Kiinalaista ravintolaa

kinkepöperö

Voisiko joku perustaa hyvän kiinalaisen ravintolan Raision keskustaan? Myllyn kiinalaisen ruoat ovat kaikki pahoja ja lähin hyvä paikka on Naantalissa.

2

898

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitääs?

Täh?? Onko sulla suu tuohesta vai mitä?? Mun mielestä Myllyn kiinalaisessa on tosi hyvät ruuat! Oikein maukasta. Jos se ei sulle kelpaa nii tee ihan ite ruokas.. Perusta ite se kiinalaisravintolas, sit on kaikki onnellisia :D

• Snpp

No nyt on avattu Tasalanaukiolle uusi kiinalainen/thaimaalainen ravintola MeiCinTi. Eka kerta testattu (take away) ja hyvä kokemus. Paikka näytti myös siistiltä ja todella suurelta, paikan päällä ajattelinkin syödä seuraavaksi.

Toivottavasti lähtee pyörimään hyvin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      76
      2594
    2. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      289
      2309
    3. Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken

ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi
      Maailman menoa
      159
      1252
    4. Voi kulta rakas

Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �
      Ikävä
      58
      1013
    5. Miksi haluat satuttaa

Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano
      Ikävä
      28
      931
    6. Miksi ette halua kaivattuanne

Yksi syy tai tekosyy.
      Ikävä
      70
      908
    7. Sano nyt mitä

Sinä oikein haluat?
      Ikävä
      72
      874
    8. Toivotko vielä et

Päätyisimme yhteen?
      Ikävä
      76
      850
    9. Haluathan nainen edelleen?

Että hän saa nauttia sinusta. Kun aika on...
      Ikävä
      65
      827
    10. Oletko kaivattusi

Mielestä hyvä sängyssä🤔
      Ikävä
      71
      825
    Aihe