Kiristävä vanne vatsan ympärillä?

?????

Mulla on ollu pari päivää vatsa tosi kipee, tk-lääkari sanoi että se on hyvänlaatuista joka menee pois parissa pvässä.

Nyt kipu on muuttunut enemmänkin polttavan tuntuiseksi ja just navan yläpuolella on semmonen tunne kuin joku vanne kiristäis mahan yli. Onko kellään koskaan ollu ja.. normaaliako muka? Vai mikä?

4

9212

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 521482

      itellä samanlaisia vaivoja jatkunut vaan jo n. vuoden.ekaksi pisteli kylkikaarien alle sillointällöin, oli parempia ja huonompia päiviä pistelyn suhteen ja nyt tuntuu koko päivän navan yläpuolella kipua.kipu on kuin joku vääntäisi vatsalaukkua mutkalle,polttavaa tai kuin oisi tehnyt 1000 vatsalihasliikettä ja painettaessa hieman arka .alaselkääkin jomottaa lähes kokoajan.joskus pahoinvointia ja yökkimistä, turvotusta, uloste millon mitäkin(vaaleaa, tummaa, löysää ,kovaa, normaalia).tutkittu on vuosi sitten ylävatsaultralla ja verikokeilla yms.olin kipeä 3 viikkoa sitten ja silloin meni finrexiniä/muita kipulääkkeitä ja antibioottikuuri?alkaaa jo pikku hiljaa ottamaan päähän nämä kivut.mitä tämä voisi olla?vai onko suolisto mennyt paskaksi antibioottikuurista?kuurin aikana kyllä söin maitohappobakteereita apteekkarin ohjeiden mukaan.nyt menossa nexium kuuri ja libraxia mahakipuun jsta ei tosin juuri apua.

      • ?????

        niih... kuulemma voi jollain olla silleen että sattuu monta vuotta eikä lääkärien mielestä silti missään ole fyysisesti vikaa..

        Tänään olin 8h tutkimuksissa, ja kuulemma oon kunnossa. Eivät ottaneet vielä ultraa mut jonkun röntgenin...

        Vieläkin sattuu. Ja kiristää.


      • Ville vaan
        ????? kirjoitti:

        niih... kuulemma voi jollain olla silleen että sattuu monta vuotta eikä lääkärien mielestä silti missään ole fyysisesti vikaa..

        Tänään olin 8h tutkimuksissa, ja kuulemma oon kunnossa. Eivät ottaneet vielä ultraa mut jonkun röntgenin...

        Vieläkin sattuu. Ja kiristää.

        Oireet viittaavat helico-infetioon/vatsakatarriin eli gastriittiin. ´


      • o- [
        Ville vaan kirjoitti:

        Oireet viittaavat helico-infetioon/vatsakatarriin eli gastriittiin. ´

        Elikkäs nelisen vuotta sitten poistettu sappirakko. Nyt oireillut puolisen vuotta oikealla puolella vihlovaa kipua ja istuminen sattuu samaiselle puolelle selkään vetäen. Vannemainen kipu ajoittain,mutta se ei ehkä ole kipua vaan epämiellyttävä tunne. Lääkäriin pitäisi vissiin taas valittaa , mutta sekin tuntuu turhalta.Ai niin ja samaisessa kohdassa tuntuu myös kirvelyä siis sisäpuolella.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      2011
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1922
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      145
      1505
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1204
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1163
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1128
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      11
      1127
    Aihe