteutus on sitten AIVAN eriasia


    • todella pettynyt

      Katselin kevät talvella Maskusta uutta sohvaa. Myyjä kehui sohvan maasta taivaisiin ja kehui sohvan hyvää laatua. Tilasin sohvan Maskusta ja maksoin kauppasumman heti kokonaisuudessaan (hälmö minä). Sohva minulle toimitettiinkolmen viikon päästä. Huomasin heti saatuani sohvan, että sohvassa oli ompeluvirhe, nahka oli ommeltu ruttuun. Tein sohvasta reklamaation heti seuraavana päivänä. Minulle tilattiin uusi sohva. Jo parin viikon päästä sohvan kangas alkoi nukittua. Kuuden viikon päästä tiedustelin Maskusta, että milloin oikein saan uuden sohvan kun Maskusta päin ei mitään kuulunut. Kuulin, että sohva on kyllä jo varastossa, mutta eivät osaa vielä sanoa että milloin voivat sen toimittaa. Kun kolme viikkoa oli taas kulunut, kyselin Maskusta uudestaan, että milloin saan sohvani. Maskusta silloin "tunnustettiin" että ovat unohtaneet koko asian ja lupasivat toimittaa sohvan meille heti seuraavana päivänä. Uusi sohva saapui viimein. Kun kokosin sohvaa huomasin, että tässäkin sohvassa oli vikaa. Yhdestä kohdasta nahka oli hankaitunut rikki ja hankauman alapuolella nahka on rutussa. Myös sohvan takaosassa on nahkassa ruttuja. Sohvasta roikkui ”muutama” langanpätkä joita sain saksia pois ihan urakalla. Sohva oli myös yltäpäältä sahanpurun peitossa!!! Seuraavana päivänä ilmoitin asiasta Maskun myyjälle. Myyjä lupasi hoitaa asiaa eteenpäin myymälänhoitajalle jotta voidaan keskustella mitä asialle tehdään. Tämän jälkeen soitin useita kertoja Maskuun ja yritin tavoittaa myyjää sekä myymälänhoitajaa, tuloksetta. Jätin useita soittopyyntöjä, mutta puhelua Maskusta ei tullut. Yritin tiedustella Maskun myymälänhoitajan nimeä sekä puhelinnumeroa, mutta myyjät eivät suostuneet sitä antamaan. Suostuvat ottamaan vain soittopyyntöjä, mutta soittopyyntöön ei koskaan vastattu. Viimein otin yhteyttä kuluttajaneuvojaan joka lupasi soittaa Maskuun ja kiirehtiä yhteydenottoa. Tämä tehosi viimeinkin. Heti seuraavana päivänä Myyjä soitti ja väitti, että oli muka useamman kerran yrittänyt minulle soitella, mutta totuus on että puhelimeeni ei koskaan Maskusta kyllä soittoa tullut. Aloimme neuvotella mitä sohvan suhteen oikeen tehdään. Myyjä ehdotti 150 euron hinnan alennusta. Meinasin kuolla nauruun. En ikinä sellaiseen suostu. Sitten myyjä ehdotti, että tilataan taas uusi sohva. Kiitos ei enää ikinä noin huonolaatuista sohvaa! Ehdotin myyjälle kaupanpurkua. Myyjä sanoi, että kauppa voidaan purkaa, mutta minä joudun maksamaan 20% sohvan hinnasta. Että mitä?? Niin, minun olisi maksettava koska sohvassa on heidän mielestään niin pieniä vikoja, että ne eivät oikeuta kaupan purkuun. Ei hittolainen sentään… jos sohva on täysi pa..a, ei ole oikeutta purkaa kauppaa!!! Jäljelle jäi ainoaksi vaihtoehdoksi vaihtaa sohva johonkin toiseen sohvaan. No ei sitten auttanut muu kuin ruveta katselemaan jotain muuta tilalle. No, tämän uuden sohvan pitäisi saapua noin kuuden viikon kuluttua… katsotaan tuleeko vai ei! Ja millainen sohva tällä kertaa oikeen tulee…

      • öppää

        miten kuluttajana ja ostajana tuollaista jaksaa ! onneksi apua löytyy kuluttajasuojelijan kautta!
        eikös niillä pitäis olla siellä liikkeessä hyviä ja kestäviä soffia- ainakin näin ovat esitelleet oikein havainnollistamalla kestävyyttä.


      • Anonyymi

        Toivossa on hyvä elää.Muttei Maskun-On helpompi uskoa maapallon olevan litteä tai ton Sanna Marinin lupauksiin.Ovat Maskun lupaukset kuin Antin vappu satanen...lupausta ja selittelyä...Onnea matkaan


      • Anonyymi
        öppää kirjoitti:

        miten kuluttajana ja ostajana tuollaista jaksaa ! onneksi apua löytyy kuluttajasuojelijan kautta!
        eikös niillä pitäis olla siellä liikkeessä hyviä ja kestäviä soffia- ainakin näin ovat esitelleet oikein havainnollistamalla kestävyyttä.

        Koita itse kuluttaja suoja hommaa...vaikeata ja aikaa vievää...kuka eläkeläinen,maahanmuuttajat,pitkänmatkalaiset ym jaksavat ja viitsivät...Liikeessä on mitä on...Toimitushan on AIVAN ERIASIA


      • Anonyymi

        Onnea matkaan.Sitä tarvitaan,kuin LOTOTESSA Maskun kanssa


    • jutut luettuani

      Voivat Maskussa olla varmoja että rahat pysyy asiakkaan taskussa.(Oho,runoa pukkas)Olen tässä hakinnut myös joidenkin kalusteiden vaihtoa mutta taidan kiikuttaa €urot muualle kuin Maskuun.

      • himprahuitti

        minä ostin maskusta sohvan heinäkuussa, maksoin heti ja toimitus luvattiin jonnekin tuonne loppuvuoteen, loka-marraskuun puolelle. =)
        mutta mutta, maskusta soitettiin elokuussa maanantaina että sohva toimitettaisiin tiistaina, että ollaanko kotona? että kyllä tällä kertaa kannatti ostaa maskusta sohva, oli kotiinkuljetus, ystävällinen palvelu kaupassa ja kotiinkuljettajilla, sohvakin on juuri sellainen kuin pitikin.


      • Anonyymi

        Kanattavaa ja aikaa sekä HERMOJASI säästät


    • Vepsäläiseen

      Niin ei tavii pettyä.

      • alkää

        erehtykö maksamaan käsirahaa. Saattaa olla vepsäläisellä ja Koti-idealla rahat vähissä.
        Ainakin muutamat tavarantoimittajat ovat irtisanoneet sopimuksiaan (esim. Lundia). Huhuja on myös siitä, ettei tavaroita toimiteta ennen kuin tavarantoimittaja on saanu rahat tilille.
        Kuopiossa aika moni menetti käsirahojaan Kaluste Idea lietkarin konkassa. Varokaa ettei käy samoin Koti-idean ja Vepsäläisen kanssa.


      • yhteistyö
        alkää kirjoitti:

        erehtykö maksamaan käsirahaa. Saattaa olla vepsäläisellä ja Koti-idealla rahat vähissä.
        Ainakin muutamat tavarantoimittajat ovat irtisanoneet sopimuksiaan (esim. Lundia). Huhuja on myös siitä, ettei tavaroita toimiteta ennen kuin tavarantoimittaja on saanu rahat tilille.
        Kuopiossa aika moni menetti käsirahojaan Kaluste Idea lietkarin konkassa. Varokaa ettei käy samoin Koti-idean ja Vepsäläisen kanssa.

        Olen lundian myyjiä ja voin kertoa että vepsäläisen kanssa lopetettiin jälleenmyynti yhteistuumin, koska olemme viime vuosina rakentaneet omia liikkeitä ja vepsäläinen on näiden liikkeiden läheisyydessä.

        Ihme huhuja netti täynnä.


    • Tyytyväinenasiakas

      Taitavat olla vähän tapauskohtasia nuo pettymykset. Luulenpa että noista huonoista kokemuksista kirjoitetaan vaan herkemmin, vaikka todellisuudessa tyytyväisiäkin asiakkaita riittää mielin määrin. Minä mukaanlukien.
      Ostin kesällä uuden TV-Tason, Sohvan ja Kesäkalusteet. Kaikki tuli ajallaan ja ehjänä kotiinkuljetuksessa ja myyjä vielä ilmoitti perään että TV-Taso tuli aikasemmin ja olisi noudettavissa.
      Palvelun taso oli loistavaa ja myyjä asiantunteva, eli osasi kartoittaa tarpeeni ja etsi satojen joukosta juuri minulle sopivat mööpelit.
      Tietenkin iso kauppa aina houkuttelee myyjiä palvelualttiiksi, mutta olisi suorastaan tyhmää olla käyttämättä myyjien palveluita! Niillä on kuitenkin vankkaa kokemusta ja näkemystä ja voisin veikata että heidän palvelusta kyllä maksetaan tuotteen hinnassa. Eli on hölmöä töksäyttää myyjälle "me vain katselemme" ja sitten valita huonot mööpelit ja maksaa niistä saman verran kuin muut maksavat palvelun kera myyjän kanssa valitusta itselle sopivasta sohvasta.
      On tietenkin valitettavaa heidän kannalta kenen sohva ei tulekaan ja jos tuleekin niin väärällä kankaalla. Maskunkin kokoisessa yrityksessä on silkka mahdottomuus välttää virheitä. Tietenkin myyjän pitäisi hoitaa reklamaatiot heti alta pois!

      • Divaanin ostanut

        Itse olen myös tyytyväinen Maskun myyjien osaamiseen. Taannoin päätin, että hankin pienen kulmasohvan vanhan sohvani tilalle. Kiertelin paikalliset Stemmat, Sotkat ja Iskut läpi, mutten löytänyt mieleistäni. Kävin myös Maskussa ja olin jo lähdössä pois, koska sopivaa vaihtoehtoa ei löytynyt, mutta myyjä "kävi kiinni" minuun, vaikka hänelle jo sisään tullessani sanoinkin vain katselevani.

        Tämä myyjä kysyi minulta suoraan että "huomasin, että katselet sohvia, mutta eikö meillä ollut yhtään mallia joka oikeasti kiinnostaa?" tämän lisäksi myyjä kysyi "miksi meillä ei ole sellaista mitä haet, millainen sen sohvan pitäis olla"? Vähänkö hämmentelin että mikä kysymys tuollainen on??? Sitten ajattelin kertoa hänelle mitä haen. TItse olen myös tyytyväinen Maskun myyjien osaamiseen. Taannoin päätin, että hankin pienen kulmasohvan vanhan sohvani tilalle. Kiertelin paikalliset Stemmat, Sotkat ja Iskut läpi, mutten löytänyt mieleistäni. Kävin myös Maskussa ja olin jo lähdössä pois, koska sopivaa vaihtoehtoa ei löytynyt, mutta myyjä "kävi kiinni" minuun, vaikka hänelle jo sisään tullessani sanoinkin vain katselevani.

        Tämä myyjä kysyi minulta suoraan että "huomasin, ämä myyjä kuunteli kun kerroin millaiseen tilaan olen kulmasohvaa hankkimassa, hän sanoi suoraan, että ajattelemaani paikkaan ei kulmasohvaa ole tehtykään. Myyjä piirsi paperille pohjapiirroksen (muistini mukaan arvio) huoneesta ja lopuksi esitti oikean ratkaisun hänen mielestään, ja teki selväksi, etten voi kulmasovaa tähän tilaan viedä (koska kulmasohva olisi tullut parvekkeen oven eteen).

        Myyjä näytti minulle vuodekulmadivaanisohvaa, joka oli oikea "kulmasohva" meille. Kun myyjä piirsi paperille kulmasohvan jollaista minä olin ajatellut meidän olohuoneeseen, huomasin ettei tämä ratkaisu ole meille mahdu, tilasin hänen esittämän vaihtoehdon valitsemallani kankaalla.

        Myyjä sanoi, että sohvan normaali toimitusaika on n. kolme viikkoa. Sohva tuli kolmessa ja puolessa viikossa.

        Huonompiakin kauppoja on tehty, en vielä ole katunut


      • Edelleenkin tyytyväinen
        Divaanin ostanut kirjoitti:

        Itse olen myös tyytyväinen Maskun myyjien osaamiseen. Taannoin päätin, että hankin pienen kulmasohvan vanhan sohvani tilalle. Kiertelin paikalliset Stemmat, Sotkat ja Iskut läpi, mutten löytänyt mieleistäni. Kävin myös Maskussa ja olin jo lähdössä pois, koska sopivaa vaihtoehtoa ei löytynyt, mutta myyjä "kävi kiinni" minuun, vaikka hänelle jo sisään tullessani sanoinkin vain katselevani.

        Tämä myyjä kysyi minulta suoraan että "huomasin, että katselet sohvia, mutta eikö meillä ollut yhtään mallia joka oikeasti kiinnostaa?" tämän lisäksi myyjä kysyi "miksi meillä ei ole sellaista mitä haet, millainen sen sohvan pitäis olla"? Vähänkö hämmentelin että mikä kysymys tuollainen on??? Sitten ajattelin kertoa hänelle mitä haen. TItse olen myös tyytyväinen Maskun myyjien osaamiseen. Taannoin päätin, että hankin pienen kulmasohvan vanhan sohvani tilalle. Kiertelin paikalliset Stemmat, Sotkat ja Iskut läpi, mutten löytänyt mieleistäni. Kävin myös Maskussa ja olin jo lähdössä pois, koska sopivaa vaihtoehtoa ei löytynyt, mutta myyjä "kävi kiinni" minuun, vaikka hänelle jo sisään tullessani sanoinkin vain katselevani.

        Tämä myyjä kysyi minulta suoraan että "huomasin, ämä myyjä kuunteli kun kerroin millaiseen tilaan olen kulmasohvaa hankkimassa, hän sanoi suoraan, että ajattelemaani paikkaan ei kulmasohvaa ole tehtykään. Myyjä piirsi paperille pohjapiirroksen (muistini mukaan arvio) huoneesta ja lopuksi esitti oikean ratkaisun hänen mielestään, ja teki selväksi, etten voi kulmasovaa tähän tilaan viedä (koska kulmasohva olisi tullut parvekkeen oven eteen).

        Myyjä näytti minulle vuodekulmadivaanisohvaa, joka oli oikea "kulmasohva" meille. Kun myyjä piirsi paperille kulmasohvan jollaista minä olin ajatellut meidän olohuoneeseen, huomasin ettei tämä ratkaisu ole meille mahdu, tilasin hänen esittämän vaihtoehdon valitsemallani kankaalla.

        Myyjä sanoi, että sohvan normaali toimitusaika on n. kolme viikkoa. Sohva tuli kolmessa ja puolessa viikossa.

        Huonompiakin kauppoja on tehty, en vielä ole katunut

        Pikkaisen tekstin liittämis / oikeinkirjoitusongelmia tuossa äskeisessä. Sohva hankittu, seuraavaksi uus tietokone, kiitos!


      • hyvin perillä
        Edelleenkin tyytyväinen kirjoitti:

        Pikkaisen tekstin liittämis / oikeinkirjoitusongelmia tuossa äskeisessä. Sohva hankittu, seuraavaksi uus tietokone, kiitos!

        Palataanpa asiaan Lundia/Vepsäläinen
        Seurasin kyseisen yhteistyön päättymistä hyvin läheltä.
        Vepsäläisen maksut olivat myöhässä, Lundia ei toimittanut tavaraa ennen kuin rästit hoidettu, myyjät haukkuivat Lundiaa ja sanoivat, ettei ne toimita tavaraa ajoissa, kuluttaja haukkuu Lundiaa huonoksi suomalaiseksi tuotteeksi. Ei ihme, että Lundia lopetti yhteistyön.
        Vepsäläisen myyjien käytös on törkeää muiden aliarviointia.
        Eihän suomalainen kuluttaja ole tyhmä kuten he luulevat. Eikä Vepsäläisen myyjät kai voi olla kovin fiksuja kun luulevat, että muita aiheettomasti mustamaalaamalla voittaisi itselleen paremmat myyntiprovikat.
        Eikä suomalainen kuluttaja ole myöskään niin tyhmä, että uskoisi Vepsäläisen keskijohdon omaakehua näillä palstoilla.


      • osta kerralla kunnon mööbelit
        hyvin perillä kirjoitti:

        Palataanpa asiaan Lundia/Vepsäläinen
        Seurasin kyseisen yhteistyön päättymistä hyvin läheltä.
        Vepsäläisen maksut olivat myöhässä, Lundia ei toimittanut tavaraa ennen kuin rästit hoidettu, myyjät haukkuivat Lundiaa ja sanoivat, ettei ne toimita tavaraa ajoissa, kuluttaja haukkuu Lundiaa huonoksi suomalaiseksi tuotteeksi. Ei ihme, että Lundia lopetti yhteistyön.
        Vepsäläisen myyjien käytös on törkeää muiden aliarviointia.
        Eihän suomalainen kuluttaja ole tyhmä kuten he luulevat. Eikä Vepsäläisen myyjät kai voi olla kovin fiksuja kun luulevat, että muita aiheettomasti mustamaalaamalla voittaisi itselleen paremmat myyntiprovikat.
        Eikä suomalainen kuluttaja ole myöskään niin tyhmä, että uskoisi Vepsäläisen keskijohdon omaakehua näillä palstoilla.

        kirjoitit: "Eikä Vepsäläisen myyjät kai voi olla kovin fiksuja kun luulevat, että muita aiheettomasti mustamaalaamalla voittaisi itselleen paremmat myyntiprovikat."

        Nimimerkistäsi huolimatta, et varmasti ole millään myyntialalla. Provisiopalkkaisen huonekalumyyjän provisio sovitaan töihin tullessa ja esim Vepsäläisellä se on 2% bruttomyynnistä. Jokaisella on lisäksi jonkin suuruinen pohjapalkka.
        Provisio ei muutu tai vaihtele vaan se pysyy aina samana. Miten joku voi olla niin yksinkertainen, että edes kuvittelee provision nousevan ( esim 4 %:iin) sen mukaan miten myyjä haukkuu jotain tavarantoimittajaa? Erittäin outo ajatus ja vaatii jo sen esittäjältä vakavaa hiljentymistä ja miettimistä oman mielenterveyken tilasta.

        Kyllä kuule se provisio on aina se 2%.

        Toiseksi Vepsäläisen myyjät eivät hauku muita kauppiaita eivätkä tavarantoimittajia. Siitä ei ole mitään hyötyä ja on aina parempi antaa vain fakta tietoa tai sanoa ettei tunne asiaa niin hyvin, että voisi arvioida.

        Että oikein puhumalla provisio prosentti muuttuisi... hah hah haaaa. Ja mitenkähän sen sitten kävisi selostamassa palkanlaskijalle?
        Kuule, olen tässä kuussa haukkunut Lundiaa ja Askoa ja Iskua ainakin viisi tuntia. Pliide maksa nyt ainakin 5 % toteutuneesta myynnistä provikkaa...
        Herää jo!


      • CHD

        Kannattaa miettiä ketkä näitä blogeja kirjoittaa, yrittäjänä blogi on hyvä paikka korjata virheitä mukamas jonkun toisen asiakkaan nimissä.


      • Karviainen5
        CHD kirjoitti:

        Kannattaa miettiä ketkä näitä blogeja kirjoittaa, yrittäjänä blogi on hyvä paikka korjata virheitä mukamas jonkun toisen asiakkaan nimissä.

        Edelliset viestit tässä ketjussa pitävät erittäin hyvin paikkanasa. Minäkin tein sen virheen että maksoin sohvat (kahden-istuttava ja kolmen-istuttava) heti ostettaessa. Sohville luvattiin toimitusajaksi 4-6 viikkoa. Noin kuuden viikon päästä meille toimitettiin yksi kolmen-istuttava sohva, joka oli vääränlainen ja toista sohvaa ei näkynyt missään. Vanhat sohvat vietiin samalla kerralla. Soitin Maskuun (Vantaa, Petikko) jossa sanottiin että tilaus oli mennyt sekaisin tehtaassa ja toista sohvaa ei ole edes tehty. Luvattiin toimittaa oikeat sohvat viikolla 1. Viikolla 1 ei tietenkään mitään kuulunut joten soitin Maskuun. Myyjää ei enää saanut mitenkään kiinni ja soittopyyntöihin ei vastattu. Lopulta menin itse paikan päälle. Jälleen oli tehdas "unohtanut" koko tilauksen. Nyt sohvat luvattiin viikolle 6 ja 300 Euroa hyvitystä. Lupasin harkita asiaa. Olen nyt yrittänyt 2 viikkoa soittaa kyseiseen firmaan, jotta saisin hyvityksestä kirjallisen sopimuksen, mutta myyjää tai johtoa ei saa kiinni eikä soittopyyntöihin vastata. Luulenpa että viikolla 6 ei sohvia tai hyvitystä tule...

        Viesti kaikille: jos asioitte kyseisessä liikkeessä, älkää maksako etukäteen, ei sitten vituta tavaroiden myöhästyminen ja huono palvelu niin paljoa!


      • kypsynyt
        Karviainen5 kirjoitti:

        Edelliset viestit tässä ketjussa pitävät erittäin hyvin paikkanasa. Minäkin tein sen virheen että maksoin sohvat (kahden-istuttava ja kolmen-istuttava) heti ostettaessa. Sohville luvattiin toimitusajaksi 4-6 viikkoa. Noin kuuden viikon päästä meille toimitettiin yksi kolmen-istuttava sohva, joka oli vääränlainen ja toista sohvaa ei näkynyt missään. Vanhat sohvat vietiin samalla kerralla. Soitin Maskuun (Vantaa, Petikko) jossa sanottiin että tilaus oli mennyt sekaisin tehtaassa ja toista sohvaa ei ole edes tehty. Luvattiin toimittaa oikeat sohvat viikolla 1. Viikolla 1 ei tietenkään mitään kuulunut joten soitin Maskuun. Myyjää ei enää saanut mitenkään kiinni ja soittopyyntöihin ei vastattu. Lopulta menin itse paikan päälle. Jälleen oli tehdas "unohtanut" koko tilauksen. Nyt sohvat luvattiin viikolle 6 ja 300 Euroa hyvitystä. Lupasin harkita asiaa. Olen nyt yrittänyt 2 viikkoa soittaa kyseiseen firmaan, jotta saisin hyvityksestä kirjallisen sopimuksen, mutta myyjää tai johtoa ei saa kiinni eikä soittopyyntöihin vastata. Luulenpa että viikolla 6 ei sohvia tai hyvitystä tule...

        Viesti kaikille: jos asioitte kyseisessä liikkeessä, älkää maksako etukäteen, ei sitten vituta tavaroiden myöhästyminen ja huono palvelu niin paljoa!

        Me tilasimme maskusta 30.1-10 olohuoneeseen tv-tasoa,toimitusajaksi luvattiin 2 viikkoa.Kaksi viikkoa tuli ja meni ja kyselin tavaroiden perään 20.2 myyjä lupasi soittaa maanantaina(22.2),soittoa ei kuulunnut.Isäntä kävi paikan päällä kyselemässä tasojen perään tiistaina jolloin myyjä soitti suoraan tehtaalle ja sopi että tavarat tuodaan suoraan kotiimme,myyjä lupasi TAAS soittaa seuraavana päivänä milloin auto toisi ne meille,mutta yllätys yllätys soittoa ei kuulunnut.Soitimme torstaina 25.2 myyjälle joka sanoi että tavarat on lähtenyt tänään tehtaalta,odottelimme kuskin soittoa mutta turhaan...Nyt jos myyjälle soittaisi se vetoaisi heti tähän lakkoon!Usko alkaa mennä tähän puljuun (tosin se on jo mennyt).Onneksi emme maksaneet mitään etukäteen ja minusta se myyjä oli NIIN ylimielinen siellä kaupassa että huh huh ei kai myyjän tehtävä ole kertoa henk.kohtasia asioita tuntemattomille asiakkaille(lomistaan ja kaverinsa naimisiinmenosta...)


      • saas nähä.
        kypsynyt kirjoitti:

        Me tilasimme maskusta 30.1-10 olohuoneeseen tv-tasoa,toimitusajaksi luvattiin 2 viikkoa.Kaksi viikkoa tuli ja meni ja kyselin tavaroiden perään 20.2 myyjä lupasi soittaa maanantaina(22.2),soittoa ei kuulunnut.Isäntä kävi paikan päällä kyselemässä tasojen perään tiistaina jolloin myyjä soitti suoraan tehtaalle ja sopi että tavarat tuodaan suoraan kotiimme,myyjä lupasi TAAS soittaa seuraavana päivänä milloin auto toisi ne meille,mutta yllätys yllätys soittoa ei kuulunnut.Soitimme torstaina 25.2 myyjälle joka sanoi että tavarat on lähtenyt tänään tehtaalta,odottelimme kuskin soittoa mutta turhaan...Nyt jos myyjälle soittaisi se vetoaisi heti tähän lakkoon!Usko alkaa mennä tähän puljuun (tosin se on jo mennyt).Onneksi emme maksaneet mitään etukäteen ja minusta se myyjä oli NIIN ylimielinen siellä kaupassa että huh huh ei kai myyjän tehtävä ole kertoa henk.kohtasia asioita tuntemattomille asiakkaille(lomistaan ja kaverinsa naimisiinmenosta...)

        Ostin maskusta bison kulmadivaanin vasemmanpuoleisena, toimitus viikolla 8. No nyt on vko9 ja divaani saapui. Paketin päällä luki divaani vasen, mutta kyllä tuo on oikeanpuoleinen divaani. soitin ja valitin, ja luvattiin korjata virhe, mutta yhtään ei myyjä osannut sanoa milloin. Kysyin että meneekö siihen päiviä vai viikkoja, niin sanoi että ei varmaan viikkoakaan, muttei voi luvata varmaksi. Soitti vielä takaisin ja varmisti että onhan se nyt niin että se on oikealla, etten mä vain ole ymmärtänyt väärin, sanoin että varmistin vielä noista nettisivujen kuvista, ja että juu, ymmärrän vasemman ja oikean eron. Saas nyt nähdä milloin tulee ja mitä tulee, kun paketinpäällisteksteihin ei näköjään voi luottaa...


      • saas nähä.
        saas nähä. kirjoitti:

        Ostin maskusta bison kulmadivaanin vasemmanpuoleisena, toimitus viikolla 8. No nyt on vko9 ja divaani saapui. Paketin päällä luki divaani vasen, mutta kyllä tuo on oikeanpuoleinen divaani. soitin ja valitin, ja luvattiin korjata virhe, mutta yhtään ei myyjä osannut sanoa milloin. Kysyin että meneekö siihen päiviä vai viikkoja, niin sanoi että ei varmaan viikkoakaan, muttei voi luvata varmaksi. Soitti vielä takaisin ja varmisti että onhan se nyt niin että se on oikealla, etten mä vain ole ymmärtänyt väärin, sanoin että varmistin vielä noista nettisivujen kuvista, ja että juu, ymmärrän vasemman ja oikean eron. Saas nyt nähdä milloin tulee ja mitä tulee, kun paketinpäällisteksteihin ei näköjään voi luottaa...

        Ja nyt huomaan että aikalailla haisee tuo sohva, sammoiselle bensalle tai naftaliinille tai jollekin. Yyh.


      • Anonyymi

        NO Sulla on käynnyt täm'äsula mahdottumoos:KAIKKI MENI HYVIN-ONNEKSI OLKOON


      • Anonyymi
        Divaanin ostanut kirjoitti:

        Itse olen myös tyytyväinen Maskun myyjien osaamiseen. Taannoin päätin, että hankin pienen kulmasohvan vanhan sohvani tilalle. Kiertelin paikalliset Stemmat, Sotkat ja Iskut läpi, mutten löytänyt mieleistäni. Kävin myös Maskussa ja olin jo lähdössä pois, koska sopivaa vaihtoehtoa ei löytynyt, mutta myyjä "kävi kiinni" minuun, vaikka hänelle jo sisään tullessani sanoinkin vain katselevani.

        Tämä myyjä kysyi minulta suoraan että "huomasin, että katselet sohvia, mutta eikö meillä ollut yhtään mallia joka oikeasti kiinnostaa?" tämän lisäksi myyjä kysyi "miksi meillä ei ole sellaista mitä haet, millainen sen sohvan pitäis olla"? Vähänkö hämmentelin että mikä kysymys tuollainen on??? Sitten ajattelin kertoa hänelle mitä haen. TItse olen myös tyytyväinen Maskun myyjien osaamiseen. Taannoin päätin, että hankin pienen kulmasohvan vanhan sohvani tilalle. Kiertelin paikalliset Stemmat, Sotkat ja Iskut läpi, mutten löytänyt mieleistäni. Kävin myös Maskussa ja olin jo lähdössä pois, koska sopivaa vaihtoehtoa ei löytynyt, mutta myyjä "kävi kiinni" minuun, vaikka hänelle jo sisään tullessani sanoinkin vain katselevani.

        Tämä myyjä kysyi minulta suoraan että "huomasin, ämä myyjä kuunteli kun kerroin millaiseen tilaan olen kulmasohvaa hankkimassa, hän sanoi suoraan, että ajattelemaani paikkaan ei kulmasohvaa ole tehtykään. Myyjä piirsi paperille pohjapiirroksen (muistini mukaan arvio) huoneesta ja lopuksi esitti oikean ratkaisun hänen mielestään, ja teki selväksi, etten voi kulmasovaa tähän tilaan viedä (koska kulmasohva olisi tullut parvekkeen oven eteen).

        Myyjä näytti minulle vuodekulmadivaanisohvaa, joka oli oikea "kulmasohva" meille. Kun myyjä piirsi paperille kulmasohvan jollaista minä olin ajatellut meidän olohuoneeseen, huomasin ettei tämä ratkaisu ole meille mahdu, tilasin hänen esittämän vaihtoehdon valitsemallani kankaalla.

        Myyjä sanoi, että sohvan normaali toimitusaika on n. kolme viikkoa. Sohva tuli kolmessa ja puolessa viikossa.

        Huonompiakin kauppoja on tehty, en vielä ole katunut

        No kerranhan se autinkokin paistaa risukasaan.Muutama hyvä kauppa onnistuu MUTTA suurin osa on jostain livennyt.MONILLA ja pahasti.Miksi muuten tässä valitetaan.Vai mitä????


      • Anonyymi
        hyvin perillä kirjoitti:

        Palataanpa asiaan Lundia/Vepsäläinen
        Seurasin kyseisen yhteistyön päättymistä hyvin läheltä.
        Vepsäläisen maksut olivat myöhässä, Lundia ei toimittanut tavaraa ennen kuin rästit hoidettu, myyjät haukkuivat Lundiaa ja sanoivat, ettei ne toimita tavaraa ajoissa, kuluttaja haukkuu Lundiaa huonoksi suomalaiseksi tuotteeksi. Ei ihme, että Lundia lopetti yhteistyön.
        Vepsäläisen myyjien käytös on törkeää muiden aliarviointia.
        Eihän suomalainen kuluttaja ole tyhmä kuten he luulevat. Eikä Vepsäläisen myyjät kai voi olla kovin fiksuja kun luulevat, että muita aiheettomasti mustamaalaamalla voittaisi itselleen paremmat myyntiprovikat.
        Eikä suomalainen kuluttaja ole myöskään niin tyhmä, että uskoisi Vepsäläisen keskijohdon omaakehua näillä palstoilla.

        Samoin on MASKU.Kuluttajat eivät Maskun paskan perään ole,kuin ennen.Ja usko IKUISEEN ALE myyntiin


      • Anonyymi

        ASia on näin:Maskun ORGANISAATIO on mätä,kun ei ole saatu pelaamaan.Meille kävi tasan vuosi sitten.Ostimme ISKULTA sohvan.Ei tullutkaan JOULU aaton atoksi.Soitin heille(ostoliikkeeseen)Sanoivat et sory tulee välipv.MUTTA 2t.päästä toivat PAKETISSA olevan MILTEIN samanlaisen "laina"sohvan.Hakivat sen pois samalla,kun tuli tilaamamme sohva.Pelastivat Joulumma.Tämä Hyvinkään ISKU myymälästä .KIITOS
        Maskuun en astu sisään.Huonoa kokemuksia.Edes vaivaudu niistä kirjoittamaan.Sillä vihani nousee ...ja pulsi,kun edes hieman niitä muistelen


      • Anonyymi
        Divaanin ostanut kirjoitti:

        Itse olen myös tyytyväinen Maskun myyjien osaamiseen. Taannoin päätin, että hankin pienen kulmasohvan vanhan sohvani tilalle. Kiertelin paikalliset Stemmat, Sotkat ja Iskut läpi, mutten löytänyt mieleistäni. Kävin myös Maskussa ja olin jo lähdössä pois, koska sopivaa vaihtoehtoa ei löytynyt, mutta myyjä "kävi kiinni" minuun, vaikka hänelle jo sisään tullessani sanoinkin vain katselevani.

        Tämä myyjä kysyi minulta suoraan että "huomasin, että katselet sohvia, mutta eikö meillä ollut yhtään mallia joka oikeasti kiinnostaa?" tämän lisäksi myyjä kysyi "miksi meillä ei ole sellaista mitä haet, millainen sen sohvan pitäis olla"? Vähänkö hämmentelin että mikä kysymys tuollainen on??? Sitten ajattelin kertoa hänelle mitä haen. TItse olen myös tyytyväinen Maskun myyjien osaamiseen. Taannoin päätin, että hankin pienen kulmasohvan vanhan sohvani tilalle. Kiertelin paikalliset Stemmat, Sotkat ja Iskut läpi, mutten löytänyt mieleistäni. Kävin myös Maskussa ja olin jo lähdössä pois, koska sopivaa vaihtoehtoa ei löytynyt, mutta myyjä "kävi kiinni" minuun, vaikka hänelle jo sisään tullessani sanoinkin vain katselevani.

        Tämä myyjä kysyi minulta suoraan että "huomasin, ämä myyjä kuunteli kun kerroin millaiseen tilaan olen kulmasohvaa hankkimassa, hän sanoi suoraan, että ajattelemaani paikkaan ei kulmasohvaa ole tehtykään. Myyjä piirsi paperille pohjapiirroksen (muistini mukaan arvio) huoneesta ja lopuksi esitti oikean ratkaisun hänen mielestään, ja teki selväksi, etten voi kulmasovaa tähän tilaan viedä (koska kulmasohva olisi tullut parvekkeen oven eteen).

        Myyjä näytti minulle vuodekulmadivaanisohvaa, joka oli oikea "kulmasohva" meille. Kun myyjä piirsi paperille kulmasohvan jollaista minä olin ajatellut meidän olohuoneeseen, huomasin ettei tämä ratkaisu ole meille mahdu, tilasin hänen esittämän vaihtoehdon valitsemallani kankaalla.

        Myyjä sanoi, että sohvan normaali toimitusaika on n. kolme viikkoa. Sohva tuli kolmessa ja puolessa viikossa.

        Huonompiakin kauppoja on tehty, en vielä ole katunut

        Päivä paistaa risukasaankin.Onnittelen Sinua.


      • Anonyymi
        CHD kirjoitti:

        Kannattaa miettiä ketkä näitä blogeja kirjoittaa, yrittäjänä blogi on hyvä paikka korjata virheitä mukamas jonkun toisen asiakkaan nimissä.

        Kehut ovat AINA miltein haukutun yrityksen palkoillisia......


    • Hyvästi Masku

      Pari vuotta sitten ostin jenkkiparisängyn Maskusta. Kiersin kaikki huonekaluliikkeet ja Maskun sängyt tuntuivat parhailta omalle keholle. Eivät olleet mitkään tarjoussängyt, vaan ihan keskihintaiset. Sängyt kyllä tulivat suurinpiirtein ajallaan, mutta.....meni vain muutama kuukausi, kun sängyt alkoivat "naukua". Kun vähänkin liikkui sängyssä, kuului narinaa eli yölläkin kun muutti asentoa, niunau niunau. Soitin Maskuun ja kävin siellä. Sängyt vaihdettiin eli tuotiin uudet sängyt. Myyjä sanoi, että hän osti vanhemmilleen samanlaiset eikä ole ollut mitään vikaa. Uudet sängyt tulivat, mutta muutaman kuukauden kuluttua sama juttu. Sängyt olisi korjattu ja sillä aikaa olisi pitänyt nukkua pelkän patjan päällä lattialla. En suostunut siihen. Taas tuli uudet sängyt ja myyjä sanoi, ettei kukaan muu ole valittanut, vaikka sänkyjä on myyty tuhansia. Ja taas sama toistui. Menin vielä valittamaan ja olis edelleen tarjottu uudet samanlaiset sängyt, mutta olin täysin kypsynyt koko hommaan ja kieltäydyin enää ottamasta vastaan niitä.
      Nyt myyjä kertoi, mistä naukuna johtui. Alaosassa olevat Bonnel-jouset oli kiinnitetty reunojen lautoihin ja ne irtosivat joka kerran. Siis kukaan muu ei muka ollut valittanut ja minulle sattui kuusi viallista sänkyä. Haloo.....Yksi oli sitten kuulemma valittanut. Hahhaa! Jouduin sitten ostamaan sängyt, jotka eivät olleet jenkkisängyt ja maksoin satasen väliä. Ei ole naukumista enää kuulunut eli ovat hyvät sängyt, mutta kyllä oli törkeetä myydä sellaista sänkyä, jossa jo alunperin suunnitteluvika eikä kestä normaalia nukkumista. En ikinä enää astu Maskun ovesta sisään. Kiertäkää kaukaa se. Olen kuullut läheisiltä ihmisiltä vaikka kuinka paljon samantapaisia tarinoita. Sukari myy roskaa, mutta tulee se pää vetäjän käteen jossakin vaiheessa. Huijaus on aina huijausta, ihme ettei kokenut liikemies niin yksinkertaista asiaa ymmärrä. Hyvä kello kauas kuuluu, paha vielä kauemmaksi ja yksi tyytymätön asiakas kertoo vähintään 13:lle ihmiselle kokemuksensa, joten hallaa tulee liiketoiminnalle. Onneksi ei ne ideaparkit tule tänne Kuopioon ja Ikea tulee, koska sillä on rehellinen tapa toimia.
      En usko, että tänne kukaan kirjoittaa huvikseen valeita Maskusta. Kyllä niitä huonoja kokemuksia niin runsaasti on. Kokeilkaa vaan, jos ette usko, mutta älkää vaan maksako etukäteen....

      • yksvaanostaja

        en kyllä ymmärrä miks ihmeessä pitää maksaa muka etukäteen? en ole vielä sellaiseen kaupankäyntiin törmännyt asioidessani Kuopion muissa huonekaluliikkeissä. Ja sängyt on löytyneet sellaiset et ei sit natise. Keittiön pöytä ja tuolit kota 10 vuotta ja ei yhtään nitinää. Sohvakin pari vuotta ja uuden veroinen. Kangas pysyy siistinä eikä retkota mistään. Kauppa pitää valita laadun mukaan!


      • Anonyymi

        Maskusta ei kannata OSTAA mitää


    • sadsadsadsadasda

      Iisalmen maskusta semmoiset kokemukset, etten enää mihinkään maskun liikkeeseen nokkaani laita. Tavarat ei tullut ajallaan, sai kysyä kymmenen kertaa eikä tietoa ollut. Lopulta sain mitä olin tilannut, mutta seuraavat huonekaluostokset olen tehnyt muualla. Eikä se liike ollut myöskään suomi-soffa, joka on ihan samanlainen kuin masku.

      • maskusta

        Siinäpä se otsakkeessa. Ite oon ainakin saanut sieltä tosi hyvää palvelua ja jokunen vuosi sitten ostettiin muutama lipasto jotka olivat joo halvat mallikappaleet ja myymälässä hiukan heiluivat. Myyjä kuitenkin antoi meille todella halvan hinnan lisäksi ilmaiseksi uudet kiinnikkeet joilla lipastot saa tukeviksi jos viitsii laittaa. Ovat edelleen siis paremmat kuin hyvät ja ehdottomasti paremmat kuin tuolla hinnalla ajattelin saavani.

        Nyt olen etsimässä tietynlaista pöytää sekä sohvaa. netistä etsittyäni totetin että molempia saa maskusta. Sohvaa olisis saanut ilmeisesti myös iskusta, mutta sieltä en oo saanu ikinä hyvää palvelua. Sekä sohvat että pöytä olisi pohjanmaan mallistoa joka on laadukas ja itse en usko tilauspaikan muuttavan laatua.
        Mutta kiinnostaisi kyllä kuulla kokemuksia sillä ei ole hauskaa jos uusi talo on tyhjää täynnä pitkäänkin, myös sänkyä oltas vailla ja olis tietty hyvä jos kaikki olis samasta liikkeestä, helpottas ja sais ehkä hintaa tingittyä.
        Eli niitä kokemuksia :)


      • maskusta
        maskusta kirjoitti:

        Siinäpä se otsakkeessa. Ite oon ainakin saanut sieltä tosi hyvää palvelua ja jokunen vuosi sitten ostettiin muutama lipasto jotka olivat joo halvat mallikappaleet ja myymälässä hiukan heiluivat. Myyjä kuitenkin antoi meille todella halvan hinnan lisäksi ilmaiseksi uudet kiinnikkeet joilla lipastot saa tukeviksi jos viitsii laittaa. Ovat edelleen siis paremmat kuin hyvät ja ehdottomasti paremmat kuin tuolla hinnalla ajattelin saavani.

        Nyt olen etsimässä tietynlaista pöytää sekä sohvaa. netistä etsittyäni totetin että molempia saa maskusta. Sohvaa olisis saanut ilmeisesti myös iskusta, mutta sieltä en oo saanu ikinä hyvää palvelua. Sekä sohvat että pöytä olisi pohjanmaan mallistoa joka on laadukas ja itse en usko tilauspaikan muuttavan laatua.
        Mutta kiinnostaisi kyllä kuulla kokemuksia sillä ei ole hauskaa jos uusi talo on tyhjää täynnä pitkäänkin, myös sänkyä oltas vailla ja olis tietty hyvä jos kaikki olis samasta liikkeestä, helpottas ja sais ehkä hintaa tingittyä.
        Eli niitä kokemuksia :)

        Nyt vasta katoinkin tarkemmin minkä otsakkeen alla tätä keskustelua on käyty. Hain vaan maskun keskusteluja googlella enkä sitten kattonut sen tarkemmin, muuta kuin että keskustelua on käyty lähiaikoinakin. eli eipä täälä varmaan kovasti löydy kokemuksia jyväskylästä. Pahoittelen.


      • Vertailija
        maskusta kirjoitti:

        Nyt vasta katoinkin tarkemmin minkä otsakkeen alla tätä keskustelua on käyty. Hain vaan maskun keskusteluja googlella enkä sitten kattonut sen tarkemmin, muuta kuin että keskustelua on käyty lähiaikoinakin. eli eipä täälä varmaan kovasti löydy kokemuksia jyväskylästä. Pahoittelen.

        Löysin huonekalutoimituksia käsittelevän sivuston. Se on osoitteessa:
        http://www.huonekalureklamaatio.com/
        Ihan uusi. Kannattaa käydä visiitillä!


      • minävain222
        Vertailija kirjoitti:

        Löysin huonekalutoimituksia käsittelevän sivuston. Se on osoitteessa:
        http://www.huonekalureklamaatio.com/
        Ihan uusi. Kannattaa käydä visiitillä!

        Ei maskusta enää ikinä mitään! Sohvaa saanut odottaa kolme kuukautta ja mitään ei kuulu. tein virheen että maksoin etukäteen, ja nyt vituttaa. No tällä viikolla kaupan purkuun jos ei sohvaa näy...


    • EI, MASKULLE!!

      Eilen kävin ostamassa 3 2 sohvan, ja maksoin käsirahan eilen kuljetuksineen. Odotin että olisi tullut tänään. MUTTA EI! Huomenna menen paikan päälle ja kerron asian ja haluan rahaa todellakin takaisin! Turhaan lupailla mitään mitä ei voi pitää.

      JOO JA TUOTETTA OLI VARASTOSSA ETTÄ EI TULE MISTÄÄN ULKOMAILTA NYT!!

      soitin Maskuun puoli kahdeksan ja kyselin että koska auto on viimeistään tulossa, mutta eivät tietenkään osanneet muuta sanoa kuin ettei auto ole palannut takaisin vielä. Kyllä ärsyttää, tämän takia otin lomapäivän että saan muuttoni kuntoon.

    • Bye Bye Masku Kuopio

      Vanhemmilleni myytiin Kuopion Maskusta ruokailuryhmä, joka väitettiin ensinnäkin olleen Virossa valmistettu ja toisekseen tuolit piti olla valmiiksi kasattu: Noh, varastolta haettaessa paketissa leima "Made In China" (jonka myöhemmin myönsivät ja tarjosivat "virheellisestä informaatiosta" hyvitykseksi kaksi tyynyä :D) ja yllättäen tuolit olivat palasina itse koottavaksi. Lisäksi tuotteen laatu oli jotain aivan käsittämätöntä: Halkeamia tuoleissa, lommoja pöydässä, viimeistelemättömiä sahausjälkiä, kulmia yms yms yms.

      Seuraavaksi nokka kohti Kuopion Maskua, jossa vaadimme kaupan purkua tai HYVIN suurta alennusta hintaan. Sitten alkoi huvittavin osuus: Kaupan purku luonnollisesti ensikättelyssä ei tullut kyseeseen vaan he olivat valmiita hyvittämään hinnan sillä ehdolla että ostaisimme kallimman ja laadukkaan ryhmätilalle. No ei kiitos.. Sitten myyjä esitteli heidän liikkeessä olleen mallikappaleen Virolais.. eikun Kiinalaisesta ruokaryhmästä. Kyseinen mallikappale oli miltei yhtä surkeassa kunnossa kuin ostettu ja tämän mainittuamme myyjä tyynesti totesi että "no nyt kun mallikappale on tälläinen niin ostettu tuotekin voi olla samanlainen. Että sitä saa mitä tilaa kuulemma.

      Tässä vaiheessa Maskun väkeä oli jo useampi ehdottelemassa mitä ihmeellisimpiä vaihtoehtoja jotta kauppaa ei purettaisi ja vasta kun puheeksi otettiin Kuluttaja-asiamies niin kaupanpurku alkoikin kuullostaa Maskun väeltä hyvältä vaihtoehdolta. Kauppa siis purettiin, tosin vielä siltäkin osin Maskulla ei ollut minkäänlaista pelisilmää yrittää edes pelastaa asiakkuutta että olisivat hakeneet virheellisen tuotteensa takaisin n. 3 km päästä vaan meitä pyydettiin palauttamaan tuote itse samaan paikkaan mistä se itse piti alunperin noutaakin.

      Mutta miettikään nyt pariin kolmeen kertaan ainakin ennenkuin kuin ko. liikkeestä mitään ostatte.

      Ja vinkki: pysykää myös erossa tästä heidän Tuohi-kortista (Master Card). Toinen pitkä tarina...

      • penappapee

        Rähisijä! Satuin olemaan kyseisenä päivänä asiakkaana Maskulla ja täytyy todeta että oma asenteesi oli kaukana asiallisesta. Sitä saa todellakin mitä tilaa, jos käyttäydyt hyökkääväisesti, niin luuletko saavasi hyvää palvelua? Ette saa!

        Jos vanhempasi pihistelevät ruokaryhmän ostokustannuksissa, niin ei kait se myyjän vika ole? Malliryhmässä kerran oli kaikki nuo mainitsemasi viat esillä ja silti se piti saada? Hohhoijaa, bye bye vaan itsellesi.


      • Anonyymi
        penappapee kirjoitti:

        Rähisijä! Satuin olemaan kyseisenä päivänä asiakkaana Maskulla ja täytyy todeta että oma asenteesi oli kaukana asiallisesta. Sitä saa todellakin mitä tilaa, jos käyttäydyt hyökkääväisesti, niin luuletko saavasi hyvää palvelua? Ette saa!

        Jos vanhempasi pihistelevät ruokaryhmän ostokustannuksissa, niin ei kait se myyjän vika ole? Malliryhmässä kerran oli kaikki nuo mainitsemasi viat esillä ja silti se piti saada? Hohhoijaa, bye bye vaan itsellesi.

        Kaikilla ei ole varaa kalliisiin kamoihin.Ne joilla on ei Maskussa näy.Maskussa pitää käyttyä kyllä hieman HYÖKK*ÄVÄSTI.Sillä muuten Sinua ei kuunella tai puhutaan yli.Myyjillä on taito puhua muttei KUUNELLA ja palvella asiakasta KUN ON jotain vikaa tuotteessa


    • Yks vaan

      Voi huh huh mitä juttua.
      Ostaisitte kunnon tavaraa ettekä kaikkein halvimpia tarjoustuotteita

    • topiasko

      Täysin ala-arvoinen paikka tuo Masku. Ei mennä enää koskaan. Muuton yhteydessä ostettiin kohtuu paljon kaikenlaista ja kaikesta on reklamoitu ja tavaraa vaihdettu, mutta tosiasia on se, että sekundaa sukarilta tulee! Liikkeestä luvataan soitta, mutta ei soiteta varmasti ei ole koskaan soitettu.

      • X-maskulainen

        Vuosi sitten hankin Maskusta useita huonekaluja. Palvelu oli mitä parhainta, ja tavarat toimitettiin ajallaan. Nyt toukokuun alussa ostin, maksoin, puutarhakalusteen, joka luvattiin kotiin kuljetettavaksi kuun lopulla. Eipä tullut ajallaan. Kävin liikkeessä kysymässä. Kukaan ei tiennyt oliko koko tilaustaan loppujen lopuksi lähtenyt. Eikä kyseistä tuotetta löytynyt mistään. Sitten asiaa hoidettiin niin, että kalusteet piti tulla viikon kuluttua. Eipä tullut. Huomenna menen purkamaan koko kaupan, ja saavat maksaa hyvitystä! Tarvitsen puutarhakalusteeni jo täksi kesäksi! Ja Maskuun en taida enää mennä ...


      • X-maskulainen

        Vuosi sitten hankin Maskusta useita huonekaluja. Palvelu oli mitä parhainta, ja tavarat toimitettiin ajallaan. Nyt toukokuun alussa ostin, maksoin, puutarhakalusteen, joka luvattiin kotiin kuljetettavaksi kuun lopulla. Eipä tullut ajallaan. Kävin liikkeessä kysymässä. Kukaan ei tiennyt oliko koko tilaustaan loppujen lopuksi lähtenyt. Eikä kyseistä tuotetta löytynyt mistään. Sitten asiaa hoidettiin niin, että kalusteet piti tulla viikon kuluttua. Eipä tullut. Huomenna menen purkamaan koko kaupan, ja saavat maksaa hyvitystä! Tarvitsen puutarhakalusteeni jo täksi kesäksi! Ja Maskuun en taida enää mennä ...


    • Kierrän kaukaa

      Kuopiossa ainakin henkilökunta lähes teini-ikäistä (edullista työvoimaa?) ja lähinnä pitävät seuraa toisilleen. Asiakas saa katsella ilman asiantuntevaa palvelua. Ostokset onkin tullut tehtyä hyvänpalvelun liikkeessä, mistä löytyy myös laadukkaita huonekaluja.

    • ueteelooopio

      liekkö onnistunut x-maskulaisella kaupan purku????

    • Asiakaspalvelija

      Suurin ongelma tuntuu olevan että jos kerrotaan ARVIOITU toimitusaika niin asiakas päättelee että se LUVATAAN. Ja jos tehdas ei pysty toimittamaan tavaraa arvioituun ajankohtaan tai tuotteessa on vikaa syy on tottakait - myyjäliikkeen. Myöskin halpatavaran oletetaan olevan huippulaatua....

    • rahat takas!

      Itse vierailin porttipuiston maskussa viikko sitten, siellä ovella jo myyjä hyökkäsi kimppuun. Kateltiin semmosta 500e sohvaa ja myyjä sanoi että siinä on ihan p**** kangas ja sitte ehdottikin vähän kalliimpaa grande-divaani sohvaa johon sais ite valita kankaan. No päädyttiin siihen grandeen ja johonkin kankaaseen, myyjä ilmotti hinnaksi 1200euroa ja mukamas jotain alennusta ja pesu aineita antaa mukaan. Kassalle mentiin tekemään papereita ja myyjä ehdottikin tuohi-korttia...... -.- no mieheni sitte sano että no otetaa sitten sellanen ja maksetaa vaikka kahessa erässä.. no onneks se hakemus ei menny läpi! kun huomasin että kyseinen sohva on alennuksessa 895! kysyin sitte myyjältä että "mikäs toi alennus on? mikä kangas siihen kuuluu?" myyjä meni ihan punaiseksi ja vaikeaksi ja sanoi että "no mä näytän sulle mikä kangas siihen kuuluu!" meni ettimää kangasta n.5minuuttia ja tuli takasin jonkun ihan halvan p****n kankaan kanssa ja sanoi että "tää on se kangas joka kuuluu tohon 895e hintaan" noh, kun se tuohi kortti ei menny läpi niin päätettii vaihtaa kauppaa. myyjä oli ihan paniikissa ku sanottiin että kyllä käteiselläki voitaisiin maksaa mutta ehkä käydään muualla, se sano että "joo tulkaa huomenna uudestaa oon tällä huomennaki" no todellisuudessa lähettiin petikon maskuun.. siellä selvis että se sohva ja kangas jonka se ois myyny 1200e oli oikeasti se tarjous hinta 895e! huhhuh.. tosi törkeetä viilata linssiin noin suoraan! ja porttipuistossa sanottiin että se sohva valmistetaan ja siinä menee 2-3kk! mutta petikossa sitä oli heti varastossa! no.. lähdettiin sitten Lanternan maskuun kun yks tuttu töissä siellä, kun mentiin selvis että ei ookkaan enää siellä ja päätettiin tehä ne kaupat sitte siinä siitä huolimatta. maksettiin 145e varaus ja toimitus, ja nyt kaduttaa.. meillä muutto vasta 6.8.2012 ja tänään jo soitettiin että huomenna tulis sohva, vaikka nimenomaan sanottiin että vasta elokuunpuolella toimitusta. No parempi tuo kun myöhässä.. mutta niin .. nyt menin maskun sivuille ja se sohva on 695! koittaisi nyt päättää noiden sohvien hinnan! Se juippi siellä porttipuiston maskussa oli kyllä sellanen kaveri kenen naamaa vois käydä vähän hieroo.. sillä oli semmonen kulmalävistys.. kiertäkää se kaukaa, oikeastaan kiertäkää koko masku kaukaa. Miksi pitää mennä tuollaiseen työhön? huijaamaan ihmisiä.. sossun luukulle mielummin, ja antais neki työt rehellisille.

      • vanahamaskunmies

        Siis menit sä ostamaan Grande-divaanin Tresa-kankaalla? Uskomatonta! Kyllähän Tresasta näkee jo maallikokin että se on ihan paska! Grande on hyvä divaani, sen tekee yksi suurimmista eli Bellus, mutta älkää hyvät ihmiset pilatko sitä hyvää sohvaa paskalla kankaalla. Suosittelen ko. sohvaan vähintään HR3-kangasta, eli Cortina, Connors jne..


      • Myös asiakastyössä

        nm. asiakaspalvelija Juuri näin... On loppujen lopuksi aivan sama lupaatko arvioidun toimitusajan 1-4-6-8 viikkoa. Toimitusaika ei koskaan tyydytä asiakasta vaikka se olisi viikon. Asiakas on tyytyväinen vasta, kun saa tuotteen heti mukaan (tähän on tultu tämän mulle kaikki heti ja nyt sukupolven myötä).
        Arvioidusta toimitusajasta puhutaan just siksi että viikon tarkkaa toimitusaikaa on hankala sanoa, koska
        1. Tehdas ei todennäkösesti toimita vain yhtä sohvaa kerrallaan vaan kerää täyden kontin tavaraa.
        2. Tehtaan ja myyjäliikkeen välissä on tosiaan myös logistiikkaa ja mahdollisesti myös tulli joka on täysin riippumaton em. tekijöistä.

        nm. rahat takas! Olisit ottanu Tuohen, siinä on hintaturvavakuutus eli mikäli ostamasi tuote on ostohetkestä kuukauden sisällä halvempi saat erotuksen takaisin Nordealta. (eli tuote olis sulle jääny maksamaan sen 695e)
        Toki tää edellyttää, että ostettu tuote on myös samalla verhoilulla ym. kilkkeillä, kuin mainostettu halvempi tuote.

        Ja niinku joku tossa jo mainitsikin, ostakaa laatua. Jos joku luulee saavansa Ladan hinnalla Mersun on väärässä.


      • töttöröö
        vanahamaskunmies kirjoitti:

        Siis menit sä ostamaan Grande-divaanin Tresa-kankaalla? Uskomatonta! Kyllähän Tresasta näkee jo maallikokin että se on ihan paska! Grande on hyvä divaani, sen tekee yksi suurimmista eli Bellus, mutta älkää hyvät ihmiset pilatko sitä hyvää sohvaa paskalla kankaalla. Suosittelen ko. sohvaan vähintään HR3-kangasta, eli Cortina, Connors jne..

        Kertoo taas entistäenemepi kyseisestä firmasta jos kehtaa mainostaa:
        "Huippulaadukkaalla(!!!) Tresa-kankaalla 695,-"

        Ja myyjä täällä haukkuu asiakkaan joka on mennyt tähän HUIPPULAADUKKAASEEN kankaaseen....

        Eipä taida tohon puljuun olla asiaa... muutenkin sylettää kyseisen firman temput.


      • Anonyymi
        vanahamaskunmies kirjoitti:

        Siis menit sä ostamaan Grande-divaanin Tresa-kankaalla? Uskomatonta! Kyllähän Tresasta näkee jo maallikokin että se on ihan paska! Grande on hyvä divaani, sen tekee yksi suurimmista eli Bellus, mutta älkää hyvät ihmiset pilatko sitä hyvää sohvaa paskalla kankaalla. Suosittelen ko. sohvaan vähintään HR3-kangasta, eli Cortina, Connors jne..

        Joo kankaita on monia ja hyviä.MUTTEI Maskusta.Mielummin ILMAN


      • Anonyymi
        Myös asiakastyössä kirjoitti:

        nm. asiakaspalvelija Juuri näin... On loppujen lopuksi aivan sama lupaatko arvioidun toimitusajan 1-4-6-8 viikkoa. Toimitusaika ei koskaan tyydytä asiakasta vaikka se olisi viikon. Asiakas on tyytyväinen vasta, kun saa tuotteen heti mukaan (tähän on tultu tämän mulle kaikki heti ja nyt sukupolven myötä).
        Arvioidusta toimitusajasta puhutaan just siksi että viikon tarkkaa toimitusaikaa on hankala sanoa, koska
        1. Tehdas ei todennäkösesti toimita vain yhtä sohvaa kerrallaan vaan kerää täyden kontin tavaraa.
        2. Tehtaan ja myyjäliikkeen välissä on tosiaan myös logistiikkaa ja mahdollisesti myös tulli joka on täysin riippumaton em. tekijöistä.

        nm. rahat takas! Olisit ottanu Tuohen, siinä on hintaturvavakuutus eli mikäli ostamasi tuote on ostohetkestä kuukauden sisällä halvempi saat erotuksen takaisin Nordealta. (eli tuote olis sulle jääny maksamaan sen 695e)
        Toki tää edellyttää, että ostettu tuote on myös samalla verhoilulla ym. kilkkeillä, kuin mainostettu halvempi tuote.

        Ja niinku joku tossa jo mainitsikin, ostakaa laatua. Jos joku luulee saavansa Ladan hinnalla Mersun on väärässä.

        ASian ydinhän o.Nimen omaan LUVATTU päivämäärä ja kellom aika:ILTAPV....me ei saatu JOULUKSI eikä uudeksi vuodeksi sohvakalustoa...Vaikka oli KIRJALLISESTI luvattu VIIKOA ennen joulua...n ,että MITÄ on luvattu:JOS on 4viikkoa ja tavara tulee 7-8 viikon päästä on se jo päin p...ä


    • kjo

      Erittäin huonoja kokemuksia. En astu jalallanikaan kyseiseen puljuun. Kauheaa tuputusta ja pakkokauppaa. Ihan alkaa ahistamaan kun astuu Kuopion Maskuun. Onneksi on olemassa hyviäkin huonekaluliikkeitä. Sitä paitsi maskussa ei ole edes hinnat kuluttajan näkyvillä ja aina sanoo myyjä että käydäänpä laskemassa sulle tosi hyvä hinta että saat superalennukset ja oikeesti hinnat ovat vähän mitä sattuu. Jopa kalliimmat kuin oikeasti.

    • Askolainen001

      Älkää ostako Laternan Maskusta jos haluatte säästää hermojanne. Teimme kaupat 13.11.2012 ja toimitus päivä oli 30.12.2012, mutta tuotteita ei näkynyt, joten soitin Tammikuun alussa Laternan myymälään ja myyjä sanoi että, nahkatuolit on varastossa mutta kangastuolia minkä myös ostimme ei ollut, myyjä sanoi että samaa tuolia on mutta erivärisenä jolloin sanoin että antaa tulla ja tavarat saapuivat viikon kuluttua.
      Kun aloin purkamaan lähetystä niin huomasin että kangastuolista oli jalka melkein poikki, sekä nahkatuolit tulivat väärällä mekanismilla (valmistajan virhe), joten tein reklamaation. Myyjä soitti ja sanoi että valmistaja hakee tuolit ja korjaa kyseisen virheen, mikä varmaan kestäisi pari viikkoa ainakin, joten päätimme pitää nahkatuolit, kangastuolin saisimme viikon päästä, mutta eipä kuulunut eli taas soitto myyjälle, hän sanoi että koneelle on merkitty Tammikuun viimeisellä päivälle toimitus mutta ei lupaa mitään. Aloin puhumaan nyt jonkinlaisesta hyvityksestä mutta ei suostunut hyvittämään mitään vaan sanoi että oli myynyt tuotteet tappiolla, just joo ajattelin. Sanoin että mitähän kuluttaja-asiamies tähän sanoisi, johon hän vastasi siitä vaan. Loppupelissä kangastuolin toimitus olisi 15.3.2013 jos silloinkaan. onneksi sain peruttua kangastuolin kaupat. Lähetin myös palautetta kalustetaloon mutta eipä ole mitään kuulunut. Maskun periaate on rahat pois ja potku perseeseen.

      • Kittara_liikkuu_

        Tässä taas huomaa ettei ymmäretä taas asioista yhtään mitään. Vastauskin olisi ollut silmiesi edessä, mutta päätit lyödä Maskua ja sen myyjää.

        Kerrohan, millä tavalla se on Maskun kaverin vika, jos tehtaalta tilattu tuote on maanantai-kappale? Millä tavalla se on Maskun myyjän vika, jos logistiikassa on ongelmia?

        Tässä sun casessa myyjä on ollut aktiivinen ja soitellut tehtaille/varastoille ja tehnyt parhaansa, jotta hätähousu saat tuolis! Kertoipa vielä rehellisesti ettei "voi luvata mitään", eli tehtaan armoilla oli tämäkin kaveri. Olen nähnyt myyjiä, jotka hoitavat reklat kunhan jaksavat, jos jaksavat.

        Tää myyjä teki parhaansa, joten opettele kärsivällisyyttä tai tee itse kalusteesi. Myös heti mukaan-kalusteet sopivat sinulle jatkossa. Minä itse odottelen mielelläni vaikka 3kk, jotta saan just oikean tuotteen himaan.

        eimulmuuta,peaceoutjasillee


      • Iita-mamma
        Kittara_liikkuu_ kirjoitti:

        Tässä taas huomaa ettei ymmäretä taas asioista yhtään mitään. Vastauskin olisi ollut silmiesi edessä, mutta päätit lyödä Maskua ja sen myyjää.

        Kerrohan, millä tavalla se on Maskun kaverin vika, jos tehtaalta tilattu tuote on maanantai-kappale? Millä tavalla se on Maskun myyjän vika, jos logistiikassa on ongelmia?

        Tässä sun casessa myyjä on ollut aktiivinen ja soitellut tehtaille/varastoille ja tehnyt parhaansa, jotta hätähousu saat tuolis! Kertoipa vielä rehellisesti ettei "voi luvata mitään", eli tehtaan armoilla oli tämäkin kaveri. Olen nähnyt myyjiä, jotka hoitavat reklat kunhan jaksavat, jos jaksavat.

        Tää myyjä teki parhaansa, joten opettele kärsivällisyyttä tai tee itse kalusteesi. Myös heti mukaan-kalusteet sopivat sinulle jatkossa. Minä itse odottelen mielelläni vaikka 3kk, jotta saan just oikean tuotteen himaan.

        eimulmuuta,peaceoutjasillee

        Tein kaupat Maskussa viime marraskuun alkupäivinä ja sohva luvattiin neljässä viikossa ja ehdottomasti jouluksi. Soitin viiden viikon päästä. Ei tietoa koska tulisi, mutta he eivät voi soittaa tehtaalle ja kysyä, missä mennään. Toimitus kuitenkin siirretty, mutta he eivät ilmoita, jos toimitus viivästyy alle kaksi viikkoa.

        Eipä kuulunut joulun alusviikolla ja soitin taas ja kysyin sohvan perään. Sohva varastolla ja myyjä lupasi toimittaa sohvan jouluksi vaikka itse, perjantaina ennen joulua. Toimituspäivänä ei kuulunut mitään. Soitin taas ja myyjä olikin vapaapäivällä. Pienen säädön jälkeen ehdottivat, että hakisimme itse varastolta.
        Näin teimmekin. Saimme auton heiltä ja järjestin itse kuskin ja kantajat. Aikaa oli kaksi tuntia.

        Sohva saatiin sisälle ja sohvassa väärät jalat. Luvattiin toimittaa uudet pikaisesti. Odotettiin kuukausi, ei kuulunut mitään. Jalat olivat tulleet, mutta rikkinäisinä. Taas uudet jalat tilaukseen. Haimme ne noin kolmen viikon kuluttua myymälästä. Ja samanlaiset jalat tulivat kuin ennen ja väärän väriset ja korkuiset. Jalat edelleen tilauksessa. Saimme kuulla, että haluamiamme jalkoja ei ole olemassakaan. Yrittävät jotkut mustat jalat saada tehtaalta. Saa nähdä, mitä tulee tilalle, oli ajatuksena.

        Huomasimme, että sohvasta oli vajaan kolmen kuukauden kuluttua sauma revennyt ja reklamoimme. Kuvan perusteella olimme itse rikkoneet sohvan todennäköisesti siirrettäessä, eikä reklamaatioota oteta käsittelyyn. En suostunut moiseen ja tarkastaja tuli paikalle. Sohvassa tekovirhe. Liikaa täytettä, jonka takia sauma revennyt.

        Nyt alkaa uusi taistelu, kaupan purku. Kyse ei ole ihan pienestä virheestä täytteen osalta ja kokonaisuudessa sohva ei ole sellainen, minkä ostimme / mitä tietoja kaupantekohetkellä sain.

        Saa nähdä, miten käy. Sen tiedän, että en ikinä osta Maskusta mitään.
        Tässä n ollut niin paljon hankaluuksia, valheita, vastuun kiertämistä yms., että ainoa kohtuullinen vaihtoehto on kaupan purku. Kysymyksessä on Belluksen sohna, parhaalla nahalla ja lähtöhinta melkein 1900 euroa.


      • Anonyymi
        Kittara_liikkuu_ kirjoitti:

        Tässä taas huomaa ettei ymmäretä taas asioista yhtään mitään. Vastauskin olisi ollut silmiesi edessä, mutta päätit lyödä Maskua ja sen myyjää.

        Kerrohan, millä tavalla se on Maskun kaverin vika, jos tehtaalta tilattu tuote on maanantai-kappale? Millä tavalla se on Maskun myyjän vika, jos logistiikassa on ongelmia?

        Tässä sun casessa myyjä on ollut aktiivinen ja soitellut tehtaille/varastoille ja tehnyt parhaansa, jotta hätähousu saat tuolis! Kertoipa vielä rehellisesti ettei "voi luvata mitään", eli tehtaan armoilla oli tämäkin kaveri. Olen nähnyt myyjiä, jotka hoitavat reklat kunhan jaksavat, jos jaksavat.

        Tää myyjä teki parhaansa, joten opettele kärsivällisyyttä tai tee itse kalusteesi. Myös heti mukaan-kalusteet sopivat sinulle jatkossa. Minä itse odottelen mielelläni vaikka 3kk, jotta saan just oikean tuotteen himaan.

        eimulmuuta,peaceoutjasillee

        Joo jokainen tavallaan.MUTTA pointihan on TÄMÄ:Ostaja ostaa tavaran A ja hintaan X.Sitten on SOVITTU päivämäärä milloin tavara tulee.
        No laatu on sitten huonoa ja tulee 2-3 vikkoa myöhemmin.Myyjän-Maskun POITÄÄ ilmoittaa NIMEN OMAAN painoittaa:EN VOI TAATA ONKO TUOTE sittten samaa laatua KUIN MIKÄ TÄSSÄ NYT ON NENÄN edessäsi.Sillä sieltä voi tulla sutta ja sekundaa ja toimitus ajat ovat sitten OLETETTUT ...Voi tulla pari vikkoa tai kuukautta myöhässä.Maskun PITÄÄ olla REHELLINEN asiakkaia KOHTAAN


      • Anonyymi
        Iita-mamma kirjoitti:

        Tein kaupat Maskussa viime marraskuun alkupäivinä ja sohva luvattiin neljässä viikossa ja ehdottomasti jouluksi. Soitin viiden viikon päästä. Ei tietoa koska tulisi, mutta he eivät voi soittaa tehtaalle ja kysyä, missä mennään. Toimitus kuitenkin siirretty, mutta he eivät ilmoita, jos toimitus viivästyy alle kaksi viikkoa.

        Eipä kuulunut joulun alusviikolla ja soitin taas ja kysyin sohvan perään. Sohva varastolla ja myyjä lupasi toimittaa sohvan jouluksi vaikka itse, perjantaina ennen joulua. Toimituspäivänä ei kuulunut mitään. Soitin taas ja myyjä olikin vapaapäivällä. Pienen säädön jälkeen ehdottivat, että hakisimme itse varastolta.
        Näin teimmekin. Saimme auton heiltä ja järjestin itse kuskin ja kantajat. Aikaa oli kaksi tuntia.

        Sohva saatiin sisälle ja sohvassa väärät jalat. Luvattiin toimittaa uudet pikaisesti. Odotettiin kuukausi, ei kuulunut mitään. Jalat olivat tulleet, mutta rikkinäisinä. Taas uudet jalat tilaukseen. Haimme ne noin kolmen viikon kuluttua myymälästä. Ja samanlaiset jalat tulivat kuin ennen ja väärän väriset ja korkuiset. Jalat edelleen tilauksessa. Saimme kuulla, että haluamiamme jalkoja ei ole olemassakaan. Yrittävät jotkut mustat jalat saada tehtaalta. Saa nähdä, mitä tulee tilalle, oli ajatuksena.

        Huomasimme, että sohvasta oli vajaan kolmen kuukauden kuluttua sauma revennyt ja reklamoimme. Kuvan perusteella olimme itse rikkoneet sohvan todennäköisesti siirrettäessä, eikä reklamaatioota oteta käsittelyyn. En suostunut moiseen ja tarkastaja tuli paikalle. Sohvassa tekovirhe. Liikaa täytettä, jonka takia sauma revennyt.

        Nyt alkaa uusi taistelu, kaupan purku. Kyse ei ole ihan pienestä virheestä täytteen osalta ja kokonaisuudessa sohva ei ole sellainen, minkä ostimme / mitä tietoja kaupantekohetkellä sain.

        Saa nähdä, miten käy. Sen tiedän, että en ikinä osta Maskusta mitään.
        Tässä n ollut niin paljon hankaluuksia, valheita, vastuun kiertämistä yms., että ainoa kohtuullinen vaihtoehto on kaupan purku. Kysymyksessä on Belluksen sohna, parhaalla nahalla ja lähtöhinta melkein 1900 euroa.

        Et ole yksin asiassasi.Olet näköjään päässyt helpolla noiden kanssa.ONEKSI


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole yksin asiassasi.Olet näköjään päässyt helpolla noiden kanssa.ONEKSI

        Laatua halutessa pitää valita oikea tuote oikeasta liikkeestä.


    • Sohvaperuna

      Mikä Maskun tilanne onko saanut lisäaikaa saneeraukseen vai missä mennään.
      Onko topi vielä puikoissa vai kuka ????.............

    • Operaatio iltarusko

      HUHU ? onko totta että Topi ei johda enää masku-kalustetaloa ??????....

    • petetty kerran

      Kepu pettää aina,sopii myös Maskuun.

    • Susanna641

      Ostin kaksi sohvaa Maskusta. Sohvat tulivat juuri sovittuna päivänä Itellan miesten tuoma. Minulla ainakin palvelu pelasi hyvin. Kiitos Maskulle.

      • Anonyymi

        Katsos kuulut niihin onnellissiin-Kuten lottovoittajat.Suurin osa kun häviää


    • Iita-mamma

      Kauppa saatiin purettua. Kysyivät tilinumeron, mihin palauttavat rahan. Annettiin ja kerrottiin, että sohva on maksettu. Kuitenkin palauttivat rahat rahoitusyhtiölle. Muutaman puhelinsoiton jälkeen rahat tulivat tilile.

      Sohva luvattiin hakea viikon sisällä. Kului viikko, kaksi ei kuulunut mitään. Kolmaskin meni. Soitin taas perään ja kyselin. Maskussa ei tietoa koko sohvan hausta.
      Reilu kuukausi meni ja sohva haettiin vihdoin ja viimein.

      Ihan tajuttoman huonoa asiakaspalvelua. Maskun ovi ei aukea kyllä enää kohdallamme. Jäi sen verran hapan olo koko hommasta. Koko prosessiin meni puoli vuotta.

      • Anonyymi

        Vain puoli vuotta mulla on nyt 8kk menossa


    • toispaikkakunnalta

      Kävin hänessä. Ei ollut seudulla mitään ostettavaa.

      • laterna

        Maskut on syytä kiertää kaukaa. Harmittaa, että en löytänyt tätä viestiketjua ennen kuin itse jouduin kokemaan huonoa palvelua, sekunda tavaraa, rahan menetystä ja paljon mielipahaa.


    • sukkari

      Ostimme lipaston. Maksoimme käsirahan ja tilaus tehtiin. Muutaman päivän kuluttua tuli viesti, että tavara noudettavissa varastolta. Sitten piti maksaa kassalle loppusumma, että pääsi noutamaan paketin. Kotona huomasimme, että paketista puuttuu osia, joten olemme täällä puoliksi kyhätyn lipaston kanssa. Saapa nähdä, onko tuo huonekalu jouluun mennessä valmis? Anttilaan jäi jo edellisen lipastokaupan käsiraha. En uskalla ostaa enää Suomesta mitään! Toivotonta!

      • Anonyymi

        Joo TYYPILLISTÄ MASKUA


    • Anonyymi

      Kun ostimme sänngyn(Hyvinkää)jotain jotain 4000€ ja siihen jonkun petauspatjan 340€ Ei mennyt,kuin alta puolivuotta niin petauspatja oli jo huono.Kun ostimme sen:Onko tämä KESTÄVÄ joka ei mene lyttyyn ja pitää ominaisuutensa. pitkään.Mainitsin ERITYISESTI myyjälle,että O.lonkkani on vaihdettu.Kokeilimme useita eri vaihtoehtoja.Eläkeläisellä,kun ei ole varaa,kuin laatuun joka kestää.No ostimme tämän Sveamamman K tuotteen.Ja meille tuotiin kamat himaan.No sitten soitin Maskuun ja kävin Hkään Maskussa kaupan päällä.Siellä ihmeteltiin ETTÄ EI pitäisi olla mahdollista...No sain E.mailosoitteen mihin valittaa.Valitin...ei vastausta...valitin...ei mitään sama uudestaan niin vastasivat:lähetä kuva tuotteesta jossa on mitalla näkyvissä tää painuma.Tein homman.Patja on 60mm paksu ja kuvassa näkyy SELVÄSTI painuma(makuu kohta)on yli 30mm.No mitään ei kuulunut...kyselin...ja kyselin...Meni YLI 4 viikoa...soty korona ...OK mutta sitten LOPULTAKIN lähetti tännew jonkun kaverin katsomaan asiaa.Totesi asian näin olevan...No mitään ei kuulunut......kyselin...MITÄÄN ei kuulunut.Lopulta KUN kyselin:Haluan ostaa UUDEN paremman tuottten(ehkä kalliimpikin)Tuli vastaus:Ottakaa uudet kuvat ,kun patja on LATTIALLA.V...u Meidän kämpässä sellaisia tiloja ole ylimääräistä.Eikö edes HEIDÄN kaverin lausunto joka tarkisti homman eds riittänyt.Yhdessä sen kundin kannsa MITATTIIN:YLI 35mmm oli painunut keskusta ALES pysyvästi...Myyjän lupaukset :YHTÄ PASKAPUHETTA tai tuoute:Viallinen/paska??No Sitten kun VAADIN mitä tehdä..TYLY vastaus ja lyhyt:Ota yhteyttä KULUTUSASIAMIEHEEN.
      Millä tälläinen vanha eläkeläinen titää ja osaa tälläistä.
      Taitavat myydä paskka tietäen,että asiakkaat jättävät homman siihen
      Itse(ja nyt monet muutkin kun tietävät miten se kulemma on vaikeata)
      Nyt ostamme patjan muualta ja MASKUN kierrämme kaukaa.
      Muuten ostamme mootorisänngyt(selkäyls)Muttei eds mennä MASKUN SISÄLLE tutkimaan hommaa

      • Anonyymi

        Jokaisella palstalla tulee keskustella palstan aihealueeseen liittyvistä asioista. Aiheeseen kuulumattomat aloitukset tai kommentit voidaan poistaa.

        Jos huomaat keskustelupalstoilla sääntöjen vastaista sisältöä, ilmoita siitä aina ylläpidolle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokaisella palstalla tulee keskustella palstan aihealueeseen liittyvistä asioista. Aiheeseen kuulumattomat aloitukset tai kommentit voidaan poistaa.

        Jos huomaat keskustelupalstoilla sääntöjen vastaista sisältöä, ilmoita siitä aina ylläpidolle.

        🤥🍍?


    • Anonyymi

      Lue aiheen Kuopio keskusteluja. Katso, mitä muut ajattelevat, ja osallistu keskusteluun. Suomi24 - tuhansia aiheita.

      Lue aiheen Kuopio keskusteluja. Katso, mitä muut ajattelevat, ja osallistu keskusteluun. Suomi24 - tuhansia aiheita.

      • Anonyymi

        🤥🍍?


    • Anonyymi

      Masku on Suomen kunta ja keskiajalla perustettu kirkkopitäjä, joka sijaitsee Varsinais-Suomen maakunnassa. Maskusta on Raisioon 12 km, Naantaliin 15 km ja Turkuun 18 km. Naapurikuntia ovat Mynämäki, Nousiainen, Rusko, Raisio, Naantali ja Taivassalo. Kuhankuonon rajakivellä Maskun rajapisteen kohtaavat myös Aura, Pöytyä ja Turku.



      Aika kaukana Kuopiosta.

      • Anonyymi

        Voi sinua 😁 Masku on myös Kuopiossa toimiva huonekaluliike.


      • Anonyymi

        Sinä tse eksyt aiheesta, joka tekee sinut tyhmän oloiseksi.. Sori vaan.


      • Anonyymi

        🤥🍍?


    • Anonyymi

      Olin ostamassa sänkyä ja Maskun myyjä puhui minut ihan pyörryksiin, juuri kun olin päätynyt tiettyyn tuotteeseen jatkoi myyjä vaan ettei se ole se paras ja esitteli toista saman hintaista ja samaan hengenvetoon kertoi että kalliimman saisi myös osamaksulla ja kertoi samalla sen kalliimman huonoista puolista..
      Minä sanoin vaan että "moi moi".

    • Anonyymi

      Saimme VÄÄRÄT tuolit kotia keittiö kalusteisiin noin vuosi sitten.Uuudet tuli viikon kuluttua.Eivät voinneet hakea samalla niitä uusia-vääriä mukaansa.Soittelin ssitä pari kertaa...haetaan...haetaan.No nyt kun ovat olleet jo yli vuoden niin annoin ne naapurille joululahjaksi ilmaiseksi.Ensi viikolla tulee yli vuosi 800€ostoksesta jota ei ei ole haettu pois.Toivat samaa kamaa pihalle KAHTEEN KERTAAN-Asiasta soitettu ja lähetetty Emaila useasti.Nyt ei des ole tullut vastauksia Emaeihin.No pidän ne-myyn eteenpäin,kun VUOSI on mennyt.....Jos KERRANKIN Masun töppöilyt on ASIAKKAAN EDUKSI

      • Anonyymi

        Piste kirjoitetaan kiinni edeltävään sanaan, ja sen jälkeen tulee tekstinkäsittelyssä yksi välilyönti kuten muidenkin virkkeenloppuisten välimerkkien perään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Piste kirjoitetaan kiinni edeltävään sanaan, ja sen jälkeen tulee tekstinkäsittelyssä yksi välilyönti kuten muidenkin virkkeenloppuisten välimerkkien perään.

        Kieliopille on olemassa oma palsta, ei tänne.Täällä puhutaa vain kuopion asioista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kieliopille on olemassa oma palsta, ei tänne.Täällä puhutaa vain kuopion asioista

        Näin on. On se kumma kun ei osata kirjoittaa oikealle paikalle. 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kieliopille on olemassa oma palsta, ei tänne.Täällä puhutaa vain kuopion asioista

        Hauskan ja osuvan sarkastinen viesti 😂


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      197
      2033
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      64
      1396
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      59
      1155
    4. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      64
      1086
    5. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      153
      1042
    6. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      85
      979
    7. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      83
      847
    8. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      54
      828
    9. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      63
      765
    10. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      749
    Aihe