Eikö Winzip olekaan maksuton?

Parka

Nyt piti ladata yksi pakattu tiedosto.
Tuli ilmoitus että Winzipin 45 päivän kokeilu on päättynyt ja kehoitus ostosta.
Eikö tuo ollut maksuton ohjelma ??
Siinä kysyttiin rekisteröintiä, ja ajattelin että se olisi vaihtoehto, mutta rekisteröintiä ei voi tehdä ilman että ostaa.

Mikä pakkausohjelma olisi maksuton ja mistä saa ?
jos jollakin on heittää linkkiä, niin suurkiitos!

22

5682

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se ole

      koskaan ollutkaan.

    • Maksullinenhan se, jotain vanhaa sharewareversiota lukuunottamatta. Itse olen Windows-puolella käyttänyt 7-Zippiä, mutta parempiakin voi olla tai sitten ei, itseä ei Windows-puolen sotkut enää niin paljoa innosta:

      http://www.7-zip.org/download.html

      • kommentoi..

        jollei winukka kiinnosta.


      • Parka

        juu tuossa oli 16 latauslinkkiä, mikähän niistä on se oikea ?


      • kommentoi.. kirjoitti:

        jollei winukka kiinnosta.

        Vastauksesi auttoi kysyjää niin miten?


      • Parka kirjoitti:

        juu tuossa oli 16 latauslinkkiä, mikähän niistä on se oikea ?

        Se ensimmäinen sopii enemmistölle Windows-käyttäjiä: 32-bittinen Windows ja helppokäyttöinen EXE-asennustiedosto. MSI-asennus on vaihtoehtona, jos siitä enemmän tykkää.


    • ilmainen

      IZArc v3.81 Build 1550
      IZArc on kattava pakkausohjelma, joka tukee useita pakkausformaatteja, kuten 7-ZIP, A, ACE, ARC, ARJ, B64, BH, BIN, BZ2, BZA, C2D, CAB, CDI, CPIO, DEB, ENC, GCA, GZ, GZA, HA, IMG, ISO, JAR, LHA, LIB, LZH, MDF, MBF, MIM, NRG, PAK, PDI, PK3, RAR, RPM, TAR, TAZ, TBZ, TGZ, TZ, UUE, WAR, XXE, YZ1, Z, ZIP ja ZOO. Helpolla ja modernilla käyttöliittymällä voit luoda ja käsitellä tiedostoja helposti.

      maksuton ja saa suomen kielisellä käyttöliittymällä.

      http://www.download.fi/tyopoytaohjelmat/pakkausohjelmat/izarc.cfm

    • ware.

      Kuin myös WinRARkin. Voit rauhassa jatkaa käyttöä.

      • Parka

        ja mitenkähän se onnistuu.
        oli mulla WinRarekin, mutta eipä onnistunut käyttö koeajan jälkeen, vaikka olisi kuinka nalkuttanut


      • käyttöä
        Parka kirjoitti:

        ja mitenkähän se onnistuu.
        oli mulla WinRarekin, mutta eipä onnistunut käyttö koeajan jälkeen, vaikka olisi kuinka nalkuttanut

        voi jatkaa painamalla nalkutusruudun pois.


    • paras..

      vaikkei sekään ilmainen mutta kannattaa maksaa, hyvää ei saa ilmateeksi.

      • :D:D

        klikkaa vaa siint kohtaa sulje vai mikä siin ny alimmaisena olikaa. Saat kaikki toiminnot käyttöö tai ainaski ite saan. Koht 2v käyttän enkä oo mitää maksan koskaa


      • Parka

        pakkausohjelmaa tulee tarvittua niin perin harvoin, että mielestäni minun ei kannata maksa niistä ohjelmista. Ja minulle kelpaa vähän huonompikin, kunhan tekee tehtävänsä


      • Pege81
        Parka kirjoitti:

        pakkausohjelmaa tulee tarvittua niin perin harvoin, että mielestäni minun ei kannata maksa niistä ohjelmista. Ja minulle kelpaa vähän huonompikin, kunhan tekee tehtävänsä

        IZArc ollu itellä käytössä jo pidemmän aikaa, ei voi valittaa http://www.download.fi/tyopoytaohjelmat/pakkausohjelmat/izarc.cfm


    • "Eikö tuo ollut maksuton ohjelma ??"

      Ei tietenkään. On maksanut varmaan viimeiset 16v.

      "Siinä kysyttiin rekisteröintiä, ja ajattelin että se olisi vaihtoehto, mutta rekisteröintiä ei voi tehdä ilman että ostaa."

      Sitähän se rekisteröinti on että annat rahaa ohjelmiston valmistajalle.

      "Mikä pakkausohjelma olisi maksuton ja mistä saa ?"

      7-zip loistava.

    • Mäkkihöperö

      Nykyaikaisissa tietokoneissa Zip on tällä vuosituhannella kuulunut vakiovarusteisiin: ponnahdus valikosta vain komento: Luo arkisto ja tuloksena on zip-paketti valituista tiedostoista.
      Jos kaipaa tehokkaampaa pakkausta eli tulos pienempään .sit-pakettiin, niin se maksaa pari kymppiä: http://www.stuffit.com/
      http://en.wikipedia.org/wiki/StuffIt

      • "Jos kaipaa tehokkaampaa pakkausta eli tulos pienempään .sit-pakettiin, niin se maksaa pari kymppiä: http://www.stuffit.com/"

        Ihan paska. 7-zip on paras mitä löytyy. Tallennan kaikki paketit .7z muotoon mitä lähetän muille ja mitä arkistoin, koska .7z tallentaa tiedostojen oikeudet, on alustariippumaton, avoin, ilmainen ja siinä on paras pakkausuhde.

        Koska tiedostopaketeilla ei ole olemassa standardia, teen kuten vastuuntuntoinen kansalainen tekee: Äänestää siis omalla toiminnallaan parasta mitä löytyy. Luonnollisesti tekniikka on sellaista minkä jokaisen on mahdollista saada auki vaivatta, että mitään eksoottista menetelmää ei tueta kuten jotain paskaa stuffitia!


      • "Jos kaipaa tehokkaampaa pakkausta eli tulos pienempään .sit-pakettiin, niin se maksaa pari kymppiä: http://www.stuffit.com/"

        Ihan paska. 7-zip on paras mitä löytyy. Tallennan kaikki paketit .7z muotoon mitä lähetän muille ja mitä arkistoin, koska .7z tallentaa tiedostojen oikeudet, on alustariippumaton, avoin, ilmainen ja siinä on paras pakkausuhde.

        Koska tiedostopaketeilla ei ole olemassa standardia, teen kuten vastuuntuntoinen kansalainen tekee: Äänestää siis omalla toiminnallaan parasta mitä löytyy. Luonnollisesti tekniikka on sellaista minkä jokaisen on mahdollista saada auki vaivatta, että mitään eksoottista menetelmää ei tueta kuten jotain paskaa stuffitia!!


    • pakataan

      Kokkeileppa Zipeg-ohjelmaa.

    • ovat kelpo ohjelmia

      Ja kuten halusit ilmaisia. Molemmat hoitavat tonttinsa kiitettävästi, ovat suomenkielisiä ja käyttöliittymiltään helppoja, joten voitko enempää enää vaatia.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      140
      5913
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3605
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1925
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1913
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1738
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1586
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1512
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1406
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1398
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1327
    Aihe