Hei!
Haluaisin uudet kalusteet keittiööni. Missähän liikkeessä kannattaisi asioida, jotta palvelu toimisi ja hinta olisi kohtuullinen. Asennuspalvelukin saisi olla toimiva ja hyvä muutenkin.
Keittiökalusteet
21
5071
Vastaukset
- Koltta-Kaija
Ainakin meille tulee hemmetin hieno keittiö, Pwetra-keittiön mallistosta puhun.
Suunnittelusta lähtien tulos oli aivan huippuluokkaa. Mielestäni keittiön hinnasta ei oikein kannattaisi tinkiä, siellähän eniten ollaan.
Toisalta, Ikean keittiöt..huonoa laatua mutta halpaa.
Jos kysymyksessä on vain kaapistojen ovien vaihto, sieltä löytää.
Mutta muuten suosittelen kaikkien Puustelu- ja Topikeittiöiden ehdostusten jälkeen K-rautaa.
Oli taiteellista silmää omaava nuorimies palvelemassa.- Koltta-Kaija
a) petra - keittiöt
b) toisaalta
c) puustelu = Puustelli - kirotusvihreitä?
Koltta-Kaija kirjoitti:
a) petra - keittiöt
b) toisaalta
c) puustelu = PuustelliJoskus se käy aina näinkin! Varsinkin kunnos krapulassa.
- Koltta-Kaija
kirotusvihreitä? kirjoitti:
Joskus se käy aina näinkin! Varsinkin kunnos krapulassa.
kuule pitkä huulihalkio! Läppärin näppärit on välillä jumissa vaikka olisin selvinpäin!
No mistäs reppana osti keittiön?
- itse täältä hankkinu
Kysäiseppä keittiötukusta Marttiinintieltä.
Muutama vuosi sitten hankin sieltä kaikki keittiökalusteet ja olen tyytyväinen, hintakin oli mielestäni sopiva ja asennus ripeää. - Tekee
Keittiökaluste Lappi
www.kotikeittiot.com - Suosittelen
Keittiökalustetalo oy, Lampelankatu 21... ja homma pelaa
- asstyovattu
Tosi surkeaa palvelua ja kallis... ja viel jäykkä sanoi mittaa ite kaapit jne... kyl yleensä tullaan mittamaan myyjän puolelta et tulee oikein.
- 18.15
Keittiötukku paras, hinta/laatusuhde hyvä. Asennus ajallaan ja hyvin tehty.
- Cascina
Keittiötukkua suosittelen lämpimästi! Osaava henkilökunta ja varmasti tulee valmista! :)
- remppaa
keittiötukku, kaikki kaapit sieltä ja homma pelitti...
- YH-ROI
Ite ainakin otin täyden palvelun, suunnittelun, kalusteet ja asennuksen
Remontti-s:ltä, olen huippu tyytyväinen lopputulokseen ja hintakin oli tosi halpa kun olen kysellyt vähän hintoja kavereilta, jotka ovat tehneet vastaavan remontin. Suosittelen lämpimästi ! - remontoinko
näyttää tällä hetkellä että keittiökalustetalolla on parhaat hinnat kun heillä on ison tehtaan koneet millä tehä kalusteita. kävin sisällä ja näin itse. oli automaatti koneet
- Isontehtaan
Isontehtaan koneet??? Päivän naurut.
- Lautsa
Hei! Tilasin keittiön avaimet käteen -periaatteella: suunnittelu, kodinkoneiden kilpailutus, kalusteiden, pintojen, valaisinten, kodinkoneiden ja tarvikkeiden ja töiden tilaus, vanhan keittiön purku ja poiskuljetus, uuden asennus kanto- ja pintatöineen, sähkö- ja putkitöineen, siivouksineen kaikkineen. Upea palvelu ja hyvää työtä takuineen. Suosittelen lämpimästi: Kalustetehdas Kemijärvellä, oma liike Rovaniemellä, myös Prisman yhteydessä (vieressä), josta saa S-bonukset (5%). Ja firman nimi oli PELTONIEMI. Ei halvin, mutta ERINOMAINEN.
T. Lautsa- mainoakiitos
kiitos mainoksesta,kiitos
- Anonyymi
onko joku tosiaan saanut tältä peltoniemeltä palvelua ja kalusteita?
itse pyytänyt tarjouksen ja odotellut että tulevat katsoon ja mittaan kohdetta,puoli vuotta mennyt,ei oo näkynyt..olen kyllä soitellut ja lähettänyt viestejä säännöllisesti..selityksiä kyllä löytyy,milloin mitäkin,,ja aina luvataan tulla.
ja kohde ihan rovaniemen taajama alueella. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
onko joku tosiaan saanut tältä peltoniemeltä palvelua ja kalusteita?
itse pyytänyt tarjouksen ja odotellut että tulevat katsoon ja mittaan kohdetta,puoli vuotta mennyt,ei oo näkynyt..olen kyllä soitellut ja lähettänyt viestejä säännöllisesti..selityksiä kyllä löytyy,milloin mitäkin,,ja aina luvataan tulla.
ja kohde ihan rovaniemen taajama alueella.ei niitä kiinnosta pikkuhommat,huomannut saman
kyselin tarjousta ja sieltä luvattiin ilmoitella koska tulee joku käymään,ei ole viel tullut
eipä sil,tilasin sit muualta,homma toimi .
- Anonyymi
nyt et korona-aikana ala mitään uusia keittiöitä hommaileen,kyllä se vanha vielä riittää
- Anonyymi
samaa mieltä,ei kanata uusia nyt
- Anonyymi
Peltoniemi surkea Kemijärvellä.
Annat haluamasi Oraksen hanan hinnan ja Ido altaan hinnan jolla itse saat, niin tarjoavat samaan hintaan omiansa Mora hanoja ja muovi altaita samaan, tästä kusetuksesta nettoavat 200€. Pitää seurata tarkasti mitä toimitukseen sisältyy ettei jää luu käteen. Ei rehellistä kaupankäyntiä, perus Kemijärveläisiä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.3242538Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi2712310Veriteko Kajaanissa.
Nuorta naista epäillään puukotuksesta. Väkivaltaisuus lisääntyy, eihän ole kauan kun kyse oli samanlaisesta teosta.241721Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano511397Anna vihje jonka vain te tiedätte
Tällä näkyy olevan monia etsijöitä ja kaipaajia. Otetaan ketju jossa voi antaa vihjeen. Kirjoittakaa jotain mitä muut e1081385- 871311
Millainen ihminen linda brandt-ahde on
Hän on nyt julkisuudessa varsin eriskummallisen asian tiimoilta461307Martina makkarankuori päällä
Voi hyvää päivää minkä asun oli valinnut Emma gaalaan, ei jäänyt kenellekään epäselväksi, minkälaiset rinnat on naikkose1651264- 1021256
- 831246