Keittiökalusteet

02042009

Hei!
Haluaisin uudet kalusteet keittiööni. Missähän liikkeessä kannattaisi asioida, jotta palvelu toimisi ja hinta olisi kohtuullinen. Asennuspalvelukin saisi olla toimiva ja hyvä muutenkin.

21

4661

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Koltta-Kaija

      Ainakin meille tulee hemmetin hieno keittiö, Pwetra-keittiön mallistosta puhun.

      Suunnittelusta lähtien tulos oli aivan huippuluokkaa. Mielestäni keittiön hinnasta ei oikein kannattaisi tinkiä, siellähän eniten ollaan.

      Toisalta, Ikean keittiöt..huonoa laatua mutta halpaa.
      Jos kysymyksessä on vain kaapistojen ovien vaihto, sieltä löytää.

      Mutta muuten suosittelen kaikkien Puustelu- ja Topikeittiöiden ehdostusten jälkeen K-rautaa.

      Oli taiteellista silmää omaava nuorimies palvelemassa.

      • Koltta-Kaija

        a) petra - keittiöt

        b) toisaalta

        c) puustelu = Puustelli


      • kirotusvihreitä?
        Koltta-Kaija kirjoitti:

        a) petra - keittiöt

        b) toisaalta

        c) puustelu = Puustelli

        Joskus se käy aina näinkin! Varsinkin kunnos krapulassa.


      • Koltta-Kaija
        kirotusvihreitä? kirjoitti:

        Joskus se käy aina näinkin! Varsinkin kunnos krapulassa.

        kuule pitkä huulihalkio! Läppärin näppärit on välillä jumissa vaikka olisin selvinpäin!

        No mistäs reppana osti keittiön?


    • itse täältä hankkinu

      Kysäiseppä keittiötukusta Marttiinintieltä.
      Muutama vuosi sitten hankin sieltä kaikki keittiökalusteet ja olen tyytyväinen, hintakin oli mielestäni sopiva ja asennus ripeää.

    • Tekee

      Keittiökaluste Lappi
      www.kotikeittiot.com

    • Suosittelen

      Keittiökalustetalo oy, Lampelankatu 21... ja homma pelaa

      • asstyovattu

        Tosi surkeaa palvelua ja kallis... ja viel jäykkä sanoi mittaa ite kaapit jne... kyl yleensä tullaan mittamaan myyjän puolelta et tulee oikein.


    • 18.15

      Keittiötukku paras, hinta/laatusuhde hyvä. Asennus ajallaan ja hyvin tehty.

    • Cascina

      Keittiötukkua suosittelen lämpimästi! Osaava henkilökunta ja varmasti tulee valmista! :)

      • remppaa

        keittiötukku, kaikki kaapit sieltä ja homma pelitti...


    • YH-ROI

      Ite ainakin otin täyden palvelun, suunnittelun, kalusteet ja asennuksen
      Remontti-s:ltä, olen huippu tyytyväinen lopputulokseen ja hintakin oli tosi halpa kun olen kysellyt vähän hintoja kavereilta, jotka ovat tehneet vastaavan remontin. Suosittelen lämpimästi !

    • remontoinko

      näyttää tällä hetkellä että keittiökalustetalolla on parhaat hinnat kun heillä on ison tehtaan koneet millä tehä kalusteita. kävin sisällä ja näin itse. oli automaatti koneet

      • Isontehtaan

        Isontehtaan koneet??? Päivän naurut.


    • Lautsa

      Hei! Tilasin keittiön avaimet käteen -periaatteella: suunnittelu, kodinkoneiden kilpailutus, kalusteiden, pintojen, valaisinten, kodinkoneiden ja tarvikkeiden ja töiden tilaus, vanhan keittiön purku ja poiskuljetus, uuden asennus kanto- ja pintatöineen, sähkö- ja putkitöineen, siivouksineen kaikkineen. Upea palvelu ja hyvää työtä takuineen. Suosittelen lämpimästi: Kalustetehdas Kemijärvellä, oma liike Rovaniemellä, myös Prisman yhteydessä (vieressä), josta saa S-bonukset (5%). Ja firman nimi oli PELTONIEMI. Ei halvin, mutta ERINOMAINEN.
      T. Lautsa

      • mainoakiitos

        kiitos mainoksesta,kiitos


      • Anonyymi

        onko joku tosiaan saanut tältä peltoniemeltä palvelua ja kalusteita?
        itse pyytänyt tarjouksen ja odotellut että tulevat katsoon ja mittaan kohdetta,puoli vuotta mennyt,ei oo näkynyt..olen kyllä soitellut ja lähettänyt viestejä säännöllisesti..selityksiä kyllä löytyy,milloin mitäkin,,ja aina luvataan tulla.
        ja kohde ihan rovaniemen taajama alueella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        onko joku tosiaan saanut tältä peltoniemeltä palvelua ja kalusteita?
        itse pyytänyt tarjouksen ja odotellut että tulevat katsoon ja mittaan kohdetta,puoli vuotta mennyt,ei oo näkynyt..olen kyllä soitellut ja lähettänyt viestejä säännöllisesti..selityksiä kyllä löytyy,milloin mitäkin,,ja aina luvataan tulla.
        ja kohde ihan rovaniemen taajama alueella.

        ei niitä kiinnosta pikkuhommat,huomannut saman
        kyselin tarjousta ja sieltä luvattiin ilmoitella koska tulee joku käymään,ei ole viel tullut
        eipä sil,tilasin sit muualta,homma toimi .


    • Anonyymi

      nyt et korona-aikana ala mitään uusia keittiöitä hommaileen,kyllä se vanha vielä riittää

    • Anonyymi

      samaa mieltä,ei kanata uusia nyt

    • Anonyymi

      Peltoniemi surkea Kemijärvellä.
      Annat haluamasi Oraksen hanan hinnan ja Ido altaan hinnan jolla itse saat, niin tarjoavat samaan hintaan omiansa Mora hanoja ja muovi altaita samaan, tästä kusetuksesta nettoavat 200€. Pitää seurata tarkasti mitä toimitukseen sisältyy ettei jää luu käteen. Ei rehellistä kaupankäyntiä, perus Kemijärveläisiä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      244
      2253
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      161
      1468
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      53
      1310
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      74
      1075
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1039
    6. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      960
    7. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      211
      943
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      855
    9. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      679
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      670
    Aihe