Ei Hätää kiinteistökeisari.fi ostaa

varmaostaja

Ei hätää ,kauppa käy.Joka päivä Helsingin sanomissa .Ostan asuntosi,käsiraha tunnissa. Kiinteistokeisari.fi

Onkom kellään kokemusta,paljonko tarjosi?

Onko pelkkää kusetusta?

Nettisivut ei paljon kerro!!

14

5641

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Stöhö

      Ei siis kokemusta mutta tässä vähän tietoa mitä netistä löytyy.

      http://www.ytj.fi/yritystiedot.aspx?yavain=809066&kielikoodi=1&tarkiste=A31D04912E67AF9534DE4ABD0E95CFAEF2AE3539&path=1547;1631;1678

      Tuolta löytyy siis osakeyhtiön oikea nimi Hautalan kiinteistösijoitus Oy.

      http://www.020300200.com/yritykset/7965124/HAUTALAN KIINTEISTÖSIJOITUS OY/

      Tuolta löytyy toimitusjohtajat sun muut.

      http://www.020300200.com/yritykset/115772/Suomen JYA Oy/

      http://www.jya.fi/pk/jyahousing.html

      Tässä saman pariskunnan toinen firma Suomen JYA Oy.

      Eipä päällisin puolin vaikuta ainakaan kusetukselta. Ei löydy netistä hakemalla pahaa (taikka hyvää) sanaa näistä yrityksistä tai niiden johtajista.

      • ostaja1

        Kiinteistövälistysliike jya housing:n omistaa tämä pariskunta.Töissä on useita entisiä kohua herättäneen Viva lkv:n työntekijöitä myyntijohtajasta alkaen päätelkää siitä.Eli ostetaan tosi halvalla,muuten välittää sikapalkkiolla 4,2 alv.Onko tämä välitysliikkeeltä moraalisesti oikein.Tämä ei ole huijausta,mutta suurta kusetusta kumminkin.


    • ne myy

      etkö oo kuullu mainosta radiosta?

      • nakki ja muusi

        Mitä hodareita ?


      • nakilla

        mitä hodareita ??


    • kiinteistökuningatar

      JYA

      Saako välitystoimiston omistaja olla ostopuolella
      aktiivinen kun itse tarjoaa myyjille myyntipalvelua ?

      Ristiriitaista

      • Noin äkkiseltään ajatellen asialle ei löydy mitään estettä. Tietenkään välityspalkkiota ei voi periä, mutta siihen se jääkin.

        Jokainen ihminen saa kuitenkin sijoittaa rahojaan kuten haluaa, paitsi jos on holhouksenalaisena.

        Sinulla on muuten tosi hauska nikki, usko minua, vuoden kuluttua tulet häpeämään siihen sortumista :)


      • ymmärtäkää

        NO EI SAA !

        HUONEISTOVISIO aikanaa pantiin pakettiin
        tämän takia


    • Radiokatu

      Vuokraturva vuokraa
      Vuokraturva myy
      Vuokraturva ostaa

      Laillista ?

      On kaiken lisäksi liiton jäsentoimisto.
      Pilkkaa välittäjien palkkioita. Miksi liitto ei puutu oman jäsentoimiston toimintaan joka haittaa muiden jäsenten elinkeinoa ?

    • sanat sekasin

      Onko Välittäjä LKV kiinteistökeisarin työntekijä ?
      sen verran hyvä puolustuspuhe omille ostoille

      • No en kyllä ole, eikä "Kiinteistökeisari" ole nähdäkseni edes mainostanut viimesinä 2-3 vuotena.

        Nykyisin pahin kytkykauppa on Vuokraturva/Myyntiturva. Vuokraturva hallinnoi huomattavia sijoitusrahastoja, ja poimivat parhaat päältä.

        Ja kannattaa muistaa, että yritys joka mainostaa ostavansa asunnon kyllä yleensä ostaa sen, kunhan hinta on vähintään 20-30 % alle käyvän markkinahinnan. Markkinahintaan kun voi ostaa kuka tahansa, eli jokainen niistä hyödyttää vain persaukisia ja epätoivoisia myyjiä.


    • kytkykauppa

      Onkos se firma sitten reilu peli
      eikä seli...seli jos ostaa vähintään 20-30 % alle käyvän markkinahinnan ?

    • Luki.

      Ei osta enään ilmaa on niin pirusti.

      • Tein hyvin

        Ilmaa on sinulla vatsassa. Ja sitä sieltä suhnautteletkin sieltä kotona tai toisinaan ajettavan kämppäsi plyysisohvaan.

        Kauppa käy ja minä ostin ajoissa. Myin myös iha vasta huippuhintaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1512
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1319
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1162
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      118
      1129
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      30
      932
    6. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      785
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      55
      710
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      89
      646
    9. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      181
      627
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      624
    Aihe