Millaisia kokemuksia kyseisestä nettikaupasta?
Itsellä todella huonoja,nimenomaan takuun ja yhteyden pidon kannalta.Kiinan tavarahan on suht halpaa,mutta kyllä sen käsittääkseni tulee sisältää samat takuuehdot kuin suomalaisen tavaran.
Reklamaatio ilmoituksiin ei vastata,soitto pyyntöihin ei vastata.Miten tämä voi Suomessa olla mahdollista?Kyllä huono kello kauas kantaa,pitkässä juoksussa.Käsittääkseni!
Myllymäki-Trading oy
5
1665
Vastaukset
- völli
Kyllä minä ainakin olen hyvää palvelua saanut.?
Oletko ehkä kokeillut soittaa yöllä vai muuten vain haluat levittää huonoa mainetta kyseisestä firmasta..?- Aloittaja
Kyllä olen ihan virkaaikana soitellut,vastaaja palverissa,lupaa soittaa 3 tunnin sisällä,ei kuulu viikkoihin.Reklamaatio ilmoituksiin ei vastata.Olen toki monta keskustelua käynytkin,nyt asiaa hoitaa "kalliimmat miehet".Ymmärtänet mitä tarkoitan.
Ilmeisesti et ole joutunut asioimaan takuu asioiden johdosta? - völli
Aloittaja kirjoitti:
Kyllä olen ihan virkaaikana soitellut,vastaaja palverissa,lupaa soittaa 3 tunnin sisällä,ei kuulu viikkoihin.Reklamaatio ilmoituksiin ei vastata.Olen toki monta keskustelua käynytkin,nyt asiaa hoitaa "kalliimmat miehet".Ymmärtänet mitä tarkoitan.
Ilmeisesti et ole joutunut asioimaan takuu asioiden johdosta?Mistä tuotteesta oli kysymys....? Itse sain heti tarvittavat varaosat kylpyhuone tarvikkeisiin..?
Teitkö s-postilla yhteydenotto pyyntöä..?
Eihän joku tietty ihminen välttämättä päivystä puhelimen ääressä yötä päivää.....täytyyhän vessassakin käydä ja on vapaa päiviä.
Onhan niiden sivuilla monta numeroa. Kyllä joku on aina vastannu ja asia hoidettu kun on ollut asiaa. :)
Itsekin olen asiakaspalvelussa ollut niin katson asiaa varmaan eri kantilta. - Aloittaja
völli kirjoitti:
Mistä tuotteesta oli kysymys....? Itse sain heti tarvittavat varaosat kylpyhuone tarvikkeisiin..?
Teitkö s-postilla yhteydenotto pyyntöä..?
Eihän joku tietty ihminen välttämättä päivystä puhelimen ääressä yötä päivää.....täytyyhän vessassakin käydä ja on vapaa päiviä.
Onhan niiden sivuilla monta numeroa. Kyllä joku on aina vastannu ja asia hoidettu kun on ollut asiaa. :)
Itsekin olen asiakaspalvelussa ollut niin katson asiaa varmaan eri kantilta.Itsekin palvelualalla,yhteydenottoja sekä sähköpostilla,että puhelimitse.Ei nykyaikana mahdollista,että reklamaatio ilmoitus häviää,kun laitettu sähköisesti,tai vastaaja palverissa,ottaa numeron ylös,lupaa soittaa parin tunnin sisällä,soittoa ei kuulu viikkoihin.Kun asiaa tiedustelee sähköpostin välityksellä,kyseiseltä henkilöltä(titteli ja sähköpostiosoite liikkeen kotisivuilla)vastausta ei kuulu siitäkään huolimatta.
Käyppäs vilkaisemassa Kaupat.com sivustolta kyseisen yrityksen asiakas arvosteluita,tosin sitäkin on viime viikkoina kaunisteltu.Negatiivisimmat kommentit on poistettu,minun kommenttia ei edes julkaistu.
Ihme vaan että kuukausia esillä olleita negatiivisia kommentteja on poistettu kyseiseltä sivustolta,koskivat nimen omaan takuu asioita.
- santra
Joo, kyllä olen huonoa palvelua minäkin sieltä saanut... Kytkinvaijeria metsästin monta kuukautta. Sitte kun tuli niin tuli väärä matkahuolto ennakolla ja lasku perään... Että sellaista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1951677Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2471500Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281081- 791047
- 741040
- 1171000
- 86970
Hindujen rukous ei auta
Rukoilu hindulaisuuden tapaan ei voi missään tapauksessa tuottaa hyviä tuloksia. Ja miten joku epäjumala voisikaan mihin353866Martina makkarankuori päällä
Voi hyvää päivää minkä asun oli valinnut Emma gaalaan, ei jäänyt kenellekään epäselväksi, minkälaiset rinnat on naikkose157861- 54824