Varoitus Kanervametsän

lemmikkieläinhoitolasta!

Kyselin parsonilleni nyppimisaikaa Rovaniemeläisestä Kanervametsän lemmikkieläinhoitolasta ja sain aivan törkeän huonoa palvelua. Aivan ensiksi puhelimeen vastannut henkilö alkoi kyselemään miksi ihmeessä olen tuollaisen rodun mennyt valitsemaan. Henkilön mielestä kun kyseinen rotu on aivan hirveä, koirat vihaisia ja riitaahaastavia purijoita, ettei niitä voi kunnolla nyppiä. Henkilö kertoi vielä suositelleen yhdelle asiakkaalleen viedä koiransa nukutettavaksi kun oli niin epämiellyttävä nyppimiskokemus. Oma koirani on kaikkea muuta kuin vihainen ihmistenpurija, päinvastoin erittäin hellyttävä, pentumaisen leikkisä ja huomionhakuinen. Saatuani aloitettua puolustuslauseen ettei koirani ole vihainen, hän keskeytti minut jatkamalla paasaustaan ja ilmiselvää vihaansa parsoneita/terrierejä kohtaan. Parsonit ovat kuulemma vielä kauheampia kuin Jack Russelit. Sanoin suoraan että minäpä harkitsenkin toista trimmaajaa, johon hän koetti puolustautua sanomalla ettei hällä suinkaan ole ennakkoluuloja, vaan hän puhuu kokemuksistaan ja voisi hyvin nyppiä koirani. Arvatenkin en koiraani kyseiselle trimmaajalle vienyt ja valaisin häntä hieman siitä ettei asiakas halua kuulla tällaista koiransa trimmaajalta. Mitä lie koirille siellä tekevät jos ne kerran tulevat niin vihaisiksi että alkavat purra!? En todellakaan suosittele kenellekään koiraansa rakastavalle tätä paikkaa ja aion kyllä valaista omia koirakavereitanikin asiasta.

9

5516

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • palvelua

      olen minäkin saanut asioidessani kyseisessä paikassa. hinnat ovat muuttuneet sinä aikana kun eläin on viety hoitoon ja haettu pois. En suosittele kenellekään. Roissa on onneksi toinenkin lemmikkihoitola, PAAALJOON parempi ja asiantuntevampi. ;)

    • Murr murr muurr

      sniif sniiff,lääh, läääääh...

      • neiti nimetön

        Olipas tökeröä palvelua. Siellä joku työhönsä ja elämäänä v*****ntunut tapaus on päättänyt "kostaa" oman pahan olonsa asiakkaisiin. Ei muuta kuin reklamaatiota pöytään ja ilmoitusta esim. Suomen Kennelliittoon. Muistakaa nauhoittakaa puhelu kyseisen "asiakaspalvelijan" kanssa seuraavan kerran. Loppuu tuommoinen pään aukominen.


      • neiti nimetön
        neiti nimetön kirjoitti:

        Olipas tökeröä palvelua. Siellä joku työhönsä ja elämäänä v*****ntunut tapaus on päättänyt "kostaa" oman pahan olonsa asiakkaisiin. Ei muuta kuin reklamaatiota pöytään ja ilmoitusta esim. Suomen Kennelliittoon. Muistakaa nauhoittakaa puhelu kyseisen "asiakaspalvelijan" kanssa seuraavan kerran. Loppuu tuommoinen pään aukominen.

        Niin käy, kun kiireessä kirjoittaa. No, toivottavasti pointti tuli selväksi!


    • täh häh?

      siis mitä osaa koirasta siellä oikein nypitään, hyi hitto!

    • Potaskaa

      Meillä on koiria käytetty hoidettavana kymmenen vuoden ajan Kanervametsässä, myös trimmissä. Aivan loistavaa palvelua, aina voi luottaa siihen että tilaa ja aikaa löytyy, koiratkin lenkitetään hyvin.

    • kyllä se minusta

      kertoo jotain jos AINA aikaa ja tilaa löytyy...

    • MÄtykkäänkoirista

      ... Voin selitää Henkilö joka on kanervametsän lemmikihoitolassa töissä on minun mummini.... OLEI JOO SE OLIN MÄ OLIN 4-v JA MÄ KU VITTU KARKASIN JA SE SUUTTU ja juu sanon vaa koska se paikka on muuttunu ja en halua että kukaan saa huonon ensivaikutetelman...... JA TULKAA VAA AUKOO PÄÄTÄ EI PALJON KIINOSTA

    • Anonyymi

      Olen käyttänyt jo 20 vuotta kaikki koirani niin nypittävänä kuin hoidossa siellä ja aina olen saanut hyvää palvelua ja iloiset koirat takaisin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      83
      1898
    2. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Maailman menoa
      245
      1834
    3. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      92
      1582
    4. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      111
      1393
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      169
      1141
    6. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      65
      1100
    7. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      32
      942
    8. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      63
      938
    9. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      101
      886
    10. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      876
    Aihe