Ari

itsekkin

myöntää että suosio on hiipumassa. Avussa Ari kertoo että keikoilla jengiä ei ole ollut niin paljon enää. Ei sillä että Koivunen viitsisi asialle jotain tehdä..

24

1320

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se niin ettei

      PYSTY tekemään asialle mitään?

      • KUKApa?

        sen tietää?;D Kiva kuitenkin, että porukat on näin aidosti huolissaan Arista, kyllä sillä sitten varmaan niitä fanejakin riittää sen verran että ura jatkuu jatkuu jatkuu....


    • sen...

      koivusen pitäs sit tehdä? Täältähän niitä hyviä neuvoja saa yleensä.

      • ku idols-ura

        pitääkin ajaa alas. sen pohjal ei woi rakentaa mitään. se mitä siit sai on lewyt/ kokemust yhdest sun toisest asiast ja perusfanipohjan. ei paha tilanne jatkaa harjotuksii ;)


      • pitäisi

        kehittyä laulajana koko ajan. tv-vetojen perusteella se on kuitenkin vaan heikentynyt: ääni huojuu ja pettää kuin murkkuikäisellä ja ylä-äänet ovat pelkkää rääkymistä.

        omaleimaista musiikkia pitäisi myös pystyä duunaamaan, eikä tommosta tusina-pop-rockia, jolla ei mitenkään erotu massasta.

        sama sarka siis kynnettävänä kuin millä tahansa bändillä/artistilla, joka pyrkii tekemään uskottavaa heviä.


      • moni jo aikaa sit
        pitäisi kirjoitti:

        kehittyä laulajana koko ajan. tv-vetojen perusteella se on kuitenkin vaan heikentynyt: ääni huojuu ja pettää kuin murkkuikäisellä ja ylä-äänet ovat pelkkää rääkymistä.

        omaleimaista musiikkia pitäisi myös pystyä duunaamaan, eikä tommosta tusina-pop-rockia, jolla ei mitenkään erotu massasta.

        sama sarka siis kynnettävänä kuin millä tahansa bändillä/artistilla, joka pyrkii tekemään uskottavaa heviä.

        leirii waihtanu on yhä kehis et en kauheest luottais siihen mitä telkust näkee ;)

        liwe-wetojen perusteel ääni on wiimeaikoina parantunut eli alkanut elää enempi samoin ku muukin bändi on parantanu otettaan.

        tulewast musast (paitsi et faija ja utbs on hywii biisei) ja duunist sen eteen oon samaa mieltä eli ei idolsil woi mitään rakentaa. onkoon se opiks muil yrittelijöil jotka kiittäköön arii pioneerihenkisest kokeilust joskin lopputulos oli jo tiedos ennenku ees alotti ja oli kai arin itenkin tiedos mut koklas silti onneaan.


      • jännää.....
        pitäisi kirjoitti:

        kehittyä laulajana koko ajan. tv-vetojen perusteella se on kuitenkin vaan heikentynyt: ääni huojuu ja pettää kuin murkkuikäisellä ja ylä-äänet ovat pelkkää rääkymistä.

        omaleimaista musiikkia pitäisi myös pystyä duunaamaan, eikä tommosta tusina-pop-rockia, jolla ei mitenkään erotu massasta.

        sama sarka siis kynnettävänä kuin millä tahansa bändillä/artistilla, joka pyrkii tekemään uskottavaa heviä.

        et toiset ovat sitä mieltä et Ari on kehittynyt, ja toiset että taantumusta on tullut. Tässä nähdään se miten erilaisia odotuksia ihmisillä on Arista. Kaikkia se ei kuitenkaan voi miellyttää.

        Mä olen käynyt Ari live keikalla elokuun alussa ja mä olen sitä mieltä et sen ääni on saanut uusia sävyjä. Se ei kuulosta enää siltä idols pojulta. Mä en onneksi luota noihin tv-vetoihin.

        Mitä tohon musan tekemiseen tulee, niin pystyykö kukaan tekemään niin omaleimaista musiikkia nykyaikana. Kaikki on jo tehty!


      • hewin osalt kaikki
        jännää..... kirjoitti:

        et toiset ovat sitä mieltä et Ari on kehittynyt, ja toiset että taantumusta on tullut. Tässä nähdään se miten erilaisia odotuksia ihmisillä on Arista. Kaikkia se ei kuitenkaan voi miellyttää.

        Mä olen käynyt Ari live keikalla elokuun alussa ja mä olen sitä mieltä et sen ääni on saanut uusia sävyjä. Se ei kuulosta enää siltä idols pojulta. Mä en onneksi luota noihin tv-vetoihin.

        Mitä tohon musan tekemiseen tulee, niin pystyykö kukaan tekemään niin omaleimaista musiikkia nykyaikana. Kaikki on jo tehty!

        on jo tehty ja siit paremmaks paneminen on yhtä harwinaist ku kanal raateluhampaat eli melko mahdoton ilmestys. coWerointi (huom W) on sil parempi kunnianosotus.

        sensijaan wäljemmil aluewesil on tilaa koklaa perjehdustaitojaan niil joiden mieli meril wetää.


    • kun itekkin

      myöntää asian. Koska se suosio sammuu ja joutuu lähtemään muihin töihin!!!!!!!!!!!

      • kyl olla suhteellisen

        lähel näit nykysii et tuskin siit mitään ydinfyysikkoo tai luokanopee tulee ;)

        musaa musaa musaa// mitäpäs sitä muuta ihminen tarwis elääkseen.


      • Ari on

        muusikko ja se tekee muusikon hommia lopun ikäänsä. Älä suotta murehdi, se on itsestään selvä asia.


      • olisikin kun
        Ari on kirjoitti:

        muusikko ja se tekee muusikon hommia lopun ikäänsä. Älä suotta murehdi, se on itsestään selvä asia.

        voisi tehdä niitä muusikon hommia lopun ikäänsä.

        Koska ihan suoraan sanottuna, eihän se muuta osaa. Sen kärsivällisyys ei ikinä riitä minkään valtakunnan opiskeluun. Ei ole kummoisia ihmissuhdetaitoja eikä edes käytöstapoja.

        Laulaa se osaa. Se onkin ainoa mahdollisuus Arille elättää itsensä. Eli toivotaan ettei joudu katuojaan.


      • nyt jos
        olisikin kun kirjoitti:

        voisi tehdä niitä muusikon hommia lopun ikäänsä.

        Koska ihan suoraan sanottuna, eihän se muuta osaa. Sen kärsivällisyys ei ikinä riitä minkään valtakunnan opiskeluun. Ei ole kummoisia ihmissuhdetaitoja eikä edes käytöstapoja.

        Laulaa se osaa. Se onkin ainoa mahdollisuus Arille elättää itsensä. Eli toivotaan ettei joudu katuojaan.

        tuli sanottua pahasti.

        Mutta sanoin vain totuuden, kuten Koivunenkin niin mielellään tekee.

        Ihan oikeasti, mitä muuta se voisi tehdä elääkseen?

        Jonkun mielestä voi olla tosi hienoa, jos voi elättää itsensä laulamalla. Mutta ei se minusta niin hienoa ole, jos KOKO ELÄMÄ on kiinni siitä. Sitten jos ja kun se loppuu kokonaan, näyttää tulevaisuus aika karulta. Ellei sitten elä saamillaan voitoilla.

        Arihan itse sanoi Ilta-Sanomissa että Idols-voitto oli hänelle pelastus sellaiselta elämältä, jossa ei ollut mitään muuta kuin ryyppääminen.

        Lykkyä Arille. Toivotaan ettei menetä ainoaa mahdollisuuttaan pysyä leivän syrjässä.


      • olla elämä
        nyt jos kirjoitti:

        tuli sanottua pahasti.

        Mutta sanoin vain totuuden, kuten Koivunenkin niin mielellään tekee.

        Ihan oikeasti, mitä muuta se voisi tehdä elääkseen?

        Jonkun mielestä voi olla tosi hienoa, jos voi elättää itsensä laulamalla. Mutta ei se minusta niin hienoa ole, jos KOKO ELÄMÄ on kiinni siitä. Sitten jos ja kun se loppuu kokonaan, näyttää tulevaisuus aika karulta. Ellei sitten elä saamillaan voitoilla.

        Arihan itse sanoi Ilta-Sanomissa että Idols-voitto oli hänelle pelastus sellaiselta elämältä, jossa ei ollut mitään muuta kuin ryyppääminen.

        Lykkyä Arille. Toivotaan ettei menetä ainoaa mahdollisuuttaan pysyä leivän syrjässä.

        ja pitääkin jos sitä tosissaan ja duunikseen tekee. enemmistöl se on pelkkä harrastus eikä merkkaa mitään sen kummempaa mut hywä et on niitäkin joille merkkaa enempi.

        musa woi myös pelastaa elämäl siis ihan kirjaimellisest. ite oon kokenu sen aikoinaan waik en musaa tuotakkaan itse waan pelkästään kuuntelen muiden tuotoksii.


    • on hyvä

      jätkä ja tulee tekemään vielä pitkänaikaa hommia musan parissa, hyvä vain että idols karisee ja senmyötä nämä ainaiset länkyttäjät. Itse olen tyytyväinen että idols toi minun tietoisuuteeni kys.herran ja nyt vain hyvää jatkoa valitsemalleen uralle.

    • suosion

      hiipuminen ole yleistä kaikilla idolsstaroilla? Arinkin suosion lasku oli odotettavissa idolshypetyksen ja varsinkin mediaryöpytyksen jälkeen. Ari ja Koivuset olivat tosin odottaneet suosion hiipumista jo viime syksynä (2007), että siihen nähden heillä on mennyt ihan kivasti;). Mä en itse hirveesti digannut kakkoslevystäkään, mutta odotan innolla kuitenkin seuraavaa. Toivottavasti heille suodaan mahdollisuus se tehdä, mutta vasta noin parin vuoden kuluttua. Nää kaks ekaahan on ihan juosten kustu.

      • ekaa, joista toinen

        on selvästi parempi ja ekakin hyvä on olleet paras mahdollinen alku Arin uralle, seuraava on varmasti vielä enemmän bändin kuuloinen. Muistan että kesällä mainitsivat että olisivat alkaneet jo tekee sen eteen jotain. Ei ne varmaan siihen kahta vuotta tartte. Villi veikkaus on että ens syksynä vois tulla uus lätty joka olis hyvä julkaista myös Euroopassa, sillä ulkomailta pienen Suomen hevibändeille leipä irtoaa.
        Uuden levyn pitäis olla vaan enemmän saman kuuloinen kuin livevedot, ettei jengi tuu väärin odotuksin keikoille ja oikeet( eli ne jotka diggaa) ihmiset löytäis bändin. Niin ja ennen levytystä biisit tosiaan pitäis ehtiä treenata kunnolla niin ettei masterointi pääsis liikaa vaikuttamaan niihin.
        Tässä saks. tuore Becoming albumin arvostelu virallisilta:
        http://www.arikoivunen.fi/keskustelu/viewtopic.php?f=3&t=35&start=525#p94984


      • kai että
        ekaa, joista toinen kirjoitti:

        on selvästi parempi ja ekakin hyvä on olleet paras mahdollinen alku Arin uralle, seuraava on varmasti vielä enemmän bändin kuuloinen. Muistan että kesällä mainitsivat että olisivat alkaneet jo tekee sen eteen jotain. Ei ne varmaan siihen kahta vuotta tartte. Villi veikkaus on että ens syksynä vois tulla uus lätty joka olis hyvä julkaista myös Euroopassa, sillä ulkomailta pienen Suomen hevibändeille leipä irtoaa.
        Uuden levyn pitäis olla vaan enemmän saman kuuloinen kuin livevedot, ettei jengi tuu väärin odotuksin keikoille ja oikeet( eli ne jotka diggaa) ihmiset löytäis bändin. Niin ja ennen levytystä biisit tosiaan pitäis ehtiä treenata kunnolla niin ettei masterointi pääsis liikaa vaikuttamaan niihin.
        Tässä saks. tuore Becoming albumin arvostelu virallisilta:
        http://www.arikoivunen.fi/keskustelu/viewtopic.php?f=3&t=35&start=525#p94984

        'saman kuuloinen kuin parhaat livevedot'...


      • kyl duunata
        kai että kirjoitti:

        'saman kuuloinen kuin parhaat livevedot'...

        mut tietty lewy-yhtiö tulee siihen taas säätämään tunetuksineen. toiwon mukaan ei. jos rosoo ja liewää epäwireisyyt niin sen parempi eläwyyden kannalt. sitpä sen kuulee.


    • missä oli

      ja mitä tarkalleen sanoi?
      T:utelias

      • utelias.....

        täällä, joka haluais tietää koko jutun.


      • avussa

        jollain julkkissivulla, flamingon avajaisvieraista muistaakseni oli Arista pieni (söpö;) kuva ja pari lausetta suurin piirtein noin niinkuin ne on tänne referoitu. Varmaan on toimittaja kysynyt muutakin, mutta halunnut jostain syystä juuri tuon asian kuvatekstiksi.


      • Olikohan
        avussa kirjoitti:

        jollain julkkissivulla, flamingon avajaisvieraista muistaakseni oli Arista pieni (söpö;) kuva ja pari lausetta suurin piirtein noin niinkuin ne on tänne referoitu. Varmaan on toimittaja kysynyt muutakin, mutta halunnut jostain syystä juuri tuon asian kuvatekstiksi.

        saman nainen kuvatekstin takana, joka teki Arista sen haastattelun silloin ennen FFTF:n levynjulkkarikeikkaa?


      • juorupalstan
        Olikohan kirjoitti:

        saman nainen kuvatekstin takana, joka teki Arista sen haastattelun silloin ennen FFTF:n levynjulkkarikeikkaa?

        toimittaja lienee tuon jutun kirjoittaja. Luulisin että Apu-lehdelläkin on oma juorutoimittaja ja muut toimittajat sitten kirjoittaa vähän pidemmät stoorit.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      327
      2742
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      89
      2035
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1600
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1144
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1002
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      973
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      930
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      143
      873
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      832
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      734
    Aihe