Myllymäki-Trading oy

Pettynyt

Millaisia kokemuksia kyseisestä nettikaupasta?
Itsellä todella huonoja,nimenomaan takuun ja yhteyden pidon kannalta.Kiinan tavarahan on suht halpaa,mutta kyllä sen käsittääkseni tulee sisältää samat takuuehdot kuin suomalaisen tavaran.
Reklamaatio ilmoituksiin ei vastata,soitto pyyntöihin ei vastata.Miten tämä voi Suomessa olla mahdollista?Kyllä huono kello kauas kantaa,pitkässä juoksussa.Käsittääkseni!

5

1517

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • völli

      Kyllä minä ainakin olen hyvää palvelua saanut.?

      Oletko ehkä kokeillut soittaa yöllä vai muuten vain haluat levittää huonoa mainetta kyseisestä firmasta..?

      • Aloittaja

        Kyllä olen ihan virkaaikana soitellut,vastaaja palverissa,lupaa soittaa 3 tunnin sisällä,ei kuulu viikkoihin.Reklamaatio ilmoituksiin ei vastata.Olen toki monta keskustelua käynytkin,nyt asiaa hoitaa "kalliimmat miehet".Ymmärtänet mitä tarkoitan.
        Ilmeisesti et ole joutunut asioimaan takuu asioiden johdosta?


      • völli
        Aloittaja kirjoitti:

        Kyllä olen ihan virkaaikana soitellut,vastaaja palverissa,lupaa soittaa 3 tunnin sisällä,ei kuulu viikkoihin.Reklamaatio ilmoituksiin ei vastata.Olen toki monta keskustelua käynytkin,nyt asiaa hoitaa "kalliimmat miehet".Ymmärtänet mitä tarkoitan.
        Ilmeisesti et ole joutunut asioimaan takuu asioiden johdosta?

        Mistä tuotteesta oli kysymys....? Itse sain heti tarvittavat varaosat kylpyhuone tarvikkeisiin..?

        Teitkö s-postilla yhteydenotto pyyntöä..?
        Eihän joku tietty ihminen välttämättä päivystä puhelimen ääressä yötä päivää.....täytyyhän vessassakin käydä ja on vapaa päiviä.

        Onhan niiden sivuilla monta numeroa. Kyllä joku on aina vastannu ja asia hoidettu kun on ollut asiaa. :)

        Itsekin olen asiakaspalvelussa ollut niin katson asiaa varmaan eri kantilta.


      • Aloittaja
        völli kirjoitti:

        Mistä tuotteesta oli kysymys....? Itse sain heti tarvittavat varaosat kylpyhuone tarvikkeisiin..?

        Teitkö s-postilla yhteydenotto pyyntöä..?
        Eihän joku tietty ihminen välttämättä päivystä puhelimen ääressä yötä päivää.....täytyyhän vessassakin käydä ja on vapaa päiviä.

        Onhan niiden sivuilla monta numeroa. Kyllä joku on aina vastannu ja asia hoidettu kun on ollut asiaa. :)

        Itsekin olen asiakaspalvelussa ollut niin katson asiaa varmaan eri kantilta.

        Itsekin palvelualalla,yhteydenottoja sekä sähköpostilla,että puhelimitse.Ei nykyaikana mahdollista,että reklamaatio ilmoitus häviää,kun laitettu sähköisesti,tai vastaaja palverissa,ottaa numeron ylös,lupaa soittaa parin tunnin sisällä,soittoa ei kuulu viikkoihin.Kun asiaa tiedustelee sähköpostin välityksellä,kyseiseltä henkilöltä(titteli ja sähköpostiosoite liikkeen kotisivuilla)vastausta ei kuulu siitäkään huolimatta.
        Käyppäs vilkaisemassa Kaupat.com sivustolta kyseisen yrityksen asiakas arvosteluita,tosin sitäkin on viime viikkoina kaunisteltu.Negatiivisimmat kommentit on poistettu,minun kommenttia ei edes julkaistu.
        Ihme vaan että kuukausia esillä olleita negatiivisia kommentteja on poistettu kyseiseltä sivustolta,koskivat nimen omaan takuu asioita.


    • santra

      Joo, kyllä olen huonoa palvelua minäkin sieltä saanut... Kytkinvaijeria metsästin monta kuukautta. Sitte kun tuli niin tuli väärä matkahuolto ennakolla ja lasku perään... Että sellaista

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      338
      3418
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      227
      2098
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1662
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1517
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      83
      1376
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      288
      1271
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      83
      1111
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1111
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      86
      1097
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      150
      933
    Aihe