Kalvojen laitto laseihin

Mazda6

Oletteko laittaneet omiinne tummia kalvoja. Myyjä suositteli että sopii autoon todella hyvin. Itsellä on uusi Mazda6 sport GT (keltainen)

Mitähän mahtaa maksaa ja onkohan laittajissa paljon eroja?

Millaiset sävyt kannattaa valita?

Myyjä suositteli että taka lasi olisi tummempi kuin takaikkunat... onko vähän erikoisen näköinen???

7

1230

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eikka

      Kalvojen laitto on häikäisysuojan (erityisesti pienten lasten kannalta) ihan OK, mutta koska etulaseihin ei saa laittaa kovin tummia kalvoja, jää ulkonäkö mielestäni hieman hassun näköiseksi vaaleissa autoissa. Itselläni oli edellisessä autossa (sinisessä) niin tummat kalvot kuin sai laittaa(myös takalasissa) ja ne olivat ihan OK niin ulkonäön kuin toimivuudenkin kannalta (ei haitannut esim. peruuttaessa vaikka takalasissakin oli tummat kalvot). Nykyinen M6 Wagon saa olla ilman kalvoja koska mielestäni vaaleaan autoon ei käy tummat kalvot taakse ja vähän vaaleammat etulaseihin.

      • Matukka

        Etusivulaseihin ei saa laittaa kalvoja ollenkaan, katsastusmies käski minun ottaa ne pois. Rikesakko kuulemma tulee.


      • juspe

        Aika usein ainakin täällä Helsingissä tulee vastaa M6:n farkku, jossa on tummennetut takalasit ja -ikkunat. Kun ne on niin siististi laitettu, niin olen luullut että sellaisia sai tilata suoraan lisävarusteena tehdastilauksena, joten tähän asti olen harmittelin kun en hoksannut tilata sellaista autoa ostettaessa.

        Mutta kertokaa joku paljoks tulee hintaa ja kuka niitä asentaa.


      • Jokin aika sitten
        juspe kirjoitti:

        Aika usein ainakin täällä Helsingissä tulee vastaa M6:n farkku, jossa on tummennetut takalasit ja -ikkunat. Kun ne on niin siististi laitettu, niin olen luullut että sellaisia sai tilata suoraan lisävarusteena tehdastilauksena, joten tähän asti olen harmittelin kun en hoksannut tilata sellaista autoa ostettaessa.

        Mutta kertokaa joku paljoks tulee hintaa ja kuka niitä asentaa.

        Itse teetätin pk seudulla muutama vuosi sitten yrityksessä nimeltä Suomen Teippitalo Oy. Yritys on niistä ajoista laajentanut toimintaa, mutta jälki oli jo silloin hyvä... verrattuna muutamiin lasiliikkeessä tehtyihin kalvotuksiin. Paikan tiedot löydät www.teippitalo.fi


    • mustat lasit

      Näin liikenteessä beigen M6 farmarin, jossa oli tummat lasit takaovissa ja siitä taaksepäin. Auto oli hyvän näköinen, aion tehdä omastani samanlaisen. Mutta tietääkö kukaan, miten voi tummentaa tuulilasin ja etuovien lasit laillisesti? Muistaakseni TM:ssä tai jossain muussa lehdessä oli aikoinaan juttu jostain kemiallisesta käsittelystä. Jos tässä on perää, kuka niitä tekee?

    • mazdamies

      tuossa yksi esimerkki kalvojen sopimisesta ko. autoon www.cardomain.com/id/rec2003

    • Tumma

      Saako nämä jälkikäteen laitetut kalvot helposti pois jos tulee katumapäälle? Jääkä ikkunoihin jälkiä?
      Pimeällä tummista kalvotetuista ikkunoista on vaikea nähdä ulos, esim. peruutettaessa. Kokemusta on!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      88
      1682
    2. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      118
      1312
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1297
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      78
      1196
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1084
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      893
    7. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      390
      821
    8. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      812
    9. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      42
      805
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      133
      776
    Aihe