Olen rasisti

rasistinen

Tulin tänne sanomaan teille että olen rasisti. Haluan aloittaa keskustelun ja näyttää teille jotain. Olkaa asiallisia.

20

2178

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rasistinen

      Kysymyksiä: 1.Onko minulla oikeus olla epäkohtelias Suomalaisille? 2.Onko minulla oikeus olla epäkohtelias heille jotka eivät ole Suomalaisia? 3.Onko minulla oikeus kieltäytyä rikollisesta toiminnasta? 4.Onko minulla oikeus sanoa mielipiteeni? 5.Jos joku kysyy minulta jotain, onko minulla oikeus vaieta ja olla vastaamatta? 6.Olenko oikeasti rasisti, kun sanoin sen itse vai tarvitaanko siihen jonkun toisen ihmisen sana? 7.Riittääkö tuo sana vai tarvitaanko myös todisteet? 8.Mitä jos tuo sana minua vastaan on valhetta? 9.Mitä jos olen itse valehdellut olevani rasisti? 10.Onko minulla oikeus olla rasisti? 11.Onko ihmisillä oikeus olla mitä he haluavat? 12.Kumpi tuomitsee minut, se että olen rasisti vai se että teen rasistisia tekoja?

      • hehehe...

        Kannattaisikohan sinun päivittää nuo oppikirjasi 2000-luvulle...? :)


      • OsulanKioski

        Tuo kuvaushan sopii islamiin mitä parhaiten.


      • kiitäjä

        Luultavasti oheisen kirjailijan syntyperä on jostain muslimi maasta. Muuten olen sitä mieltä pysykööt siellä oppinensa. Ei tavallisella ihmiselläkään ole mahiksia mennä sinne mahtailemaan omien näkemyksiensa puolesta.


      • rasistinen

        Eihän normaalit ihmiset muuten mitään ymmärrä.


      • Anti-Demari

      • SuomenTyttö

        Sheriffin ja monen muun näkökulmasta; Kysymyksiä: 1.Onko minulla oikeus olla epäkohtelias Suomalaisille? -Kyllä, sinulla on täysi oikeus olla epäkohtelias Suomalaisille, vielä parempi jos itse satut olemaan ulkomaalainen- 2.Onko minulla oikeus olla epäkohtelias heille jotka eivät ole Suomalaisia? -Ei ole, ei todellakaan. Tällöin olet todellinen rasisti ja sopeutumiskyvytön ääliö- 3.Onko minulla oikeus kieltäytyä rikollisesta toiminnasta? -Suomalaisesta kyllä, mutta ei ulkomaalaisesta- 4.Onko minulla oikeus sanoa mielipiteeni? -Riippuu minkä maalaista mielipiteesi koskee. Jos sanot mielipiteesi Suomalaisesta, se on ok. Jos taas mielipiteesi koskee ulkomaalaista, ei ole ok sanoa negatiivista mielipidettään, ylistää saat niin paljon kuin jaksat- 5.Jos joku kysyy minulta jotain, onko minulla oikeus vaieta ja olla vastaamatta? -Suomalaiselle ei tarvitse vastata, toki olisi kohteliasta vastata. Jos ulkomaalainen kysyy sinulta jotain, sinulla ei ole oikeutta olla vastaamatta. Jollet vastaa on ulkomaalaiselle täysi oikeus lyödä sinua, jos kerrot tästä jollekin olet valehtelija- 6.Olenko oikeasti rasisti, kun sanoin sen itse vai tarvitaanko siihen jonkun toisen ihmisen sana? -Saatat olla, saatat olla olemattakin. Rasistin sinusta tekee se että tekstissäsi ei ole ylistystä ulkomaalaisista- 7.Riittääkö tuo sana vai tarvitaanko myös todisteet? -Ehdottomasti vedenpitävät todisteet, kirjallisena, todistettavana- 8.Mitä jos tuo sana minua vastaan on valhetta? -Ei ole mahdollista- 9.Mitä jos olen itse valehdellut olevani rasisti? -Tällöin tekstissäsi pitäis olla vain ylistyspuhetta- 10.Onko minulla oikeus olla rasisti? -Ei ole, kaikkien Suomalaisten tulee ottaa avosylin vastaan maahamme tulevat maahanmuuttajat- 11.Onko ihmisillä oikeus olla mitä he haluavat? -Ei ole- 12.Kumpi tuomitsee minut, se että olen rasisti vai se että teen rasistisia tekoja? -Se, että edes kysyt esimerkiksi onko sinulla oikeus olla epäkohtelias ulkomaalaiselle, eli kai ne teot ovat- Nämä vastaukset eivät siis olleet omiani, eikä oman mieleni mukaisia. Vaan vastasin sen mukaan millaisen kuvan olen saanut sheriffin ja muutaman muun näkemyksistä.


      • Folio Mulder
        SuomenTyttö kirjoitti:

        Sheriffin ja monen muun näkökulmasta; Kysymyksiä: 1.Onko minulla oikeus olla epäkohtelias Suomalaisille? -Kyllä, sinulla on täysi oikeus olla epäkohtelias Suomalaisille, vielä parempi jos itse satut olemaan ulkomaalainen- 2.Onko minulla oikeus olla epäkohtelias heille jotka eivät ole Suomalaisia? -Ei ole, ei todellakaan. Tällöin olet todellinen rasisti ja sopeutumiskyvytön ääliö- 3.Onko minulla oikeus kieltäytyä rikollisesta toiminnasta? -Suomalaisesta kyllä, mutta ei ulkomaalaisesta- 4.Onko minulla oikeus sanoa mielipiteeni? -Riippuu minkä maalaista mielipiteesi koskee. Jos sanot mielipiteesi Suomalaisesta, se on ok. Jos taas mielipiteesi koskee ulkomaalaista, ei ole ok sanoa negatiivista mielipidettään, ylistää saat niin paljon kuin jaksat- 5.Jos joku kysyy minulta jotain, onko minulla oikeus vaieta ja olla vastaamatta? -Suomalaiselle ei tarvitse vastata, toki olisi kohteliasta vastata. Jos ulkomaalainen kysyy sinulta jotain, sinulla ei ole oikeutta olla vastaamatta. Jollet vastaa on ulkomaalaiselle täysi oikeus lyödä sinua, jos kerrot tästä jollekin olet valehtelija- 6.Olenko oikeasti rasisti, kun sanoin sen itse vai tarvitaanko siihen jonkun toisen ihmisen sana? -Saatat olla, saatat olla olemattakin. Rasistin sinusta tekee se että tekstissäsi ei ole ylistystä ulkomaalaisista- 7.Riittääkö tuo sana vai tarvitaanko myös todisteet? -Ehdottomasti vedenpitävät todisteet, kirjallisena, todistettavana- 8.Mitä jos tuo sana minua vastaan on valhetta? -Ei ole mahdollista- 9.Mitä jos olen itse valehdellut olevani rasisti? -Tällöin tekstissäsi pitäis olla vain ylistyspuhetta- 10.Onko minulla oikeus olla rasisti? -Ei ole, kaikkien Suomalaisten tulee ottaa avosylin vastaan maahamme tulevat maahanmuuttajat- 11.Onko ihmisillä oikeus olla mitä he haluavat? -Ei ole- 12.Kumpi tuomitsee minut, se että olen rasisti vai se että teen rasistisia tekoja? -Se, että edes kysyt esimerkiksi onko sinulla oikeus olla epäkohtelias ulkomaalaiselle, eli kai ne teot ovat- Nämä vastaukset eivät siis olleet omiani, eikä oman mieleni mukaisia. Vaan vastasin sen mukaan millaisen kuvan olen saanut sheriffin ja muutaman muun näkemyksistä.

        Ovat antaneet ymmärtää asioden olevan tuohon suuntaan. Itse olen vakuuttunut, että saamme elää paremmassa suomessa, jos pakolaisvirrat maahamme pysäytetään, joka ei toteudu nykyhyysäjjien vuoksi. Näin ollen eteemme tulee levoton arvaamaton ja yhä jakaantuneempi Suomi.


      • haudan.takaa

        pakolaisvirrat ei lopu enään koskaan , joten elät siinä kunnes kaadut väsyneenä hautaan.


    • kiitäjä

      Kontiolahteen Pohjoiskarjalaan Perustettiin taas uusi pakolaiskeskus. Otettiin aluksi 120, otetut henkilöt ovat nuoria miehiä noin 15-30. Suomi ei voi heitä työllistää ja niinpä he viettävät aikaansa lähi kaupungissa Joensuussa. Tuleeko meille uusi ns. maahanmuutto vero Ovat muuten moittineet paikallista liikenne yhteyksiä pitäis olla tunnin välein. Uutisissa kerrottiin suomalaisten nuorten miesten huonosta työllistymisestä.

      • Luominaama

        Aivan, eikun kannattaa ottaa lisää ulkomaalaisia tänne kuluttamaan meidän varoja. hyvä SUOMI!


    • Luominaama

      Olen myös rasisti. Ja ne ihmiset jotka tulevat Suomeen ja kuluttavat meidän palkasta otettua veroa niin voidaan lähettää takasin kottin ja nopeasti. Jotkut todella elävät ja lorvivat MEIDÄN TYÖLLÄ TEHNEIDEN rahoilla. Ja silloin kun Suomalainen oikeasti tarvitsee apua ja tukea niin sitä ei saa! Vaan maksetaan asunnot ja toimeentulot ulkomaalaisille "pakolaisille".

      • rasistinen

        Sitä tämä täällä Suomessa on. Mutta se ketä asiat antavat mennä tähän suuntaan on meidän oma pikku porvarihallitus. Joka on suvaitsevaisuuden esikuva maailmassa. Ketä uudisti lain joka teki tämän mahdolliseksi? Ketä hyväksyi lain jolla tämä tuli mahdolliseksi? Haluaisin kysyä teiltä tätäkin asiaa, lissabonin sopimus ja Nato. Kumpaankin sopimukseen kuuluu järjestää kansanäänestys. Se kuka kirjoittaa sopimuksen ilman kansanäänestystä, menee lain yläpuolelle. Mitä se tarkoittaa??? Ei ole lakia, taikka allekirjoitus on mitätön. Perussuomalaisista ja perussuomalaisille sen verran, jos haluatte ajaa asiaa, niin pitäkää kiirettä, tämä homma on riistäytynyt jo käsistä. Ei jatkuvasti velkaa ottavalla valtiolla ole rahaa. Se on selvä asia. Pian putoaa Suomi, ellei jotain tehdä.


    • scientist, tiedemies

      I'll speak to you in my better language. Finland has many citizens with foreign origins by different reasons. Some of them came to Finland in respect of their Finnish wives', husbands' or say partners' rights to live sometime in partners' country, i.e. Finland. Some of them were attracted to stay longer and became real Finnish citizens, in some cases real Finns more than Finns themselves. In addition, some of them are well known scientists and experts of rare high quality. These people get in Finland less salaries than they can get from other countries, Finland hasn't paid anything to educate them, and at the end they may get lower retirement for the shorter time of work in Finland. These people have been of special meaning to Finnish science and economy to a level, in which nobody else was able to give. Please remember that speaking about foreigners in a way most use is hearing these people, who love Finland and Finnish people, they didn't get birth in Finland, but they have chosen Finland to be their home land to the end of their life. About these people you can ask Finnish institutions of science, technology and economy, including health areas like surgery, electronics like mobile phones and not to forget education. At the International level, these people have taken active part, and in some cases were key figures in bringing respect to Finland in science, and this part has in itself special positive effect on the growth of Finnish economy.

      • Najis Kafir

        Dear Scientist,

        Thank you for your love of Finland and for making Finland a better place.

        We really should focus more on choosing your kind of people who gets to enter this country i.e. we should focus on the quality of immigrants. Because, if we let criminals inside, they will weaken the status of _all_ immigrants. That is the sad consequence of this. When the criminal immigrants start doing what they do, it will create hate among Finnish citizens. If the criminals don't get punished and yet more and more criminals will enter FInland, that hate will manifest itself on all immigrants. One drop of poison will contaminate a whole bucket of water.

        So, if we chose the right kind of immigrants, we'd all benefit from it.


    • on se kumma, että osataan kirjoittaa "Finland" isolla alkukirjaimella.

    • joooolen

      Minäkin olen rasisti. pidä pääsi pystyssä ja ole ylpeä!

    • ngtn

      Tekeekö se rasistiksi jos on sitä mieltä, että on olemassa eri ihmisrotuja? Vai pitääkö vihata/syrjiä jotain ihmisryhmää sen etnisyyden vuoksi?

    • OlenTosiSuppea

      Muukalaiskammo on osuva sana kuvaamaan tilaa. Toiset on rohkeita, ovat pariliitossa vinosilmiön kanssa, aika jännä. Otetaanko au paIr niin silmä tottuu? Eestiläinen niin voi tienata kadulla taskurahansa. Mutta huutaa ne ulkolaiset, paitsi jos on bussikuskin koulutus, sitten on volyymit allaalla. Rättipäälipuntarkastajat, niitä en ole tavannut.

    • Anonyymi

      "Suomalaiset ja askenaasijuutalaiset ovat erityisryhmiä"

      Lääketieteensäätiö

      ”Meillä on muihin maihin verrattuna tiettyjä etuja, joita tutkijat ovat osanneet hyödyntää. Yksi asia on väestön geneettinen ainutlaatuisuus. Suomalaiset ovat askenaasijuutalaisten tavoin oma pieni väestöryhmänsä, jolla on oma luokka kansainvälisissä geneettisissä tietokannoissa”, Palotie selittää.

      Geneettisissä tietokannoissa maailman väestö on jaettu kahdeksaan luokkaan: afrikkalaiset, latinot, eurooppalaiset poissulkien suomalaiset, askenaasijuutalaiset, itä-aasialaiset, suomalaiset, etelä-aasialaiset ja muut.



      Geenitieto avaa uuden ulottuvuuden – suomalaisilla on erityisasema alan tutkimuksessa

      Helsingin Sanomat
      16.11.2020

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2605
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2223
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1927
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1661
    5. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1655
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1616
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      35
      1589
    8. 89
      1530
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      116
      1403
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe