Sokoksen yläkerta..

asiakas vaan..

kyllä palvelu huonontunu sokoksen yläkerrassa nuoren vaalean naisen saavuttua töihin, nakkaa rahatki käteen kuin koiralle.. nokka pystyssä kävellään eikä edes tervehditä.. laitetaan palautetta eteenpäin saapungille..

100

5695

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • s-marketin työntekijä

      ehdottomasti palaute eteenpäin, ja muistathan tehdä se omalla nimelläsi jotta asian voi ottaa todesta :)

      • Maksava asiakas

        Minulla ei ole mitään huomauttamista Sokoksen yläkerran työntekijöistä. Kaikki ovat palvelleet minua palveluhenkisesti ja kohteliaasti. Ja aina.
        Joskus olen kyllä nähnyt niin Sokoksella kuin muissakin kaupoissa itseään täynnä olevia asiakkaita, joilla on lupa murjottaa ja olla tyytymättömiä kaikkeen. Ja joskus on tuntunut sivusta seuranneena, että myyjän harteille syydetään kaikki maailman asiat ja ehkäpä kotimurheetkin.


      • vakkaria
        Maksava asiakas kirjoitti:

        Minulla ei ole mitään huomauttamista Sokoksen yläkerran työntekijöistä. Kaikki ovat palvelleet minua palveluhenkisesti ja kohteliaasti. Ja aina.
        Joskus olen kyllä nähnyt niin Sokoksella kuin muissakin kaupoissa itseään täynnä olevia asiakkaita, joilla on lupa murjottaa ja olla tyytymättömiä kaikkeen. Ja joskus on tuntunut sivusta seuranneena, että myyjän harteille syydetään kaikki maailman asiat ja ehkäpä kotimurheetkin.

        Ovat nättejä likkoja joiden kanssa on mukava asioida, taitaa vika löytyä sieltä peilistä?


      • todella ynseitä!
        Maksava asiakas kirjoitti:

        Minulla ei ole mitään huomauttamista Sokoksen yläkerran työntekijöistä. Kaikki ovat palvelleet minua palveluhenkisesti ja kohteliaasti. Ja aina.
        Joskus olen kyllä nähnyt niin Sokoksella kuin muissakin kaupoissa itseään täynnä olevia asiakkaita, joilla on lupa murjottaa ja olla tyytymättömiä kaikkeen. Ja joskus on tuntunut sivusta seuranneena, että myyjän harteille syydetään kaikki maailman asiat ja ehkäpä kotimurheetkin.

        Itse olen palvelualalla ja tiedän mitä hyvä palvelu on! Mutta samaa en voi sanoa heistä. Ekaksi pistää silmään kun siellä myyjien ystävät käyvät ns. kylässä työvuoron aikana. Menee tovi ennen kuin myyjä noteeraa että asiakas odottaa. Toiseksi mieleni tekee sanoa heille että "anteeksi jos häiritsen".


      • minullekin.....
        todella ynseitä! kirjoitti:

        Itse olen palvelualalla ja tiedän mitä hyvä palvelu on! Mutta samaa en voi sanoa heistä. Ekaksi pistää silmään kun siellä myyjien ystävät käyvät ns. kylässä työvuoron aikana. Menee tovi ennen kuin myyjä noteeraa että asiakas odottaa. Toiseksi mieleni tekee sanoa heille että "anteeksi jos häiritsen".

        mutta onneksi on vielä muitakin paikkoja missä käydä!


    • sulle

      Maassako pitäisi kädet ristissä taivastella ja jumaloida kun astut sisään. Nuolla kengänkärkiä ja sanoa "sinua jumaloin kun järjetön oisin" ja nuolla taas. Höpsistä heijaa.

      • Kyllä te ette osaa palvella. possut


      • Maksan en kerjää...

        Aivan oikein. Asiakas on kuningas. Aikuisten oikeesti


    • vas..

      Metsä vastaa niin kuin sinne huudetaan...

    • pa...

      maksa pankkikortilla...

    • pank...

      maksa pankkikortilla...

    • lopet...

      Kemijärveltä saisi lopetta koko s-market... miksi tuemme Koillismaan osuuskauppaa joka on Kuusamolainen...Kuusamo ei ole Kemijärveläisille luonnollinen asiointi suunta...ja tarina on tosi...

      • Sokokselta

        Miksi sitten Sokoksella on niin paljon asiakkaita????? jos ei ole kemijärveläisille "luonnollinen asiointi suunta"


      • ne..
        Sokokselta kirjoitti:

        Miksi sitten Sokoksella on niin paljon asiakkaita????? jos ei ole kemijärveläisille "luonnollinen asiointi suunta"

        yritys jos on Kuusamolainen niin sinne ne menee kuusamolaisten hyväksi kaikki rahat jotka syydätte s-markettiin...hyvin vähän Kemijärveläisiä asio Kuusamossa...
        siis Kuusamossa Oulun läänissä...


      • Rovaniemelle
        ne.. kirjoitti:

        yritys jos on Kuusamolainen niin sinne ne menee kuusamolaisten hyväksi kaikki rahat jotka syydätte s-markettiin...hyvin vähän Kemijärveläisiä asio Kuusamossa...
        siis Kuusamossa Oulun läänissä...

        kannetut rahatkaan paljon täällä ilahduta! Huomioikaa että s-marketin työntekijät kuitenkin maksaa tänne tuloveroa!


      • Asiakasbonus
        Rovaniemelle kirjoitti:

        kannetut rahatkaan paljon täällä ilahduta! Huomioikaa että s-marketin työntekijät kuitenkin maksaa tänne tuloveroa!

        Nyt kun Koillismaan Osuuskauppa saa liiketontin kemijärveltä, on meillä hieno S-MARKET ja nykyaikainen kohta puolin.


      • mistä
        Asiakasbonus kirjoitti:

        Nyt kun Koillismaan Osuuskauppa saa liiketontin kemijärveltä, on meillä hieno S-MARKET ja nykyaikainen kohta puolin.

        mutta mistä se sa sen tontin


      • kummeli64
        Asiakasbonus kirjoitti:

        Nyt kun Koillismaan Osuuskauppa saa liiketontin kemijärveltä, on meillä hieno S-MARKET ja nykyaikainen kohta puolin.

        kävin koivuniemellä katsokaa lattiaa ei hyvältä näytä kaipaa remonttia S TULEE ja jyrää sen ja saa kyl tontin


      • mu...
        Asiakasbonus kirjoitti:

        Nyt kun Koillismaan Osuuskauppa saa liiketontin kemijärveltä, on meillä hieno S-MARKET ja nykyaikainen kohta puolin.

        eipä tule saamaan tonttia...


      • kö..
        kummeli64 kirjoitti:

        kävin koivuniemellä katsokaa lattiaa ei hyvältä näytä kaipaa remonttia S TULEE ja jyrää sen ja saa kyl tontin

        Eikö juuri muuta ollut sanomista kauppapaikasta kuin lattia... voi hyvä ihme...remontillahan siitä selviää ja ehkä tulossa paikan laajennus...

        Koillismaan Osuuskauppa ei tule saamaan Kemijärveltä liiketonttia ja jos sattuisi että saapi tontin, niin valituksilla rakentaminen siirretään kauas tulevaisuuteen...


      • Sokkarin asiakas......
        mu... kirjoitti:

        eipä tule saamaan tonttia...

        Miten niin päättelet ettei saa tontia?Pitäiskö kaikki kaupankäynti keskittää Koivuniemelle tai Lidliin?aattele vähän mitä puhut.


      • Bonuskortti
        Sokkarin asiakas...... kirjoitti:

        Miten niin päättelet ettei saa tontia?Pitäiskö kaikki kaupankäynti keskittää Koivuniemelle tai Lidliin?aattele vähän mitä puhut.

        Eli SOK bounuskortti, eli ostaminen kannattaa keskittää..!


      • näin..
        Sokkarin asiakas...... kirjoitti:

        Miten niin päättelet ettei saa tontia?Pitäiskö kaikki kaupankäynti keskittää Koivuniemelle tai Lidliin?aattele vähän mitä puhut.

        Kyllä näin on, menköön osuuskauppa Kuusamoon...


      • kummeli64
        kö.. kirjoitti:

        Eikö juuri muuta ollut sanomista kauppapaikasta kuin lattia... voi hyvä ihme...remontillahan siitä selviää ja ehkä tulossa paikan laajennus...

        Koillismaan Osuuskauppa ei tule saamaan Kemijärveltä liiketonttia ja jos sattuisi että saapi tontin, niin valituksilla rakentaminen siirretään kauas tulevaisuuteen...

        kyllä rahalla saa esim.wanhan mestarin tontti on varmaan rahalla saatavissa ja S sitä on yrittihä pekka kaataa abc huonoin tuloksin että aatteleppa mitä lidl sai aikaan ja äkkiä valintatalo kaatu samantien


      • Arinaan

        Koska meitä ei millään lailla sido että pitäis olla Koillismaan osuuskaupan jäsen täällä Kemijärvellä - vaihtakaa esim. Rovaniemen Arinaan. Ite vaihdon muutama vuosi sitten ja hyödyin kovasti! Jäsenmaksu pienempi, samat edut s-tarjouksiin ja mikä parasta parempi bonus-taulukko!


      • kaikki..
        Arinaan kirjoitti:

        Koska meitä ei millään lailla sido että pitäis olla Koillismaan osuuskaupan jäsen täällä Kemijärvellä - vaihtakaa esim. Rovaniemen Arinaan. Ite vaihdon muutama vuosi sitten ja hyödyin kovasti! Jäsenmaksu pienempi, samat edut s-tarjouksiin ja mikä parasta parempi bonus-taulukko!

        kaikki vain Arinaan...


      • poipoipoi
        mistä kirjoitti:

        mutta mistä se sa sen tontin

        vanhan apteekin tontti ja vierestä hegmannin tontti .siihen tulee uusi s market.


    • Kilmannille

      Samaa mieltä olen minä. Oikein koppavaa porukkaa Kemijärven Sokoksen yläkerrassa.

    • kyllästynyt asiakas

      kyllä palvelu huononi isännän vaihdon myötä ja porukka valittu samaan malliin. empä oo käynyt kovin usein näinä vuosina. TOTTA,että naisväki yläkerrassa pitäisi kouluttaa ASIAKASPALVELUUN. PIRJOA kaivataan kovasti, terveiset hänelle...

      • asiakaspalvelija

        Olen ollut asiakaspalvelussa töissä jo tovin, ja huomannut, että monet ihmiset luulevat asiakaspalvelijan olevan se kurasanko johon voi heittää mitä tahansa jos ei esim. naama miellytä. Viimeksi tänään itkin takahuoneessa, tätä olen katsonut sivustakin. Monet (anteeksi nyt vain) esim. vanhemmat rouvat kohtelevat nuorempia myyjiä ikävästi. Tokihan sitä näkee työntekijöitä, jotka eivät ehkä ole omiaan asiakspalvelutehtävissä, mutta kyllä voisi ihan ne asiakkaatkin muistaa että myyjätkin on ihan ihmisia vaan.
        Niin siis myyjät, ei huorat niinkuin tänään kuulin päin naamaa.


      • tarpeeseen!
        asiakaspalvelija kirjoitti:

        Olen ollut asiakaspalvelussa töissä jo tovin, ja huomannut, että monet ihmiset luulevat asiakaspalvelijan olevan se kurasanko johon voi heittää mitä tahansa jos ei esim. naama miellytä. Viimeksi tänään itkin takahuoneessa, tätä olen katsonut sivustakin. Monet (anteeksi nyt vain) esim. vanhemmat rouvat kohtelevat nuorempia myyjiä ikävästi. Tokihan sitä näkee työntekijöitä, jotka eivät ehkä ole omiaan asiakspalvelutehtävissä, mutta kyllä voisi ihan ne asiakkaatkin muistaa että myyjätkin on ihan ihmisia vaan.
        Niin siis myyjät, ei huorat niinkuin tänään kuulin päin naamaa.

        Jos ei katseita ja palautteita kestä vaihda hyvä ihminen ammattia, ennen kuin psyykkinen puoli pettää!


      • alanvaihtoa
        tarpeeseen! kirjoitti:

        Jos ei katseita ja palautteita kestä vaihda hyvä ihminen ammattia, ennen kuin psyykkinen puoli pettää!

        no sinäkö kestät todella törkeää haukkumista eikä missään tunnu? totta kai pitää osata antaa mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos, sitähän se asiakaspalvelutyö on että otetaan palautetta vastaan. mutta on myös sellasia päiviä jolloin ei vaan onnistu. kuten sanoin niin ihmisiä tässä vaan ollaan.


      • asiallisesti, vaikka
        asiakaspalvelija kirjoitti:

        Olen ollut asiakaspalvelussa töissä jo tovin, ja huomannut, että monet ihmiset luulevat asiakaspalvelijan olevan se kurasanko johon voi heittää mitä tahansa jos ei esim. naama miellytä. Viimeksi tänään itkin takahuoneessa, tätä olen katsonut sivustakin. Monet (anteeksi nyt vain) esim. vanhemmat rouvat kohtelevat nuorempia myyjiä ikävästi. Tokihan sitä näkee työntekijöitä, jotka eivät ehkä ole omiaan asiakspalvelutehtävissä, mutta kyllä voisi ihan ne asiakkaatkin muistaa että myyjätkin on ihan ihmisia vaan.
        Niin siis myyjät, ei huorat niinkuin tänään kuulin päin naamaa.

        monesti asiakaspalvelija ei osaa käyttäytyä. En todellakaan huorittele tai muutoin pura huonoa päivääni asiakaspalvelijoihin. Mutta : En ole rikas, kuuluisa, nuori, kaunis, kalliisti pukeutunut...vaan pienillä tuloilla eteenpäin yrittävä.


      • ja hyvä mieli jää

        Höpsistä ja heivaan!
        Tytöthän melkein kaikki Sokoksella ovat vaaleita (värilläkään ei väliä) ja kaikki ovat oikein mukavia asiakaspalvelijoita.
        Turhaa veemäisyysenergiaa jos omaksuu ja pitää sisällään niin se on jokaisen asiakkaan oma asiansa - silloin varmaan kannattaisi pysyä siellä kuuluisan neljän seinän sisällä eikä lähteä ulos näitä v-energiakenttiä purkamaan. Katsella vain peiliin ja nostella rintaa rottingille ja sanoa kuvalleen - että mie se oon hyvä! Hyvä Minä!
        Jos poksahtaa oma napa kun aikansa kehuu ja töllistelee itseään, niin sitten voi ehkä ottaa suunnan kohti kauppoja.
        Kysyä kohteliaasti asiakaspalvelijalta asiansa - varmaan saa asiakaspalveluhenkisen vastauksen ja niin tulee sekin asia hoidettua. Ilman että kummallekaan tulee pahoittunut mieli ja vuorovaikutus toimii jatkossakin.
        Asennetta pitää olla molemmin puolin!
        Sokoksen tytöt ovat "hengessä mukana" olevia - hymyä ja huumorintajua tilanteen ja tietenkin asiakkaan mukaan toimivia.
        Kaikki asiakkaat kun eivät ole helppoja "tapauksia"!


    • tympii

      kyllä sain huonoa palvelua TIINALTA tehdessäni ostoksia pari kuukautta sitten. enkä taatusti olisi tehnyt sitä ostosta jos olisi ollut valinnanvaraa tällä kylällä,sattui näes olemaan ihka-ainoa tuote ko kaupassa ja koko kaupungissa. Olisin ollut valmis maksamaan enemmänkin toisessa liikkeessä. Tuotetta ei olisi saanut edes kurkistaa HÄNEN mukaansa ja nyrpeänä mutisten soperteli. Tehtyäni ostopäätöksen,JOPAS muuttui naama hymyyn.. Olisin todella nauttinut tilanteesta,jos olisin voinut olla ostamatta ja sanoa,että pitäkööt tuotteensa. EI todella ole asiakaspalvelu kohdallaan. Luulen vieressä olevalla myyjällä hävettäneen moisen nirpan käytös. Pahinta tässä on, että aloitin asioinnin hänen kanssaan,mutta nirppa tunki väliin, onko osastonhoitaja vai? KYLLÄ KOIVU-PEKALLA olisi koulutettavia!!!!!!sen talon väki palvelee asiakkaan jopa autolle asti, kuuleman mukaan. KIITOS PEKALLE JA OSAAVALLE HENKILÖKUNNALLE.

      • Koivupekalla

        Kyseinen yläkerran osastonhoitaja on ollut Koivu-Pekalla töissä! Ilmeisesti joutui siellä olemaan kohtelias ja hakeutui sitten yrittäjäksi josta pelastautui Sokkariin suojatyöpaikkaan. Siellä on muitakin huonoja asiakaspalvelijoita, jotka olleet Koivu-Pekalla. Se nuori vaalea nainen on muuten aivan mukava, mutta ujouttaan peittää perusilmeella, joka on tylyntuntuinen, muttei tarkoita sitä!


      • on..

        Näin se vain kauppapaikassa palvelupelaa, pekka tietää että henkilöjohtamisessa on tärkeää työntekijöiden huomioiminen, sitä kautta palvelu pelaa...


      • osataan vaikea

        laji, eli asiakaspalvelu. Siellä näkee jopa HYMYn huulilla!


      • Mistä johtuu?
        osataan vaikea kirjoitti:

        laji, eli asiakaspalvelu. Siellä näkee jopa HYMYn huulilla!

        Kyllä mua on ihmetyttänyt, kun S-Markettiin ei osata ottaa työhön oikeita, palvelevia työntekijöitä. Aina näillä työntekijöillä on ilme, kuin olisivat syöneet varastosta vanhat sitruunat naamaan.

        Pekalla, siis Koivu-Pekalla, on aina hyviä työntekijöitä, osaavat jutella, osaavat palvella, osaavat aina toimia oikein, ja kauniita ja komeita työntekijöitä ovat = huolehtivat ulkonäöstä, asiallisesti, eivät ole laittaneet itseään yli, ovat siis sennäköisiä että tekevät työtä.

        S-Marketissa on ylilaittaviakin töissä.

        Kuka nuo työntekijät valitsee? Kuka niitä kouluttaa? Opastaa? Tuntuu ettei kukaan tai jos joku, niin ei ainakaan sellainen, joka osaa hommansa.

        Ja mua vielä vituttaa, kun yläkerrassa ei osata palvella ja sinne on siirretty posti. On kärsimystä käydä yläkerrassa asioilla. kiitos hälle joka tämän keskustelun aloitti. kerrankin keskustellaan aiheesta.

        katsotaan saahanko muutosta asiaan.


      • mä vain

        Jokaisella meillä niin myyjillä kuin asiakkaillakin huonoja päivijä.Se että aina syyllistetään myyjää jos hän hiukan töykeä,pitää tosin muistaa että myyjä myös ihminen jolla on voinut sillä hetkellä ollut jokin Kriisi omassa elämässä,ei voi vaatia mahdottomia.Kuten joka asiakaspalvelu ammatissa:kukkakauppiaat,uimahalli,kaupat,kirjastot yms.kyllä siellä huonoa palvelua saa myös.Kauppapaikassa aina kassoilla ollut kestohymyt niin kauan ku muistan ja samaa litaniaa asikkaalta toiselle luetaan.Sokoksella ollut asikkaana monta vuotta ja erittäin tyytyväinen palveluun niin ala-kuin yläkerrassa.palvelua olen saanut ja hyvää.Postin myötä tullut uusi palvelu mutta pitää ymmärtää että asiat ei heti mene rutiinilla kaikilla meillä kun uusityöpaikka tai työtehtävä kukaan ei osaa asiaa heti.VAI ONKO TÄÄLÄ JOKU JOKA VOI VÄITTÄÄ OLEVANSA SEPPÄ SYNTYISSÄÄN?


      • harvoin käyvä
        Mistä johtuu? kirjoitti:

        Kyllä mua on ihmetyttänyt, kun S-Markettiin ei osata ottaa työhön oikeita, palvelevia työntekijöitä. Aina näillä työntekijöillä on ilme, kuin olisivat syöneet varastosta vanhat sitruunat naamaan.

        Pekalla, siis Koivu-Pekalla, on aina hyviä työntekijöitä, osaavat jutella, osaavat palvella, osaavat aina toimia oikein, ja kauniita ja komeita työntekijöitä ovat = huolehtivat ulkonäöstä, asiallisesti, eivät ole laittaneet itseään yli, ovat siis sennäköisiä että tekevät työtä.

        S-Marketissa on ylilaittaviakin töissä.

        Kuka nuo työntekijät valitsee? Kuka niitä kouluttaa? Opastaa? Tuntuu ettei kukaan tai jos joku, niin ei ainakaan sellainen, joka osaa hommansa.

        Ja mua vielä vituttaa, kun yläkerrassa ei osata palvella ja sinne on siirretty posti. On kärsimystä käydä yläkerrassa asioilla. kiitos hälle joka tämän keskustelun aloitti. kerrankin keskustellaan aiheesta.

        katsotaan saahanko muutosta asiaan.

        koska sitruunoita on varmaan varastot täynnä ja niitä syöty joka ruokkiksella ilmeistä päätellen. UUSI VAALEE tuo muutoksen, uskokaa pois? Tai hän kyllästyy kattomaan happamia kanssasisariaan ja lähtee arvatkaapas minne töihin? Tietysti KOIVU-PEKALLE. Kesportille ja kirjastolle on myös viety sitruunakuorma ja rautiaan kaiketi. Mitä mieltä ollaan texistä, kuinka siellä palvellaan? Ite oon käyny pari kertaa enkä osaa sanoa muuta kuin, sekalaiselta vaikuttaa ja rojua kompastumiseen asti.


      • eikun keikun
        harvoin käyvä kirjoitti:

        koska sitruunoita on varmaan varastot täynnä ja niitä syöty joka ruokkiksella ilmeistä päätellen. UUSI VAALEE tuo muutoksen, uskokaa pois? Tai hän kyllästyy kattomaan happamia kanssasisariaan ja lähtee arvatkaapas minne töihin? Tietysti KOIVU-PEKALLE. Kesportille ja kirjastolle on myös viety sitruunakuorma ja rautiaan kaiketi. Mitä mieltä ollaan texistä, kuinka siellä palvellaan? Ite oon käyny pari kertaa enkä osaa sanoa muuta kuin, sekalaiselta vaikuttaa ja rojua kompastumiseen asti.

        Se on halpahallli ja semmoinen tyyli, tämä tex. Rautian parkkipaikka täynnä kaikenkaista romua, sinne ei saa kohta autoa parkkiin! Varasto muuttanut parkkipaikalle ilmeisesti.


      • jnj
        Mistä johtuu? kirjoitti:

        Kyllä mua on ihmetyttänyt, kun S-Markettiin ei osata ottaa työhön oikeita, palvelevia työntekijöitä. Aina näillä työntekijöillä on ilme, kuin olisivat syöneet varastosta vanhat sitruunat naamaan.

        Pekalla, siis Koivu-Pekalla, on aina hyviä työntekijöitä, osaavat jutella, osaavat palvella, osaavat aina toimia oikein, ja kauniita ja komeita työntekijöitä ovat = huolehtivat ulkonäöstä, asiallisesti, eivät ole laittaneet itseään yli, ovat siis sennäköisiä että tekevät työtä.

        S-Marketissa on ylilaittaviakin töissä.

        Kuka nuo työntekijät valitsee? Kuka niitä kouluttaa? Opastaa? Tuntuu ettei kukaan tai jos joku, niin ei ainakaan sellainen, joka osaa hommansa.

        Ja mua vielä vituttaa, kun yläkerrassa ei osata palvella ja sinne on siirretty posti. On kärsimystä käydä yläkerrassa asioilla. kiitos hälle joka tämän keskustelun aloitti. kerrankin keskustellaan aiheesta.

        katsotaan saahanko muutosta asiaan.

        Kaikki tytöt pääsee periaatteella soitetaan ku tarvitaan jos ovat vaan lukiossa/ kauppiksessa


      • hohoij..
        jnj kirjoitti:

        Kaikki tytöt pääsee periaatteella soitetaan ku tarvitaan jos ovat vaan lukiossa/ kauppiksessa

        kaikkea se sinäki kuvittelet.....


      • se..
        on.. kirjoitti:

        Näin se vain kauppapaikassa palvelupelaa, pekka tietää että henkilöjohtamisessa on tärkeää työntekijöiden huomioiminen, sitä kautta palvelu pelaa...

        vaan on tosi asia, että henkilöstöjohtamisesta lähtee työpaikan ja työntekijöiden ilmapiiri ja hyvinvointi...S-Marketissa siitä(kään) ei ole mitään käsitystä......!!!


      • se..
        on.. kirjoitti:

        Näin se vain kauppapaikassa palvelupelaa, pekka tietää että henkilöjohtamisessa on tärkeää työntekijöiden huomioiminen, sitä kautta palvelu pelaa...

        vaan on tosi asia, että henkilöstöjohtamisesta lähtee työpaikan ja työntekijöiden ilmapiiri ja hyvinvointi...S-Marketissa siitä(kään) ei ole mitään käsitystä......!!!Eikä taida ihan TESin mukaan kaikki toimia...


      • se..
        on.. kirjoitti:

        Näin se vain kauppapaikassa palvelupelaa, pekka tietää että henkilöjohtamisessa on tärkeää työntekijöiden huomioiminen, sitä kautta palvelu pelaa...

        vaan on tosi asia, että henkilöstöjohtamisesta lähtee työpaikan ja työntekijöiden ilmapiiri ja hyvinvointi...S-Marketissa siitä(kään) ei ole mitään käsitystä......!!!Eikä kaikki taida ihan TESin mukaan toimia...


      • ei ainakaa
        Mistä johtuu? kirjoitti:

        Kyllä mua on ihmetyttänyt, kun S-Markettiin ei osata ottaa työhön oikeita, palvelevia työntekijöitä. Aina näillä työntekijöillä on ilme, kuin olisivat syöneet varastosta vanhat sitruunat naamaan.

        Pekalla, siis Koivu-Pekalla, on aina hyviä työntekijöitä, osaavat jutella, osaavat palvella, osaavat aina toimia oikein, ja kauniita ja komeita työntekijöitä ovat = huolehtivat ulkonäöstä, asiallisesti, eivät ole laittaneet itseään yli, ovat siis sennäköisiä että tekevät työtä.

        S-Marketissa on ylilaittaviakin töissä.

        Kuka nuo työntekijät valitsee? Kuka niitä kouluttaa? Opastaa? Tuntuu ettei kukaan tai jos joku, niin ei ainakaan sellainen, joka osaa hommansa.

        Ja mua vielä vituttaa, kun yläkerrassa ei osata palvella ja sinne on siirretty posti. On kärsimystä käydä yläkerrassa asioilla. kiitos hälle joka tämän keskustelun aloitti. kerrankin keskustellaan aiheesta.

        katsotaan saahanko muutosta asiaan.

        kauppapaikassa kun olen harvakseltaan käynyt niin siellä ei todellakaa tervehditä ja käytävät on täynnä tavaraa että ei pääse edes kulkemaan.
        Lattiakin rikki jolle ei tehdä mitään näköjään.

        Jokaisen tulisi katsoa itseään peiliin ja tiedostettava se että olenko minä täydellinen joka asiassa vaikka asiakaspalvelussa jos sitä työkseen tekee.
        Tuskin kukaan voi sanoa niin.

        Joten eiköhän jätetä tämä asia sikseen ja keskitytään elämään omaa elämäämme eikä haukuta ja latisteta toisten mieltä.


      • en ymärtänyt
        jnj kirjoitti:

        Kaikki tytöt pääsee periaatteella soitetaan ku tarvitaan jos ovat vaan lukiossa/ kauppiksessa

        En ymmärtänyt missä ei kouluteta?


    • Näin käy!

      Ei arvaa tuo valkoinen nainen, että on joutunut täällä julkkikseksi huonon palvelutyylinsä vuoksi. Tietääköhän hän itse mitään että on mediassa? Kysykääpä!

      • Kesport ykkönen tuossa

      • Palvelu..?
        Kesport ykkönen tuossa kirjoitti:

        Huonointa palvelua olen saanut Kesportissa.
        Ikinä en liikkeessä enää käy, en ikinä!

        ------>
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/5858844

        Näillä palstoilla haukutaan palvelua paljon. K-Supermarket, S-market ja Lidl ovat palvelultaan erilaisia verrattuna esim. Kesport, Rautia, Sivakka, Toimistoteknikka ja ym. vastavan tyyppiset erikoisliikkeet. Kyllä erikoisliikkeiden kauppiailta ja myyjiltä ammattitaitoa löytyy, ei kai sitä muuten pysty tekemään kauppoja ja se ei ole pelkkää hyllyjen täyttämistä...? Ammattitaito myyjän on parasta palvelua!


      • ei kuulu valikoimaan
        Kesport ykkönen tuossa kirjoitti:

        Huonointa palvelua olen saanut Kesportissa.
        Ikinä en liikkeessä enää käy, en ikinä!

        ------>
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/5858844

        Kun haluaa,jotain määrättyä tavaraa, jos sitä ei ole sanotaan ei kuulu valikoimaan, tai on käyttänyt määrättyä tarviketta ja se loppunut sanotaan. että se on poistettu valikoimasta, tai jos on joku loppunut, niin seuraavan kerran tulee vasta puolenvuoden päästä.
        Helsingistä määrätään valikoimat mitä on eikä täältäkäsin voi tilata sitä mitä asiakas haluaa.
        Ei riitä liikkeet kemijärvellä,ei edes elintarvikkeista, että saisi kaiken haluamansa.
        K-markettikin on Kuusamossa paljon parempi Kemijärvellä ja Rovaniemellä


      • Omituinen paikka
        ei kuulu valikoimaan kirjoitti:

        Kun haluaa,jotain määrättyä tavaraa, jos sitä ei ole sanotaan ei kuulu valikoimaan, tai on käyttänyt määrättyä tarviketta ja se loppunut sanotaan. että se on poistettu valikoimasta, tai jos on joku loppunut, niin seuraavan kerran tulee vasta puolenvuoden päästä.
        Helsingistä määrätään valikoimat mitä on eikä täältäkäsin voi tilata sitä mitä asiakas haluaa.
        Ei riitä liikkeet kemijärvellä,ei edes elintarvikkeista, että saisi kaiken haluamansa.
        K-markettikin on Kuusamossa paljon parempi Kemijärvellä ja Rovaniemellä

        On pakko sanoa, että ostan aina kaikki vaatteet muualta ja kaiken muunkin, kun on mahdollista. Syy on se, ettei täällä saa palvelua ja vielä tavarat ovat suuremmissa hinnoissa kuin muualla. kemijärvi saa syyttää itseään. Ei täällä palvelualalla pääse rikastumaan, kun ei osata palvella.


      • erikoistavaran myyjä
        Omituinen paikka kirjoitti:

        On pakko sanoa, että ostan aina kaikki vaatteet muualta ja kaiken muunkin, kun on mahdollista. Syy on se, ettei täällä saa palvelua ja vielä tavarat ovat suuremmissa hinnoissa kuin muualla. kemijärvi saa syyttää itseään. Ei täällä palvelualalla pääse rikastumaan, kun ei osata palvella.

        antakaa hyvät ihmiset työtekijöille työrauha,olettekos kuulleet sellaisesta,kuin
        lähestymiskielto,sellaisia on jaeltu käräjäoikeudern kautta,kun asiakkaan käytös on häiritsevää,tahallista ja loukkaavaa.Myyjäkin on ihminen jota myös laki suojaa.
        Sieltä ne videolta häiriö asiakkaat paljastuu,niinkuin varkaatkin.


      • ymmärrä en

        sokoksella neljä vaaleaa naista joista 3 täysin vaaleaa 1tummavaalea ja 1tumma.Ketä tarkoitat?


      • vaaleaverikköjä enemmän?
        ymmärrä en kirjoitti:

        sokoksella neljä vaaleaa naista joista 3 täysin vaaleaa 1tummavaalea ja 1tumma.Ketä tarkoitat?

        Mäkin pöllö kävin kattoo kuka tuo vaaleaverikkö on, mutta en saanut selville. Olisin testannut, pitääkä arvostelu paikkansa. Mitä minä nyt jatkossa?


      • ihan omaa
        vaaleaverikköjä enemmän? kirjoitti:

        Mäkin pöllö kävin kattoo kuka tuo vaaleaverikkö on, mutta en saanut selville. Olisin testannut, pitääkä arvostelu paikkansa. Mitä minä nyt jatkossa?

        elämääsi!!


      • M
        vaaleaverikköjä enemmän? kirjoitti:

        Mäkin pöllö kävin kattoo kuka tuo vaaleaverikkö on, mutta en saanut selville. Olisin testannut, pitääkä arvostelu paikkansa. Mitä minä nyt jatkossa?

        No mitä sitä nyt voi järki-ihminen muuta kuin olla tyytyväinen jos saa hyvää palvelua, vai olisitko mielissäsi, jos joku blondi olis huonosti sinua palvellut???? Mietityttää joskus tämä jauhopäiden sakki, joka tänne kirjoittelee....no samaan tässä näköjään itse syyllistyn...


    • asioinut

      Pakko oli vastata tähän keskusteluun. Olen asioinut sokoksen yläkerrassa lukuisia kertoja ja aina asiakaspalvelu on ollut hyvää. Työtään tytöt tekevät hyvin ja pitäis asiakkaidenki miettiä osata edes normaali käyttäytymistä: ei aleta nimitteleen ym.
      Annetaan jo asian olla.

      • arvostelua!

        Järkyttävää lukea, kuinka voidaan anonyymisti haukkua täällä Sokoksen työntekijöitä. Osa näistä täyttää jo kunnianloukkauksen kriteerit!

        Jos jollakin on jotain kommentoitavaa työntekijöistä, niin antakaa palautetta suoraan henkilökohtaisesti ja kasvotusten paikan pomolle tai hänen esimiehelleen!!!

        Tämä on niin kemijärveläistä haukkua selän takana ja puhua paskaa ihmisistä, hävettää taas olla kemijärveläinen.

        Oiskohan kaikilla näillä haukkujilla aihetta vähän katsoa itseään peiliin ja jos on huonosti tullut kohdeltua kys. kaupassa voi käydä ihan henkilökohtaisesti antamassa palautetta.


      • arvostelua selän takana
        arvostelua! kirjoitti:

        Järkyttävää lukea, kuinka voidaan anonyymisti haukkua täällä Sokoksen työntekijöitä. Osa näistä täyttää jo kunnianloukkauksen kriteerit!

        Jos jollakin on jotain kommentoitavaa työntekijöistä, niin antakaa palautetta suoraan henkilökohtaisesti ja kasvotusten paikan pomolle tai hänen esimiehelleen!!!

        Tämä on niin kemijärveläistä haukkua selän takana ja puhua paskaa ihmisistä, hävettää taas olla kemijärveläinen.

        Oiskohan kaikilla näillä haukkujilla aihetta vähän katsoa itseään peiliin ja jos on huonosti tullut kohdeltua kys. kaupassa voi käydä ihan henkilökohtaisesti antamassa palautetta.

        Olen kanssasi samaa mieltä. Täällä yritetään monessa ketjussa saattaa ihmiset arveluttavaan valoon. Väitetään asioita tosiksi ja vääristellään asioita. Tämä on osan kemijärveläisten rappiontila. Mitäköhän tällä selän takana puhumisella naamattomana voitetaan. Ittelle vähäksi aikaa hyvä ole. Kun itsellä on paha olo, niin kiva saada muutkin samaan tilaan.


      • ....
        arvostelua selän takana kirjoitti:

        Olen kanssasi samaa mieltä. Täällä yritetään monessa ketjussa saattaa ihmiset arveluttavaan valoon. Väitetään asioita tosiksi ja vääristellään asioita. Tämä on osan kemijärveläisten rappiontila. Mitäköhän tällä selän takana puhumisella naamattomana voitetaan. Ittelle vähäksi aikaa hyvä ole. Kun itsellä on paha olo, niin kiva saada muutkin samaan tilaan.

        mielipiteitähän saa olla mutta osa näistä viesteistä menee jo mauttomuuden rajalle... monikohan noistakin olisi valmis antamaan palautteensa henkilökohtaisesti työntekijälle tai esimiehelle omalla naamallaan...
        toivottavasti myyjät osaavat laittaa omaan arvoonsa nuo kommentit..
        kaikilla joskus huonoja päiviä mutta kyllä kaikki yläkerran myyjät ovat asiakaspalvelijoita, ja hyviä työssään.
        muistakaa antaa myös sitä kullan arvoista positiivistakin palautetta..juuri se on se myyjien kantava voima.


      • sepäse..
        arvostelua! kirjoitti:

        Järkyttävää lukea, kuinka voidaan anonyymisti haukkua täällä Sokoksen työntekijöitä. Osa näistä täyttää jo kunnianloukkauksen kriteerit!

        Jos jollakin on jotain kommentoitavaa työntekijöistä, niin antakaa palautetta suoraan henkilökohtaisesti ja kasvotusten paikan pomolle tai hänen esimiehelleen!!!

        Tämä on niin kemijärveläistä haukkua selän takana ja puhua paskaa ihmisistä, hävettää taas olla kemijärveläinen.

        Oiskohan kaikilla näillä haukkujilla aihetta vähän katsoa itseään peiliin ja jos on huonosti tullut kohdeltua kys. kaupassa voi käydä ihan henkilökohtaisesti antamassa palautetta.

        niinpä se taitaa olla että valtaosalla näistä nurisijoista on itsellä se asenne perseellään kun menevät asioimaan ja löytyy täältä kommentteja joista huokuu läpi henkilökohtainen kauna.. jos todella asiasta nurisisivat, uskaltaisivat myös mennä antamaan rohkeasti johdolle palautteen ihan omalla nimellä ja naamalla eivätkä täällä anonyymisti jauhais.


    • ahistaa

      mielestäni sokkarin yläkerrassa on aina saanut hyvää palvelua ja myyjät on asiallisia. sinä joka ole haukkunut heitä, niin katso peiliin ääliö. se vika on sinussa eikä työtekijöissä.

      • minäpä kävin kans

        Hahaa! Näistä em. viesteistä kiinnostuneena päätin käydä ihan asiasta tehen testaamassa Sokoksen yläkerran palvelua ja minua palveltiin oikein hyvin, vaikka olinkin ostamassa vaan kumisia käärmeitä laiturille linnunpelätiksi. En halunnut erikoispalvelua enkä huiman kallista tuotetta ja silti sain henkilökohtaista palvelua. Kävin myös Koivu-Jallussa enkä edes huomannut katsella varpaitteni alla olevaa linoleumia. Katse vaan reippaasti eteenpäin teillekin lattian mollaajat. Siellähän on kuulemma laajennus menossa, piruako sitä vanhaa laattiaa ensmäisenä oltais vaihettamassa jos pitää saada yhtenäinen uuden puolen kanssa.


    • ???

      Nyt loppui muuten minunkin asiointi sokoksella.. kyllä kannattais työntekijät valita pikkasen tarkempaan.. koeaikaki on olemassa.. haloo..

      • kkrro

        Kato peiliin, jos se vika onkin siellä, asennevammainen...


      • y...
        kkrro kirjoitti:

        Kato peiliin, jos se vika onkin siellä, asennevammainen...

        jos katsoo peiliin ja vika ei olekkaan siellä...


      • reino-tossut
        y... kirjoitti:

        jos katsoo peiliin ja vika ei olekkaan siellä...

        Jospa rauhoitutaan. Mikä ongelma siellä on? Yläkerran porukka palvelee asiakkaitaan hyvin, jotta nurinat ainakin minun puoliltani jäävät vast edes lukematta.


      • asiakas itekkin
        reino-tossut kirjoitti:

        Jospa rauhoitutaan. Mikä ongelma siellä on? Yläkerran porukka palvelee asiakkaitaan hyvin, jotta nurinat ainakin minun puoliltani jäävät vast edes lukematta.

        Ongelma on se, ettei ole palvelua ollenkaan tai palvellaan ynseänä. Ei kai kukaan valita tyhjästä. Itse ollut 15 vuotta asiakaspalvelussa ja tiedän millaista on tulla sokkarin yläkertaan ja kohdata se ynseys ja tunne että "anteeksi jos häiritsen".


      • asiakas1
        asiakas itekkin kirjoitti:

        Ongelma on se, ettei ole palvelua ollenkaan tai palvellaan ynseänä. Ei kai kukaan valita tyhjästä. Itse ollut 15 vuotta asiakaspalvelussa ja tiedän millaista on tulla sokkarin yläkertaan ja kohdata se ynseys ja tunne että "anteeksi jos häiritsen".

        Kyllähän Koillismaan Osuuskauppa tuo paikkakunnalle töitä,ja verot maksetaan tänne Kemijärvelle.
        Mutta meneekö Koillismaan Osuuskaupan muut verot Kuusamoon?
        Risuja antasin S-marketin ruokakaupalle se on surkeassa "kellarissa" ja ahdas asioida siellä,joten on aika saada Kemijärvelle uusi s-market.'

        Abc-hyväpalvelu ja erinomainen ruoka kiitos kokille,viihtyisät ja avarat tilat,muutaman kerran syönyt lounaan siellä.


      • gourmee
        asiakas1 kirjoitti:

        Kyllähän Koillismaan Osuuskauppa tuo paikkakunnalle töitä,ja verot maksetaan tänne Kemijärvelle.
        Mutta meneekö Koillismaan Osuuskaupan muut verot Kuusamoon?
        Risuja antasin S-marketin ruokakaupalle se on surkeassa "kellarissa" ja ahdas asioida siellä,joten on aika saada Kemijärvelle uusi s-market.'

        Abc-hyväpalvelu ja erinomainen ruoka kiitos kokille,viihtyisät ja avarat tilat,muutaman kerran syönyt lounaan siellä.

        Miksi ruoka-astiat on heti oven edessä ja kassajonon vieressä? kaikkialla muualla suomessa ruokailuastiat ja tilat on syrjempänä pääasiakas väyliltä. Siinäpä sitten sadat ihmiset kulkevat ohi, kurkkivat, yskivät ja räkivät !!!!!! BON APPETIT ......!


      • joulunaikaa
        reino-tossut kirjoitti:

        Jospa rauhoitutaan. Mikä ongelma siellä on? Yläkerran porukka palvelee asiakkaitaan hyvin, jotta nurinat ainakin minun puoliltani jäävät vast edes lukematta.

        olen kyllä myös kovinkin kiinnostunut tietämään, että mihin tuo valtava negatiivinen ryöppy perustuu? lukiessaan noita tekstejä tulee mieleen että taitaa joillain kirjoittelijoilla olla jotain henkilökohtaista hampaan välissä..

        kyllähän se niin on että jokainen työntekijä näinäpäivinä arvostaa työpaikkaansa niin paljon että tekee työnsä hyvin, myös asiakas palvelun joka kuuluu myyjän työhön... ja onhan se niinkin että eihän mikään firma pidä ns huonoja työntekijöitä talossa... niinpä, että siitä voidaan päätellä että onkohan nuokin nurinat niitä rajatapauksia...

        hyvää joulunodotus aikaa kaikille asiakaspalvelijoille, asiakkaille ja varsinkin joulumieltä niille asiakkaille joilla se ilme on kauppaan saapuessaan jo väärällään :)


    • rumankanpoikanen

      muuttunut?

      • rahakkaat erikseen

        Suuremmilla, rikkaammilla paikkakunnilla tilanne on ihan toinen, siellä kannattaa asiakkaalle hymyilläkkin, kun heillä on sitä ostovoimaaa. Ymmärrän kyllä siellä myyjijäkin, jos tyhjätaskulla on naamaa "norsunvitun"näköinen, niin hymyileppä siinä sitten.


    • näemmä

      ankeusko jatkuu?

    • jaksaaaaaaaaaaa

      Yheksän vuotta samaa valitusta.

    • lidlssä_on_laatua
    • hymyä_huuliinKIN

      vieraan palveluksessa pitäisi olla käytöksestä tosi tarkka

    • Kakulleko_pääsee

      Tämä on historiallinen sivu. Ensimmäinen teksti 2009. Kohta synttärit.

    • jotkut_elävät

      sivu täyttää pian kymmenen vuotta

    • millä_kadulla

      Onko Kemijärvellä Sokos?
      En nähnyt, kun kun tein kierroksen keskustassa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      61
      2592
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      327
      2411
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      94
      2136
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      57
      1817
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1733
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1704
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1573
    8. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      121
      1443
    9. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      60
      1427
    10. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1389
    Aihe