Uusi keittiö TURUSTA

Nikke11

Olen remontoimassa pientä keittiötä (n.10m2) vanhassa kerrostalossa. Mikä olisi Turussa sopiva keittiöfirma tälläiseen urakkaan. Keittiö menee täysin uusiksi, mielummin "avaimet käteen"-periaatteella. Etsin laatutyötä, raha ei ole este, mutta ilmasta en lähde maksamaan.
Kokemuksia ja suosituksia??

16

4290

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • täältä
      • hm-hm

        on aina paikallaan. Taisipa "tuttavasi" olla töissä siellä, tai sitten itse. Nikkekin on jo vissiin saanut keittiönsä ,kun on jo 2009 lähettänyt kysymyksensä, ja suosituksia vaan satelee....


    • teki...

      Tikka Keittiöt niminen pieni firma. Tosi mukava mies tekee niitä ja hyvää jälkeä tekikin. Oli ilo maksaa hyvästä työstä ja vielä pienelle yritykselle! Kannattaa kysyä sieltä! Meillä pistettiin myös keittiö täysin uuteen uskoon, eli ei vaihdettu vain ovia.

      • TODELLA PETTYNYT

        Missään tapauksessa en suosittele Tikka-keittiöitä. Odotimme tarjousta ensin kaksi viikkoa, sitten soitin perään, luvattiin laittaa heti samana iltana tarjous, tähän päivään mennessä ei tarjousta tullut. Mielestäni asiakkaan ei tarvitse montaa kertaa soitella perään.


    • Nikke11

      enää Puustelli ,A la Carte ja Domus tarjouskisassa. Ensin mainitut selkeästi kalliimpia mutta laatu vaikuttaa paremmalta.

      Onko kokemuksia kyseisten firmojen asennustaidosta juuri Turun seudulla.

      • näistä saa

        hyvää palvelua ja laatutavaraa! Pari vuotta sitten tein keittiörempan ja otin Do-
        mukselta. Heillä oli ainakin tuolloin kahta kalustetyyppiä. Heidän "oma" tuote se-
        kä sellainen tukkumainen noutomallisto, joka oli palapeliä sekä huonoilla meka-
        nismeilla. Valitsimme heidän "oman" tuotteen, jossa kaapit olivat koottuina ja me-
        kanismit olivat uusinta uutta-mallia!
        Koko homma meni hyvin. Palvelu ok, tuotteet ok. Muuta emme hakeneetkaan!


      • hölmö oot
        näistä saa kirjoitti:

        hyvää palvelua ja laatutavaraa! Pari vuotta sitten tein keittiörempan ja otin Do-
        mukselta. Heillä oli ainakin tuolloin kahta kalustetyyppiä. Heidän "oma" tuote se-
        kä sellainen tukkumainen noutomallisto, joka oli palapeliä sekä huonoilla meka-
        nismeilla. Valitsimme heidän "oman" tuotteen, jossa kaapit olivat koottuina ja me-
        kanismit olivat uusinta uutta-mallia!
        Koko homma meni hyvin. Palvelu ok, tuotteet ok. Muuta emme hakeneetkaan!

        kaikilla keittiövalmistajilla on samaa "uusinta uutta " mallistoa, kun käyttävät Blumin mekanismeja...


    • Sini-
    • itse tekevälle

      http://www.orikedonkeittiotukku.com/

      Komponenttien hinnasto löytyy netistä, ei kuseteta piiloittamalla ilmaa kokonaishintaan.

      En tiedä saako avaimet käteen asennusta, mutta eiköhän heillä ole neuvoa kaveri kasaamaan.

      Kannattaa ainakin kysyä.

      Itse tein keittiöön pienen revisioinnin ja ostin heiltä erinäisiä tarvikkeita siihen. Muut voisivat ottaa oppia tuosta hinnaston julkaisimesesta.

      • positiivinen yllätys

        Kappas vaan, orikedon keittiötukulla oli vuoden vaihteessa nettisivuillaan ladattavissa pdf-hinnasto, mutta nyt sillä olikin nettikauppa, josta tuotteet voi ostaa suoraan ja muutaman tuotteen tsekkauksen perusteella hinnatkin näyttivät säilyneen ennallaan.


      • hölmö sinäkin

        ja paremman saa koottuna ihan muualta, kotimaisesta kalustelevystä tehtynä, ei "ilmaa", asennuksenkin tarvittaessa jopa avaimet käteen, tarjouksen kuvineen, ei tarvitse itse laskea vaivalloisesti hinnastosta, mittakuvat ovat millilleen - taisit mennä halpaan.


      • saa kasattuna
        hölmö sinäkin kirjoitti:

        ja paremman saa koottuna ihan muualta, kotimaisesta kalustelevystä tehtynä, ei "ilmaa", asennuksenkin tarvittaessa jopa avaimet käteen, tarjouksen kuvineen, ei tarvitse itse laskea vaivalloisesti hinnastosta, mittakuvat ovat millilleen - taisit mennä halpaan.

        Tuli otettua Petrakeittiö... vailitettavasti. Orikedon kalustetukusta olisi saanu roimasti halvemmalla.

        Eihän sitä tarvi itse laskea, kun maksaa muille laskemisesta.


    • hinta-laatu ok

      RTV:llä oli uusia hienoja AKA-keittiöitä.

      • justikijuu

        virosta


      • tueen

    • tikkajee

      Tikkakeittiöllä hienot keittiöt! Palvelu hyvää vaikkakin joskus saattaa tosiaan venähtää :P Uuteen taloon halutaan Tikalta keittiö, vanhassakin on

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Yritin nainen

      Kaikkeni ettei meidän välille syntyisi mitään. Tiesin jo hyvin alussa että sinä olet minun heikko kohta. Lopulta kuitenk
      Ikävä
      88
      1721
    2. Miksi et voi

      Soittaa tai laittaa viestiä
      Ikävä
      118
      1452
    3. Käärijä jättäytyy pois illan viisufinaalista

      https://www.is.fi/viihde/art-2000010420075.html Voi voi sentään! Kuka nyt Suomen pisteet jakaa. Tosi pölvästiä käytöstä
      Maailman menoa
      110
      975
    4. Iso ikävä sinua nainen

      Aina vain, ei helpota millään. Ainoa varma helpotus olisi se et oltais yhdessä. Mutta se ei sinulle sovi.
      Ikävä
      31
      956
    5. Mistä tykkäät

      Erityisesti kaivattusi olemuksessa
      Ikävä
      44
      808
    6. Kaikkien Vuosien Äitien Äiti

      Huomenna aamulla MTV:ssä vaihteeksi taas linssiluteet Martina ja isällään asuva tytär Vicotria ylistämässä toisiaan . Ai
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      718
    7. Nainen, joskus päivällä kun tulet mieleen

      Olen puuhailemassa jotakin, yhtäkkiä ajattelen sinua, että olisit minun ja pääsisin iloitsemaan läsnäolostani, silloin k
      Ikävä
      30
      681
    8. Nainen, monta kertaa epäilin sinua

      ja koit sen syytöksinä ja ehkä jonkinlaisena vihan tai antipatian osoituksena, etten esim. sietänyt sinua tai oletin sin
      Ikävä
      51
      681
    9. Tunnustan nyt

      Tykkään katsella sua😍
      Ikävä
      32
      656
    10. Hyvää yötä

      Naiselle, joka ikävöi. 🩷
      Ikävä
      25
      613
    Aihe