hääkampaus/meikki vaasa

Morsian 2004

Hei!

Osaako joku suositella edullista mutta osaavaa liikettä vaasasta hääkampaus ja meikin suhteen?

Kiitos =)

7

3824

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minja

      Hei!
      Minuakin kiinnostaa samainen asia elikkäs, mistä kannattaisi Vaasassa tilata aika häämeikkiin ja -kampaukseen?
      Missä kuussa olet menossa naimisiin Morsian 2004?

      • Morsian 2004

        menen naimisiin elokuussa 2004 Kysyin hintaa koulukadulla sijaitsevasta salon sophiesta n.100e,kampauksen tekeminen saattaa kestää kuulemma 4 tuntia!!

        Kotirannalla kuulemma yksi liike joka ottaa korkeintaan 65e,se on jo halpa.

        Ruokailu meillä edelleen avoinna, paria tarjousta odotamme... Vastaaminen tuntuu vaan kestävän kauan näillä vaasalais liikkeillä :(


    • Heinäkuun morsian

      Hei! Itse olen varannut ajan Buumista, sijaitsee Huutoniemellä. Siellä ainakin hommat ostaan :) Hinta on 100 euroa, johon sisältyy: kampaus, meikki ja koekampaus, koemeikki. Suosittelen lämpimästi! Ja onnea teille :)

      • Minja

        Kiitos tiedosta! Kuulostaa kohtuulliselta hinnalta. Onnea sinullekin!


      • Minja

        Kiitos tiedosta! Kuulostaa kohtuulliselta hinnalta. Onnea sinullekin!


      • Minja

        Soittelin tuonne Boomiin, mutta harmi vain, meikkaaja on vielä lomalla elokuun puolessa välissä. Nyt varasin ajan Studioksesta, joka on kyllä kallis paikka, n. 150 € meikki ja kampaus. Mutta palvelu vaikutti hyvältä ja erittäin ammattitaitoiselta. Samaa hintaluokkaa ovat ainakin Artistica ja Jonna&Joonas.


    • Kesällä_häät

      Olen varannut ajan salong lycka:sta, sieltä saa kaverini mukaan ammattitaitoista palvelua. Sehän on toki Sulvassa mutta ei se matka minua haittaa kunhan lopputulos on hyvä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2833
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2400
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2170
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      1982
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1826
    6. 166
      1820
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1777
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1726
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      132
      1513
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe