Olen remontoimassa pientä keittiötä (n.10m2) vanhassa kerrostalossa. Mikä olisi Turussa sopiva keittiöfirma tälläiseen urakkaan. Keittiö menee täysin uusiksi, mielummin "avaimet käteen"-periaatteella. Etsin laatutyötä, raha ei ole este, mutta ilmasta en lähde maksamaan.
Kokemuksia ja suosituksia??
Uusi keittiö TURUSTA
16
4525
Vastaukset
- täältä
ja on tyytyväinen. http://www.moderno.fi.
- hm-hm
on aina paikallaan. Taisipa "tuttavasi" olla töissä siellä, tai sitten itse. Nikkekin on jo vissiin saanut keittiönsä ,kun on jo 2009 lähettänyt kysymyksensä, ja suosituksia vaan satelee....
- teki...
Tikka Keittiöt niminen pieni firma. Tosi mukava mies tekee niitä ja hyvää jälkeä tekikin. Oli ilo maksaa hyvästä työstä ja vielä pienelle yritykselle! Kannattaa kysyä sieltä! Meillä pistettiin myös keittiö täysin uuteen uskoon, eli ei vaihdettu vain ovia.
- TODELLA PETTYNYT
Missään tapauksessa en suosittele Tikka-keittiöitä. Odotimme tarjousta ensin kaksi viikkoa, sitten soitin perään, luvattiin laittaa heti samana iltana tarjous, tähän päivään mennessä ei tarjousta tullut. Mielestäni asiakkaan ei tarvitse montaa kertaa soitella perään.
- Nikke11
enää Puustelli ,A la Carte ja Domus tarjouskisassa. Ensin mainitut selkeästi kalliimpia mutta laatu vaikuttaa paremmalta.
Onko kokemuksia kyseisten firmojen asennustaidosta juuri Turun seudulla.- näistä saa
hyvää palvelua ja laatutavaraa! Pari vuotta sitten tein keittiörempan ja otin Do-
mukselta. Heillä oli ainakin tuolloin kahta kalustetyyppiä. Heidän "oma" tuote se-
kä sellainen tukkumainen noutomallisto, joka oli palapeliä sekä huonoilla meka-
nismeilla. Valitsimme heidän "oman" tuotteen, jossa kaapit olivat koottuina ja me-
kanismit olivat uusinta uutta-mallia!
Koko homma meni hyvin. Palvelu ok, tuotteet ok. Muuta emme hakeneetkaan! - hölmö oot
näistä saa kirjoitti:
hyvää palvelua ja laatutavaraa! Pari vuotta sitten tein keittiörempan ja otin Do-
mukselta. Heillä oli ainakin tuolloin kahta kalustetyyppiä. Heidän "oma" tuote se-
kä sellainen tukkumainen noutomallisto, joka oli palapeliä sekä huonoilla meka-
nismeilla. Valitsimme heidän "oman" tuotteen, jossa kaapit olivat koottuina ja me-
kanismit olivat uusinta uutta-mallia!
Koko homma meni hyvin. Palvelu ok, tuotteet ok. Muuta emme hakeneetkaan!kaikilla keittiövalmistajilla on samaa "uusinta uutta " mallistoa, kun käyttävät Blumin mekanismeja...
- Sini-
Kotimaista laatutyötä. Pinjasto Oy/ Saari-keittiöt.
http://www.pinjasto.fi/ - itse tekevälle
http://www.orikedonkeittiotukku.com/
Komponenttien hinnasto löytyy netistä, ei kuseteta piiloittamalla ilmaa kokonaishintaan.
En tiedä saako avaimet käteen asennusta, mutta eiköhän heillä ole neuvoa kaveri kasaamaan.
Kannattaa ainakin kysyä.
Itse tein keittiöön pienen revisioinnin ja ostin heiltä erinäisiä tarvikkeita siihen. Muut voisivat ottaa oppia tuosta hinnaston julkaisimesesta.- positiivinen yllätys
Kappas vaan, orikedon keittiötukulla oli vuoden vaihteessa nettisivuillaan ladattavissa pdf-hinnasto, mutta nyt sillä olikin nettikauppa, josta tuotteet voi ostaa suoraan ja muutaman tuotteen tsekkauksen perusteella hinnatkin näyttivät säilyneen ennallaan.
- hölmö sinäkin
ja paremman saa koottuna ihan muualta, kotimaisesta kalustelevystä tehtynä, ei "ilmaa", asennuksenkin tarvittaessa jopa avaimet käteen, tarjouksen kuvineen, ei tarvitse itse laskea vaivalloisesti hinnastosta, mittakuvat ovat millilleen - taisit mennä halpaan.
- saa kasattuna
hölmö sinäkin kirjoitti:
ja paremman saa koottuna ihan muualta, kotimaisesta kalustelevystä tehtynä, ei "ilmaa", asennuksenkin tarvittaessa jopa avaimet käteen, tarjouksen kuvineen, ei tarvitse itse laskea vaivalloisesti hinnastosta, mittakuvat ovat millilleen - taisit mennä halpaan.
Tuli otettua Petrakeittiö... vailitettavasti. Orikedon kalustetukusta olisi saanu roimasti halvemmalla.
Eihän sitä tarvi itse laskea, kun maksaa muille laskemisesta.
- hinta-laatu ok
RTV:llä oli uusia hienoja AKA-keittiöitä.
- justikijuu
virosta
- tueen
justikijuu kirjoitti:
virosta
Hei löysin netistä kilpailun missä voi voittaa 33.000 arvoisen keittiön!
Käykää tsiigamassa!
http://www.bilematkat.com/kilpailut/
- tikkajee
Tikkakeittiöllä hienot keittiöt! Palvelu hyvää vaikkakin joskus saattaa tosiaan venähtää :P Uuteen taloon halutaan Tikalta keittiö, vanhassakin on
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1352220
Mies olet edelleen rakas ja tärkeä
Mutta nyt tuntuu, että se "terävin vaihe" on ohi. En millään tapaa halua tällä pahoittaa mieltä, halusin vain ilmoittaa.871819Apua, Gogi ja Kia tippuivat TTK:sta! Oliko Gogin ja Kian tiputus mielestäsi oikein?
Gogi ja Kia tippuivat monen yllätykseksi sunnuntaina TTK:sta. Oliko tämä mielestäsi oikein näin vai kenen olisi pitänyt711733Taas poistuu ABC, nyt Salossa
Ei ole enää ihmisillä varaa ostaa nakkisämpylää myymälän puolelta. Viimeiset roposet menevät polttoaineeseen. Takana on1091597- 561312
Millainen luonne sinä olet?
Itse olen innovatiivinen ja kuunteleva, sekä avoin uusille asioille. Mieheltä1801164- 571137
Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236942371119Ihastuksen halaaminen
Oletko halannut mielitiettyäsi? Miltä ensimmäinen halaus tuntui, onko jäänyt mieleen? 🫂491102Oletko koskaan miettinyt miltä lähempi fyysinen
kontakti tuntuisi hänen kanssaan? Sitä menee sekaisin pelkästä olemuksesta, niin kosketus voisi olla aika räjäyttävää.451067