runkkaaminen toisen nukkuessa

hmmm.....

olimme olleet juhlimassa ja nukuin siitä syystä todella sikeästi. heräsin siihen, kun kaveripoikani työnteli paljasta kaluaan minua vasten. en uskaltanut liikahtaakaan vaan makasin paikallani kunnes hän laukesi. jälkeenpäin on käyttäytynyt täysin normaalisti, mutta minua ällöttää ja tuntuu jotenki hyväksikäytetyltä. tiedän ettei ole väkivaltaa mutta jollain lailla tosi loukkaavaa. mitä mieltä olette?

24

8789

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      Sun poikakaverilla on ties mitä sillo liikkunut päässä. Eikö se olis ihan hyvä puhua näistä asioista sille? Jos nyt rakastat sitä, niin ymmärrät, jos sillä on vaan nyt tehnyt sua niin kovasti mieli. Mut ikävempää...jos sillä on jotain muuta päällä, mistä ei voi sulle puhua...se selviää puhumalla.

      • hmmmm....

        kyse ei ollut poikakaveristani, vaan kaveripojasta (siis pojasta joka on ollut vaan kaverini). tottakai nyt poikaystävältä voisi tollasen käytöksen hyväksyä, mutta pelkältä kaverilta ei...


      • olisi aika
        hmmmm.... kirjoitti:

        kyse ei ollut poikakaveristani, vaan kaveripojasta (siis pojasta joka on ollut vaan kaverini). tottakai nyt poikaystävältä voisi tollasen käytöksen hyväksyä, mutta pelkältä kaverilta ei...

        Juttelepa sen kaveris kanssa aiheesta. Vaikuttaa vähän siltä että jonain toisena yönä saatat herätä muuhun kuin pelkään hinkkaamiseen ja sitten onkin jo myöhäistä keskustella asiasta. Veikkaan kaveripoikasi naivan sua milloin tahansa saa tilaisuuden. Kukaan täysjärkinen ala hinkaamaan kulliaan nukkuvaa kaveria vasten...


      • nainen...
        olisi aika kirjoitti:

        Juttelepa sen kaveris kanssa aiheesta. Vaikuttaa vähän siltä että jonain toisena yönä saatat herätä muuhun kuin pelkään hinkkaamiseen ja sitten onkin jo myöhäistä keskustella asiasta. Veikkaan kaveripoikasi naivan sua milloin tahansa saa tilaisuuden. Kukaan täysjärkinen ala hinkaamaan kulliaan nukkuvaa kaveria vasten...

        ei ala nukkua miehen vieressä, olettaen että tämä pysyy housuissaan kun on vaan pelkkä "kaveri".


      • temput teki
        hmmmm.... kirjoitti:

        kyse ei ollut poikakaveristani, vaan kaveripojasta (siis pojasta joka on ollut vaan kaverini). tottakai nyt poikaystävältä voisi tollasen käytöksen hyväksyä, mutta pelkältä kaverilta ei...

        sulle. Tiedä oikein mitä tuohon keksis takasin, tuskin auttaa se että ens kerralla ku nukutte niin rupeet hieroon klitoristas sen sormella mutta kokeileppas että haet kaapista HK:n blån ja tunget sen kaverin takapuoleen. Loppuu tuollaiset runkkailut.
        Kaveris taitaa haluta jotain muutakin kuin kaveruutta sulta joten kannattaa miettiä mitä sä haluat...


      • nuhtelee

        Joskus yöllä kun en saa nukuttua tyydytän itseäni, nautin pelosta jäädä kiinni.
        Joskus mieheni herää, jpoistaa käteni ja sano jotain kieltävää.
        Yleensä yritän lopettaa, mutta hän pahus lisää haluani kielloillaan kiihottaa ja niin sittem siinä menee loppuaika että saisin laueta.


      • kärkäs.
        nainen... kirjoitti:

        ei ala nukkua miehen vieressä, olettaen että tämä pysyy housuissaan kun on vaan pelkkä "kaveri".

        Entäs naapuri huoneessa? Tai samassa asunnossa? Täytyykö mielestäsi naisten miettiä ja pelätä että millonka miehet avaavat oven ja tekevät mitä huvittaa "koska ei miehet pysy housuissaan". Pitäiskö naisten nukkua lukittujen ovien takana koska miehet eivät pysty hillitsemään itseään? Kyllä jokainen normaali ihminen tietää mikä on oikein ja väärin! oli sitten mies tai nainen!!


    • TakkuTakiainen

      en minä tuota hulluxi sanoisi kuten jotkut täällä, etenkin jos alkkohooli on ollut mukana. Mutta porsas temppu on. Etenkin jos päälles laukesi... sietäis saada läxytystä. Sanallisessa kai olisi asiallista pysyä. Seuraavan kerran kun porukka käy nukkumaan, sano kaikkien kuullen "etkä sit runkkaa mua vasten nukkuessani". Huomaa että muut pitää sitä ronskina pilana...

      • fsdfsdf

        Ootko sä saatana tyhmä. Ota se kunniana jos oot niin hyvän näköinen et sulle joku runkkaa. Kyllä se niin on että useampaa muijaa panis kuin mitä että runkkais sille.


    • kilttisika

      Tämä taitaa olla väärä palsta teinitytön ongelmille. Turha valittaa, kun touhuissanne ei ole muutenkaan mitään tolkkua.

      • JOku Vaan

        Oliskohan ollut ihan reilun litsarin paikka heti kun heräsit?
        Turha tuollaista on jälkikäteen netissä puida. Maailmassa tapahtuu paljon kauheampia ja ihmeellisempiäkin asioita kuin krapulainen kiimainen nuori mies =D.
        Kuitenkin suurin osa miehistä halaisi naida naispuolisia ystäviään jos voisivat tehdä sen niin ettei se vaikuta kaveri suhteisiin tai muuhunkaan elämään ja joskus sitä vaan harkintakyky pettää..


      • ajw
        JOku Vaan kirjoitti:

        Oliskohan ollut ihan reilun litsarin paikka heti kun heräsit?
        Turha tuollaista on jälkikäteen netissä puida. Maailmassa tapahtuu paljon kauheampia ja ihmeellisempiäkin asioita kuin krapulainen kiimainen nuori mies =D.
        Kuitenkin suurin osa miehistä halaisi naida naispuolisia ystäviään jos voisivat tehdä sen niin ettei se vaikuta kaveri suhteisiin tai muuhunkaan elämään ja joskus sitä vaan harkintakyky pettää..

        Munkin mielestä reilu lintsari ois varmaan palauttanu asian takaisin raiteeleen. Perään oilisi voinut tokaista että menee vessaan hoitaan asiansa.

        "Kuitenkin suurin osa miehistä halaisi naida naispuolisia ystäviään jos voisivat tehdä sen niin ettei se vaikuta kaveri suhteisiin"

        Vain nättejä!


      • kuka haluaa rumia?
        ajw kirjoitti:

        Munkin mielestä reilu lintsari ois varmaan palauttanu asian takaisin raiteeleen. Perään oilisi voinut tokaista että menee vessaan hoitaan asiansa.

        "Kuitenkin suurin osa miehistä halaisi naida naispuolisia ystäviään jos voisivat tehdä sen niin ettei se vaikuta kaveri suhteisiin"

        Vain nättejä!

        Kenellä on rumia naispuolisia ystäviä? Tuttuja ehkä ystäviä, ei ainakaan minulla.


    • katjaaaaa

      Oltiin bilettämässä ja menin kavereiden kanssa yhdelle tutulle pojalle yöks. Yöllä heräsin samaan kun sä, enkä mäkään uskaltanut tehdä mitään vaan makasin vaan hiljaa ja venasin et se olis ohi. Ällöttää koko juttu vieläkin ja se jätkä varmaan luulee etten tiedä mitään. Tekis mieli potkia sitä munille.

      • irkalleria

        ja vieläkin kaveeraat hänen kanssa ja osallistut samoihin ryyppäjäisiin?


    • gasfsadasdasf

      Mitä helvettiä sinä selität? Miten niin et uskaltanu liikahtaa?

      SE ON SINUN POIKAYSTÄVÄ. Kohtele sitä niinkuin poikaystävää. Kyllä minua vituttaisi jos tuommoisen tyttöystävän omaisin.

      Mieti jos sinun poikaystävä kirjottas nettiin, että "Hyi kun se kosketti naamaani paljaalla pillulla, ällöttää. Todella loukkaavaa käytöstä." Tuntuisiko reilulta?

      • gdsgdshfsh

        Anteeksi, korjaan erehdykseni. Kyseessä olikin kaveripoika.

        :-)


      • sladduu
        gdsgdshfsh kirjoitti:

        Anteeksi, korjaan erehdykseni. Kyseessä olikin kaveripoika.

        :-)

        Mä teen tota mun poika kaverin kaa vuorotellen. Siis runkkaillaan toistemme päälle nukkuessa


      • mennä vaikka_
        sladduu kirjoitti:

        Mä teen tota mun poika kaverin kaa vuorotellen. Siis runkkaillaan toistemme päälle nukkuessa

        kusemaan sen päälle ku se nukkuu ni olis tasatilanne teillä


    • vitunhoro

      No hyi hlevetti tyypit. Ei tollasta sais tapahtua. Ihan vitun ällöttävää paskaa oikiasti. Tuo on hyväkskäyttöä. Päädyin tänne sivulle kun tänä yönä heräsin siihen että kaverini on tullut toisesta huoneesta viereeni istumaan (nukuin sohvalla) ja kattelemaan mua ja runkkaamaan. Mistä vitusta mä tiedän onko se muhun koskenut vai mitä, mutta oli miten oli niin helvetin saastanen temppu. Mitään seksuaalista ei saa tehdä toiselle jos toinen ei ole mukana siinä. Ellei ny jossain suhteessa olla sovittu jotakin muuta.
      Mutta toi on loukkaavaa kommentointia "olisit ylpeä" "olisit heti sanonu".
      Itse ainakin siinä unen tokkurassa kesti nousta siitä ja sillä välil olikin kaveri jo paennut huoneeseensa. Minäpä päätin sitten lähteä. Olin ihan sekasin siis päihteeettä toki. En tiennyt oliko se tehnyt väärin vai mitä. Tollasissa tilanteissa varsinkin nuoret naiset, vanhatkin kyllä ja varsinkin sellaiset joilla on heikko itsetunto. Saattavat siinä hetkessä luulla että tää on ihan ok tai että näin tehädään. Tai tosiaan mennä niin paniikkiin ettei osaa sanoa juuta eikä jaata.
      Se on hiton jännä tunne se.
      Mua itseäni on alistettu paljon seksuaalisesta aikoinaan ja nyt tämä kerta pisti pitkän ajan jälkeen pasmat ihan sekaisin. En osaa käsitellä en tiedä miten sanoa kaverille vai sanoakko, haluanko olla enään kaveri vai mitä vittua minä teen.
      Nää on vittu just näitä. Jos nainen sammuu ja on alkuillasta "antanut ymmärtää" eli lirkutellut mitä nyt saa tehä ilman seksiin suosumista ja sitten tää toinen osapuoli käyttää tilanteen hyväks niiin mikä vittu siinä on että joku kehtaa syyllistää naista yhtään millään lailla. "no olitkos kännissä" "Ettet sattunu pyörittää sitä pyllyä sen edessä" "mitä sulla oli päällä" Vitun sama olit sä alasti tai mitä niin ei suhun kosketa. eikä nukkuessa tulla kattelemaan sua ja runkkaamaan.
      En oo vittu feministi. Mutta tää juntteus saa vittu lopua teiltä vitun urpoilta!

      Vittu me naiset ollaan herkkiä ja hyvinkin heikkoja kehostamme ja seksuaalisuudesta pitkään murrosiän alun jälkeen. Hormoonit heittää joka kuu kuperkeikkaa niin ei sitä aina oo nii vitu vahva sanoa noissa tilanteissa yhtää mitää.

    • lutkuttelevamarmoris

      yks pikku vinkki näille kokemattomille pikku lissuille ketkä näiden "kaveripoikiensa" kanssa samassa sängyssä nukkuvat, kaveruus loppu siihen kun menitte makaamaan vierekkäin sinne peiton alle. sitä saa mitä tilaa

    • Thklööjh

      Hyi. Olisit kysynyt et mitä hittoa tekee.

    • Tiukkismi

      Naiset eivät nuku miespuolisten kavereiden kanssa ilman "esiliinaa", toista naista. Jos näin tapahtuu, niin ei ole enää pelkästä kaveruudesta kysymys. Itseään arvostava nainen menee kotiin juhlien jälkeen, eikä jää nuokkumaan kavereiden nurkkiin.

    • Anonyymi

      Ilmiselvä rikls

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14836
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3049
    3. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3045
    4. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3045
    5. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3045
    6. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3044
    7. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3040
    8. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3036
    9. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3034
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3034
    Aihe