LOHTAJA??

juuuuuuuuuuuuuuuuuu

Minkälaista aluetta?

17

3355

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiitos ei

      ja paljon myös vuokrakasarmeja jossa voi saada puukosta. On myös rauhallisia alueita että riippuu mihin muutat?

      • on?????

        Ainakin omakotitalo alueella on rauhallista.Vuokrakasameihin en lähtis minnekään.Yhtä paskapaikkoja ne on kaikki kuurna, kättö,huuhkis,kettu,ja pahin on hetteenmäki.Huumehörhöjen aluetta.


      • nyt nakertajantietä*?
        on????? kirjoitti:

        Ainakin omakotitalo alueella on rauhallista.Vuokrakasameihin en lähtis minnekään.Yhtä paskapaikkoja ne on kaikki kuurna, kättö,huuhkis,kettu,ja pahin on hetteenmäki.Huumehörhöjen aluetta.

        eikö hetteenmäki ole ns. "paremman väen " asuinaluetta?


    • ..................

      Itse perheeni kanssa viihdyn hyvin asueella kaikki tarvittavat palvelut apteekista-neuvolaan lähellä. Tosin kaupungin vuokra asunnoista ei ole kokemusta mutta omakotitalo alue rauhallista.. ja eikös joka puolella ole näitä "EI KIVOJA" paikkoja :) Itse en muuttaisi lohtajalla niin kutsutun "ringin sisäosaan" mutta itse kuurnasta muuttaneena pidän lohtajasta paljon enempi!

    • ...

      Opiskelijana olen tykännyt asua Kaikukatu 8:ssa. Vaikka välillä ääntä riittääkin (varsinkin kun koripalloa pompotetaan pihalla aamusta iltaan) niin muuten on ollut rauhallista. Ja ei se pieni melu haittaa kun sitten voi itsekin elää vapaammin eikä hiipiä aina villasukat jalassa. ABC on lähellä ja auki ympäri vuorokauden (toivottavasti jatkossakin). KPO tarjoaa ETTH-internetyhteydet eli netin saa nopeaksi myös ulospäin. Ainoa juttu tympäisee että muuttivat kerhotilat jonkilaiseksi huoltoporukan taukotilaksi. Kuntosali on aika keskinkertainen mutta ilmainen.

    • Hönttipantti

      Sanoisin, että jotkin talot menninkäisen tien kerrostaloista on täysin rauhattomien pakolaisten asuttamaa, ja juuri tässä "ringin sisäosan" kerrostalot ovat myös huonoa aluetta, mutta muulla lohtajan alueella en ole rauhattomuuksia nähnyt.

    • olla täällä

      riippuu aina ihmisestä itsestään mikä on ok ja mikä ei. Itse EN missään nimessä muuttaisi Maahisentie 1, 3, 5 tai 7. Menninkäisentiellä 2 on ok....kutonen menee mutta neloseen en lähtisi. lohtaja-kettu alueella on autottomalle vaikka mitä...vaikkapa pizzan kautta hierontaan...ja siitä kaljan hakuun absille...buranaa saa apoteekista, vähemmälle tottuneelle vaatteet ja huonekalut entringistä ja postipalvelutkin pelaa. Linja-autotkin kulkee kivasti...vissiin?

      • vaan tule erheellistä

        mainontaa; kun tuli tuo postijuttu mainittua niin siinä toisessa vuokrataan elokuvia. Onko tässä lohtajalla muuten vielä kirjastoa? parturi? vaikka usein pyörin lähettyvillä ei ole vaan tullut ajateltua asiaa. Joka puolella kaupunkia, siellä sun täällä, asuu nuorta porukkaa tahi "vanhaa ,taksilla alkossa kulkevaa"-porukkaa joka saattaa tavallaan pilata rauhaisan ,hiljaisen idyllisen asuinpiirin olemuksellaan . Ennenhän koko lohtajaa pidettiin aivan vallan mahottoman saastaisena paikkana jonne ei haluttu muuttaa millään. Olen asunut vuosia ja hengissä ollaan vielä..kukaan ei ole koskenut autoon eikä ikkunoita hajoitettu asunnostani. No varastoon oli murtauduttu mutta sen on täytynyt olla omaa porukkaa koska ulko-ovessa ei ollut jälkiä. Huuhkajanvaarassa luhtitalot on huonossa valossa? ja oksatie kuurnassa (vai kätössä..vai missähän se nyt oli?)...variskankaalla...ööö...tilhitien rivitalot?. Joten, asui missäpäin tahansa Kajaania..seassa voi olla tosi hiljaisia ja rauhallisia taloja (kuten missä itse olen), sitä en tiedä miten tuossa viereisessä eletään. En muuta täältä pois .


      • ++++++++
        vaan tule erheellistä kirjoitti:

        mainontaa; kun tuli tuo postijuttu mainittua niin siinä toisessa vuokrataan elokuvia. Onko tässä lohtajalla muuten vielä kirjastoa? parturi? vaikka usein pyörin lähettyvillä ei ole vaan tullut ajateltua asiaa. Joka puolella kaupunkia, siellä sun täällä, asuu nuorta porukkaa tahi "vanhaa ,taksilla alkossa kulkevaa"-porukkaa joka saattaa tavallaan pilata rauhaisan ,hiljaisen idyllisen asuinpiirin olemuksellaan . Ennenhän koko lohtajaa pidettiin aivan vallan mahottoman saastaisena paikkana jonne ei haluttu muuttaa millään. Olen asunut vuosia ja hengissä ollaan vielä..kukaan ei ole koskenut autoon eikä ikkunoita hajoitettu asunnostani. No varastoon oli murtauduttu mutta sen on täytynyt olla omaa porukkaa koska ulko-ovessa ei ollut jälkiä. Huuhkajanvaarassa luhtitalot on huonossa valossa? ja oksatie kuurnassa (vai kätössä..vai missähän se nyt oli?)...variskankaalla...ööö...tilhitien rivitalot?. Joten, asui missäpäin tahansa Kajaania..seassa voi olla tosi hiljaisia ja rauhallisia taloja (kuten missä itse olen), sitä en tiedä miten tuossa viereisessä eletään. En muuta täältä pois .

        ABC, koulu, monia päivähoitopaikkoja, apteekki, k-kauppa, kirjasto, nuorisotilat, lähiliikuntapuisto, parturi-kampaamo, posti, hyvät bussi yhteydet.


      • vika

        noissa Maahisentie 1, 3, 5 tai 7 osoitteissa on?


      • sanoa että ihan
        vika kirjoitti:

        noissa Maahisentie 1, 3, 5 tai 7 osoitteissa on?

        vikaa mutta näin yleisesti aika spurkumaista yleismeininkiä...varmasti asuu seassa fiksua ja filmaattistakin porukkaa , ...vaikka ykkönen on peruskorjattu..kohta se on samanlainen kuin muutkin.


    • -Opiskelija-

      Hiljaista. Pieru on kuin megatonnin räjähdys. Kajaanin keskustassa asuessani melua oli jatkuvasti ja eikä edes tietyömaan räjäytyksiä huomioinut mitenkään.

      Kaikkialla asuinalueilla elää näitä ihmisiä, joiden maailma ja elämä rajoittuu asuinalueen rajoille. Heillä ei käytännössä ole omaa elämää (harhaluuloisia - paranoidisia) ja aktiviteetit rajoittuvat vain olemassaolemiseen (nimi - henkilötunnus - osoite). Näiden ihmisten lapset ovat syntyessään jo samankaltaisia kuin vanhempansa. Ilman tieto taitoa ei nykyisessä yhteiskunnassa pärjää. Ihmiset syrjäytyvät ja etsivät kaltaisensa seuraan. Tietämättömyys sen kuin tiivistyy tiivistymistään ja porukka alkaa seota.

    • ehhheheh

      Lohtaja on Kajaanin Monaco: Kukaan ei maksa veroja eikä käy töissä.

    • tinskulissu

      Itse asun Lohtajalla Maahisentiellä ja ihan ok ollu asua..Paljon on näitä maahanmuuttajia jne mutta vielä ainakaan ei ole ollut ongelmia. Tässä talossa ainakin on ihan rauhallista (vaikka ei uskois :D). Jokapaikassahan näitä häiriköitä, juoppoja ym melun ja häiriönaiheuttajia on joten ei mun mielestä ainakaan Lohtaja asuinpaikkana huono ole ollenkaan. (itsekkin olen joskus ajatellut et no way in hell muuttais tänne mutta koin iloisen yllätyksen:)) ja todella kiva et päiväkoti, kaupat, kirjasto jne on ihan tässä lähellä, ei tarvi välttämättä kaupunkiin asti lähtee asioimaan jos siltä tuntuu:)

    • mamumummo

      Entinen kaatopaik...
      Nykyinen on huuhkajav....
      buhahahahaaa

    • eläväinen ihmisyys

      Vuokra-asunnoissa asuu eriskummallista väkeä. Jotenkin on aistittavissa suuttumusta, vihaa, jopa aggressiotakin työssäkäyviä ja opiskelijoita kohtaan. Ovatko he jostakin katkeroituneita???. Juoma ainaki maistuu 24/7. Omapahan on heidän elämä.

      Opiskelijoilla ja työnperässä Kajaaniin muuttavilla on Kajaanissa vuokra asunnoista pulaa.

      • huomauttaa

        myös vuokra-asunnoissa asuvat ihmiset voivat/saattavat käydä töissä. Minä ainakin asun vuokralla ja ollut ainakin sen kymmenen vuotta töissä (vieläpä ihan vakituisessa työsuhteessa). Vaikka asun vuokralla minua ei todellakaan kiinnosta mitä toiset tekee tai jättää tekemättä. Kyllä sitä viikonloppuna saattaa pari kolme siideriä siemaista mutten katso sen takia olevani alkoholisti? Ääh..meinasit siis että tulotasosta riippumatta vuokralla asuvat eivät siedä työssäkäyviä/opiskelijoita laisinkaan? Vuokra-asuntopulaan vaikuttaa Sotkamon talvivaara hommelikin. Onse pula jo täällä töitä tekevällekkin...isompaan pitäisi päästä mutta kun ei ole...kuin vuolijoella


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      79
      1583
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      69
      1263
    3. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      106
      1208
    4. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      178
      998
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      148
      988
    6. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      55
      984
    7. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      32
      872
    8. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      59
      834
    9. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      806
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      94
      764
    Aihe