parkanon

kampaamot

aion käydä korjauttaan hiuslisäkkeitäni mutta en ole ikinä käynyt parkanossa kampaajalla joten kertokaahan kokemuksia ja mielipidettä kuka on luotettava ja mikä hinta-laatu suhde on jne..

39

7916

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kurko

      Mun mielestä ainaskin halvin ja nopein parturoija Parkanossa on Matin parturi sillä edellytyksellä että sakset pysyy käsissä eikä henkikään kauheasti haise hennesseylle...

      • ..............................

        Itse tykkään Mantan ja Annikan parturista linkka-asemalla. Tosin aikoja on vaikea saada.Kehuvat myös Feniksiä keskuskadulla, sinne ei varmasti niin pitkiä jonoja.


    • nnnnooii

      kyllähän se niin on että parkanon hyvät parturit ovat elisa ja hiustupa. mutta jonot ovat myös sen mukaiset!!!

      • paras parturi

        on tipitii, mutta jonotkin ovat sitten sen mukaiset


      • Karvapää1
        paras parturi kirjoitti:

        on tipitii, mutta jonotkin ovat sitten sen mukaiset

        Kyllä Tipitii on ihan omaa luokkaansa, muut tulee kaukana perässä


      • Tipitii ehrottomast
        Karvapää1 kirjoitti:

        Kyllä Tipitii on ihan omaa luokkaansa, muut tulee kaukana perässä

        paras kaikinpuolin:)


    • ollut asiakkaana

      Kaikissa olen ollut asiakkaana, toisissa kauemmin ja toisissa lyhyemmän ajan. Kaikissa on plussia ja miinuksia.
      Kannattaa vaihtaa ainakin vuoden jälkeen. Jokaisella kampaajalla on omanlaisensa malli jolla aina tekee, siksi vaihtaminen kannattaa.
      Nyt aion mennä uusimpaan kampaamoon ja ehkä vuosi taas siellä asiakkaana.

      • sitten meille

        muillekin millainen salmen kampaamo on.


      • minä tykkäsin
        sitten meille kirjoitti:

        muillekin millainen salmen kampaamo on.

        ,että leikkas hyvin.


    • Rock-tukka

      Friimäen Kaisa Feeniksissä huoltaa ja laittaa lisäkkeitä. Kohtuuhinnalla ja hyvin. Olen ollut erittäin tyytyväinen saamaani palveluun.

      • niimpä niin

        omakehu-paras kehu?


    • molemmista

      Manta ja Feeniks

    • on käynyt

      hiustuvassa? onko mitään eroa/väliä kummalla käy? en ole käynyt siis kummallakaan ja ajattelin että jos nyt seuraavaksi kokeilisi. tosin olen ymmärtänyt, että heille on aika pitkät jonot, onkohan näin?

      • kyllä niin että

        kaikki yhtä hyvin.jokaisella on oma mielipide.kaikki ei käy kaikille.hyvä näin.ps.joku tykkää tyttärestä joku äitistä,eikö se ole vähän näin.yhtä monta mielipidettä kun miestäkin tai naista.se siitä ja sen kestävyydestä.hyviä mielipide hetkiä kaikille.pitääkää omat paikkanne.


    • kannattaa mennä

      Feenix nimiseen parturiin ja nimenomaan Kaisan pakeille.

      Siinä tyttö jolla hyvät jutut ja homma käy!

    • molemmat siellä

      osaa työnsä ja olen siellä laitattanut myös pari pidennystä ja todella tyytyväinen.

      • simo vaatehuoneelta

        ilman muuta paras on satumaa ja nimen omaan satu


    • moyhn

      Mä kyllä luotan Mantaan.

      Kirkkokadun kampaamoon en kyllä luota enää ollenkaan.. :/

      • mä vaan

        ja Teijan Hiusstudio.
        Siellä mä käyn.


      • vakiasiakas

        Manta ja Annika ovat tosi ihania , eivät kulje nenä pystyssä!!!Sinne pääsee myös illalla myöhäänkin,työn jälki mahtavaa ja aina tuntee itsensä tervetulleeksi, ovat molemmat aina tosi rentoja ja iloisia!Jatkakaa vaan samaan malliin!!!


      • A
        vakiasiakas kirjoitti:

        Manta ja Annika ovat tosi ihania , eivät kulje nenä pystyssä!!!Sinne pääsee myös illalla myöhäänkin,työn jälki mahtavaa ja aina tuntee itsensä tervetulleeksi, ovat molemmat aina tosi rentoja ja iloisia!Jatkakaa vaan samaan malliin!!!

        Oon käynyt Mantalla Hiusstudiossa aivan alusta lähtien, sitä ennen samaisessa Hiusstudiossa jota silloin piti Katja ja jopa häntäkin ennen jolloin Hiusstudiota piti Parkanossa 3 naista. Mantalla hyvät jutut, tykkään käydä, en vaihtais ennenku pakon edessä vasta. Enkä suinkaan aina leikkauta samaan malliin, Manta on vuosien varrella tehnyt radikaalejakin muutoksia pyydettäessä :) Kampaaja on alansa ammattilainen, mutta myös ihana juttukaveri ja uskaltaisin sanoa että ystävyyssuhteestakin voi puhua.


      • Manta-mummo
        vakiasiakas kirjoitti:

        Manta ja Annika ovat tosi ihania , eivät kulje nenä pystyssä!!!Sinne pääsee myös illalla myöhäänkin,työn jälki mahtavaa ja aina tuntee itsensä tervetulleeksi, ovat molemmat aina tosi rentoja ja iloisia!Jatkakaa vaan samaan malliin!!!

        Minä oon Manta ja mun kaveri on Annika, mutta me ei olla kampaajia...


    • siistimies---

      on Matin Parturi. Ainakin miesten hiukset ajaa parhaiten.

      • silloin kun on auki

        leikkaa liian lyhyiksi ja aina samalla mallilla


    • vakioasiakas.

      Ehdottomasti paras on Matin Parturi.

      On erittäin mukava. Juttelee kaikista asioista maan ja taivaan väliltä ja aina tyytyväinen vaikka on sairastellut itse.
      En muualla käykään.

    • ....................

      Nämä on näitä pintaliitäjien suuria ongelmia. Ota lisäke irti ja get a life!!

    • Merja H

      Minä tykkään monen yrityksen jälkeen Studio Royalista. Palvelu on erinomaista
      ja kampaajat kouluttauttuu.

      • taitaa rahaa olla..?

        Eiväthän he nykyään ole lähes koskaan töissä, aina vain koulutuksissa ja liike usein suljettu. Liekö koulutuksia vai töiden vähyyttä??


    • fnmfjfj

      Käyttääkö kukaan parkanolaisista kampaamoista luomutuotteita??

    • 23

      Taas on se aika vuodesta kun tarvitaan ilmaista lisä mainonta. :)

    • Ei

      Tarvita nyt näin juhlasesonkina vielä sitte vasta tammikuussa.

    • punapää

      SatumaaHius ja Heidi

    • <><<

      Otapa sakset käteen pääset helpommalla.

    • muodikas43

      minusta vuokon parturi-kampaamo kairokoskella on hyvä.Tekee työn huolellisesti.

    • Kanta-asiakas

      Ehdottomasti paras ja luotettavin on Tipitii! Ei epäilystäkään.

      • h2

        Itse en ole myöskään vielä käyttänyt paikallisia kampaamoita, mutta olen kysellyt asiasta. Tipitii on kuulemma hyvä, mutta melko hintava. Moni kehuu Miljaa Kirkkokadulla. Mutta niinhän se on, että et voi tietää omalle tyylillesi sopivaa kampaajaa muuten kuin kokeilemalla.


      • rastafari-
        h2 kirjoitti:

        Itse en ole myöskään vielä käyttänyt paikallisia kampaamoita, mutta olen kysellyt asiasta. Tipitii on kuulemma hyvä, mutta melko hintava. Moni kehuu Miljaa Kirkkokadulla. Mutta niinhän se on, että et voi tietää omalle tyylillesi sopivaa kampaajaa muuten kuin kokeilemalla.

        Toisinaan Milja on erittäin taitava ja nuorekkuus on plussaa. Mutta myös usein tekee töitä hieman hosuen eikä työnjälki ole hyvä. Käyn välillä Tampereella kampaajalla (rasta, suosittelen!!) , joka korjaa tukan taas kuosiin.. Mutta toisaalta, kun halvalla saa niin haittaako huonompi lopputulos? Itse tykkään käydä täällä hintatason vuoksi. Mutta plussana tuo hoitola samoissa tiloissa. Kiva kun on eri palveluita samassa talossa, vaikka asiakaskunnassa on varmaan eroja.


    • <->

      Maija on myös hyvä, vaikka ikää jo onkin!

    • Kampaaja itsekin

      Käykää rohkeasti kokeilemassa eri paikkoja. Toiset tykkää toisesta ja toiset toisesta. Yksi kampaaja voi olla toisen suosikki ja samalla toisen inhokki.
      Suosikkinne löydätte vain itse kokeilemalla. Siis rohkeasti sisään kampaamoiden ovista ja löytämään se itsellesi parhaiten sopiva.
      Meitä on täällä moneen lähtöön, nuorta, vanhaa, tummaa ja vaaleaa.
      Uskoisin että kaikkien meidän ammattitaito on kyllä kohdallaan :)

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      92
      1683
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      174
      1320
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      105
      1118
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1108
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      946
    6. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      46
      895
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      68
      881
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      65
      850
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      773
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      758
    Aihe