mulla on lohjennut hampaasta pala, siis silleen että hampaan sisälle pääsee ruokaa ja muuta, niin kannattais varmaan mennä hammaslääkäriin mutta tonne armilaan on jonoa, joten ajattelin että jos menis plus hammas-paikkaan. tiedättekö millainen hintahaarukka siellä on jos vaikka joutuu paikkaamaan ja poraamaan pari hammastA?
plushammas-hinnat
6
2194
Vastaukset
- vähintäänkin..
HUOM!vähintäänkin 300 euroo mukaan.itte maksoin hampaan porauksesta ja paikkauksesta 150.
- taatel1
tiedättekö mitään halvempia paikkoja lappeenrannassa kun aika suurelta kuulostaa tuo 300e hammaslääkäristä?
- mie vaan
itse käytän ko hoitolaa ja olen ollu tyytyväinen. tuo hinta riippuu ihan siintä et kuinka monta pintaa joudutaan käsittelemään. ittelläni meni juurihoitosysteemeihin kerral joku 180 mihn liitty monta toimenpidettä x-ray ja puudutukset. et jos ihan "normi" paikan meet hakee ni tuskin joudut ees 100 kärsii vaik siin tekis pitemmänkin operaation. palvelu on sairaan hyvää ja kiire ei oo minnekkään. ja miulle sanottiin ajanvarauksessa et jos haluun ni voin tuoda omaa musiikkia cdllä ni ne laittaa sen soimaan operaation ajaksi. laatu maksaa mut silti suosittelen ja muita en enää käytä.
- Ikkuna
Mun alaleukaan laitettiin pois irronneen pienen paikan tilalle uusi paikka. Lääkäri porasi puolet omasta hyväkuntoisesta hampaasta pois ja teki siitä ns. talttahampaan ja hioi myös yläleuan parista hampaasta pyöreät reunat taltaksi ja rosoisiksi. Ei ole näköjään mitään näkemystä estetiikasta, nyt toinen sivu rivistöstä on niin matala ettei näy paljon hymyillessä kun taas toisen puoliskon hampaat ovat korkeammat ja luonnolliset. Kuvan kanssa ja Kelan korvauksen jälkeen 160 euroa. En ole tyytyväinen ja menen toseen paikkaan jos saan mahdollisesti ajan.
- talttatemmi
"Lääkäri porasi puolet omasta hyväkuntoisesta hampaasta pois ja teki siitä ns. talttahampaan ja hioi myös yläleuan parista hampaasta pyöreät reunat taltaksi ja rosoisiksi."
Eli sinulla on turvassasi hampilääkärin hampaasta tehty talttahammas?
- ihanvitusama
Jaa,ketä kiinnostaa 10v vanha ketju. Tai siun hampaat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
voitaisiinko unohtaa se sotku?
Olisiko mahdollista aloittaa puhtaalta pöydältä vielä? Ikävä sua ****634353- 852882
- 892151
Milloin nainen saan sinut?
Kanssani eroottisiin hetkiin? Tiedät ja tunnet kovan haluni, hellyyden myös. Onko vastauksesi edelleen, että en tiedä, e111482Ovatko persut tehneet jo päätöksen ulkopolitiikastaan?
Persujen olisi hallituspuolueena syytä tehdä jo päätöksiä siitä, aikovatko he olla pro-Ukraina vai pro-Trump eli pro-Put1791361Jee! Palsta toimii jälleen!
Viestiarkisto näkyy ja kaikki pelittää. Tätä on odotettu, vaikka ei tässä mitään odotettavaa ole ollut.231276Haluan että tiedät tämän
Jos luet täällä. En ole sinulle vihainen, vaikka asiat menivät niinkuin menivät. Ajattelin, että et tykkää minusta, jonk841234- 261119
A, teksteistäni löydät itsesi
jos luet tarkkaan. Vain epäsuorasti voin tunteeni myöntää, en halua minkään rikki menevän. Kaipaan sinua ja odotan näkem171109- 121099